خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور واقعی را دارید شما دقیقا در جای درستی برای تهیه فالوور اینستاگرام هستید. برای دیده شدن و فروش در اینستاگرام، بهترین کار این است که به فکر خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی باشید.

شاید بپرسید چرا فالوور ایرانی اینستاگرام ؟! دلیلش واضح است؛ این فالوورها کاملا واقعی هستند و در موفقیت پیج اینستاگرام شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بالارفتن تعداد کامنت و لایک عموما تضمینی است.

در حال حاضر بسیاری از صفحات موفق در اینستاگرام با خرید فالوور ایرانی ارزان کار خود را استارت می زنند. در واقع اگر به دنبال جذب طبیعی و تدریجی هستند، کارتان بسیار طولانی تر و دشوار خواهد بود.

اما خرید فالوور واقعی ایرانی چندان دشواری ندارد. در بخش پایین می‌توانید قیمت انواع بسته‌های فالوور ایرانی اینستاگرام را مشاهده و خریداری کنید.

قیمت فالوور ایرانی اینستاگرام

چرا باید از پنداریم فالوور ایرانی خریداری کنم؟

خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

یکی از مهمترین دلایل اعتماد مشتریان به مجموعه ما با داشتن تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در واتساپ است. مهم نیست که چه روزی یا چه ساعتی خرید می کنید، پشتیبان های ما همیشه در دسترس خواهند بود تا به سوالات شما پاسخ دهند و سفارشات شما را پیگیری کنند.

خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

خرید آنلاین و امن

تمامی تراکنش ها وب سایت ما بر بستر امن و درگاه های زرین پال انجام می‌شود و ما دارای نماد اعتماد زرین هستیم و همه خدماتی که ارائه می‌کنیم تضمینی است.

خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

تضمین بازگشت وجه

اعتبار ما در گرو رضایت مشتریان ماست. می‌خواهیم تا خیال شما از بابت سفارشتان آسوده باشد. اگر سفارش از سمت ما انجام نشده باشد ما هزینه را به شما بازگشت خواهیم داد . البته این فقط یک تضمین است چون همه سفارش های سایت ما بلافاصله ثبت و انجام می شود.

خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

تحویل آنی پس از پرداخت

ما می دانیم وقت برای کسانی که فالوور اینستاگرام خریداری می کنند بسیار مهم و حیاتی است تمامی سفارشات تنها چند دقیقه بعد از پرداخت شروع می‌شود و به سرعت هرچه تمامتر انجام می شود.

خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

بدون نیاز به پسورد

بر خلاف بسیاری از فروشندگان فالوور ایرانی اینستاگرام که از مشتریان خود پسورد آنها را درخواست می‌کنند ما برای افزایش فالوور پیج شما نیاز به پسوردتان نداریم.

پس خیالتان از بابت امنیت پیج تان راحت باشد. ما به هیچ یک از اطلاعات خصوصی شما دسترسی نخواهیم داشت.

خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی چرا؟

بگذارید یک مثال واضح برایتان بزنم تا به طور کامل با اهمیت و ضرورت خرید فالوور ایرانی و واقعی آشنا شوید. در نظر بگیرید که یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده اید و در آن انواع مختلفی از اکسسوری های جذاب یا تی شرت یا هر چیز دیگری را قصد دارید به فروش برسانید.

خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

راه های بسیاری برای فروش وجود دارد. در وهله اول باید صفحه خود را تاسیس کنید و با پست گذاشتن دوستان و آشنایان را به صفحه دعوت نمایید.

برای اینکار گاها لازم است که تک به تک از افراد بخواهید که شما را فالو کنند تا بتوانید کسب و کار خود از طریق آنان به دیگران نیز معرفی نمایید.

چنین فرآیندی ممکن است در ابتدای فعالیت شما جواب دهد. در صورت خوش شانسی این فرآیند به شما 200 تا 300 فالوور خواهد افزود. این نقطه درست جایی است که باید دست به خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بزنید.

