معرفی پرفروش ترین مدل های ساعت اسکمی ❤️ در سال 2022

استفاده از ساعت اسکمی روز به روز در حال افزایش است و هر روز با مدل های متنوع تر و برتری رو به رو می شویم که خرید را برای هر کاربر می تواند سخت و طاقت فرسا کند. ساعت ها یکی از پرمصرف ترین و متداول ترین اکسسوری ها در زندگی مردان و زنان است که آن ها تمایل دارند ساعت ها را با نوع پوشش روزانه خود ست کنند!

یکی از برند های بسیار متداول و مرسومی که این روز ها فروش بسیار مناسبی نیز دارد، ساعت اسکمی است که در ادامه بیشتر با این برند آشنا می شویم.

بررسی ساعت های برند اسکیمی و معرفی آن ها

یکی دیگر از برند های خوش ساخت و تازه وارد به عرصه ساخت و فروش ساعت ها برند اسکمی یا SKMEI است، این برند در سال 2010 در چین تاسیس شد و تا به امروز توانسته است به دست آورد های بسیار مناسبی برسد.

یکی از دست آورد های این شرکت در سال 2018 تولید دستبند های هوشمند با نام تجاری BOZLUN بود که البته خبر های جالبی از این برند در آینده به گوش خواهد رسید.

این برند در حال حاضر در کارخانه خود در چین می تواند انواع ساعت ها را در مدل های متفاوتی همانند موارد زیر در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار کند. از جمله این محصولات، می توان به ساعت های دیجیتال چند منظوره ، ساعتهای مچی قدم شمار ، ساعتهای مچی قطب نما دار ، ساعتهای مچی ضربان قلب دار ، ساعتهای هوشمند ، دستبندهای هوشمند ، ساعتهای کلاسیک ، ساعتهای کلاسیک برای بانوان و غیره اشاره نمود.

قیمت انواع ساعت اسکمی

[digikala51639677436]

مزایای استفاده از ساعت های برند اسکمی چیست؟

ساعت های برند اسکمی دارای طراحی های بسیار زیبا و شگفت انگیزی هستند که هر نوع تیپ سلیقه را می تواند مجذوب خود سازد اما این تنها یک بخش قضیه می باشد. بخش دیگر آن به کیفیت بالای محصولات و مقاوم بودن آن ها در برابر آب می توان اشاره نمود.

محصولات برند اسکمی دارای طیف بسیار گسترده ای از ساعت ها در مدل های مردانه ، زنانه ، بچه‌گانه ، عقربه‌ای ، دیجیتال و … را شامل می شود که این موضوع این برند را تبدیل به یک برند جهانی بسیار پرطرفدار در بین تمامی ساعت های مچی نموده است.

[irp]

معرفی پرفروش ترین ساعت های برند اسکمی در 40 مدل برتر و متنوع

ما در ادامه برای شما لیست بسیار بلندی از ساعت های برند اسکمی را تهیه و آماده سازی نموده ایم که شما می توانید تنوع بسیار بالای محصولات این خانواده را در رنگ بندی های خاصی مشاهده کنید. از این رو لطفا تمامی مدل ها را به همراه قیمت مشاهده کرده و مناسب ترین آن را برای تهیه و خرید انتخاب کنید.

البته شما می توانید با کلیک بر روی هر محصول مشخصات آن را به صورت کامل مشاهده کنید تا بتوانید تصمیم بهتری در خصوص تهیه و یا عدم تهیه آن بگیرید. لطفا با ما همراه باشید.

ساعت اسکمی ساخت کدام کشور است؟

شاید این هم سوال شما باشد که ساعت اسکمی ساخت کدام کشور است؟ بهتر است بدانید که شرکت اسکمی SKMEI ، تولید کننده ساعت های اسکمی، در سال 2010 در چین تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در گوانگژو ، با مساحت بیش از 6000 متر مربع ، متشکل از بخشهای تولید ، یک تیم فروش ، یک تیم تحقیق و توسعه و یک تیم اپراتور بازار است.

مارک SKMEI در بیش از 60 کشور جهان ثبت شده است. در سال 2018 ، این شرکت مارک BOZLUN را برای دستبندهای هوشمند ایجاد کرد که در آینده نزدیک مارک های بیشتری ایجاد خواهد کرد تا نیازهای مختلف بازار را برآورده کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.