مانتو طوسی با چی ست میشه؟ با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم

در این مقاله به سوالات ست پیشنهادی با مانتو طوسی و با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم و مکمل رنگ طوسی در مانتو پاسخ خواهیم داد.

 همیشه رنگ‌های خنثی را می‌توانید به سادگی با رنگ‌های دیگر ست کنید.

اما در میان تمام رنگ‌ها، رنگ طوسی به سادگی با هر رنگی ست می‌شود و شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی، انواع استایل مجلسی و اسپرت را تجربه کنید. 

رنگ طوسی یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها است، چرا که ظاهری اسپرت و مجلسی دارد.

از این جهت خرید مانتو زنانه طوسی، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.برخلاف بسیاری از رنگ‌ها که رنگ مکمل چندانی ندارند، طوسی پادشاه رنگ‌های مکمل است. ست کردن رنگ طوسی بسیار ساده است.

اما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید ست پیشنهادی با مانتو طوسی را بدانید ، رنگ‌ را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

انواع مانتو طوسی با قیمت خرید را در پیج اینستاگرام ما ببینید

تارا استار

 

 

با مانتو طوسی چی ست کنیم؟ طوسی با چه رنگی ست میشه؟

رنگ طوسی از لحاظ طبع رنگی، نه جزو رنگ های سرد محسوب می شود و نه رنگ های گرم. در واقع طوسی یک رنگ خنثی است و به همین دلیل هم ست مانتو طوسی را می توان با هر رنگی پوشید. اما باید حواستان به طیف طوسی هم باشد. برای این که بهترین ست پیشنهادی با مانتو طوسی را به شما بگوییم، قبلش باید با انواع طوسی آشنا شوید.

طوسی روشن، طوسی تیره، فیلی، دودی، سربی، طوسی بژی، نقره ای و دودی را می توان انواع طیف مختلف این رنگ به حساب آورد.

پس برای رسیدن به پاسخ سوال مانتو طوسی با چی ست میشه، اول از همه باید مشخص کنید کدام رنگ طوسی؟!

در ادامه بهترین رنگ ها برای ست كردن مانتو طوسي را برای شما آورده ایم تا ببینید هر ترکیب رنگی چه جلوه ای به شما می بخشد.

 

مانتو طوسی تیره و قرمز – ترکیب رنگ خنثی و گرم

قرمز و طوسی، از ترکیب رنگ‌هایی هستند که ظاهر شما را دگرگون می‌کنند. رنگ قرمز، زرشکی و آجری به ظاهر شما جلوه می‌بخشند و از جمله رنگ‌هایی هستند که مانع یکنواخت شدن لباس زنانه طوسی می‌شوند. این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار انرژی بخش و چشمگیر هستند.

اگر می پرسید شلوار طوسی زنانه با چی ست میشه، باید بگویم که حتما آن را با یک مانتو قرمز امتحان کنید. اگر این ست را در فصل پاییز تست کنید که غوغا خواهد کرد. اصلا رنگ قرمز و طوسی به نوعی نماد پاییز هم محسوب می شوند.

مانتو طوسی روشن یا مانتو طوسی تیره فرقی نمی کند. هر طیفی از رنگ طوسی را می توانید با رنگ قرمز، به خصوص قرمز کلاسیک ست کنید.

اگر نمی خواهید استایل شما زیاد در چشم باشد، رنگ قرمز در ست با مانتو طوسی را کمتر انتخاب کنید. مثلا مدل مانتو طوسی روشن خودتان را با اکسسوری های قرمز مثل کیف و کفش قرمز ترکیب کنید.

علاوه بر این می توانید ست مانتو مشکی با شلوار طوسی را با یک تی شرت قرمز به تن کنید و یک استایل جذاب و فوق العاده داشته باشید.

قرمز در کنار طوسی همیشه معجزه می کند. اگر می خواهید واقعا این معجزه را ببینید و می پرسید با مانتو طوسی چی ست کنم، حتما یک شال بلند قرمز را به استایل خود اضافه کنید.
ترکیب این دو رنگ را هم می توان در مراسم ها و محافل رسمی به تن داشت و هم مراسم های خودمانی و دورهمی های صمیمانه.

 

مانتو توسی و رنگ صورتی – مدل مانتو طوسی صورتی

طوسی و صورتی، از نخستین رنگ‌هایی هستند که در استایل و مد به سادگی مکمل یکدیگر شدند. اما اگر می‌خواهید نتیجه بهترین از ست لباس طوسی و صورتی بگیرید، توصیه می‌کنیم یکی از لباس‌های را تیره و دیگری را روشن انتخاب کنید. برای مثال اگر به مانتو طوسی تیره علاقه دارید، لباس صورتی کمرنگ یا پاستلی انتخاب جذاب‌تری خواهد بود.

اگر می خواهید بدانید با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم یا با مانتو طوسی چه شالی بپوشم، حتما رنگ صورتی را در کنار آن به کار ببرید. طوسی و صورتی هر دو رنگ های متعادل و آرام محسوب می شوند که در کنار یکدیگر یک استایل جذاب برای شما می سازند.

صورتی معمولا رنگ عشق است و ست مانتو طوسی روشن و تیره با آن به خصوص برای دختران فوق العاده خواهد بود.

جالب است بدانید که رنگ صورتی از رنگ های سرسختی است که نمی توان هر رنگی را با آن پوشید. مانتوطوسی یکی از معدود رنگ هایی است که می توان در کنار صورتی پوشید و ظاهر جذابی داشت.