اما افرادی وجود دارند که در ابتدای کسب و کار اینستاگرامی به جای خرید فالوور ایرانی ارزان، به دنبال افزایش فالوور فیک اینستاگرام می روند. به دلیل اینکه افراد قصد دارند با بودجه محدود و کم اقدام به شروع کسب و کار کنند، تمایل به خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام وجود ندارد.

باید به شما بگوییم که تمایل نداشتن به خرید چنین فالوورهایی یک اشتباه بزرگ است و باید بدانید که برخی از این اشتباه ها هیچ راه برگشتنی برای پیج نخواهند گذاشت. اما چرا؟!

مگر چه تفاوتی بین فالوورهای فیک و ارزان در مقایسه با خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی وجود دارد؟ در ادامه خواهیم گفت، همراه ما باشید.

خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید فالوور ایرانی و واقعی

تفاوت کارکرد پیج با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی در مقایسه با فالوور فیک

این طبیعی است زمانی که پیج خود را تازه تاسیس می کنید، فالوور بالایی نداشته باشید و به طور مثال با خرید فالوور اینستاگرام می توانید بین 5 الی 10 کا فالوور به دست بیاورید.

اما نکته این است که با توجه به فالوورهایی که می خرید، عملکرد پیج می تواند متفاوت باشد. در واقع تمام عملکرد به تعداد فالوور ایرانی فعال یا فیک بستگی دارد.

اصطلاح فالوور فیک غالبا به اکانت های اینستاگرامی گفته می شود که خارجی هستند و به طور معمول هیچ گونه فعالیتی ندارد. یعنی با خرید فالوور فیک، تعداد لایک در پست ها بیشتر نمی شود. این فالوورها تنها برای بالا بردن عدد فالوور استفاده می شوند.

تصور کنید فروشگاه شما با 10 هزار عضو، فعالیت اینستاگرامی خود را آغاز کند و متاسفانه به جای خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی به سراغ فالوور فیک رفته باشد. بله کاربران ابتدا تعداد فالوورهای شما را می بینند.

اما بعد از تعداد فالوور به سراغ یکی از پست های اینستاگرام شما می روند تا از رضایت عدد موجود در تعداد فالوور مطمئن شوند.

صحنه ای که کاربر با آن مواجه می شود پستی است که هیچ گونه کامنت معناداری ندارد و حتی تعداد لایک های بالای 100 عدد هم ندارد. کاربر مذکور، خرید که هیچ، حتی  اعتماد نمی کند که  شما را فالو نماید.

تمام ماجرای بالا را با خرید فالوور ایرانی ارزان در نظر بگیرید. کاربران به محض ورود تعداد فالوورهای شما را می بینند و برای اطمینان به سراغ یکی از پست ها می رود. تصویری که با آن مواجه می شود، تعداد معقول لایک و کامنت به نسبت تعداد فالوورهاست.

با خرید فالوور ایرانی و واقعی قرار نیست پیج را رها کنید!

از جمله اشتباهاتی که بسیاری از افراد در قبال خرید فالوور ایرانی و واقعی فعال انجام می دهند، این است که تصور می کنند فالوور ایرانی اینستاگرام همه کار می کند. خیر!

باید در نظر داشته باشید که با خرید فالوور ایرانی و واقعی شما با افراد حقیقی و کاملا واقعی طرف هستید. افراد واقعی زمانی که ببینند یک صفحه به درستی فعالیت نمی کند، محتوای ارزشمندی تولید نمی کند و برنامه های مشخصی ندارد، قطعا آن را آنفالو خواهند کرد.

طبیعی است، خود شما نیز اگر ببینید یک پیج فعالیت درست و حسابی ندارد، آن را آنفالو خواهید کنید. با این حساب خرید فالوور واقعی ایرانی قرار نیست بدون برنامه، بازخورد خوبی در اختیار شما قرار دهد.

