خرید آغوشی نوزاد و کودک پارچه ای ارزان

والدین معمولا علاقه دارند که کودکشان همواره در آغوششان باشد. در آغوش گرفتن نوزادان یکی از لذت های فوق العاده برای پدر، مادر و کودک است‌. اگر نوزادتان خیلی بهانه گیر است و یا از کولیک رنج می برد، محققان بر این عقیده اند، که استفاده از آغوشی می تواند آن ها را تا حدی آرام کند. هنگام استفاده از آغوشی، نوزادتان با خیال آسوده در آغوشتان است و شما می توانید کارهای روزمره تان را به آسانی انجام دهید.

آغوشی اسمایل مدل baby world

هنگام خرید سیسمونی، از خرید آغوشی غافل نشوید، چراکه استفاده از آن هم برای والدین کاربرد دارد و هم برای کودکان

آغوشی نوزاد

آغوشی وسیله ای کاربردی و مفید است که به وسیله آن نوزادتان را به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری در آغوش می گیرید. برخی از افراد فقط برای نوزاد ۴ تا ۵ کیلو از آغوشی استفاده می کنند. اما برخی دیگر با توجه به راحتی این وسیله وقتی کودکشان بزرگتر می شود، از آن بهره می برند. امروزه مدل های جدیدی از آغوشی وارد بازار شده اند که تا وزن ۲۳ تا ۲۷ کیلو را هم تحمل می کنند و سنگینی کودک را از قسمت شانه و کمر والدین به باسن و کَفَل آنها هدایت می کند.

خرید آغوشی نوزاد و کودک پارچه ای ارزان

خرید آغوشی نوزاد

  • انعطاف پذیری: آغوشی که قصد خرید آن را دارید باید خیلی نرم و انعطاف پذیر باشد، تا هم کودک در آن احساس راحتی کودک و هم والدین.
  • راحتی: هنگام خرید حتما به دنبال مدلی باشید که بندهای پهن و راحتی داشته باشد تا به راحتی وزن کودک را بدون اذیت کردن او، تحمل نماید. علاوه بر این توجه کنید که آغوشی باید وزن کودک را بر روی شانه ها، گردن و کمر شما تقسیم کند تا به کمردرد و… مبتلا نشوید.
  • گشاد بودن سوراخ ها: منظور از این مورد، جایی است که پای کودک از آن خارج می شود. این قسمت باید به اندازه‌ی کافی گشاد باشد، تا پای فرزند دلبندتان اذیت نشود.
  • داشتن زیر سری: مدلی را بخرید که زیر سری داشته باشد تا اگر کودک شما به خواب رفت، گردن و سر او خسته نشود.
  • استحکام: قبل از استفاده از آغوشی از استحکام نشیمنگاه، قفل، بند، کمربند و گیره اطمینان حاصل کنید.
  • شست و شوی راحت: چون فرزندتان در طول روز ممکن است ساعت های زیادی درون آغوشی باشد، خیلی زود کثیف خواهد شد، پس مدلی را خریداری کنید که خیلی راحت و آسان شسته شود.
  • توجه به تغذیه با شیر مادر: اگر فرزندتان با استفاده از شیر خودتان تغدیه می شود، پیشنهاد ما به شما خرید مدل های یکطرفه و قنداقی است.
  • استفاده آسان: فراموش نکنید مدلی را بخرید که به راحتی توسط خودتان بسته شود و نیازی به کمک افراد دیگر نداشته باشید. سعی کنید آغوشی های پیشرفته را خریداری کنید تا بدون نیاز به بیدار کردن کودک، او را درون کالسکه یا تخت خوابش قرار دهید.

آغوشی چیکو

آغوشی چیکو مدل Soft and Dream

آغوشی وسیله‌ای است که امکان درآغوش‌گرفتن و ارتباط دوطرفه میان کودک و والدینش را در هر شرایطی فراهم می‌کند؛ به‌ ویژه برای آن‌ها که مشغله‌ی کاری زیاد و وقت اندک دارند. این محصول که در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود،‌ معمولا دارای دو بند روی شانه و یک بند برای کمر حمل‌کننده است تا هر دو دست او آزاد باشد و به‌ این‌ترتیب کودک هم در وضعیت راحتی قرار بگیرد. برای انتخاب یک آغوشی مناسب، توجه به این بندها، میزان استحکام، میزان وزن قابل‌تحمل و قابل‌تنظیم‌بودن آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

این مدل از آغوشی برند معروف و معتبر «چیکو» وزن 3.5 تا 9 کیلوگرم را تحمل می‌کند و از بدو تولد نوزاد قابل‌استفاده است. بندهای قابل‌تنظیم آغوشی این امکان را به مادر می‌دهد که با توجه به قد خود، هر دو بند کمر و شانه‌ی آغوشی را تنظیم کند تا کمترین فشار به مهره‌های گردن و کمرش وارد شود. این آغوشی در سه حالت قابل‌استفاده است: در حالت اول که مناسب برای بدو تولد است، نوزاد به‌صورت خوابیده در آغوش مادر قرار می‌گیرد. حالت دوم که برای بدو تولد تا چهارماهگی مناسب است، کودک را با استفاده از محافظ به ‌صورت روبه‌رو با مادر قرار می‌دهد و بالاخره در حالت سوم که مخصوص چهارماهگی و بالاتر است، کودک در آغوش مادر رو به خیابان خواهد بود. این آغوشی به ضربه‌گیرهای محافظ سر و گردن کودک مجهز بوده و همچنین دارای دو نوع کاور مخصوص تابستان و زمستان است. برند معتبر و نام‌آشنای چیکو، این محصول را هم مثل بیشتر محصولات خود از پارچه‌های بی‌ضرر و مواداولیه‌ی مرغوب و باکیفیت تولید کرده است که هیچ‌گونه ضرری برای پوست لطیف و حساس کودک نخواهد داشت.

آغوشی پارچه ای 

آغوشی مامانگلی مدل Stretchy Wrap

آغوشی مامانگلی مدل stretchy wrap در واقع یک آغوشی پارچه ای ست که به روشهای مختلفی گره زده میشود. این آغوشی برای هر اندازه ای قابل استفاده بوده و کاملا قابل تنظیم است. با آن می توانید فرزند خود را از بدو تولد تا سه سالگی در چهار وضعیت مختلف حمل کنید؛یکی از مزایای این مدل آغوشی تماس مستقیم بین کودک و مادر است که به گفته متخصصین عامل آرامش ورشد مناسب به خصوص در نوزادان می گردد.( خرید بهترین دستگاه تلفن فکس ارزان )
آغوشی مامانگلی مدل Stretchy Wrap
قیمت آغوشی نوزاد
قیمت آغوشی نوزاد می تواند با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی مشخص شود که البته ما سعی کردیم در طول این مطلب شما را با تعدادی از مهمترین این دلایل آشنا نماییم. یادتان باشد در وهله اول هر وقت به دنبال خرید محصولی قابل استفاده برای نوزادان و کودکان اطراف خود هستید، حتما به موارد ایمنی و همچنین بهداشتی آن محصول توجه ویژه ای داشته باشید.
تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید آغوشی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از  آغوشی ایمن، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این آغوشی‌ها  از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که لیست قیمت آغوشی نوزاد ارزان با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم قابل مشاهده است و می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.