برای این استایل اگر مانتو طوسی را انتخاب کرده اید، کفش، کیف و سایر اکسسوری های خودتان را صورتی انتخاب کنید. اگر می پرسید کفش طوسی با چه شلواری ست میشه جواب یک کت شوار زنانه با شلوار صورتی و کت طوسی است.

با رنگ صورتی ست کردن مانتو طوسی خیلی راحت است و می توان یک استایل جسورانه، زنانه و زیبا داشت. به خصوص اگر به مراسم های رسمی دعوت شده اید، بد نیست برای رسیدن به پاسخ با مانتو طوسی چی ست کنیم، رنگ صورتی را با آن ترکیب کنید.

 

مانتو شلوار طوسی و ترکیب آن با سبز – ست لباس طوسی و سبز

سبز و طوسی از رنگ‌های جذاب چهار فصل هستند. در واقع اگر نمی‌دانید در چهار فصل سال از چه رنگی بهره‌مند شوید، ست لباس طوسی و سبز، بهترین انتخاب خواهند بود. این دو رنگ در کنار یکدیگر نماد آرامش و قدرت خواهند بود. با این حال ست مانتو طوسی روشن و لباس سبز تیره، از رنگ‌های مکمل مطابق مد روز هستند.

مانتو طوسی سبز شاید خیلی رایج نباشد. اما اگر بلد باشید که چه طیفی از رنگ سبز را با طوسی بپوشید، می توان یک استایل سنگین و رنگین برای خودتان رقم بزنید.

اگر می پرسید با مانتو طوسی چه شلواری بپوشیم که با رنگ سبز هم مناسب باشد، پیشنهاد ما شلوار طوسی تیره یا مشکی است. در کنار این رنگ ها بهتر است از سبز لجنی یا سبزهای تیره استفاده کنید. رنگ سبز تیره و سبزآبی رنگی است که برای پاسخ به سوال به مانتو طوسی چه رنگ شالی میاد، پیشنهاد می کنیم.

فقط حواستان باشد که رنگ سبز در طیف های روشن اصلا گزینه خوبی برای استایل با مانتو طوسی نیست. پس فقط از بین سبزهای تیره یکی از طیف های رنگی را انتخاب کنید.

 

مانتو طوسی بلند و رنگ زرد – ترکیب رنگ مانتو طوسی و زرد

طوسی و زرد یادآور فصل تابستان و پاییز هستند. برخی از رنگ‌ها برای یک فصل به‌خصوص مناسب هستند. رنگ زرد و خردلی از رنگ‌های پرکاربرد برای طراحی مدل لباس زنانه پاییزه است. اما اگر می‌خواهید جلوه دیگری به رنگ پرانرژی زرد ببخشید، ست لباس طوسی و زرد، انتخاب هوشمندانه‌ای است که برای استایل رسمی نیز به کار می‌رود.

رنگ زرد که نشانه خلاقیت و ماجراجویی است، یکی از بهترین ترکیب ها برای ست كردن مانتو طوسي روشن است. اگر فردی هستید که از رنگ های جسورانه در استایل خودتان استفاده می کنید و می خواهید بدانید که کیف و کفش طوسی با چی ست میشه، ما مانتو زرد را به شما پیشنهاد می دهیم. بهترین و جذاب ترین مکمل رنگ طوسی در مانتو که طوسی را برجسته و جذاب و پر انرژی نشان می دهد، رنگ زرد است.

پس برای رسیدن به پاسخ سوال چه رنگی به طوسی میاد، حتما رنگ زرد را هم در نظر داشته باشید.

ست مانتو شلوار طوسی روشن یا تیره با هر طیفی از رنگ زرد جذاب می شود. با این حال اگر دوست ندارید خیلی توی چشم باشید، بهتر است با مانتو طوسی اسپرت خودتان رنگ زرد تیره یا خردلی را ست کنید.

 

مانتو طوسی کوتاه در ترکیب با آبی – با شلوار طوسی چه مانتویی بپوشم؟

رنگ طوسی و آبی همچون دو خواهر هستند. در واقع برخلاف رنگ‌های دیگر، طیف رنگ آبی از تیره تا روشن، به سادگی با لباس یا مانتو طوسی زنانه ست می‌شود. رنگ آبی یک رنگ سلطنتی است و انتخاب جذابی برای مانتو طوسی مجلسی و استایل رسمی خواهد بود.

اگر به دنبال یک استایل مجلل و آرامش بخش هستید که شخصیت شما را برجسته تر نشان دهد، حتما از آبی تیره یا همان آبی کلاسیک در ست مانتو طوسی خود استفاده کنید.

مانتوی طوسی با چه رنگی ست میشه؟! آبی کلاسیک بهترین رنگ برای داشتن یک استایل رسمی است. از طرف دیگر از آنجایی که رتکیب رنگ آبی و طوسی را هم بانوان و هم آقایان می توانند داشته باشند، بهترین ست پیشنهادی با مانتو طوسی است.

از بین طیف های مختلف رنگ آبی، رنگ های تیره برای ست كردن مانتو طوسي روشن انتخاب بهتری هستند. اما اگر مانتو طوسی تیره دارید، آن را با آبی روشن ست کنید.

اگر می پرسید شلوار طوسی زنانه با چی ست میشه باید بگوییم که یکی از رنگ هایی که هماهنگی فوق العاده ای با این شلوار دارد، پیراهن ها و مانتوهای اسپرت سورمه ای و آبی اقیانوسی است.

