قیمت خرید آنتن تقویتی مودم

کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، همیشه دغدغه بهره‌گیری از سرعت بالای اینترنت را دارند. همه می‌دانیم که همیشه فرکانس‌ها و قدرت اینترنت در تمامی نقاط و در تمامی شهرها به شکل بالا ارائه نمی‌شود و موانع مختلفی عدم دسترسی به سرعت بالای اینترنت را فراهم می‌سازند.

آنتن تقویتی مودم

درست به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای بهره‌گیری از سرعت بالای اینترنت، به دنبال آنتن‌های تقویتی هستند. اما یک آنتن تقویتی تا چه اندازه می‌تواند سرعت اینترنت را افزایش دهد؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن معرفی آنتن تقویتی، شما را با چند نمونه از پرفروش‌ترین آنتن‌های تقویتی آشنا کنیم.

آنتن تقویتی td lte

بسیاری از افرادی برای افزایش سرعت استفاده از اینترنت TD-LTE از آنتن تقویتی استفاده می‌کنند. از طرفی دیگرخوشبختانه تعداد قابل توجهی از مودم‌هایی که در ایران عرضه می‌شود، دارای کانکتورهایی هستند که می‌توانند به آنتن‌های تقویتی نصب شوند. آنتن‌های تقویتی را می‌توان به دو گروه بزرگ؛ آنتن‌های داخلی و آنتن‌های خارجی تقسیم بندی کرد. آنتن‌های داخلی قابلیت استفاده در فضای داخلی منزل و محل کار را دارند، اما آنتن‌های خارجی تنها در فضای بیرونی مجاز به نصب هستند.

برخی از نمونه مودم‌های موجود در ایران که به کاربران اجازه می‌دهد تا برای بهود وضعیت آنتن‌دهی، از آنتن‌های تقویتی استفاده کنند، مودم TFi-60 ایرانسل، مودم TDi-40 ایرانسل و… هستند. اما در این میان برخی از کاربران با این تصور که آنتن تقویتی برای هر مودمی سازگار است، اقدام به خرید آنتن تقویتی می‌کنند، اما حقیقت این است که بعضی از آنتن‌های تقویتی روی برخی از مودم‌ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

دو اپراتور بزرگ در ایران به ارائه خدمات اینترنتی TD-LTE می‌پردازند که برای سرویس‌های خود، از فرکانس ۳۵۰۰ مگاهرتزی استفاده می‌کنند. در این میان اپراتور دیگری به نام شاتل موبایل وجود دارد که برای ارائه اینترنت TD-LTE از فرکانس ۲۶۰۰ مگاهرتزی بهره می‌گیرد.

باید بدانید که اگر شما یک آنتن تقویتی در محدوده‌های ۱۰۰ تا ۲۹۰۰ مگاهرتزی LTE 4G را خریداری کرده و قصد نصب آن به مودم TD-LTE را دارید، این تنها فرکانس‌های رادیویی ۴G هستند که تقویت خواهند شد، در حالی که روی فرکانس های TD-LTE هیچ تاثیری نخواهد داشت. از این رو است که شما برای بهره‌گیری کامل از افزایش سرعت اینترنت و قدرت سیگنال، لازم است تا آنتن‌هایی متناسب با مودم خود خریداری نمایید. در غیر این صورت شما نمی‌توانید آن چه را که از سرعت بالای اینترنت مد نظر دارید را شاهد باشید

آنتن تقویتی ۴G 

نقاط قوت:

آنتن‌دهی خوب

افزایش قدرت مودم

نقاط ضعف:

قیمت بالا

یکی از پرفروش‌ترین آنتن‌های تقویتی موجود در بازار ایران، آنتن تقویتی ۴G مدل SMA20 است. این آنتن می‌تواند سیگنال‌های دریافتی از مودم‌های همراه LTE 4G و  ۴٫۵Gرا تقویت نماید و به شما اینترنتی با سرعت بالا ارائه دهد. همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توانید با نصب مودم سیم کارتی و همچنین جا به جا کردن و تغییر زاویه مودم، سیگنال‌های بهتری از این آنتن دریافت نمایید. آنتن تقویتی ۴G مدل SMA20 نمونه‌ای از آنتن‌های رومیزی است که همچنین شما می‌توانید آن را در جای مناسبی آویخته و یا آن که SMA20 را به یک سطح فلزی نصب نمایید.

