قیمت خرید 22 مدل اسباب بازی ربات ماشینی و جنگی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در اکثر کشور های دنیا، نوع بازی همچنین اسباب بازی کودکان نیز تغیرکرده است.کارخانه های تولید اسباب بازی با تولید اسباب بازی های متنوع از نوع ربات های گوناگون برای تمامی رده های سنی طرفداران این گونه از اسباب بازی ها را به خود جلب کرده است.

اسباب بازی های ربات باعث می شوند تا رویای باورنکردنی کودکان مخصوصا در فیلم های انیمیشنی، تخیلی را تبدیل به واقعیت از نوع اسباب بازی کنند.

کودکان و نوجوانان با مشاهده انواع فیلم های تخیلی خود را در قهرمان آن داستان تصور می کنند که با یک ظاهر غیر معقولانه در اینگونه از فیلم ها یا انیمیشن ها نقش بازی می کنند.

قیمت انواع اسباب بازی ربات و ماشین

[digikala41628231528]

[digikala11628231604]

ساخت و تولید این گونه از اسباب بازی ها در سرتاسر دنیا برای رده های سنی مختلف باعث شده تا قدرت  خلاقیت و رشد ذهنی فرزندان دلبند شما پرورش یابد واز بازی با اسباب بازی مهیج و سرشار از انرژی خود لذت ببرند.

ربات اسباب بازی معمولا برای گروه سنی بالاتر از 3 سال طراحی شده است که استفاده از این نوع ازوسایل اسباب بازی برای کودکان زیر 3 سال اثر مخرب در رشد روحیه کودک را به همراه خواهد داشت از این رو می بایست در انتخاب نوع اسباب بازی مناسب برای رده ی سنی فرزند خود از دقت عمل بیشتری استفاده نمایید .

اسباب بازی ربات های مبدل

با یک تیر دو نشان بزنید. ربات اسباب بازی تبدیل شونده Robots کد Ktm-018 یک اسباب بازی کنترلی مبدل است که با فشردن دکمه روی کنترل تبدیل به ماشین کنترلی زیبا و با فشردن مجدد دکمه تبدیل به یک ربات با شکوه می شود و به این ترتیب شما با یک تیر دو نشان زده اید.
این اسباب بازی در هر دو حالت به وسیله کنترل ساده و کاربردی و بی سیم خود به چپ،راست،عقب و جلو هدایت میشود.
چراغ های روی اسباب بازی در زمان استفاده روشن و به رنگ آبی و قرمز هستند.
همچنین این اسباب بازی دارای آوای صورتی و موزیکال است.
نگران مصرف باطری و هزینه های جانبی این اسباب بازی نباشید چرا  که پک باطری 4 عددی این اسباب بازی قابل شارژ است و همراه خود یک شارژر مخصوص نیز دارد. گفتنی است در دفعه اول استفاده از اسباب بازی قبل از روشن نمودن حتما باطری را شارژ نموده تا شاهد عملکرد کامل این اسباب بازی باشید. کنترل اسباب بازی هم 2 عدد باطری قلمی نیاز دارد  که با توجه به مصرف کم مدت ها شما را از خرید باطری بی نیاز خواهد کرد.
در هنگام انتخاب اسباب بازی های باطری خور توجه داشته باشید شارژی بودن اسباب بازی ارزش دو چندانی به خرید شما میدهد.
این اسباب بازی هر کودکی مخصوصا پسر بچه ها را شاد خواهد کرد و هدیه بسیار مناسبی است.
کنترل این اسباب بازی مشابه دسته پلی استیشن است که علاوه بر دکمه های هدایت اصلی ( چپ و راست و جلو و عقب) دارای دو دکمه جهت تبدیل کردن ماشین به رباط و رباط به ماشین است.
توجه داشته باشید مبنای اصلی این اسباب بازی حالت رباط است و سرعت آن در حالت رباط بسیار بالاتر از حالت ماشین است.قیمت اسباب بازی ربات تبدیل شونده را در ادامه قسمت محصولات خواهید دید.
قیمت خرید 22 مدل اسباب بازی ربات ماشینی و جنگی