البته نکته بالا در این نیست که با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی پس از مدتی کوتاه با ریزش مواجه می شوید. در واقع اگر در طولانی مدت قادر نباشید که محتوای جذاب بسازید، باید برای فالوور ایرانی اینستاگرام سرود خداحافظی را بخوانید.

بنابراین در نظر داشته باشید که خرید فالوور ایرانی ارزان فقط و فقط نقش یک مکمل قوی برای دیده شدن است. فعالیت اصلی به معنای تولید محتوا برای پیج اینستاگرام، تمام و کمال بر عهده خود شماست.

خرید فالوور واقعی ایرانی می تواند به پیج ما لایک بیشتری بدهد؟!

قطعا با خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی در نرخ تعامل پیج شما، تاثیراتی رخ خواهد دارد. دلیل واضح است، این اکانت ها دارای صاحب کاملا واقعی هستند.

واقعی یعنی با حساب های کاربری طرف هستید که عکس پروفایل دارند، استوری و پست می گذارند. یعنی در اینستاگرام فعال هستند. در نتیجه خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بازخوردهایی چون لایک و کامنت به همراه خواهد داشت.

اما پیشنهاد ما این است که به منظور بالا بردن لایک روی فالوورهای حساب بسیاری باز نکنید. زیرا اگر نیاز دارید که لایک بیشتری دریافت کنید بهتر است از طریق خرید لایک اینستاگرام ارزان و سریع اقدام نمایید. در غیر این صورت برای لایک بیشتر، الگوی اینستاگرام شما را هدف خواهد گرفت.

خرید فالوور ایرانی ارزان ربطی به تعداد لایک ها و کامنت ها ندارد. این موضوع برای کسی که با تغییرات الگوریتم اینستاگرام آشنا است، کاملا مشخص است. البته باید بدانید که فالوورهای مذکور، بی تاثیر و منفعل به حساب نمی آیند، اما بهتر است اگر می خواهید فالوور ایرانی اینستاگرام شما فعال باشد، سوالات مرتبط با الگوریتم را پاسخ دهید. این سوالات به شرح زیر است:

  1. هدف پیج تان چیست؟؟ قصد دارید کاربران را به خرید محصول ترغیب کنید یا صرفا قرار است از طریق فروش محتوا کسب درآمد کنید؟
  2. برای تولید محتوای مرتبط با حوزه کاری خود به چه قالبی احتیاج دارید؟ پست تک اسلاید، ویدیو یا پست چند اسلایدی؟! جواب این سوال را می توانید در صفحه رقبای حرفه ای خود بیابید!
  3. آیا روند استوری ها را از پست جدا می کنید یا برای آن برنامه ای دارید؟
  4. بهترین ساعات برای پست گذاشتن؟! این را بر اساس فعالیت پیج خود بسنجید!
  5. چگونه باید کپشن نوشت؟ آیا کپشن ها به CTA یا دعوت به اقدام نیاز دارند؟
  6. استراتژی شما به منظور تبلیغ در پیچ چیست؟!

چه زمانی از لحاظ استراتژی برای خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی مناسب است؟!

مهم ترین نکته برای خرید فالوور واقعی ایرانی این است که زمان مناسب برای اجرای استراتژی را بدانید، زمان طلایی به زمان درست برای خرید مرتبط است. برخی از صفحات تازه تاسیس به شکلی عجولانه اقدام به خرید فالوور ایرانی و واقعی می کنند. این امر نمی تواند تاثیر زیادی از خود نشان دهد. برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و خرید فالوور ارزان اینستاگرام بهتر است آخرین مرحله را در نظر داشته باشید.

در واقع بعد از مشخص کردن هدف و مسیر خود در شبکه مجازی، باید برنامه پست گذاری را در نظر بگیرید. به طوری که مثلا یک روز در هفته برای پست در نظر گرفته شود. بعد از آن تازه باید صفحه خود را تاسیس کنید.

