قیمت خرید آینه و باکس سرویس بهداشتی لوکس

اگر به دنبال داشتن خانه‌ای زیبا و جذاب هستید، باید همواره از بهترین و باکیفیت ترین وسایل استفاده کنید تا وقتی مهمان وارد منزلتان می‌شود، از این همه زیبایی به وجد آید. یکی از بخش‌های بسیار مهم در هر خانه‌ای، سرویس بهداشتی و حمام است که هر مهمانی در طول روز حداقل یکبار به این بخش از خانه سر می‌زند. بنابراین زیبایی و پاکیزگی این قسمت باید همیشه مورد توجه خانم خانه باشد. روشویی که در سرویس بهداشتی تعبیه می‌شود باید از مرغوب ترین جنس‌ها انتخاب شود، هم چنین است آینه‌ی بالای روشویی. آینه‌ها جزو حذاب‌ترین وسایل مورد نیاز در خانه هستند که معمولا سه یا چهار آینه در قسمت‌های مختلف منزل وجود دارد. حال تجسم کنید وجود آینه و باکس برای سرویس بهداشتی چقدر آن مکان را زیبا نشان می‌دهد.

با توجه به شرایط چند وقت اخیر که زندگی همه‌ی مردم را مختل کرده است، اگر وارد خانه‌ای شوید، قبل از دست زدن به هر چیزی، لزوما باید دست‌ها را شست‌و‌شو دهید. پس بهترین مکان برای این کار سرویس بهداشتی است که همیشه مجهز به روشویی و آینه خواهد بود. بدیهی است که وجود یک ست آینه و باکس زیبا بیش از هر چیزی نظر مهمان را به خود جلب می‌کند و علاوه بر این موضوع محیط خانه‌تان بسیار جذاب خواهد شد.

با توجه به این مقدمه‌ی کوتاه احتمالا به لزوم خرید یک ست آینه و باکس سرویس بهداشتی برای منزلتان پی بردید. پس باید بگوییم که ما این مطلب را برای شما جمع آوری کرده‌ایم تا با آگاهی کامل بتوانید نسبت به خرید این وسیله‌ی کارآمد اقدام نمایید. دوستان گرامی می‌توانید با خواندن این نوشته به یکسری اطلاعات مفید و کاربردی پی ببرید تا بتوانید انتخابی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

قیمت خرید آینه و باکس سرویس بهداشتی لوکس

منظور از آینه و باکس چیست؟

در تعریف آینه باید بگوییم که وسیله‌ای است که افراد و اشیا در ان مشخص هستند و به دلیل انعکاس نور در خود، محیط اطراف را بسیار پرنورتر و جذاب‌تر نشان می‌دهند. قدیمی‌ها بیشتر آینه را فقط برای دیدن خود خریداری می‌کردند اما امروزه به یک بخش اصلی و اساسی در دکوراسیون خانه مبدل شده است. حال در تعریف باکس همین کافی است که بدانید در لغت به معنای جعبه است، اما در اصطلاح چون حالت قفسه‌ی کنار اینه حالت جعبه و کمد دارد به آن باکس گفته می‌شود.

کنار هم قرار گرفتن آینه و باکس باعث زیبایی بخشیدن به محیط اطراف خواهد شد و علاوه بر این، می‌توانید لوازم ضروری و مورد نیاز خود از قبیل مسواک و‌‌… را درون این جعبه قرار دهید و اصلا نگران آلودگی آنها نباشید. معمولا شکل باز شدن باکس‌ها یا از طریق دسته است یا حالت ریلی و کشویی دارد. انتخاب هرکدام از این دو مدل باز و بسته شدن به سلیقه و میران راحتی‌تان بستگی دارد.