در این استایل با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم؟! کفش های چرم یا قهوه ای بهترین انتخاب هستند و شما را به ستاره ای درخشان تبدیل می کنند.

 

مانتو طوسی روشن در ترکیب با رنگ سفید – مانتو طوسی با چی ست میشه؟

اما از هر رنگی که بگذریم، ست لباس طوسی با سفید و مشکی، فوق‌العاده جذاب خواهد بود. از مزیت دیگر ست لباس طوسی با رنگ سفید و مشکی می‌توان به سادگی در انتخاب و خرید اشاره کرد. به بیان دیگر اگر نمی‌دانید که چه رنگ لباسی تهیه کنید، در خرید لباس طوسی زنانه همراه با ست سفید و مشکی تردید نکنید.

بسیاری از بانوان ترجیح می دهند یک استایل با رنگ های خنثی داشته باشند که در هر موقعیتی شیک به نظر برسد. برای داشتن این استایل از ست مانتو مشکی با شلوار طوسی و پیراهن سفید استفاده کنید.

ست با مانتو طوسی با رنگ سفید بستگی به طیف رنگی که انتخاب می کنید، می تواند کاملا پر زرق و برق به نظر برسد. مثلا اگر مدل مانتو طوسی روشن را با سفید ست کنید، استایلی جذاب و مناسب فصل های گرم سال خواهید داشت.

برای این که استایل شما تکمیل شود باید به این سوال که با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم هم جواب دهید. از آنجایی که رنگ های خنثی را می توان با هر مدل کفشی پوشید، باید به مدل مانتو توسی خود توجه کنید.

اگر مانتو شما زنانه و مجلل است، کفش پاشنه بلند مشکی انتخاب بهتری است. اما اگر ظاهر مانتو رنگ طوسی شما اسپرت است، به سراغ کفش های تخت سفید رنگ بروید.

 

استایل خاص برای ست با مانتو طوسی – با مانتو طوسی چی ست کنم؟

اگر می خواهید یک استایل خاص برای ست کردن مانتو طوسی تیره یا مانتو طوسی روشن خود داشته باشید، این بخش را از دست ندهید.

این روزها استایل های مختلفی در دنیای فشن دیده می شوند. اما می توان اصل اولیه و کلی آنها را خیلی ساده تشخیص داد.

برای این که مدل مانتو طوسی روشن یا تیره شما جذاب تر به نظر برسد، دو سبک استایلی کلی را می توانید انتخاب کنید. ست کردن مانتو طوسی با رنگ های مکمل و هماهنگ و استایل مونوکروم که یک ست پیشنهادی با مانتو طوسی است. در ادامه آنها را بیشتر می شناسیم.

بیشتر بانوان برای پوشیدن رنگ طوسی یا اضافه کردن آن به استایل خود همیشه سوالاتی نظیر سوالات زیر را می پرسند:

مانتو طوسی با چی ست میشه؟ با مانتو طوسی چی ست کنیم؟

شلوار طوسی زنانه با چی ست میشه؟

با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم؟

با مانتو طوسی چی ست کنم؟ طوسی با چه رنگی ست میشه؟

مانتو طوسی با چه شالی ست میشه؟ با مانتو طوسی چه شالی بپوشم؟

مانتو طوسی با چه شلواری ست میشه؟ با مانتو طوسی چه شلواری بپوشیم؟

کفش طوسی با چه شلواری ست میشه؟

کیف و کفش طوسی با چی ست میشه؟

و کلی سوالات دیگر که همگی به سبک و سیاق سوالات بالا هستند. برای این که یک بار برای همیشه جواب این سوالات را پیدا کنید به دو سبک کلی پوشش یعنی استایل رنگ های مکمل و استایل مونوکروم برمی گردیم.

درباره استایل و ست مانتو طوسی با رنگ های مکمل صحبت کردیم و گفتیم از چه رنگ هایی در کنار مانتو رنگ طوسی خود استفاده کنید.

در این بخش روی استایل مونوکروم تمرکز می کنیم که یک ست جذاب، جدید و فوق العاده زیبا محسوب می شود.

برای ست كردن مانتو طوسي با شلوار و شال و کیف و کفش در استایل مونوکروم از طیف های یک رنگ استفاده می کنند. مثلا شما مانتو طوسی روشن خریداری کرده اید، یک شلوار طوسی تیره می خرید و یک شال سفید مایل به طوسی سر می کنید.

در استایل مونوکروم یک رنگ غالب وجود دارد که در بیشتر بخش های استایل به کار می رود. البته نباید رنگ مانتو توسی با رنگ شلوار دقیقا یکی باشد. می توانید از رنگ های نزدیک به هم و غلظت های متفاوت یک رنگ استفاده کنید.

در نهایت به اکسسوری ها می رسیم. مثلا جوراب، کفش، کیف، عینک دودی، زیورآلات، ساعت و غیره. بهتر است رنگ اکسسوری های کوچک را یکی از رنگ های مکمل انتخاب کنید تا ست مانتو طوسی شما خسته کننده نبوده و تبدیل به یک استایل جذاب و دوست داشتنی شود.

به همین راحتی می توانید ست کردن مانتو طوسی را یاد بگیرید و یک استایل مدرن داشته باشید.

ست مانتو طوسی

با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم؟

اگر می‌خواهید بدانید که با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم ادامه مقاله را با دقت بیشتری بخوانید.