اما اگر می‌خواهید بهترین سیگنال را از این آنتن‌ دریافت نمایید، بهتر است تا آن را به گونه‌ای قرار دهید تا بتوانید کابلش را از روزنه یک پنجره عبور دهید. همچنین خوب است تا فضای زیادی را برای دریافت سیگنال بیشتر برای آنتن فراهم کنید تا بتوانید از سرعت بالای اینترنت خود استفاده نمایید. بسیاری از کاربرانی که این آنتن را خریداری کرده‌اند، آنتن تقویتی ۴G مدل SMA20 را آنتنی خوب و باکیفیت یافتند که می‌تواند میزان پوشش‌دهی مناسبی را ارائه دهد.

آنتن تقویتی وای فای

زمانی که شما قصد خرید یک مودم وای فای دارید، باید به تناسب محدوده ای که می خواهید از مودم استفاده کنید، از نوع مخصوص مودم استفاده کنید. اما گاهی به دلیل نقل مکان، با مشکل عدم پوشش دهی کامل انتن مودم روبرو می شوید. حالا اگر در چنین شرایطی واقع شده اید ممکن است به جای تعویض مودم، بخواهید آنتن جدیدی به آن اضافه کنید.

اگر از مودم های بیش از ۱ آنتنی استفاده کنید، موجب می شود که سیگنال ها قدرت بیشتری داشته باشند اما اگر بخواهید محدوده پوشش دهی مودم را با آنتن تقویت کنید لاجرم باید با استفاده از کابل یک آنتن را به آن اضافه کنید اما استفاده از کابل دارای محدودیت هایی است. استفاده بیش از حد از کابل موجب کاهش سیگنال شده و نمی تواند شما را راضی نگهدارد. حالا مودم مارت قصد دارد به شما در این آموزش بیاموزد که چگونه برای پوشش دهی وای فای از یک آنتن کابل دار استفاده کنید. شکل و شمایل آنتن های تقویتی به صورت زیر هستند:

قیمت خرید آنتن تقویتی مودم

 

آنتن تقویتی مودم 4g ایرانسل

زمانی که مودمی از شرکت ایرانسل خریداری می کنید، ممکن است در زمان استفاده دچار مشکل قطعی آنتن مودم شوید و نیاز به آنتن مودم ایرانسل یا همان آنتن تقویتی مودم ایرانسل پیدا کنید. آنتن یک ابزار مخابراتی می باشد که از آن برای تبدیل سیگنال الکتریکی به امواج الکترومغناطیسی (در حالت فرستندگی) و تبدیل امواج الکترومغناطیسی به سیگنال الکتریکی (در حالت گیرندگی) استفاده می شود. آنتن‌ ها دارای ساختارهای متنوع و بسیاری می باشند که با توجه به نوع کاربرد، تعیین و ساخته می‌ شوند. آنتن ها جز اجزاء کلیدی سیستم های ارتباطی به حساب می آیند که دو سیستم الکتریکی را به هم دیگر متصل می‌کنند. 

آنتن مودم ایرانسل دارای مدل های بسیار و متنوعی می باشد، که به ۲ صورت داخلی و خارجی به مشتری ارائه می شود. در این قسمت به معرفی تعدادی از آنتن های مودم ایرانسل می پردازیم.

  • آنتن تقویتی مدل W435
  • آنتن مودم یاگی
  • آنتن مودم تخت RB49
  • آنتن تقویتی ام دی مدل md18
  • آنتن تقویتی فی نت مدل ANT58-016SN
  • آنتن تقویتیMD مدل TFi60
  • آنتن تقویتی هواوی مدل B612-i60
  • آنتن  تقویتی P-net

قیمت خرید آنتن تقویتی مودم

آنتن تقویتی مبین نت

امروزه تقویت‌کننده‌های بسیاری در بازار وجود دارند که با قرار گرفتن در کنار مودم مبین نت آنتن‌دهی شبکه وای‌فای را در نقاط کور منزل یا محل‌کار بهبود می‌بخشند.( خرید بهترین مودم های TD-LTE )

قیمت خرید آنتن تقویتی مودم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.