قیمت خرید انواع آبمیوه گیری برقی ارزان فوق العاده باکیفیت

معمولا وجود هر کدام از لوازم خانگی از جمله آبمیوه گیری در منزل می تواند وظایف بسیاری را از دوش افراد بردارد، به خصوص وقتی که به لوازم خانگی موجود در آشپزخانه می پردازیم می بینیم که گستردگی انواع کارکردها در آنها به نوبه خودشان زیاد بوده و آپشن های مختلفی را شامل می شوند. خواص فراوان میوه های طبیعی و وجود ویتامین ها و املاح متفاوت آنها بر سلامتی افراد بر کسی پوشیده نیست. شما برای تهیه ی سریع و بی دردسر یک لیوان آب میوه به یک دستگاه آبمیوه گیری مناسب نیاز دارید. دستگاه‌ های آبمیوه‌ گیری‌ با عملکرد حرفه ای خود، در بازه زمانی کوتاهی، زمینه ی آماده کردن سریع انواع آبمیوه‌ های گوناگون از آب هنداوانه گرفته تا انبه و آناناس را برای ما مهیا می‌ کنند.طبیعتا اگر در زمان خرید هر کدام از این لوازم خانگی اطلاعات و آمادگی های لازم را داشته باشید می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید تا با توجه به قیمت آبمیوه گیری و بودجه ای که دارید به بهترین و مناسب ترین نوع وسیله خانگی خود دست یابید.درین مقاله قیمت انواع آبمیوه گیری و همچنین آبمیوه گیری های ارزان را مشاهده خواهید کرد که می توانید بصورت اینترنتی به خرید آبمیوه گیری خود بپردازید.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل Gsj 718

معرفی انواع آبمیوه گیری

دستگاه های آبمیوه گیری در چند دسته کلی تقسیم بندی می شوند که شامل آبمیوه گیری دستی، آبمیوه گیری برقی، آب مرکبات گیر و همین طور آب مرکبات گیر برقی می گردد. کارکردهای این انواع خیلی متفاوت از اسمشان نیست و شما می توانید به طور کلی حدس بزنید که چه کاری را انجام می دهند. در این میان دستگاه های آبمیوه گیری ای که امروزه در بازار به فروش می رسند به انواع تک کاره، دو کاره، سه کاره، چهار کاره و پنج کاره تقسیم می شود. قابلیت هایی که باعث این تفاوت ها می شوند نیز معمولا شامل مخلوط کن، رنده کننده، آسیاب کننده و… می شود.

در نهایت باید به این مسئله نیز اشاره کرد که در برخی از دستگاه های آبمیوه گیری آپشن های دیگری نظیر سیستم ضد چکه، آسیاب، سوئیچ ایمنی و… نیز تعبیه شده است که می تواند باعث تمایز مدل ها از یکدیگر شود.

نکات کلیدی در راهنمای خرید آبمیوه گیری

وقتی تصمیم می گیرید که دستگاه آبمیوه گیری مناسب خود را خریداری کنید باید به مسائل بسیاری توجه داشته باشید و به نوعی صفر تا صد دستگاه آبمیوه گیری خود را بالا و پایین کنید. برای مثال یکی از مهم ترین معیارهای یک دستگاه آبمیوه گیری مناسب قدرت آن است. طبیعتا شما می توانید بر اساس استفاده خودتان به سراغ دستگاه آبمیوه گیری هایی با قدرت های متفاوت بروید. با این حال به طور کلی می توان گفت که دستگ آبمیوه گیری های موجود در بازار از چیزی در حدود حداقل 600 وات شروع می شود و در مدل هایی که قدرت بالاتری دارند به 1500 وات خواهد رسید.

مسئله مهم دیگری که در زمان خرید آبمیوه گیری باید به آن توجه کنید دهانه آبمیوه گیری است. توصیه ما این است که از آبمیوه گیری هایی استفاده کنید که دهانه بزرگ تری دارند، دلیلش هم مشخص است، در این نوع از آبمیوه گیری ها دیگر لزوما احتیاجی به خرد کردن قطعات میوه نیست و معمولا می توانید میوه را به شکل راحت تری از دستگاه رد کنید. به همین دلیل هم هست که به هر اندازه ای که دهانه آبمیوه گیری کوچک تر باشد تقریبا کار شما هم سخت تر خواهد شد.