انتخاب رنگ کفش و کیف اهمیت بسیاری دارد. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید خرید مانتو طوسی مجلسی یا اسپرت را در اولویت قرار دهید، ست کیف و کفش تهیه کنید تا ترکیب رنگ آن با مانتو طوسی جذاب‌تر شود.

ابتدا توصیه می‌کنیم به مدل مانتو طوسی توجه کنید. آیا می‌خواهید یک مانتو طوسی اسپرت برای قرار دوستانه تهیه کنید یا می‌خواهید به مهمانی بروید و خرید مانتو طوسی مجلسی برایتان در اولویت است؟ پاسخ به این سؤال، مدل ست کیف و کفش شما را مشخص می‌کند. یعنی شما می‌توانید ست کیف و کفش مجلسی یا اسپرت تهیه کنید.

ست طوسی با کفش مجلسی

اگر به استایل مجلسی علاقه دارید و نمی‌دانید با مانتو طوسی چه کفشی بپوشید، توصیه می‌کنیم نگاهی به رنگ‌های رسمی بیندازید. رنگ‌های رسمی که به سادگی با مانتو طوسی ست می‌شوند عبارت‌ است از: مشکی، آبی تیره، سبز تیره، زرد خردلی و زرشکی.

ست کیف و کفش مشکی با مانتو طوسی، اگرچه انتخاب ساده‌ای هستند، اما به ظاهر شما قدرت می‌بخشند. ست مانتو طوسی مجلسی و کفش و کیف آبی تیره، مناسب مراسم‌های رسمی است که این رنگ مانع یکنواخت شدن ظاهرتان می‌شود.

ست مانتو طوسی مجلسی با کفش و کیف سبز تیره، ظاهر شما را مدرن می‌کند. ست مانتو طوسی مجلسی با کفش زرد خردلی، مناسب خانم‌هایی است که به چشمگیرتر شدن استایل اهمیت می‌دهند و در نهایت ست مانتو مجلسی با کفش و کیف به رنگ زرشکی، استایل شما را کلاسیک و جذاب می‌کند.

مانتو طوسی و کفش زرشکی

اما اگر می‌خواهید مانتو طوسی اسپرت تهیه کنید، انتخاب رنگ کفش و کیفتان کمی متفاوت خواهد بود. در واقع شما می‌توانید در استایل غیررسمی از رنگ‌های روشن به سادگی استفاده کنید و ظاهرتان را مدرن و جذاب نمایید.

برای مثال ست مانتو طوسی با کفش و کیف صورتی، استایل دخترانه شما را ملیح و جذاب می‌کند. ست کیف و کفش نارنجی یا زرد با مانتو طوسی اسپرت، استایل شما را متفاوت، چشمگیر و پرانرژی می‌کند.

طوسی و کفش صورتی

ست کیف و کفش قرمز و مانتو طوسی اسپرت، ظاهرتان را پرنشاط و جسورانه می‌کند. ست مانتو طوسی اسپرت با کفش و کیف آبی روشن، استایلتان را مدرن و امروزی می‌کند. همچنین انتخاب رنگ بنفش برای رنگ کفشِ ست مانتو طوسی اسپرت، استایلتان را متمایز می‌کند، چرا که افراد کمتری سراغ رنگ بنفش می‌روند.

مانتو طوسی با چه شالی ست میشه؟ – با مانتو طوسی چی ست کنم؟

در پوشش و فشن لباس های ایرانی، شال و روسری یکی از مهم ترین بخش ها محسوب می شوند که می توانند روی برجسته تر دیده شدن یک استایل تاثیر زیادی بگذارند.

شاید بیشتر شما همیشه این سوال مانتو طوسی با چه شلواری ست میشه را داشته باشید. اما بهتر است قبل از خرید شلوار، تصمیم بگیریم با مانتو طوسی چه شالی بپوشم.

از آنجایی که معمولا بانوان رنگ شال و روسری را با توجه به رنگ پوست صورت خودشان انتخاب می کنند، رنگ شال اهمیت بیشتری در پوشش شما و ست مانتو طوسی روشن دارد تا چهره تان روشن و شاداب دیده شود.

اگر در فکر این هستید که بهترین رنگ برای مانتو طوسی صورتی یا سایر ست های خود پیدا کنید، باید به پوست صورتتان توجه کنید. در این بخش با توجه به رنگ پوست ست پیشنهادی با مانتو طوسی را به شما می گوییم.

اگر پوست صورت شما روشن است، دردسر زیادی برای انتخاب رنگ ها ندارید و همین که بدانید به مانتو طوسی چه رنگ شالی میاد کافی است. چرا که رنگ های گرم و سرد و خنثی به رنگ صورت شما می آیند.

با این حال اگر می خواهید شاداب تر و جذاب تر دیده شوید بهتر است برای ست کردن مانتو طوسی با شال، به سراغ رنگ های نسبتا تیره و گرم بروید.

به خصوص اگر چهره شما بیش از حد سفید به نظر می رسد، رنگ های گرم مثل قرمز کلاسیک، زرشکی و دارچینی رنگ های بهتری برای پوشیدن با مانتوطوسی هستند.

اگر می پرسید طوسی با چه رنگی ست میشه، رنگ های سبز، آبی، زرد و قرمز تیره بهترین انتخاب برای شما هستند. علاوه بر این صورتی چرک و گلبهی را هم می توانید در کنار مانتو رنگ طوسی خود بپوشید.

اگر پوست شما گندمی است و مانتو و کفش طوسی خریدید و حالا می پرسید کفش طوسی با چه شلواری ست میشه و با چه شالی باید آن را بپوشم، پیشنهاد ما به شما رنگ هایی است که نه تیره و نه روشن هستند.

