قیمت خرید کتونی نایک هوراچی اورجینال

خط نایک هوراچی Nike Huarache یکی دیگر از آن مجموعه های عالی نایک است.

این کفش ورزشی برای اولین بار در سال 1991 میلادی در قالب Nike Air Huarache به زمین نشست، آن دونده ای که یکی از اولین نمونه های نایک بود با هدف ایجاد یک کفش ورزشی که “به اجزای لخت” محصور شده بود ، همانطور که ادعا می کند نسخه تبلیغاتی پرنعمت است.

بهترین، جذاب ترین و شیک ترین مدل کفش و کتونی هوراچی Nike Huarache که شرکت نایک تا کنون تولید کرده است.

[digikala51616778698]

این فناوری از فناوری هایی بود که در حقیقت در معرض خطر قرار نگرفت تا آن را به خرده فروشی در یک نقطه از تولید تبدیل کند.

افسانه می گوید که نایک از معرفی مدل به بازار خسته شده بود، اما آزمایشی که در اوایل دهه 90 در ماراتن NYC فروخته شد، دوندگان را برای این مدل قدم می زد و به نوبه خود با توجه به چراغ سبز بود.

قیمت خرید کتونی نایک هوراچی اورجینال

از آن زمان به بعد، کفش ورزشی با الهام از اسکی روی آب (تینکر عاشق نئوپرن مناسب از آنجا بود و به خاطر خلق خود آن را قرض گرفت) متوقف نشد.

نایک آیر هوراچی Nike Air Huarache اولین بازی خود را در سال 1991 میلادی انجام داد و تقریباً بلافاصله از رده در حال حرکت خارج شد.

مدل های Huarache مانند Nike Air Mowabb و Air Jordan VII شایستگی های لازم را از آن خود کردند.

جری ساینفلد آنها را در تلویزیون پوشید، مایکل جانسون آنها را در تبلیغات نشان داد و یک میراث متولد شد.

در اینجا از نایک های مشتق شده از Huarache ، گروهی از طرح های تأثیرگذار و ماندگار گرد آوری شده اند که به اختصار آن ها را توضیح خواهیم داد.

به خواندن نگاهی به تاریخچه نایک Huarache ادامه می دهید. 

1. نایک آیر هوراچیNike Air Huarache  
مدلی که در سال 1991 میلادی همه اینها را شروع کرد. نایک آیر هوراچی Nike Air Huarache  مدیری از افسانه طراحی نایک، تینکر هاتفیلد بود که از دوندگان می پرسید: آیا امروز پای خود را در آغوش گرفته ای؟ دونده سبک وزن (اصلی که در ساعت 9.5 اونس به طول می انجامد) مارک شلوغ Swoosh روز را از بین برد و در عوض به فناوری اجازه گفتگو داد. این فناوری شامل ترکیبی از پارچه های لیکا و نئوپرن است که توانست روند تاریخ نایک را برای همیشه تغییر دهد.

2. نایک آیر فلات هوراچی Nike Air Flight Huarache 
این کفش ساخته شده توسط تیم افسانه ای Fab Five از دانشگاه مشهور میشیگان در سال 1992 میلادی است. نایک آیر فلات هوراچی Nike Air Flight Huarache  شروع موفقیت های طبقه برتر فناوری Huarache را مشخص کرد. مدل خیلی دور از کفش ورزشی بسکتبال بزرگ بود که Swoosh در آن زمان با یک تکه مچ پا سبک وزن داشت و وزن اضافی آن را از بین می برد.

3. نایک آیر ترینر هوراچی Nike Air Trainer Huarache  
 فناوری Nike Huarache در سال 1992 میلادی به تعداد زیادی دسته گسترش یافت و آموزش یکی از آنها بود. کفش ورزشی دارای ارتفاع نزدیک به هوای پرواز هوایی نزدیک تر از Huarache معمولی بود. این کفش از زمان بی شماری مجدداً صادر و به روز شده است و هنوز هم می تواند در قفسه های کفش کتانی با عادی پیدا شود.

4. نایک آیر زوم هوراچی 2 کی 4  Nike Air Zoom Huarache 2K4  
یکی دیگر از فناوری های نایک Huarache در رده بسکتبال، طراحی نایک آیر زوم هوراچی 2 کی 4Nike Air Zoom Huarache 2K4 در سال 2004 میلادی است که آن را به عنوان یکی از بهترین کفش های  ورزشی بسکتبال در تمام دوران در نظر گرفته است. 

5. نایک هوراچی فری Nike Huarache Free 
 اگر یک چیز وجود دارد که نایک آن را دوست دارد، کفش ورزشی مشهور است که دارای کمی از قدیمی و کمی جدید است. در سال 2011 میلادی، شاهد حضور سری نایک هوراچی فری Nike Huarache Free 2012 بود که شامل Nike Air Huarache و Nike Air Flight Huarache با کیت های نایک در پایین قرار گرفتند.

6. نایک آیر هوراچی دریفت Nike Air Huarache Drift
نایک با دو نسخه چاپ استتار جدید در سال 2018 میلادی، نایک آیر هوراچی دریفت Nike Air Huarache Drift را به سمت رادارهای ما سوق می دهد. 
این نسخه کامو جدید با گزینه های برنزه و خاکستری ارائه شده است، دارای پوشش محافظ پاشنه بلند و بافتی مانند جوراب نئوپرن و یک بند چرمی قابل جابجایی و مارک دار در تمام قسمتهای جلوی آن است. هر دو نسخه از یک میز سفید و آدامس مجسمه سفید و همچنین مارک استاندارد هوراچی Huarache استفاده می کنند.