در حال حاضر الگوریتم اینستاگرام به گونه ای است که روی فعالیت های پس از تاسیس به شدت تمرکز می کند. ساده بگوییم اگر پیج را تاسیس کنید و خرید فالوور ایرانی ارزان را انجام دهید که عدد فالوور شما را افزایش می دهد، در ابتدای راه، مسیر خود را خواهید باخت.

راز موفقیت در اینستاگرام این است که کسی نمی تواند با خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی بدون برنامه دقیق به مقصدی برسد. به این معنا که اینستاگرام با پیج هایی رابطه خوب دارد که از همان لحظه اول به حضور در شبکه اجتماعی اهمیت می دهند و برنامه ای مشخص دارند.

با این حساب اگر می خواهید زمان طلایی اجرای استراتژی خرید فالوور ایرانی ارزان را بدانید، کافی است بعد از تاسیس پیج خود و انتشار دو الی سه پست، این کار را انجام دهید؛ تا مخاطبین فعلی و آینده با شما آشنا شوند.

در ادامه متناسب با حجم تولید محتوایی که به صورت هفتگی یا ماهانه در نظر گرفته اید، به فکر خرید فالوور ایرانی و واقعی باشید.

چه راه اطمینانی برای بالا رفتن تعامل از طریق خرید فالوور واقعی ایرانی وجود دارد؟!

Engagement Rate عبارتی است که این روزها بسیار به گوش می خورد که نرخ تعامل کاربر با پیج اینستاگرام تعریف می شود. به این معنا که تعداد لایک و فالوور، دیگر معیارهایی برای نشان دادن یک پیج خوب در اینستاگرام نیست. اگر نرخ تعامل یک پیج بالا باشد، احتمال دیده شدن محتوا در اکسپلور افزایش می یابد و آن پیج به کاربران دیگر پیشنهاد داده خواهد شد.

سوال را این گونه بپرسیم که آیا خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی می تواند سبب بالا رفتن نرخ تعامل شود؟

نرخ تعامل شما را یک شخص تعیین نمی کند. تعامل یعنی شما چیزی را ارائه دهید و از کاربران اینستاگرام بازخورد دریافت کنید. در واقع این فرآیند یک چرخه مدام در حال تکرار است.

لایک کردن، کامنت گذاشتن، منتشر کردن و ذخیره کردن می تواند بازخورد کاربر محسوب شود. با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی تمام این بازخوردها در نظر گرفته خواهد شد. اما این در صورتی است که شما به عنوان یکی از طرفین تعامل بتوانید مخاطب را با محتوای پیج اینستاگرام‌تان درگیر و جذب کنید.

در واقع با خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی شما همانند نوعی تبلیغات نامحسوس عمل می کنید که در این فرآیند افرادی که شما را فالو خواهند کرد، محتوای شما را خواهند پسندید و همراه شما می مانند. با این حساب جذب فالوور کاری بسیار آسان است، زیرا خود آنها انتخاب می کنند که پیج شما را فالو کند. اما نگه داشتن فالوور کار سختی است که همه چی به میزان تعامل شما با مخاطب بستگی دارد. اگر می خواهید تعامل صفحه خود را بالاتر ببرید، باید برای نگهداری از فالوور و درگیر کردن آنها با پیج خود زمان بگذارید.

چرا از ربات اینستاگرام به جای خرید فالوور واقعی فعال ایرانی استفاده نکنیم؟!

یکی از روش های سنتی افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات های اینستاگرامی است. باید بدانید که این روش در طی سال های اخیر دارای دردسرهای بسیاری بوده است. بله افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان وسوسه انگیز است، اما نباید چنین وسوسه ای را با خرید فالوور ایرانی ارزان یکی بدانید. می پرسید چرا؟!