رنگ های میانه برای ست کردن مانتو طوسی و شال انتخاب بهتری هستند و چهره شما را جذاب تر نشان می دهند. به عنوان مثال مانتوطوسی با صورتی، یاسی، آبی آسمانی و بژ برای شما فوق العاده خواهد بود.

با مانتو طوسی چه شلواری بپوشیم که به این رنگ شال هم بیاید؟! شلوارهای جین معمولا انتخاب های خوبی هستند. با این حال به مدل مانتو توسی و طرح شال شما هم بستگی دارد.

اگر پوست صورت شما سبزه است، بهتر است رنگ های شاد و روشن را امتحان کنید. برای داشتن جذاب ترین استایل با مانتو طوسی رنگ های روشن شما را جسورتر نشان می دهند. شال و روسری آبی کاربنی، بنفش، زرد و قرمز با مانتو طوسی بلند یا کوتاه و چهره سبزه شما فوق العاده به نظر خواهند رسید.

اگر پوست تیره دارید، اصلا به سراغ رنگ های تیره نروید. چرا که چهره شما را تیره تر و گرفته تر نشان می دهد. ست كردن مانتو طوسي روشن با رنگ هایی مثل آبی لاجوردی، سبز زمردی، نارنجی روشن و زرد در کنار پوست تیره، جذاب تر می شود.

 

انتخاب رنگ لاک با مانتو طوسی – چه رنگی به طوسی میاد

اگر می پرسید کیف و کفش طوسی با چی ست میشه و چه رنگ لاکی آنها را جذاب تر نشان می دهد، این بخش را به دقت بخوانید. البته پیدا کردن مکمل رنگ طوسی در مانتو یا اکسسوری ها کار سختی نیست و انتخاب های زیادی پیش رو دارید.

اگر ست مانتو شلوار طوسی خریدید، می توانید رنگ لاک را با رنگ یکی از اکسسوری هایتان که رنگ دیگری دارد، ست کنید. مثلا مانتو طوسی اسپرت را با یک تی شرت قرمز پوشیده اید. در این شرایط لاک قرمز استایل شما را جذاب تر نشان می دهد.

اگر شلوار شما طوسی است و می پرسید با شلوار طوسی چه مانتویی بپوشم، می توانید به سراغ مانتوهای آبی تیره، زرشکی و زرد بروید. در این شرایط بهتر است رنگ لاک شما طوسی باشد.

یک قانون کلی برای زیباتر به نظر رسیدن استایل با رنگ لاک وجود دارد که با ست مانتو طوسی جذاب می شود. این قانون این است که رنگ لاک نباید با رنگ غالب استایل شما یکی باشد.

به همین دلیل ما برای ست پیشنهادی با مانتو طوسی رنگ لاکی را پیشنهاد می دهیم که از آن رنگ در کیف، کفش یا شال خود استفاده کرده اید.

در واقع رنگ لاک می تواند ست كردن مانتو طوسي با رنگ های دیگر را برجسته کرده و طوسی که رنگی خنثی است را کمی از مرکز دید خارج کند.

به زبان دیگر با انتخاب درست رنگ لاک تاثیر مانتو رنگ طوسی خود را بیشتر می کنید و جذاب تر به نظر می رسید.

 

مانتو طوسی را با چه شلواری ست کنیم؟

اگر برایتان سؤال است که مانتو طوسی را با چه شلواری ست می‌شود، بهتر است بدانید که این بخش از استایل، ساده‌ترین بخش ست کردن خواهد بود. در واقع اگرچه هر رنگی با رنگ طوسی ست می‌شود، اما بهتر است در انتخاب رنگ شلوار ست با مانتو طوسی، کمی گزینه‌ها را محدودتر کنیم.

اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید و می‌خواهید برای استایل روزمره یا قرار دوستانه مانتو طوسی اسپرت به تن کنید، در ست آن باشلوار جین زنانه آبی تردید نکنید. طیف رنگ شلوار جین زنانه آبی از تیره تا روشن، بهترین انتخاب شلوار برای ست با مانتو طوسی خواهد بود که ظاهرتان را جذاب و مدرن می‌کند.

طوسی و جین

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی یا قرار رسمی بروید و نمی‌دانید چه رنگ و مدل شلواری زنانه‌ای با مانتو طوسی ست کنید، توصیه می‌کنیم از رنگ‌‌هایی همچون سفید، مشکی و رنگ‌های تیره بهره‌مند شوید.

سفید و مشکی همیشه بهترین و آسان‌ترین انتخاب برای رنگ شلوار زنانه ست با مانتو طوسی خواهند بود. اما در صورتی که می‌خواهید تنوع در استایل ایجاد کنید، توصیه می‌کنیم از خرید شلوار آبی تیره، زرشکی، بادمجانی، سرمه‌ای، سبز تیره غافل نشوید. بی‌تردید این رنگ‌ها ظاهرتان را متمایز، جذاب و چشمگیر می‌کنند.

طوسی و کفش سفید

شلوار و کفش و… که میتوانید با مانتو طوسی ست کنید را در ادامه جهت خرید اینترنتی برای شما قرار داده ایم.(راهنما و خرید اینترنتی بهترین تلفن های بی سیم پاناسونیک)

 

مانتو یکی از پوشش‌های اصلی در کشور ماست که تنوع در رنگ و طرح آن زیاد است. یکی از رنگ‌های بسیار زیبا که به‌کرات در تولید مانتو مورداستفاده قرار می‌گیرد، رنگ طوسی است. مانتو طوسی به دلیل داشتن یک رنگ با تناژ خنثی به‌راحتی ست می‌شود که در انواع مدل‌های مجلسی و زنانه طراحی و تولید می‌گردد.