آشنایی بیشتر با انواع آینه و باکس موجود در بازار:

  • آینه و باکس چوبی: این مدل از آینه‌های سرویس بهداشتی زیبایی خاصی به محیط اطراف می‌بخشند؛ جنس آنها حالت چوبی دارد و همین امر به جذابیت آنها می‌افزاید. این مدل از آینه و باکس‌هه نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار طرفداران بیشتری دارد. البته فراموش نکنید که بر روی جنس چوبی این نوع، لایه‌ای ضدآب وجود دارد که از باد کردن چوب جلوگیری خواهد کرد.
  • آینه و باکس پی وی سی: اگر سرویس بهداشتی‌تان در بیرون از خانه قرار دارد، بهتر است به سراغ خرید این مدل بروید. چون جنس پی وی سی نسبت به مدل پلاستیکی دوام بالاتری دارد و در برابر نور خورشید مقاوم‌تر خواهد بود. هم‌چنین نسبت به مدل چوبی، در اثر برخورد آب، باد نخواهد کرد و شکل اولیه‌ی خود را حفظ می‌کند.
  • آینه و باکس پلاستیکی: این آینه‌ها هم از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند و دوام و کیفیت آنها پایین‌تر از سایر مدل‌ها می‌باشد. مراقب باشید که آینه و باکس پلاستیکی‌تان به زمین نیفتد، چون جنس مقاومی ندارد و خیلی زود می‌شکند. در برابر نور مستقیم خورشید هم پوسیده می‌شود. در بین سه مدل از جنس‌های گفته شده، به نظر می‌رسد که جنس چوبی از همه بهتر خواهد بود، چون هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه زیبایی خاصی هم به محیط می‌بخشد. اما این عبارت حالت کلی ندارد و انتخاب هر کدام از این سه نوع به سلیقه و علاقه‌ی شما بستگی دارد.

مزایای خرید آینه و باکس برای سرویس بهداشتی:

  • یکی از مزایای اصلی و اساسی خرید باکس آینه سرویس بهداشتی نصب سریع و راحت این وسیله است، به گونه‌ای که عملا نیازی به تخصص خاصی برای قرار دادن آن بر روی دیوار نخواهید داشت.
  • نسبت به ست روشویی و آینه‌هایی که در بازار موجود هستند، قیمت پایین‌تری دارند، پس اگر با قیمت این ست‌ها مشکل دارید، می‌توانید به سراغ خرید آینه و باکس بروید.
  • عزیزان می‌توانید با خرید آینه و باکس، مسواک، ماشین ریش تراش، دستگاه اپیلیدی، صابون و… را درون آن قرار دهید تا در معرض آلودگی محیط دستشویی قرار نگیرند.
  • یکی از مزیت‌های دیگر این وسیله، وجود لامپ در بالای آینه است؛ که می‌توانید چهره‌ی خود را به راحتی درون آن ببینید و کار آرایش و زیبایی چهره را با نور کافی انجام دهید.
  • شست و شوی راحت از دیگر مزایای خرید این وسیله خواهد بود؛ مدل‌های پی وی سی و پلاستیکی را بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانید بشویید.
نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آینه‌و باکس باید به آنها توجه نمود:
  • حتما به قیمت این ست توجه داشته باشید، عوامل مختلفی چون جنس، کیفیت، مدل و… بر روی قیمت این وسیله اثرگذار هستند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام نمایید.
  • به مدل آینه و باکس دستشویی دقت داشته باشید، از بین چند مدلی که در بالا به توضیح آنها پرداختیم، یک مدل خاص را انتخاب نمایید. همانطور که گفته شد، از بین سه مدل بالا، مدل چوبی نسیت به سایر مدل‌ها باکیفیت‌تر خواهد بود.
  • به اندازه‌ی آینه و باکس هم توجه ویژه کنید؛ چرا که اگر سایز آینه و باکس بزرگتر از اندازه‌ی سرویس بهداشتی‌تان باشد، نمای زیبایی به محیط خا‌نه نخواهد بخشید. پس حتما به بزرگی یا کوچکی سرویس بهداشتی توجه داشته باشید.
  • زیبایی ست آینه و باکس هم باید مورد توجه قرار دهید؛ چون اگر این سرویس نمای خاص و جالبی نداشته باشد عملا محیط سرویس بهداشتی هم زیبا نخواهد بود.
  • به جنس آینه هم دقت کافی را داشته باشید، چون اگر آینه موج داشته باشد، تصویر واضحی از شما را نشان نخواهد داد. پس حتما قبل از خرید چهره‌ی خود را درون آینه ببینید، تا از کیفیت تصویر باخبر شوید.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست باکس آینه و شلف سرویس بهداشتی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از 20 نمونه آینه و باکس ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.همچنین اگر قصد خرید ست کابینت و روشویی را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید 22 مدل ست کابینت و روشویی لوکس و باکیفیت بیاندازید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.