چون ربات های اینستاگرامی آپدیت بشو نیستند

بزرگ ترین مشکل استفاده از ربات های اینستاگرام به دلیل اینکه تنها یک بار کدنویسی می شوند، آپدیت نشدن آن هاست. به طور مثال اگر یک ربات در سال 2021 کدنویسی شده باشد با الگوریتم های حال حاضر در همان سال هماهنگ خواهد بود. چنین وضعیتی در حالتی است که الگوریتم اینستاگرام همه روزه در حال تغییر و بهبودی است. با این حساب، امروز نه، فردا حتما ربات از کار خواهد افتاد.

چون ربات ها نمی توانند موجب بالا رفتن تعامل شوند

باید بدانید که در حال حاضر رشد و دیده شدن در اینستاگرام به تعامل وابسته است. خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی می تواند نرخ تعامل را افزایش دهد، اما فالوورهایی که از طریق ربات شما را می یابند، هیچ فعالیت تعاملی از جمله لایک و کامنت به جا نخواهند گذاشت. پایین آمدن نرخ  تعامل به معنای حذف شدن صفحه شما از بازار رقابت های اینستاگرامی است.

چون استفاده از ربات خطرناک و مضر است

با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مواجهه با افراد واقعی امکان پذیر است. افراد از نظر تعداد لایک و کامنت، رفتاری غیر منطقی ندارند. ربات ها به سادگی منطق سرشان نمی شود. در واقع فعالیت های حاصله از ربات ها، خلاف قوانین اینستاگرام محسوب می شود و نوعی فعالیت ناهماهنگ با سیستم فعالیت یک انسان در طول روز است. به همین دلیل به سادگی شناخته می شوند و اینستاگرام از این بابت شما را جریمه خواهد کرد. یکی از جریمه ها شادوبن است که تنها شما قادر به دیدن صفحه خواهید بود و مخاطبان شما را دی اکتیو شده تلقی می کنند.

تاثیرات خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی برای کسب و کارهای اینستاگرامی

افراد زیادی هستند که به تازگی وارد کسب و کار اینترنتی خود شده اند یا مدتی است که در اینستاگرام فعالیت می کنند، اما آنطور که باید مزه تعداد فالوور بالا را نچشیده اند. سوال این افراد این است که آیا خرید فالوور واقعی فعال ایرانی می تواند منفعتی نصیب کسب و کارشان کند؟! پاسخ  به این سوال در رموز موفقیت در اینستاگرام نهفته است.

در ابتدا چیزی که برای کاربران به منظور خرید محصولات یا استفاده از خدمات یک پیج بسیار اهمیت دارد، تعداد فالوور است. خرید فالوور واقعی ایرانی می تواند این عدد را افزایش دهد که موجب تایید از سوی کاربران پیج خواهد شد.

برخی ممکن است این سوال برایشان پیش آید که خب افزایش فالوور فیک اینستاگرام نیز عدد فالوور را افزایش می دهد، با این حساب چه سودی دارد که هزینه بیشتری کنیم و اقدام به خرید فالوور واقعی ایرانی نماییم؟! جواب این سوال در ادامه مسیر تایید از سوی کاربران شما نهفته است.

هر کاربر بعد از آن که از تعداد کاربران در پیج مورد نظر خیالش راحت شد، به سراغ تعداد لایک و کامنت های پست می رود. این جا نقطه ای است که خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی می تواند مهر تاییدی به محتوای خوب شما بزند. به این ترتیب برای بالا بردن اعتبار پیج اینستاگرام، فالوور فیک یک سم است و فالوور واقعی تاییدی است که به اعتبار شما به منظور فروش بیشتر و موفقیت می افزاید.