اگر قصد خرید یکی از بهترین مانتوهای زنانه و دخترانه را دارید پس با ما همراه باشید تا شما را با نکات لازم برای پوشیدن مانتو طوسی و نحوه ست‌کردن آن آشنا کنیم.

 دلیل محبوبیت مانتو طوسی در بین بانوان

اگر موضوع این مقاله را به مانتو طوسی اختصاص داده‌ایم، محبوبیت بالای آن در بین خانم‌ها می‌باشد. رنگ طوسی به دلیل اینکه در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد به‌راحتی با دیگر رنگ‌هاست می‌شود و یک استایل بسیار جذاب را ایجاد می‌کند. به همین دلیل طراحان صنعت مد طرح‌های زیبایی را در مانتوهای طوسی ایجاد می‌کنند که زیبایی این رنگ را دوچندان می‌کند.

در کنار این زیبایی ظاهری رنگ طوسی سبب اعتمادبه‌نفس و استقلال است که ازهرجهت شما را متمایزتر می‌کند. پس توصیه ما این است که از خرید لباس‌های طوسی غافل نشوید زیرا هم زیبا هستند و هم اینکه به‌راحتی با دیگر رنگ‌ها ترکیب می‌شوند.

مانتو طوسی و ست مانتو طوسی

 

رنگ‌های مناسب در استفاده از ست مانتو طوسی

ست بودن پوشش شما در زیبایی ظاهری بسیار اهمیت دارد و شما را شیک‌تر نشان می‌دهد، اما آنچه که اهمیت دارد کنار هم قرارگرفتن رنگ‌هاست تا مکمل یکدیگر باشند و زیبایی را بیش‌ازپیش نشان دهند. خبر خوب برای افرادی که به دنبال ست‌کردن مانتو طوسی هستند، این است که رنگ طوسی با بیشتر رنگ‌ها همخوانی دارد و نگرانی بابت محدودیت استفاده و ترکیب رنگ وجود ندارد.

مانتو طوسی در طرح‌های مختلف اسپرت و مجلسی در فروشگاه‌ها موجود است که در ادامه برای زیبا کردن استایل شما در هنگام پوشیدن مانتو طوسی رنگ‌هایی که بیشترین همخوانی را با طوسی دارند، معرفی کرده‌ایم تا ست مانتو طوسی بیشترین زیبایی را داشته باشد.

  • استفاده از قرمز در ست مانتو طوسی

یکی از پراستفاده‌ترین رنگ‌ها در ست‌کردن مانتو طوسی رنگ قرمز می‌باشد که به طور کامل مکمل یکدیگر هستند. رنگ قرمز خنثی بودن طوسی را برطرف می‌کند و این تمایز بین آن ها، استایل شما را بسیار جذاب می‌کند و سبب جلب‌توجه دیگران می‌شود.

  • استفاده از رنگ طوسی در ست مانتو طوسی

صورتی و طوسی یکی از ترکیب‌های همیشگی می‌باشند که در انواع لباس‌های زنانه و مانتوها به کار برده می‌شوند. ست مانتو طوسی تیره با صورتی کم‌رنگ یکی از بهترین پیشنهادها برای خانم‌های خوش سلیقه است. استفاده از روسری، کفش و … در کنار پوشیدن مانتو طوسی ظاهر و تیپ شما را بسیار شیک جلوه می‌دهد.

  • استفاده از رنگ زرشکی در ست مانتو طوسی

رنگ زرشکی نیز بسیار جذاب است و همانند رنگ قرمز ترکیبی متضاد در برابر رنگ طوسی است که سبب زیباتر شدن پوشش شما می‌گردد. اگر قصد خرید مانتو طوسی را دارید، حتماً از رنگ زرشکی غافل نشوید.

  • استفاده از رنگ مشکی در ست مانتو طوسی

رنگ مشکی در کنار طوسی دورنگ خنثی هستند که خود را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر در کنار یکدیگر نشان می‌دهند. پوشیدن مانتو طوسی با شلوار و یا روسری مشکی یک ترکیب عالی را رقم می‌زنند که هم در استایل‌های اسپرت و هم در استایل مجلسی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • استفاده از رنگ زرد در ست مانتو طوسی

ترکیب رنگ زرد و طوسی انتخاب بی‌چون چرایی است که حتماً باید از آن استفاده کرد. معمولاً در مانتوهای مجلسی این دورنگ به‌وفور در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند زیرا به‌شدت زیبا هستند. ترکیب زرد و طوسی در مانتوهای تابستانی و پاییزی بسیار به کار می‌رود.

  • استفاده از رنگ سبز در ست مانتو طوسی

یکی از ترکیب‌هایی که در تمام فصل‌ها می‌توان از آن استفاده کرد، استفاده از مانتو طوسی در کنار رنگ سبز است. این دو در یکدیگر بیش از هر رنگ دیگری زیبا هستند. استفاده از رنگ سبز یاقوتی و یا سبز آبی یک ست بی‌نظیر را رقم می‌زند. استفاده از شال یا کفش سبز در کنار پوشیدن مانتو طوسی بسیار جلب‌توجه می‌کند.

