قیمت اسپیکر بلوتوث جی بی ال jbl دیجی کالا

استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی این روزها در خانه‌ها و یا در اجتماعات بسیار متداول است. اسپیکر بلوتوثی JBL  با هندسه‌هایی به شکل‌های استوانه، مستطیل و مکعب، مراحل مختلفی از طرح ایده تا ساخته شدن در کارخانه را گذرانده‌اند و اکنون با قاعده‌مندی بیشتر و همراه با ویژگی‌های چشمگیرتری به دست ما رسیده‌اند.

قیمت اسپیکر بلوتوث جی بی ال jbl دیجی کالا

باند جی بی ال سنگی

باند جی بی ال مدل JBL T696L ليميتد معروف به ” جی بی ال سنگی ” دارای گارانتی شرکت ایران کیش و حداکثر قدرت: 600 وات، RMS توان اسمی: 150 وات، مقاومت: 4 اهم، فریم آلومینیوم،  کوآکسیال 3 Way ( پوشش دهنده صدای زیر، میدرنج و بالا)، واکنش فرکانس: 35 هرتز تا 20000 هرتز، حساسیت: 93 دسیبل می باشد.

  • نرمی بیس
  • صدای دلنشین
  • تفکیک فوق العاده
  • جنس فوق العاده صفحه و فوم
  • پیچ ضد سرقت(فابریک)

اسپیکر جی بی ال

برند JBL یکی از مهم ترین نام های تجاری کمپانی هارمن کاردون (Harman Kardon) است که یکی از بزرگ ترین هولدینگ های دنیا به حساب می آید و کمپانی مادر نام های تجاری اینفینیتی، AKG و بنگ اند اولافسن نیز هست. انواع اسپیکرهای JBL از همان ابتدای حضور خود در بازار ایران، از طرفداران بسیاری برخوردار بوده اند و عده زیادی از کاربران، از ابزار صوتی جی بی ال برای کار و سرگرمی استفاده می کنند.

انواع اسپیکر های جی بی ال در یک چیز اشتراک دارند که همانا کیفیت صدا است. درایورهای پرقدرت به کار رفته در ساخت اسپیکرهای JBL موجب شده است تا این محصولات بتوانند ضمن ارائه قدرت کافی برای پر کردن فضای اتاق از صدای موزیک، کیفیت و شفافیتی بی نظیر در اختیار شما قرار دهند. بلندگو های جی بی ال همچنین از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردارند و به همین دلیل می توانید انواع اسپیکر ضد آب از این برند را با خیال راحت در هنگام طبیعت گردی، در فضای باز به کار ببرید.

قیمت اسپیکر جی بی ال

ارزان ترین لیست قیمت اسپیکر جی بی ال در پنداریوم و تامین عمده کالا از معتبرترین و بهترین تولید کنندگان و وارد کنندگان دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی پنداریوم این امکان را می دهد تا خرید بلندگو JBL را با قیمت ارزان و بسیار مناسب برای شما امکانپذیر کند.

اسپیکر جی بی ال دیجی کالا

تمامی کالاها از جمله اسپیکر JBL تصاویری با کیفیت و واضح از زوایای مختلف دارند و ضمن داشتن مشخصات فنی دقیق و کامل، از توضیحات اجمالی مشروح و مفصلی برخوردارند. بدین ترتیب در هنگام خرید اسپیکر های JBL، از اطمینان بالایی برخودار خواهید بود. 

اسپیکر جی بی ال اکستریم JBL Xtreme Portable Bluetooth Speaker

کمتر کسی وجود دارد که در زمینه اسپیکر، هدفون و سایر تجهیزات صوتی نام جی بی ال را نشنیده باشد. این شرکت بزرگ در بخش اسپیکر سرمایه گذاری بزرگی کرده و با توجه به نیاز امروز، به تولید اسپیکرهای قابل حمل روی آورده است. اسپیکر جی بی ال اکستریم 40 وات قدرت داشته و با بدنه استوانه ای، وزن 2112 گرمی و طول 283 میلی‌متری خود در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است. پس دیگر نگران محل استفاده این اسپیکر نخواهید بود. علاوه بر این در قسمت پشتی این محصول پورت‌ها و محل اتصال شارژر زیر یک پوشش پارچه‌ای قرار گرفته‌اند و با یک زیپ می‌توان آن را باز و بسته کرد. اسپیکر JBL Xtreme دارای یک باتری قدرتمند 10.000 میلی آمپری است که توانایی پخش صوت تا 15 ساعت را دارد و بنظر می آید تنها با 3.5 ساعت شارژ می تواند به میهمانی شما هیجان بدهد و تا انتها همراه شما خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

اسپیکر جی بی ال مدل Charge 3 جدیدترین مدل سری Charge است که به تازگی وارد در بازار قطعات کامپیوتر شده است و دارای امکانات زیادی نسبت به مدل ها قبلی می باشد. در مدل Charge 3 شرکت JBL قابلیتی شگفت انگیز را به این مدل اضافه کرده و آن، امکان بردن اسپیکر بطور کامل درون آب است بدون اینکه مشکلی برای اسپیکر بوجود بیاید و یا از کیفیت صدای آن کاسته شود.همه مدل های قبلی این سری مانند Charge 2 و Charge 2 Plus ضد پاشش آب هستند و در صورت پاشیدن ذرات آب برروی آنها، برای اسپیکر مشکلی پیش نمی آید. Charge 3 نیز همانند اکثر اسپیکرهای پرتابل JBL دارای میکروفن داخلی برای پاسخ دادن به تماس تلفنی است که همراه با تکنولوژی NoiseCancellation ارائه می شود. از دیگر قابلیت های Charge 3 این است که به عنوان پاور بانگ می توانید از آن استفاده نمایید و وسیله های خود را در صورت لزوم شارژ نمایید. همچنین این اسپیکر زیبا و خاص امکان متصل شدن از چند گوشی موبایل بطور همزمان به آن را برای شما فراهم می کند و حتی می توانید از طریق تکنولوزی JBL Connect آن را به چند اسپیکر JBL دیگر متصل کنید و حجم صدای بیشتری را تجربه نمایید.

قیمت اسپیکر بلوتوث jbl

لیست قیمت اسپیکر جی بی ال توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش اسپیکر JBL قیمت گذاری شده است. خرید اینترنتی اسپیکر و اطلاع از قیمت روز محصول را در ادامه خواهید دید.بهترین برند های تلویزیون ال ای دی را در این مقاله مشاهده و خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.