قیمت خرید اره افقی بر شارژی ارزان

اگر یک صنعتگر حرفه ای هستید و به دنبال یک وسیله قدرتمند و همه کاره جهت برش انواع و اقسام متریال های صنعتی و سنتی در کارهای مختلف تاسیساتی، ساختمانی، لوله کشی، الکتریکی و غیره می باشید، بهتر است وقت خود را جهت پیدا کردن چنین ابزار همه فن حریفی تلف نکرده و مستقیم به سراغ خرید اره افقی بر یا بهتر است بگوییم اره همه کاره در ابزارفروشی ها باشید. در ادامه این مقاله چنانچه با پنداریوم همراه باشید، ما شما را با انواع اره افقی بر و نکاتی مهم در خرید این ابزار پر کاربرد آشنا خواهیم کرد.

قیمت خرید اره افقی بر شارژی ارزان

معرفی انواع مختلفی از اره افقی بر

اره افقی بر هم همانند دیگر ابزارهای پر کاربرد و پر استفاده صنعتی از مدل های مختلف همراه با امکانات جورواجوری برخوردار می باشد و بطور کلی در ۲ نوع زیر در بازار کشورمان موجود می باشد:

اره افقی بر شارژی

این دسته از اره های افقی بر بیشتر مناسب کسانی است که در حال انجام پروژه های نه چندان بزرگ هستند و می خواهند بدون نیاز به منبع برق شهری از اره بُرش دهنده خود استفاده کنند و در هر شرایط زمانی و مکانی ابزار خود را به همراه داشته باشند و پس اتمام کار مجددا باتری لیتیومی-یونی آن را به شارژ زده تا برای استفاده های بعدی، آماده به کار باشد. از قلم نیافتد که این نوع اره های شارژی از وزن بیشتری نسبت به اره های برقی برخوردار هستند.

اره افقی بر برقی

 این نوع از اره های افقی بر برخلاف نوع قبلی، مناسب استفاده در پروژه های بسیار بزرگ و کلان کشوری هستند. از قدرت بیشتری نسبت به مدل های شارژی برخوردار است و می توان با آن حجم زیادی از سطوح مختلف صنعتی را بصورت همزمان بُرش داد. ناگفته نماند وزن این نوع از اره ها در مقایسه با نوع قبلی آن ها اندکی کمتر می باشد که در استفاده های دراز مدت، این اختلاف وزن ناچیز اهمیت خود را نشان می دهد.

اره افقی بر ماکیتا

شرکت Makita سه مدل از اره افقی بر را به ترتیب تحت عنوان JR3050T، JR3060T و نهایتا مدل JR3070CT تولید کرده است که مدل JR3070CT کامل‌تر از دو مدل دیگر است. این مدل با طول 48.5 سانتی‌متر و وزن 4.5 کیلوگرم به‌صورت ارگونومیک تولیدشده است. این دستگاه دارای موتور 15 آمپر بوده و باقدرت 1510 وات، قادر است با تعویض تیغه آن، انواع فلز، انواع چوب، پلاستیک و کاشی یا سرامیک را برش دهد. حرکت رفت‌وبرگشت این اره‌برقی 2800 بار در دقیقه است. برای تعویض تیغه کافی است شستی قرمزرنگ جلوی دستگاه را فشار دهید و تیغه موردنظرتان را برای کار با دستگاه آماده کنید. این دستگاه دارای کلید 6 حالتی تنظیم سرعت و کلید انتخاب نوع برش است که در دفترچه راهنما چگونگی تنظیم این دو کلید برای برش انواع اجسام آمده است. قابلیت بارز این اره‌برقی، فناوری ضد لرزش با کاهش لرزش دو برابری است. اگر در شغل خود از انواع اره‌های دستی یا برقی استفاده می‌کنید و می‌خواهید با خرید یک دستگاه مناسب، سهولت کار خود را به همراه سرعت و دقت آن افزایش دهید، این مدل خرید مناسبی به نظر می‌رسد. برای برش اجسام فلزی، چوبی یا پلاستیکی از انواع اره‌ها استفاده می‌کنیم. اره دستی و برقی مختلفی جهت برش اجسام در بازار وجود دارد که می‌توان با آن‌ها اجسام را برش داد. اما همه این اره‌ها توانایی برش انواع اجسام فلزی، چوبی یا لاستیکی را به‌صورت یکجا ندارند و اره‌های برش فلزات و چوب متفاوت از هم هستند. در اره‌های برقی با تعویض تیغه‌ها می‌توان این کار را انجام داد اما همه اره‌های نیز قدرت برش چندانی ندارند و به‌خصوص در فلزات اگر قطر آن زیاد باشد، باید بجای اره‌برقی از اره‌های دستی یا همان کمان اره استفاده کرد. برخی شرکت‌ها این مشکل را بررسی و دستگاه‌هایی برای حل چنین مشکلاتی تولید کرده‌اند.