زمان گذاشتن روی هدف پیج اینستاگرام با خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی محقق می شود

هنگامی که یک پیج تاسیس می کنید، مدیریت آن به خصوص برای کسانی که فروشنده محصول یا خدمات هستند، بسیار امر دشواری است. برای این که بتوانید میان هزاران پیجی که شبیه به شما هستند دیده شوید، رفتن به سراغ راهکارهای جذب فالوور لازم است. این راهکارها شما را در مسیر اصلی پیج و هدفتان قرار نمی دهند. در واقع شما فرصتی ندارید که برای تولید محتوا زمان صرف کنید. مگر آن که یک تیم حرفه ای برای مدیریت صفحه اینستاگرام شما را ساپورت کند.

با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی دغدغه های جذب کاربر را می توانید فراموش کنید. تنها کافی است روی تولید محتوای دقیق، جدید و با کیفیت بالا تمرکز داشته باشید. این موضوع را به عنوان یک نکته رقابتی به خاطر بسپارید.

مزایای خرید فالورر ایرانی اینستاگرام؟!

فالوور واقعی و فعال ایرانی چیزی است که برای هر صفحه در حال حاضر از هر فرآیند دیگری واجب تر و مفیدتر است. زیرا این فالوورها به میزان تعامل پیج شما به شکلی واضح می افزایند.

  • خرید فالوور ایرانی و واقعی به عنوان امری موثر در برندینگ کوتاه مدت
  • ایجاد اعتماد بیشتر از سوی کاربران که موجب فالو از سوی آن ها خواهد شد
  • بالا رفتن اعتبار پیج به سبب وجود تعداد بالای فالوور
  • افزایش فالوور اینستاگرام در مدت زمان کوتاه و در نتیجه ایجاد فرصت های درآمدی بیشتر
  • افزایش زمان برای طراحی استراتژی های بازاریابی به منظور فروش خدمات و محصولات خود
  • بالا رفتن نرخ تعامل که سبب می شود محتوا در اکسپلور دیده شود که نشان از برندینگ شماست
  • دریافت سفارش تبلیغی برای چندین برابر کردن درآمد از اینستاگرام

سالها فعالیت در زمینه خرید فالوور واقعی اینستاگرام نشانگر اعتماد دیگران به مجموعه ماست. شما در حال خرید فالوور ایرانی و واقعی از پنداریم هستید. از حسن توجه شما صمیمانه سپاسگزاریم، ما 7 سال است که در زمینه خدمات اینستاگرام فعالیت می‌کنیم و در طی این سال‌ها توانسته این بیش از ۱۰ هزار پیج اینستاگرامی خدمات ارائه کنیم.

ما دارای ارزانترین و پرسرعت ترین پنل فالوور ایرانی در سراسر ایران هستیم.

چرا اینستاگرام بهترین مکان برای کسب درآمد است؟

اینستاگرام امروزه فقط یک شبکه اجتماعی فان و سرگرمی نیست بلکه به ابزاری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است که هر کسی میتواند به راحتی و با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی شروع به کسب درامد کند. در نمودار زیر رشد تعداد کاربر های اینستاگرام در ایران را می‌توانید ببینید.

همانطور که می بینید تعداد کاربران اینستاگرام روزبه‌روز در ایران درحال افزایش است و شما نمی توانید هیچ شبکه اجتماعی دیگری را پیدا کنید که بیش از ۵۰ میلیون ایرانی در آن باشد روزانه چندین ساعت از وقت خود را آنجا بگذرانند.

پس راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام امروزه بسیار پرسودتر و بسیار ارزان تر و کم هزینه تر از هر کس به کار دیگری در دنیای واقعی است.

خصوصاً بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های پیاپی اصناف روز به روز تعداد کسب و کارهای اینستاگرامی افزوده شده و در واقع بسیاری از کسانی که پیش از شیوع کرونا اعتقادی به کسب و کارهای اینترنتی نداشتند مجبور شدند که فروش اینترنتی و اینستاگرامی خود را آغاز کنند.

در اینستاگرام تعداد فالوورها حرف اول را می زند!