ربات ماشینی اسباب بازی

اسباب بازی ماشین رباطی یکی از پرفروشترین اسباب بازیهای رباتی تبدیل شونده ایران و جهان، ربات تبدیل شونده لامبورگینی با بدنه فلزی می باشد این ماشین تبدیل شونده با فشار دادن یک دکه کوچک تبدیل به ربات جنگجو می شود که ظاهری بسیار زیبا و جذاب به خود می گیرد.
به همراه این ماشین تبدیل شونده یک سپر و سر نیزه نیز وجود دارد که قابل اتصال به بدنه ربات جنگجو می باشد ظرائف باورنکردنی و دقت در طراحی ریزه کاری ها در این ماشین تبدیل شونده چشم گیر و خیره کننده می باشد با بدنه ای فلزی و مقاوم برای کوکان و حتی بزرگسالان جذااب و دوست داشتنی می باشد.
قیمت خرید 22 مدل اسباب بازی ربات ماشینی و جنگی

اسباب بازی ربات کنترلی جنگی

بچه ها می توانند یک دوست خانگی داشته باشند و همیشه با آن بازی کنند. اسباب بازی ربات کنترلی crazon معروف به ربات خطرناک پرسه زن یک اسباب بازی کنترلی است که می تواند مانند انسان راه برود.

این ربات دوست‌داشتنی چشمانی درخشان دارد و نوجوانان و کودکان بالای ۸ سال قادر هستند توسط ریموت کنترل آن را هدایت کنند. این ربات با باتری ۴٫۸ ولت شارژی کار می کند که به همراه کابل USB شارژر آن در بسته بندی موجود است.

روی ریموت کنترل آن نیز که با دو عدد باتری قلمی کار می کند، دکمه های گوناگونی وجود دارد که چهار دکمه آن برای هدایت آن به راست و چپ و جلو و عقب است. این دوست اعجاب انگیز شما با مفاصل مشکی می‌تواند دستانش را به طرفین بچرخاند.

همچنین دارای یک دکمه‌ی دمو روی ریموت کنترل است که می‌توان با فشردن دکمه‌ی دمو، تمامی قابلیت‌هایش را به‌صورت یکجا دید. این ربات موزیکال دارای نور و صدا بوده و هدیه‌ای بسیار مناسب برای کودکانی است که عاشق دنیای ربات‌ ها هستند.

ربات کنترل از راه دور جک رویال کراسون Dangerous Stroller؛ سبک مدرن ، پر از حس و زمان و فن آوری ، ظاهر فوق العاده عالی، حس فوق العاده پویا ، بسته بندی شیک ، مهارت های فوق العاده عملی ، قابلیت کنترل خود را به چالش می کشد ، فرستنده بی نظیر ، عملکرد آسان و ساده ، برای بهبود توانایی هماهنگی فرزند خود

عروسک ربات متحرک کرازون از سری ربات های فوق العاده جذاب است که با طراحی زیبایی که دارد نظر هر کودک و نوجوانی را به خود جلب می کند. چراغ های ال ای دی تعبیه شده در چشم ها به جذابیت آن افزوده است.

جنس بدنه ربات آدم آهنی پلاستیک فشرده تقویت شده می باشد و از نظر استحکام بسیار بادوام بوده ولی در هنگام استفاده از آن باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا عمر اسباب بازی طولانی تر شود.

قیمت خرید 22 مدل اسباب بازی ربات ماشینی و جنگی

خرید انواع ربات هوشمند

ربات هوشمند انواع مختلفی دارد؛ از ربات کنترلی اسباب بازی گرفته تا اسباب بازی گروه نجات رباتیک و کیت آموزشی برای ساخت ربات هوشمند. اگر به بالا بردن مهارت‌های ذهنی و عملی فرزندتان اهمیت می‌دهید خرید ربات هوشمند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. 
تجربه‌ی ساخت ربات هوشمند می‌تواند برای هر کسی جالب باشد. به وسیله‌ی بسته‌های رباتیک می‌توان روبات‌های هوشمند تعقیب خط و نور، حل ماز و … ساخت. تمرین ساخت این ربات‌ها فرصت شرکت در مسابقه روباتیک را به کودکان و نوجوانان می‌دهد.
دیجی‌کالا مجموعه کاملی از انواع ربات‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. اگر به خرید ربات سخنگو، ربات اسباب بازی کنترلی یا بسته‌های آموزشی رباتیک فکر می‌کنید، با مقایسه امکانات و ویژگی‌های تک‌تک آن‌ها در دیجی‌کالا، می‌توانید تصمیم مطمئن‌تری بگیرید.

(راهنما و خرید اینترنتی بهترین صابون ضدجوش صورت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.