  • استفاده از رنگ آبی در ست مانتو طوسی

مزیت رنگ آبی برای ست‌کردن آن با مانتو طوسی، استفاده از همه طیف‌های رنگ آن است که به زیبایی در کنار رنگ طوسی قرار می‌گیرد. طبق نظر کارشناسان صنعت مد، استفاده از این ترکیب بیشتر برای ست‌های زمستانی می‌باشد. استفاده از رنگ طوسی و آبی برای مجالس رسمی بسیار زیباست.

  • استفاده از رنگ سفید در ست مانتو طوسی

رنگ سفید و طوسی یک انتخاب کاملاً ایده‌آل است و اگر سر دوراهی ترکیب رنگ‌ها قرار گرفته‌اید، حتماً ست با این ترکیب را انتخاب کنید زیرا هر خانم خوش سلیقه‌ای حتماً این ست و ترکیب رنگ را می‌پسندد. مانتو طوسی با ترکیب سفید و مشکی یکی از انتخاب‌های همیشگی خانم‌هاست.

  • استفاده از رنگ بنفش در ست مانتو طوسی

یکی از رنگ‌هایی که شاید اکثر خانم‌ها از آن غافل شده باشند، رنگ بنفش است. استفاده از رنگ بنفش و طوسی یک ترکیب خاص است که هرکسی آن را استفاده نمی‌کند و اگر شما به‌خوبی این ترکیب رنگ را در ست مانتو طوسی رعایت کنید، در دورهمی‌ها و یا مجالس رسمی بسیار شیک خواهید بود.

  • استفاده از رنگ نارنجی در سنت مانتو طوسی

اگر رنگ نارنجی را دوست دارید، اما استفاده از آن به‌تنهایی برای شما جالب نیست آن را با مانتو طوسی ست کنید تا به‌خوبی دیده شوید. این ترکیب بسیار انرژی‌بخش و نشاط‌آور است.

معرفی این‌همه رنگ برای ست‌کردن با مانتو طوسی به سؤال “ مانتو طوسی با چی ست میشه؟ که دغدغه بیشتر خانم‌هاست، پاسخ می‌دهد و شما با ترکیب هرکدام از این رنگ‌های می‌توانید بهترین ظاهر و استایل را برای خود رقم بزنید.

مانتو طوسی و ست مانتو طوسی

ست کیف و کفش با مانتو طوسی

حال که با ترکیب رنگ طوسی و دیگر رنگ‌ها آشنا شدید، می‌توانیم شما را با کیف و کفش‌هایی که می‌توانید با مانتو طوسی روشن یا تیره ست کنید آشنا سازیم. کیف و کفش باید کاملاً با استایل شما همخوانی داشته باشد به این صورت اگر مانتو شما اسپرت است، کیف و کفش‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند باید استفاده نمایید.

از طرفی کیف و کفش‌هایی که برای مجالس رسمی طراحی شده‌اند را باید با مانتوهای مجلسی ست کنید. این کار ذهن شما را برای انتخاب رنگ آماده می‌کند. رنگ کیف و کفش شما باید کاملاً با مانتو طوسی همخوانی داشته باشد که رنگ‌های ذکر شده در قسمت قبل شما را در انتخاب رنگ کیف و کفش مناسب راهنمایی می‌کند.

برای مجالس رسمی که مانتو طوسی پوشیده‌اید، کیف و کفش را به رنگ‌های مشکی، آبی تیره، سبز و زرد تهیه کنید. این رنگ‌ها تیپ رسمی و مجلسی شما را به‌خوبی نشان می‌دهند و هرکدام جلوه و زیبایی خاصی را در استایل شما ایجاد می‌کنند.

در واقع کیف و کفش مشکی زمانی که در استایل رسمی شما قرار می‌گیرد، نمایی از قدرت را نشان می‌دهد. رنگ‌های زرشکی برای استایل‌های کلاسیک بسیار کاربردی است. در همه این رنگ‌ها یکنواختی معنایی نخواهد داشت و در مجالس رسمی همچون نگینی خواهید درخشید.

اما برای انتخاب کیف و کفش در استایل اسپرت با مانتو طوسی استفاده از رنگ‌های روشن بیشتر توصیه می‌شود. کیف و کفش‌های به رنگ‌های صورتی و قرمز یک تیپ اسپرت جذاب را برای خانم‌های خوش‌پوش ایجاد می‌کند.

برخلاف تیپ و استایل رسمی مانتو طوسی، در استایل اسپرت استفاده از رنگ‌های آبی، نارنجی، قرمز، بنفش و … که پرنشاط هستند، رایج‌تر است. شما با انتخاب هرکدام از این رنگ‌ها بسیار به چشم خواهید آمد و نگاه دیگران را به سمت شما جلب خواهد کرد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب خرید کفش تن تاک مردانه و زنانه را مشاهده کنید.

همه این موارد یک استایل جذاب را با مانتو طوسی برای شما ایجاد می‌کند، اما بازهم ایده‌های شما در پوشیدن مانتو طوسی می‌تواند استایل جذاب‌تری را ایجاد کند. پس شما با خرید مانتو طوسی و استفاده از کیف و کفش‌های مناسب زیباتر از هرکسی به نظر خواهید رسید.

مانتو طوسی و ست مانتو طوسی

 

روسری مناسب با مانتو طوسی

علاوه بر کیف و کفش یکی دیگر از مواردی که در زمان پوشیدن مانتو طوسی باید به آن توجه کنید، روسری است. رنگ روسری بسیار مهم است و بر استایل و تیپ شما تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. قبل از آن که به‌تناسب بین رنگ مانتو و روسری دقت شود، باید رنگ صورتی به پوست صورت شما بیاید و صورت شما را جذاب‌تر نشان دهند.

