دانستنی ها

لاغری بازو | چگونه بازوی خود را لاغر کنیم؟ | بخش دوم

0
[تعداد: ۰    میانگین: ۰/۵]

لاغری بازو برای اکثر خانم ها که دوست دارند، اندامی زیبا داشته باشد، بسیار مهم است.

بازوهای چاق و. افتاد سبب زشتی و بد اندامی بسیاری از خانم ها می شود.

به همین دلیل اکثریت خانم ها دوست دارند، با انجام ورزش های مختلف و تمرین ها گوناگون به لاغری بازو دست یابند.

برای آشنایی با چگونگی لاغری بازو، پنداریم به بررسی این مطلب در دو بخش می پردازد.

در بخش اول راه های لاغری بازو با استفاده از اسلاید بازو و توپ اسلم بررسی شد.

در ادامه و در این بخش از مقاله راه های دیگر لاغری بازو از جمله پرس سینه با دمبل مورد بررسی قرار می گیرد.

روش سوم: پرس سینه با دمبل

یکی از راه هایی که می توان با استفاده از آن به لاغری بازو دست یافت.

استفاده از حرکت پرس سینه با دمبل می باشد.

برای بهره مندی از مزیت این حرکت، شما نباید وزن سنگین خود را ار زوی نیمکت پرس بلند کنید.

لاغری بازو

انجام دادن حرکت پرس سینه با دمبل سبب درگیر شدن عضلات شما می شود و به کاهش عدم هماهنگی ماهیچه ها کمک می کند.

و یا ضعف بین بازوی مسلط و غیر مسلط را از بین می برد.

اگر چه این حرکت بیشتر بر روی سینه شما کار می کند.

پرس سینه با دمیل برای تقویت دلتوئید، سه سر مفید است.

و می توان به لاغری بازو دست پیدا نمود.

طریقه انجام پرس سینه با دمبل

– بر روی نیمکت به پشت دراز بکشید و خود را از اطراف هماهنگ کنید.

اگر پاهای شما به درستی زمین را لمس نمی کند. در این صورت صفحه ای بشقابی و یا پله ای زیر آن قرار دهید تا موقعیت شما پایدار شود.

و یا پاهای خود را بر روی نیمکت قرار دهید.

– برای درگیر کردن عضلات مرکزی بدن، ستون فقرات خود را در موقعیت خنثی قرار دهید.

– سرشانه های خود را در راستای گوش و مساوی با آن کنید.

شانه ها، باسن و سر شما باید با نیمکت در تماس باشد.

لاغری بازو

– زمانی که دمبل ها را بالا می آورید، بازوهای خود را محکم نگه دارید.

کف دست های شما باید با زوایه ۴۵ درچه در راستای صورت شما قرار بگیرید و حرکت کند.

– به آرامی دمبل ها را به سمت سینه خود پایین بیاورید و آرنج ها خود را از اطراف خم کنید.

آرنج های خود را محکم در راستای شانه های خود نگه دارید.

تا به لاغری بازو دست یابید.

نکات مهم در استفاده از پرس سینه با دمبل

– اگر شما نیمکت در دسترس ندارید، شما می توانید بر روی کف و یا step bench دراز بکشید.

روش چهارم: حرکت جلو بازو با طناب

– بر روی طناب بایستید که طناب در زیر قوس کف پای شما قرار بگیرد.

– انتهای باند را بکشید تا کف دست های شما جلو و بازوهای شما در کنار شما قرار بگیرد.

– آرنج های خود را محکم در مقابل دنده ها نگه دارید سپس به آرام بازوهای خود را خم کنید و دست های خود را به سمت شانه های خود بیاورید.

– سپس به آرامی دست های خود را از طرفین به پایین بیاورید.

نکات مهم در انجام این حرکت

برای این که دست های خود را بالا ببرید دچار تاب و یا ضعف نشوید.

شانه های بدنتان باید با بازوهای شما قائم باشد.

روش پنجم: دراز نشست با هالتر خوابیده

این تمرین را نه تنها با بازوهای خود انجام می دهید.

بلکه عضلات کمر خود را نیز تقویت می کنید که برای بهبود وضعیت کلی بدن مفید است.

حرکت ورزشی دراز نشست با هالتر خوابیده برای لاغری بازو بسیار مفید می باشد.

لاغری بازو

 

و می توانید این حرکت را برای داشتن بازوهای زیبا و لاغری بازو انجام دهید.

با توجه به آن چه گفت که با استفاده از حرکت های لاغری بازو می توانید بازوهای زیبا و خوش فرمی داشته باشید.

لاغری بازو | چگونه بازوی خود را لاغر کنیم؟ | بخش اول

آفتاب سوختگی و گرما زدگی | چگونه می توان از آفتاب سوختگی و گرما زدگی مراقبت کرد؟

عادت های غذایی |عادت هایی که به مشکلات معده پایان می دهد

بوی بد پا |درمان های خانگی بوی بد پا

کاهش تب کودک | چگونه تب کودک را کاهش دهیم؟

سیب زمینی |فواید معجزه آسای سیب زمینی

مصطفی محمدی
مدرس هستم و عاشق تحقیق و پژوهش. در مورد موضوعات مختلف مطالعه و تحقیق می کنم و برای به اشتراک گذاری مطالبی که به نظر جالب و مفید می آید، در پنداریم همراه شما هستم. تمامی مطالبی که در پنداریم، منتشر می کنم، همگی ترجمه و برگرفته از سایت های معتبر خارجی است. امیدوارم برایتون مفید باشد.

    لاغری بازو | چگونه بازوی خود را لاغر کنیم؟ | بخش اول

    مقاله قبلی

    کیست های کبد | کیست های کبد چیست؟

    مقاله بعدی

    شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

    نظرات

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیشتر در دانستنی ها