قیمت خرید 22 نوع آچار بکس بادی ارزان

حتما شما هم تجربه کرده اید که باز کردن پیچی که زنگ زده یا خورده شده واقعا دشوار است.باز و بست کردن پیچ ها در فضاهای تنگ و زوایای بد هم به همان اندازه سخت و زمان بر است؛ خراش پوست، شکستن ابزار و طولانی شدن زمان اجرا مشکلات دیگری هستند که به خاطر پیچ و مهره ها افراد روزانه با آنها دست به گریبان هستند به علاوه برای تعمیر کاران در کارهای تکراری مثل باز و بست کردن پیچ های چرخ خودرو و … این هدر رفت زمان می تواند ضرر مالی هم به همراه داشته باشد.آچار بکس بادی ابزاری است که در باز کردن و بستن پیچ و مهره ها به افزایش سرعت و کاهش نیروی لازم از طرف کاربر کمک می کند.

قیمت خرید 22 نوع آچار بکس بادی ارزان

نکات مهم هنگام خرید آچار بکس بادی

انتخاب نوع:

اولین نکته در هنگام خرید آچار بادی توجه به نوع آن است.برای این منظور بد نیست بدانید بطور کلی این قبیل از آچارهای بادی در سه نوع: تفنگی، مستقیم و همچنین مُشتی یا پروانه ای در بازار موجود می باشندشما بایستی با توجه به حجم و نوع نیاز کاری خود اقدام به خرید یک نوع از این مدل آچارهای بادی نمایید.آچار مستقیم از قدرت بیشتر، آچار مشتی یا پروانه ای از قدرت کمتر و آچار تفنگی نیز از قدرتی میانه برخوردار می باشد.

اندازه و وزن:

نکته بعدی در خصوص انتخاب و خرید آچار بکس بادی توجه به مشخصه های ظاهری یا همان اندازه و وزن محصول است.یادتان باشد آچار بادی از کاربری دستی برخوردار می باشد و به همین خاطر باید اندازه و وزن آن به گونه ای باشد تا شما بتوانید با راحتی بیشتری به جنگ باز و بسته کردن پیچ و مهره های بزرگ و کوچک بروید.

جنس بدنه:

از جمله فاکتورهای مهم بر روی وزن یک آچار بکس بادی، جنس آن است که البته امروزه اغلب تولید کنندگان این ابزار غیر برقی از متریال آلومینیومی یا آلیاژهای نزدیک به آن استفاده می کنند.با این حال شما می توانید با کمی گشت و گذار در بازار با آچار بادی های مختلفی که از جنس های گوناگون ساخته و پرداخته شده اند نیز روبرو شوید؛ناگفته نماند برای مسابقات اتومبیلرانی از آچار بکس های بادی که با فیبر کربن ساخته شده اند، استفاده می شود که البته گرانقیمت نیز هستند و برای مصارف عمومی خیلی مناسب تلقی نمی شوند.

سایز شفت:

شفت در واقع به قسمتی گفته می شود که از آن برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ها استفاده بعمل می آید.سایز شفت ها طبق استاندارد انگلستان بر حسب اینچ بیان می شود و شما می توانید بسته به نوع پیچ های موجود در زمینه کاری تان با شفت های مختلفی در بازار مواجه شوید.ناگفته نماند شفت ها قابل تعویض هستند و بطور کلی از دو مدل نوک بلند و نوک کوتاه نیز برخوردارند.

سرعت بکس بادی:

فاکتور سرعت در خصوص آچارهای بکس بادی بر حسب تعداد ضربات وارد کردن دستگاه به شفت در دقیقه بیان می کنند و آن را با واحد RPM مشخص می کنند.هرچه تعداد ضربات در دقیقه یک آچار بیشتر باشد، آن دستگاه از سرعت بالاتری برخوردار است.البته فراموش نکنید که شما در این خصوص هم بایستی با توجه به زمینه کاری خود عمل کرده و از خرید و استفاده آچار بکس های بادی پر سرعت برای باز و بسته کردن پیچ های ظریفی که موجب وارد شدن آسیب به آنان می شود، خودداری نمایید.

میزان گشتاور:

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید آچار بکس بادی باید به آن توجه داشته باشید، میزان گشتاور موتور و همچنین قابلیت تنظیم آن می باشد.همانطور که می دانید به نیروهای تولید شده برای حرکت دورانی جسم، گشتاور گفته می شود و طبق استانداردهای متریک نیز با واحد نیوتون متر (NM) بیان می گردد.چنانچه به دنبال آچار بادی باکیفیتی برای خود هستید به سراغ محصولی بروید که حداقل از گشتاوری ۲۰۰ نیوتون متری برخوردار باشد.

قابلیت تنظیم چپ و راست گرد بودن:

برای طیف گسترده ای از مکانیک ها و تکنسین ها نحوه چرخش شفت آچار بکس های بادی حائز اهمیت است.در این بین برخی محصولات فاقد قابلیت تنظیم چپ و راست گرد بودن شفت و برخی دیگر دارای این قابلیت هستند.البته قطعا وجود چنین امکانی بر روی قیمت دستگاه مورد نظر شما تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت آچار بکس بادی

ما در این مطلب در خصوص مهمترین نکات موثر بر روی قیمت آچار بادی صحبت کردیم.حال این شما هستید که باید با توجه به زمینه کاری و همچنین اندازه پیچ و مهره هایی که بصورت روزانه با آن ها سروکار دارید یک آچار بادی مناسب و خوش قیمت را برای خودتان تهیه نمایید.

 

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید آچار بکس بادی توجه شما را به 22 مدل برتر از این نوع ابزارآلات پرکاربرد جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این آچارهای بادی از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.همچنین اگر قصد خرید قیچی لوله بُر را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید قیچی لوله بُر ارزان بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.