ممکن است شما یک پیج کاری برای خودتان راه اندازی کرده اید و در ابتدای راه هستید یا اینکه مدتی فعالیت کرده اید اما نتوانسته اید نتیجه مطلوبی را از اینستاگرام بگیریم.

بهتر است بدانید همه پیج هایی که در حال حاضر در اینستاگرام درآمدهای چند صد میلیونی دارند همگی از صفر شروع کردند. اما برخی از آنها در وقت و هزینه خود صرفه جویی کردند و روی خرید فالوور واقعی سرمایه گذاری کردند.

خرید فالوور ایرانی واقعی مسیر شما را برای رسیدن به اهداف تان کوتاه تر می کند و مسیر را برای رسیدن به اهداف تان هموار می‌کند.

اگر شما حرفه ای باشید بدون خرید فالوور واقعی و فعال در بهترین حالت می توانید ماهیانه فقط 1000 فالوور به پیج خودتان جذب کنید.

در صورتی که اگر فالوور ایرانی خریداری کنید ما قادر هستیم تا در یک روز حتی 50 هزار فالوور پیج شما اضافه کنیم. به راحتی می توانید درک کنید که با خرید فالوور اینستاگرام با سرعت هر چه تمامتر از همه رقبا جلو بزنید بازدید پیج ‌تان را افزایش دهید.

آمارهای رسمی نشان می دهد که کسانی یا شرکت هایی که یک محصول یا خدمات برای فروش دارند اما هنوز کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی نکرده‌اند بخش زیادی از بازار خود را از دست داده اند.

داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام باعث افزایش اعتماد مشتریان می شود.

اجازه دهید این مورد را با ذکر مثالی برای شما توضیح دهم. فرض کنید میخواهید محصولی مشابه را در 2 فروشگاه خریداری کنید. یکی از فروشگاه ها بسیار شلوغ و پر رونق بود و دیگری بسیار خلوت.

شما ترجیح می دهید که از کدام فروشگاه خریداری کنید؟

قطعاً فروشگاه شلوغ تر و پررونق تر.

. در اینستاگرام هم این چنین است. اگر تعداد فالوور های پیج شما زیاد باشد افراد خود به خود پیج شما را فالو می کند تا از محصولات و خدمات شما بهره مند شوند. تعداد فالوور های بالا نشانه اعتماد است.

در صورتی که کسی به یک فروشگاه با ۱۰۰۰ فالوور هیچ اعتمادی نمی کند.

چه روشی هایی برای افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام وجود دارد؟

روشهای بسیار متعددی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد اما نباید از هر روشی برای افزایش فالوور های پیج تان استفاده کنید. ممکن است برخی افراد سودجو به دلیل منافع شخصی روش های نامتعارف را برای افزایش فالوور های تان پیشنهاد کند که نباید در این زمینه به هرکسی اعتماد کنیم.

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام به روش ارگانیک

جذب فالوور اینستاگرام جذب از طریق تولید محتوای خوب و منظم و فعالیت سالم در اینستاگرام است. در این روش باید زمان بسیار زیادی را صرف اینستاگرام خود کنید و هزینه های بسیار بالایی برای تولید محتوا، عکاسی، تهیه ویدیو، تبلیغات و … بپردازید.

کسانی که مدیر یک کسب و کار هستند وقت تولید محتوای هدفمند و انتشار استوری های متداول را نخواهند داشت. این روش فقط برای کسانی مناسب است که وقت بسیار آزادی برای فعالیت در اینستاگرام دارند.

افزایش فالوور اینستاگرام از طریق ربات

همانطور که احتمالاً می دانید یکی از روش های جذب فالوور، فالو و لایک کردن دیگران است. اگر شما دیگران را فالو و لایک کنید احتمالاً آنها هم همین کار را متقابلاً برای شما انجام دهد.

