دانستنی ها

لاغری بازو | چگونه بازوی خود را لاغر کنیم؟ | بخش اول

0
[تعداد: ۰    میانگین: ۰/۵]

لاغری بازو دغدغه بسیاری از خانم ها که به زیبایی خود اهمیت می دهند می باشد.

به همان اندازه که ما می خواهیم واقعیت داشته باشد، ما نمی توانیم ناحیه ای از بدنمان را برای چربی سوزی پیدا کنیم.

که تنها در آن ناحیه چربی سوزی انجام شود و تنها اون ناحیه لاغر شود.

منابع تحقیقی معتبر نشان می دهند که تمرینات و ماشین های ورزشی برای رهایی از شر چربی های تنها یک بخش بدن یک فریب است.

شما نمی توانید تنها با ورزش کردن چربی یک ناحیه از بدن خود را بسوزانید.

اما این بدین معنی نیست که شما نمی توانید بازوهای خود را لاغر کنید و یا بدنتان را آرام نماید.

بر اساس اعلام انجمن ورزش آمریکا، تمرینات هوازی، تمرینات استقامتی و تغذیه سسالم از جمله روش هایی است که برای کاهش چربی بدن مفید می باشند.

این تمرینات برای تنظیم ضربان قلب، تقویت بازوها و کاهش چربی مفید هستند.

اول: اسلاید بازو

اسلاید بازو یکی از فعالیت های مهم لاغری بازو می باشد.

به ویژه برای نوک و سر ماهیچه ها مفید است.

البته این حرکت برای فعالیت مرکز و هسته بازو هم مفید است.

بر اساس اعلام کیلینیک مایو، تمرینات مرکزی مانند اسلاید بازو می تواند برای تعادل کلی، استقامت و هم ترازی بدن مفید باشد.

طریقه انجام حرکت اسلاید لاغری بازو

– دست های خود را بر روی هر دو زانوی خود بگذارید.

برای راحت تر کردن کار، یک تشک را زیر زانوی خود قرار دهید.

به ویژه اگر زانوهای شما حساس است و یا این که کف سفت باشد.

– مرکز بدن خود را با کشیدن ناف بدن به سمت ستون فقرات و سفت کردن شکم درگیر کنید.

– ستون فقرات خود را مستقیم نگه دارید و عضلات مرکزی بدن را درگیر کنید.

به آرامی اسلاید بازو را رو به جلو انجام دهید تا سینه شما از اطراف بسته شود.

– بازوهای خود را به عقب بکشید، زانوهای خود را جلو دهید و به موقعیت که در شروع داشتید، برگردید، بدون این که آرنج خود را خم کنید.

مراقب باشید، هنگامی که بازورهای خود را می کشید، پشت خود را قوس نکنید.

در طول انجام حرکت، از درگیر بودن عضلات مرکزی بدن خود اطمینان حاصل کنید و کمر خود را صاف نگه دارید.

– نکات مهم این حرکت

– با کشیدن بازوهای خود می توانید این حرکت را به راحتی انجام دهید.

– شما می توانید از همه مزایای این حرکت لاغری بازو بدون این که به اطراف سینه خود دست بزنید، بهره مند شوید.

به آرامی می توانید آن را انجام داده و متوقف شوید.

– نمی توانید با ستون فقرات خود دست های خود را زیاد به عقب بکشید.

قبل از این که قفسه سینه با زمین تماس داشته باشد.

– برای این که چالش برانگیزتر شود، اسلاید بازو را بر روی یک تخته انجام دهید و زانوهای خود را در طول تمرین از زمین دور نگه دارید.

دوم: توپ اسلم: راهی دیگر برای لاغری بازو

این حرکت پلیومتری بدون ضرب و شتم همه مزایا را به شما می دهد.

توپ اسلم، حرکت همه بدن است بدون این که بازوهای شما را خسته کند و کمی هم کاردو به تمرین خود اضافه کنید.

– طریقه انجام توپ اسلم

– پاهای خود را به عرض شانه ها از هم باز کنید و توپ را بر روی سینه خود نگه دارید.

– توپ را به بالا و کمی به پشت سر خود بلند کنید.

– زانوهای خود را خم کنید و تا حد امکان توپ را بر روی زمین پرتاپ کنید، تا می توانید فعالیت کنید.

– در حالی که گردن خود را به سمت عقب و بالا نگه داشته اید، توپ را بگیرید و آن را به پشت سر خود بیاورید.

– برای مدتی ستون فقرات خود را صاف نگه دارید و از زانوهای خود برای بالا کشیدن استفاده کنید.

– شروع به انجام مجدد این حرکت کنید.

نکات مهم در انجام این حرکت

قبل از این که شروع کنید. توپ خود را بررسی کنید و مطمئن باشید که به گردن شما آسیبی وارد نمی شود.

توپ می تواند تا حدودی سنگین باشد.

اما آنقدر سنگین نیست و شما می توانید تمام حرکات را با ستون فقرات پشت تنظیم کنید.

این حرکت به صورت روان انجام می شود.

پس از این که تکرار آن پایان یافت.

از پرش آرام توپ برای وارد شدن به مرحله بعدی استفاده کنید.

همه تلاش خود را برای تکرار درست این حرکت بکار ببرید تا ضربان قلب شما و روان بودن حرکات حفظ شود.

حتماً بین ست ها استراحت کافی داشته باشید.

 وقتی که خسته شدید، تمرین را متوقف کنید.

چرا که در این صورت نمی توانید توپ را به صورت سالم بالای سر خود قرار دهید و یا ستون فقرات خود را درست نگه دارید.

انجمن بدنسازی و تمرینات قدرتی توصیه می کند.

۴۸ ساعت بعد از انجام تمرینات پلیومتری، به بازوهای خود دقت کنید و فشار زیادی به آن وارد نکنید و اجازه ریکاوری دهید.

برای آشنایی با راه های دیگر لاغری بازو، به بخش دوم مقاله رجوع کنید.

آفتاب سوختگی و گرما زدگی | چگونه می توان از آفتاب سوختگی و گرما زدگی مراقبت کرد؟

عادت های غذایی |عادت هایی که به مشکلات معده پایان می دهد

بوی بد پا |درمان های خانگی بوی بد پا

کاهش تب کودک | چگونه تب کودک را کاهش دهیم؟

سیب زمینی |فواید معجزه آسای سیب زمینی

گوش درد|درمان های خانگی گوش درد

 

مصطفی محمدی
مدرس هستم و عاشق تحقیق و پژوهش. در مورد موضوعات مختلف مطالعه و تحقیق می کنم و برای به اشتراک گذاری مطالبی که به نظر جالب و مفید می آید، در پنداریم همراه شما هستم. تمامی مطالبی که در پنداریم، منتشر می کنم، همگی ترجمه و برگرفته از سایت های معتبر خارجی است. امیدوارم برایتون مفید باشد.

    آفتاب سوختگی و گرما زدگی | چگونه می توان از آفتاب سوختگی و گرما زدگی مراقبت کرد؟

    مقاله قبلی

    لاغری بازو | چگونه بازوی خود را لاغر کنیم؟ | بخش دوم

    مقاله بعدی

    شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

    نظرات

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیشتر در دانستنی ها