در این میان می توان به مسئله مهم میزان مصرف انرژی دستگاه نیز اشاره کرد. برای این که این مسئله را بتوانید به خوبی بررسی کنید باید به توان مصرفی دستگاه یا همان قدرت موتور دقت کنید. برای آن که بتوانید در این رابطه موفق باشید می توانید تا حدودی از برچسب مصرف انرژی که بر روی دستگاه ها نصب شده است استفاده کنید.

در نهایت نیز بد نیست اشاره کنیم که جنس تیغه و هم چنین بدنه آبمیوه گیری نیز باید اهمیت و نقش بسیاری در انتخاب شما داشته باشد. معمولا برای ساخت تیغه ها از جنس هایی مثل فولاد، پلاستیک و تیتانیوم استفاده می شود. همانطور که می دانید جنس پلاستیک مقاومت کمتری از خود نشان می دهد و به همین دلیل نیز توصیه ما تیغه هایی از جنس فولاد و یا تیتانیوم است. معمولا بدنه دستگاه های آبمیوه گیری از جنس استیل و یا پلاستیک است و گاهی حتی تلفیقی از این دو نیز تولید می شود.

با توجه به تمامی این مسائل شما باید بر اساس نیاز و مصرف خود و خانواده تان، دستگاه های آبمیوه گیری متفاوت را بررسی کرده و بهترین آنها را برای خودتان تهیه کنید. توصیه ما این است که در زمان استفاده از دستگاه آبمیوه گیری تان، شست و شو و تمیز کردن آن را نادیده نگیرید و برای این کار هم از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده نمایید.

دهانه ورودی آبمیوه گیری همان جایی است که با قرار دادن میوه در آن، دستگاه اقدام به گرفتن آبمیوه می کند. هرچه اندازه این دهانه بزرگتر باشد، کار شما در گرفتن آب میوه های دارای اندازه های مختلف را تر است. مثلاً برای گرفتن آبِ میوه های بزرگ، نیازی نیست آن ها را تا اندازه های کوچک قطعه قطعه کنید.

سایر قابلیت ها

محافظت موتور در برابر حرارت: در بعضی از دستگاه های آبمیوه گیری، سیستمی قرار داده شده است تا در صورت افزایش دمای موتور در حین کار، تا خنک شدن دوباره آن، برق موتور قطع شود.

محفظه نگهداری سیم: برخی از دستگاه های آبمیوه گیری، دارای محفظه ای برای قرار دادن سیم هستند. شما می توانید پس از انجام کار با دستگاه، سیم آن را جمع کرده و در این محفظه قرار دهید. گاهی در این محفظه ها، قابلیت جمع آوری خودکار سیم نیز قرار داده می شود که به وسیله آن شما می توانید با فشردن یک کلید، سیم دستگاه را جمع کنید.

کلیدهای کنترل سرعت: در برخی از دستگاه های آبمیوه گیری کلیدهای مختلفی برای کنترل سرعت دستگاه تعبیه شده است که شما می توانید با استفاده از آن ها، سرعت چرخش موتور را بر اساس نوع میوه تنظیم نمایید. مثلاً برای میوه های سفت مانند سیب، از دور تند و برای میوه های نرم و آبداری مانند انگور، از دور کند استفاده کنید.

چندکاره بودن: برخی از این دستگاه ها در قالب دستگاه های چندکاره یا غذاساز در بازار عرضه شده اند که علاوه بر امکان گرفتن آبمیوه، قابلیت های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال، برخی از این دستگاه ها علاوه بر آبمیوه گیری، دارای قابلیت هایی مانند مخلوط کن، رنده کن و آسیاب نیز هستند. پارچ مخلوط کن این دستگاه ها، معمولاً از جنس پلاستیک یا شیشه ساخته می شود.درین مقاله میتوانید بهترین دستگاه های اسپرسوساز های خانگی با قیمت مناسب را بصورت آنلاین خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.