برای انتخاب رنگ روسری متناسب با مانتو طوسی می‌توانید از رنگ‌هایی چون سفید، مشکی، آبی، سبز آبی، زرد و … استفاده کنید که قبل از خرید هرکدام توجه به رنگ پوست مهم است. در ادامه به انتخاب رنگ روسری متناسب با رنگ پوست‌های مختلف پرداخته‌ایم:

افرادی که رنگ پوست آن ها روشن است، می‌توانند از شال و روسری‌های به رنگ تیره استفاده نمایند. روسری و شال به رنگ سبز تیره، آبی تیره، جگری و … با مانتوهای طوسی به‌خوبی ست می‌شوند و پوست شما را بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهند.

خانم‌هایی که رنگ پوست آن ها نه تیره و نه سفید است یا به‌اصطلاح گندمگون هستند، انتخاب روسری برای آن ها کمی دشوارتر است و باید حساسیت بیشتری را به خرج بدهند. این خانم‌ها می‌توانند روسری‌هایی به رنگ‌هایی چون یاسی، آبی روشن، صورتی و … را با مانتو طوسی ست کنند.

خانم‌های با رنگ پوست تیره باید از خرید روسری‌های تیره خودداری کنند زیرا پوست آن ها را تیره‌تر می‌کند. استفاده از شال یا روسری با رنگ‌های آبی لاجوردی، نارنجی، سبز و … در این افراد بلامانع خواهد بود. می‌توانید رنگ‌های مختلف را کنار صورت خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر شما در دسته افراد با پوست سبزه قرار دارید و قصد خرید مانتو طوسی را دارید، باید روسری به رنگ بنفش، زرد، آبی و … را خریداری نمایید. عمدتاً خرید روسری یا شال با رنگ شاد برای این افراد بیشتر توصیه می‌شود.

این نکات را حتماً در زمان ست با مانتو طوسی در نظر داشته باشید تا بهترین انتخاب‌ها را برای شما به همراه داشته باشد. اما در میان همه این دسته‌بندی‌ها باید بدانید که رنگ سفید و مشکی با هر رنگ پوستی سازگار هستند که ترکیب خاصی نیز با مانتوی طوسی رقم می‌زنند.

ست مانتو طوسی با شلوار

زمانی که قصد ست‌کردن دارید، باید رنگ شلوار را نیز در نظر بگیرید. در ست پیشنهادی با مانتو طوسی می‌توانید از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید که باتوجه‌به راحت ست شدن رنگ طوسی با دیگر رنگ‌ها، این انتخاب راحت‌تر است. اگر مانتو اسپرت طوسی می‌پوشید، می‌توانید از شلوارهای جین استفاده کنید.

اما به‌طورکلی شلوارهای به رنگ سفید، مشکی، آبی تیره و عمدتاً رنگ‌هایی که تیره هستند را برای ست‌کردن با مانتو طوسی در نظر داشته باشید.

شلوار طوسی نیز بسیار خوش‌رنگ است و می‌توانید در ست‌های مختلف از آن استفاده کنید، اما در پاسخ به این سؤال که شلوار طوسی زنانه با چی ست میشه؟ باید گفت که شلوار طوسی با مانتو رسمی محل کار شما با رنگ‌های تیره چون سرمه‌ای، مشکی و … بسیار همخوانی دارد. ست مانتو مشکی با شلوار طوسی بسیار جذاب است.

همچنین می‌توانید این شلوار را در زیر مانتو با طرح و رنگ‌هایی که در ابتدای مقاله ذکر شد، ست کنید و یا حتی آن را با یک بلوز سفید و یا مشکی ساده استفاده کنید و در دورهمی‌های دوستانه و رسمی استایل جذابی را برای خود رقم بزنید.

همه این موارد می‌تواند به سلیقه شما نیز برگردد و ترکیب‌هایی جذاب‌تر را برای خودتان ایجاد کنید که خاص و منحصربه‌فرد باشید.

خرید مانتو طوسی

برای خرید مانتو طوسی راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد، اما آنچه مهم است انتخاب آن در میان مدل‌ها و طرح‌های مختلف است. در قسمت‌های قبلی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم تا در زمان خرید تصمیم‌گیری برایتان راحت‌تر شود.

برای خرید می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و تنوع مدل‌ها را به‌خوبی مشاهده کنید. در زمان خرید حتماً به ست رسمی و اسپرت توجه کنید تا انتخاب شما دقیق‌تر باشد. سعی کنید به قیمت مانتو طوسی توجه نمایید و از خرید مانتوهای طوسی ارزان‌قیمت که از کیفیت پایینی برخوردار هستند، خودداری نمایید.

جمع‌بندی

خانم‌ها باید همیشه خوش‌تیپ و شیک باشند که این امر ایجاب می‌کند از مانتوها با طرح و رنگ‌های مختلف استفاده کنند. مانتو طوسی یک مانتو خوش‌رنگ و جذاب است که ست‌کردن آن با شلوار، کیف و کفش و روسری بسیار راحت‌تر از رنگ‌های دیگر است.

در این مقاله به طور کامل اطلاعاتی را در خصوص انتخاب رنگ در ست طوسی و انتخاب کیف و کفش و روسری برای خانم‌ها ذکر شد که امیدواریم، برای شما همراهان مفید واقع شده باشد.

 

 

فهرست مطالب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.