خرید آینه قدی و دیواری شیک و ارزان دیجی کالا

آینه یک وسیله مناسب برای استفاده در دکوراسیون خانه است. آینه در دکوراسیون داخلی برای بزرگ‌تر دیده شدن فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از آینه در فضای خانه موجب آرامش و تازگی می‌شود.

یکی از انواع آینه‌ها که در دکوراسیون خانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند خرید آینه‌ قدی مدرن هستند. اگر می‌خواهید فضای خانه خود را بزرگ‌تر نشان دهید باید از آینه‌های قدی استفاده کنید. دو آینه قدی که در کنار یکدیگر با فاصله کمی قرار می‌گیرند زیبایی خانه را دو برابر می‌کنند.

خرید آینه دیواری شیک برای دکوراسیون، یکی از مواردی است که در سبک‌های مختلف و با اهداف مختلف رایج بوده است متخصصین طراحی دکوراسیون، کاربردهای جالب آینه را پیدا کرده‌اند که به زیباسازی محیط منتهی نمی‌شود.

آینه پلکسی گلس پدیده شاپ طرح نوبهار

 

آینه قدی مدرن

این نوع آینه‌ها معمولا در دکوراسیون ساده و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع آینه‌ها، سادگی فرم چهارچوب است.

آینه‌های مدرن معمولا در قسمت پذیرایی قرار می‌‌گیرند. شما می‌توانید برای زیبایی آینه از یک کنسول یا دراور نیز در کنار آن استفاده کنید. اگر در یک خانه کوچک زندگی می‌کنید این آینه‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند.

شما باید با توجه به دکوراسیون خانه خود به سراغ آینه‌های قدی بروید. یکی دیگر از آینه‌های قدی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد آینه قدی کلاسیک است. این آینه‌ها بیشتر مورد پسند افرادی قرار می‌گیرند که از سبک دکوراسیون کلاسیک در خانه استفاده می‌کنند. آینه‌های قدی کلاسیک بر خلاف سایر آینه‌ها از تزئینات و ریزه‌کاری‌های بیشتری برخوردار هستند. این نوع آینه‌ها معمولا به رنگ طلایی و استیل ساخته می‌شوند و برخی اوقات به صورت دیواری نیز نصب می‌شوند.

این آینه‌ها به دلیل تزئین بسیار زیاد پر زرق و برق دیده می‌شوند. همین موضوع موجب می‌شود که فضای خانه کمی شلوغ به نظر آید. بنابراین زمانی که از این آینه قدی در دکوراسیون خانه استفاده می‌کنید به سبک مبلمان نیز توجه زیادی داشته باشید. اگر می‌خواهید از این آینه‌ها در خانه خود استفاده کنید آن‌ها را در جلوی درب ورودی قرار دهید. نصب آینه‌ها در جلوی درب ورودی، فضای خانه را زیباتر و مجلل‌تر نشان می‌دهد.

از نظر معماری قرار دادن دو آینه روبه روی یکدیگر می تواند بسیار زیبا و هیجان انگیز باشد. خصوصا اگر این دو آینه بزرگ و مساوی یکدیگر انتخاب شوند.اتاق نشیمن فضایی است که شما در آن از دوستان و مهمان های خود پذیرایی می کنید، اگر می خواهید بدون پرداخت هزینه ی گزاف این فضا را بزرگ تر جلو دهید از آینه های عریض و دیوارهای آینه ای استفاده کنید همچنین قرار دادن آینه در فضای نشیمن باعث ایجاد یک حس خوب می شود.پس آینه در نشیمن می تواند ایده جالبی برایتان باشد.

اگر دقت نمایید خواهید دید که آینه های قدی مدرن اکثرا بسیار ساده و با یک چهارچوب ظریف ساخته شده اند و اغلب مدل هایی که پیدا می کنید به شکل مستطیل و با گوشه های تیز است. یک اصل مهم که در مورد این آینه مطرح می شود محل قرارگیریشان در دکوراسیون خانه است. مسلما اولین فضایی که به ذهنمان می رسد اتاق خواب خواهد بود که این مکان به دلیل نیازهای مختلف مانند پرو لباس که در آن وجود دارد، کاملا منطقی و صحیح است. هر چقد که فضای اتاق خواب شما کوچک باشد باید از مدل های ظریف تر و ساده تر استفاده نماید. 

اتاق پذیرایی به دلیل اینکه بیشتر مهمان ها در آنجا قرار دارند باید زیباتر و شیکتر از سایر بخش های خانه باشد پس استفاده از آینه در اتاق پذیرایی نیز زیبایی و جذابیت اتاق را افزایش داده و با انتخاب یک آینه ی شیک و زیبا و طراحی محیط آن با نورپردازی مناسب میتواند توجه همه ی مهمان هارا به خود جلب کند.در همه جا به آینه نیاز دارید پس نصب آن در همه ی بخش های خانه هیچ مشکلی ندارد اما اگر از آینه ی مناسب آن بخش از خانه استفاده کنیدحتمی باعث زیبایی خانه میشود.

بهترین محل برای نصب آینه در اتاق خواب دیوار های خالی اطراف تخت است نه دیوار مقابل تخت خواب. اگر آینه در جای مناسبی نصب شود نور بیشتری هم در اتاق فراهم می کند. می توانید از آینه های زیبا برای پشت آباژرهای خود در روی پا تختی ها استفاده کنید. این کار باعث جلوی بیشتر آباژر شده همچنین نور اتاق را دو برابر می کند.

یکی از نکات مهم در تزیینات داخلی منازل ایجاد یک هماهنگی بین تزیینات منازل و دکوراسیون داخلی می باشد عدم هماهنگی و هارمونی لازم زیبایی محیط را از بین می برد.
طراحی آینه دیواری مدرن به گونه ای است که با هر گونه دکوراسیون داخلی هماهنگ بوده و هم می توان در خانه هایی با دکوراسیون اسپرت و هم در خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک یا سلطنتی استفاده کرد.
این آینه های مدرن بسیار شیک، خاص و متفاوت بوده و با طراحی جدید و به روز آن حتما در چشم بیننده گیرا و جذاب خواهد بود.
آینه مدرن مخصوص بر روی سطح صاف، خشک و بدون گرد و غبار و رطوبت نصب شده، ایده ای بسیار مناسب برای تزیین سالن پذیرایی، اتاق خواب، محیط کار و راه رو ها می باشد.

جهت خرید آینه قدی ارزان میتوانید نگاهی به محصولات سایت بیندازید در ادامه لیستی از انواع آینه ها به همراه قیمت و مشخصات و عکس در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که در بالا به آن اشاره شد بتوانید نسبت به خرید آینه قدی و دیواری اقدام کنید .

برای خریداری مبل راحتی متناسب با دکوراسیون منزلتان میتوانید سری به مقاله مبل راحتی بزنید و مبل راحتی مورد نیازتان را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.