ربات های اینستاگرام این کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهند اما استفاده از رباتها چند اشکال اساسی دارد:

فالوور های جذب شده توسط ربات فالوور های فعال نیستند و احتمالاً بعد از فالو کردن شما دیگر هیچ وقت به پیج شما سر نزنند.

عمل نرخ تعامل پیج شما را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که در آینده پیج شما به سختی لایک بگیرد.

اینستاگرام اخیراً نسبت به فعالیت رباتها آگاه شده است و هر کاری می‌کند تا کاربران نتوانند از رباتها استفاده کنند. ممکن است پس از استفاده از ربات اینستاگرام متوجه فعالیت های مشکوک در پیج شما شود و شما را به صورت موقت بلاک کند یا اینکه پیج شما را به صورت دائمی از دسترس خارج کند.

در این روش شما باید پسورد خود را در اختیار سایتهای ربات قرار داریم و امنیت پیج شما به شدت در خطر خواهد بود و هر لحظه امکان دارد پیج شما توسط صاحبان رباط به سرقت برود و به فروش گذاشته شود.

افزایش فالوور از طریق خرید فالوور واقعی ایرانی

جدیدترین و بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور واقعی است. در این روش شما به ازای پرداخت وجه، . تعدادی فالوور واقعی دریافت خواهید کرد و در این روش شما نیازی به دادن پسورد تان به دیگران نخواهید داشت. همچنین بر خلاف نظر بسیاری از افراد خرید فالوور به معنای دریافت فالوور فیک نیست.

فالوور هایی که شمارا بالا می کنند همگی افراد واقعی هستند و به میل خودشان فکر شما را دنبال می کنند.

لذا هیچ فالوور فیک ای به پیج شما اضافه نخواهد شد.

این روش هیچ یک از معایب روش های قبل را ندارد و شما می توانید با سرعت بالا و امنیت کامل فالوور های پیج خود را افزایش دهید.

سوالات متداول درباره خرید فالوور واقعی ایرانی

برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام لازم است پکیج مورد نظر را انتخاب کنید. به منظور تحقق، پیچ باید در حالت عمومی یا پابلیک باشد و تنها لازم است که نام کاربری را در اختیار کارشناسان قرار دهید.

این فالوورها افرادی واقعی هستند که حساب های کاربری واقعی دارند و در پیج شما فعال خواهد بود. ضرر که هیچ؛ سبب افزایش نرخ تعامل نیز خواهند شد.

هنگامی که پرداخت انجام شود، بلافاصله با افزایش فالوور اینستاگرام مواجه خواهید شد و باید بدانید که تعداد فالوورهای بالا به صورت یک جا وارد پیج نمی شوند تا مبادا اینستاگرام شما بلاک نشود.

تعداد لایک و کامنت در هر پست به دو عامل مهم بستگی دارد که یکی از آن ها را باید تعداد فالوور مطرح کرد. دومین عامل مرتبط با محتوای موجود در پست ها و پیج است. هر چه محتوا خلاقانه تر و با کیفیت تر، لایک هم بیشتر خواهد شد. اما با این حال باید بدانید از آن جایی که فالوورهای واقعی ایرانی در پیج شما حضور خواهند داشت، پس تاثیراتی را تجربه خواهید کرد.

فالوور ایرانی اینستاگرام افرادی واقعی هستند که اقدام به فعالیت در پیج شما می کنند. به همین دلیل قیمت آن ها در مقایسه با افزایش فالوور فیک اینستاگرام بیشتر است. زیرا تاثیرات بیشتری دارند.

برای تبلیغ باید پیج های مختلفی را زیر نظر بگیرید تا میزان بازخورد آن ها را بررسی کنید، این کار زمان بسیاری صرف خواهد کرد. اما خرید فالوور ایرانی و فعال واقعی امری است که نتیجه ای تضمین شده را در بر دارد. این کار می تواند تعداد فالوور مورد نظر شما را به پیج هدایت کند.