7. نایک هوراچی  Nike Huarache E.D.G.E
نایک همیشه به دنبال بهبود مدل های محبوب خود است که قصد دارد یک انتخاب جدید از دونده Tuarer Hatfield‘s Air نایک هوراچی Nike Huarache Huarache E.D.G.E را در سال 2019 میلادی معرفی کرد. نایک هوراچی Nike Huarache Huarache E.D.G.E ، در دو رنگ نارنجی/ زمرد پاک و نیلی/سیاه شروع به کار کرد. TXT دارای یک بوت neoprene تغییر شکل شده با پوشش مش، جیر و چرم است.

خرید کتونی نایک هوراچی

طراحی شده برای اولین بار در سال 1991 توسط طراح فوق العاده ی نایک ، Tinker Hatfield ( تینکر هتفیلد) ، در طراحی NIKE AIR HUARACHE از صندل های سرخپوست های آمریکایی الهام گرفته شده است که با اضافه کردن یک لایه ی داخلی جوراب مانند ، فیت مناسبی پیدا کرده است و جزء کفش های اسپرت بسیار نرم این کمپانی محسوب می شود.

ویژگی های کفش اسپرت نایک / NIKE AIR HUARACHE

1_ رویه ی کفش از ترکیب چرم ، الیاف کشی ، نئوپرین و مواد ترموپلاستیک ساخته شده است که انعطاف پذیری مناسب و راحت بالایی به کفش داده اند

2- فوم میانی فایلون _ بالشتک نایک ایر در قسمت پاشنه و پنجه ، برای نرمی ایده آل

3- لایه ی داخلی جوراب مانند برای فیت مناسب کفش

از این تکنولوژی در ساخت کیسه های بالشتکیِ هوا استفاده میشود. این کیسه با هوای تحت فشار پر شده و با اینکه مقاومت بسیار بالایی دارد، از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. این کیسه در پایینِ زیره ی میانی (Midsole)، زیرِ قسمت پنجه و یا در زیر هر دو قسمت تعبیه میشود.

کفش نایک مدل هوراچی

کتانی اورجینال نایک ایر هوراچی Nike Air Huarache Drift Breathi

  • ساخت ویتنام
    کفه دوزی شده
    سایز ۴۱ تا ۴۵
    کیفیت بسیار عالی
    ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین
    تضمین کمترین قیمت و بهترین کیفیت
    دور دوخت کامل کفه
    استفاده از پارچه مشبک برای تهویه و تنفس پا
    وزن پایین کفش هر لنگه کمتر از ۳۰۰ گرم

قیمت کفش هوراچی حدود 649,000 تومان میباشد. قیمت نایک هوراچی اصل را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.

قیمت کتونی نایک هوراچی اورجینال

کتانی اورجینال نایک ایر هوراچی Nike Air Huarache Drift Breathi

  • ساخت ویتنام
    کفه دوزی شده
    سایز 41 تا 45
    کیفیت بسیار عالی
    ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین
    تضمین کمترین قیمت و بهترین کیفیت
    دور دوخت کامل کفه به بدنه
    استفاده از پارچه مشبک برای تهویه و تنفس پا
    وزن کفش سبک 

قیمت کتونی نایک هوراچی حدود 769000 تومان میباشد.قیمت رورز کتونی نایک دیجی کالا را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.( راهنما و خرید کتونی اسیکس اصل )

 نایک هوراچی مشکی

در تکنولوژی های امروزه و برای جلو گیری از اضافه وزن کسانی فعالیت های فیزیکی کم تری دارد یا در بعضی از شغل های که مردم در آن مشغول هستند فعالیت کمتری نسبت به کسانی دارند که فعالیت آنها بیشتراست.

و برای کاهش وزن خود امروزه از پیاده روی ودویدن که یکی از فعالیت های محبوب جامعه به حساب میاد. 

با توجه به این امر, برخورداری ازاین مدل نایک هوراچی ساقدار (یک کتونی مخصوص دویدن و رانینگ و پیاده روی تا حد زیادی می تواند به شما در انجام این فعالیتها کمک نماید).

بطور کلی کتونی های ورزشی از دو قسمت زیره و رویه تشکیل شده و وظیفه زیره جذب نیروی خارجی از سطح زمین را به سمت پاها رادارد و بخش رویه کتونی وظیفه راحتی و محافظت پا را بر عهده دارد.

و اگر به دنبال کتونی راحت سبک ومناسب چهار فصل میگردید این محصول (کتونی هوراچی ساقدار)بهترین گزینه برای خرید یک کتونی خوب و باکیفیت میباشد.

مشخصات فنی:

  • جنس رویه فوم پشت چرم و پارچه
  • جنس کفی پلی اورتان درجه 1
  • برند نایک
  • قالب کتونی استاندارد
  • قابلیت قابل شستشو می‌باشد

قیمت خرید کتونی نایک هوراچی اورجینال

کتونی نایک هوراچی رزگلد
  • جنس:پارچه مش، مواد مصنوعی
  • ویژگی های تخصصی:مقاوم در برابر سایش، قابلیت گردش هوا، کاهش فشارهای وارده
  • نحوه بسته شدن:بند، کش

قیمت خرید کتونی نایک هوراچی اورجینال

is.gdTinyurlBitly

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.