انگشتر طلا بدون نگین با قیمت

انگشتر طلا یا حلقه معمولا دور انگشت دست قرار می گیرد و جنسش فلز است. این وسیله ی زینتی یکی از پرطرفدارترین زیورآلات در بین بانوان محسوب می شود.

حلقه های ویژه ی انگشت دست را انگشتر می گویند. حلقه های دیگری هم در بازار موجود هستند که دور بازو یا گردن قرار می گیرند. هنگام خرید انگشتر به این‌ نکته توجه کنید که اگر انگشتان ظریف و کوچکی دارید حتی الامکان انگشتر درشت تهیه نکنید. افرادی که انگشت های کشیده ای دارند در انتخاب انواع انگشتر آزادی عمل بیشتری خواهند داشت.

انگشتر طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا مدل فیوژن کد ANF01

نکات مورد توجه در خرید انگشتر طلا

توجه به سایز انگشتر : هنگام خرید انگشتر، اولین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید، این است که به سایز انگشت خود یا کسی که قصد خرید انگشتر را برای او دارید، توجه کنید. در نتیجه می توانید انگشتر متناسب با سایز انگشت را خریداری نمایید. انگشتر خیلی تنگ یا خیلی گشاد را هم تهیه نکنید، چون فرم انگشتتان را تغییر می دهد.

توجه به رکاب انگشتر: منظور از رکاب انگشتر، حلقه ای است که دور انگشت می پیچد و نگین یا سنگ روی آن قرار می گیرد. هنگام خرید انگشتر باید به طول رکاب هم توجه کنید، که چه میزان از بند انگشت شما را می پوشاند. این رکاب اگر خیلی پهن باشد نمای جالبی ندارد. برای تهیه انگشتر توجه کنید که مفصل انگشت در آن آزاد باشد و به راحتی حرکت کند.

دقت در رنگ انگشتر: انگشترهای متنوعی با رنگ های مختلف در بازار موجود است. باید دقت کنید که به چه رنگی علاقه دارید. نقره ای، طلایی، رزگلد و … چند نمونه از رنگ های به کار رفته در انگشتر هستند. بستگی به علاقه شما دارد که کدام رنگ را می پسندید. چراکه این شما هستید که باید با دیدن انگشتر در دستتان از زیبایی آن لذت ببرید. در پایین لیستی از انگشتر طلا سفید با قیمت مناسب قرار دادیم .

توجه به مناسبت ها و مجالس خاص: اگر قصد استفاده از انگشتر در مجالس خاصی را دارید، انگشتری با سنگ های زینتی، خاتم کاری، سیاه قلم و… می تواند گزینه ی مناسبی باشد. برای مناسبت های مختلف می توانید از انگشترهای روکش شده که زیبایی و درخشش خاصی دارند، استفاده نمایید.

توجه به زمان خرید انگشتر: بعدازظهرها بهترین زمان برای خرید انگشتر طلا است. چون دست ها گرم هستند و سایز واقعی انگشتتان مشخص می شود. معمولا صبح ها چون هوا سرد است و دمای بدن پایین می آید، انگشت ها کوچک تر از سایز واقعی شان هستند. سعی کنید ۲ یا ۳ بار سایز را محاسبه کنید و اگر سایز میانی برای دستتان مناسب بود، سایز بزرگتر را انتخاب نمایید.

اگر میخواهید قیمت حلقه ازدواج را نیز بدانید حتما مطلب مرتبط در وبسایت ما را مشاهده کنید.

خرید انگشتر مناسب با سایز انگشت

انگشت های بلند و کشیده: انگشتر با نگین گرد بهترین گزینه برای زیباتر نشان دادن دست های شماست.

انگشت های کوتاه: انگشتری که نگین یا سنگ آن به صورت طولی، دراز است، گزینه ی خوبی خواهد بود. چون دستتان را کشیده نشان می دهد. نگین های لوزی، مستطیل یا اشک مناسب هستند.

انگشت های تپل و پهن: انگشتری که انتخاب می کنید، بهتر است پوست گوشه ی انگشت را نمایان نکند، چون این کار انگشتتان را عریض تر نشان می دهد. نگین لوزی، گرد و یا خوشه ای شکل می تواند انتخاب خوبی باشد.

دست های بزرگ: نگین های بزرگ گزینه ی خوبی برای دست های بزرگ هستند. فراموش نکنید، نگین کوچک، انگشتتان را نامتوازن نشان می دهد و جلوه ی خوبی ندارد.

دست های کوچک: اگر جزو دسته افرادی هستید که دستان کوچکی دارید، بهتر است انگشتری با نگین مربع، لوزی،قلبی و یا بیضی را خریداری نمایید. این نگین ها زیبایی دستتان را دوبرابر خواهد کرد. نگین های حلقه ای ظریف هم می تواند گزینه ی خوبی باشد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید انگشتر طلا با قیمت مناسب خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از انواع انگشتر طلا فوق العاده زیبا به همراه قیمت انگشتر طلا زنانه را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید و نسبت به خرید اینترنتی این محصولات اقدام کنید .

اگر قصد خرید پابند زنانه را دارید میتوانید سری به مقاله پابند زنانه طلا و نقره دیجی کالا بزنید و پابند مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.