قیمت خرید اره افقی بر شارژی ارزان

اره افقی بر بوش
بسیاری از مردم کمپانی بوش آلمان را در طراحی . نوآوری و تولید ابزارهای صنعتی . اندازه گیری . لوازم خانگی و بسیاری از تولیدات محصولات دیگر در دنیا بی رقیب می دانند . بی شک تنها چیزی که باعث این موفقیت شرکت شود کیفیت بالای محصولات این شرکت بوده است . یکی از تولیدات این کمپانی دوست داشتنی و پرقدرت اره افقی بر بوش مدل PSA 700 E می باشد که در نوع خود در دنیا کاملا بی رقیب می باشد . که از ویژگی های مهم این دستگاه سبک بودن و طراحی ارگونومی ویژه برای تمام کارها و برش انواع مصالح ساختمانی . فلزات . چوب ها و تمام مواد و عناصر موجود در طبیعت تنها با استفاده از تیغ مخصوص می باشد . یک خصوصیت مثبت دستگاه تیغه گیر استاندارد و SDS می باشد که باعث تعویض سریع تیغ و همخوانی دستگاه با تمام تیغه های برش تمام برندهای موجود در بازار می باشد. در کلام آخر می توان گفت سبک بودن و بسیاری از ویژگی های این اره باعث شده که این محصول در بالاترین امتیاز دهی کاربران در دنیا باشد.
قیمت خرید اره افقی بر شارژی ارزان
اره افقی بر رونیکس

اره عمود بر و افقی بر شارژی مدل 8801 رونیکس

  • دارای دسته و بدنه با روکش لاستیکی برای جلوگیری از خستگی کاربر و افزایش استحکام بدنه
  • دارای قفل کن ایمنی کلید
  • دارای دیمر تنظیم سرعت جهت کاربری های متعدد
  • شارژر با مکانیزم شارژ سریع و قطع کن خودکار
  • مجهز به کیف برزنتی مقاوم جهت سهولت در نگهداری و حمل و نقل دستگاه
  • دارای ضمانت یکساله رونیکس
  • دارای دسته و بدنه با روکش لاستیکی برای…

اره افقی بر کوچک

اره افقی بر کوچک شارژی لیتیوم دی سی ای مدل DCAADJF15

باتری : 2* 12V/1.5Ah
طول تیغه : 14/5 میلی متر
حداکثر عمق برش در آهن : 8 میلی متر
حداکثر عمق برش در چوب : 65 میلی متر
حداکثر عمق برش در لوله : 50 میلی متر
سرعت آزاد : 3000-0 دور در دقیقه
وزن خالص : 1/2 کیلوگرم

قیمت خرید اره افقی بر شارژی ارزان

قیمت اره افقی بر

 قیمت اره افقی بر با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که ما سعی کردیم در این مطلب به معرفی مهمترین این عوامل پرداخته و شما را با آن ها آشنا نماییم. منتها توجه داشته باشید برای خرید هر ابزار صنعتی ابتدا بهتر است به زمینه مصرفی و سپس به میزان بودجه ای که برای تهیه کردن آن در نظر گرفته اید، توجه داشته باشید تا یک خرید مناسب و هوشمندانه را برای خودتان رقم بزنید.( خرید اینترنتی بهترین بیلچه باغبانی ارزان )

اره افقی بر ارزان

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید اره افقی بر برقی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از اره افقی بر ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این اره برقی‌های افقی بر از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.