قیمت انگشتر طلا ارزان و حلقه طلا جدید ارزان 💍

در این مقاله به بررسی قیمت انگشتر طلا ارزان ، انگشتر طلا مردانه ارزان ، قیمت انگشتر طلا 18 عیار ، انواع انگشتر طلا و انگشتر مردانه طلا با قیمت مناسب خواهیم پرداخت.

انگشترها از جمله زیورآلات محبوب و مشهور هم برای بانوان و هم برای آقایان بحساب می آیند که از مدل ها و طرح های مختلفی نیز برخوردار می باشند.

برای ساخت انگشترها از متریال های با ارزش و یا کم بهایی استفاده می کنند که مهمترین آن ها، طلا است.

امروزه برای خرید انگشتر طلا نیاز به دانستن یکسری از نکات ساده اما در عین حال مهم است که اگر در ادامه این مقاله با پنداریم همراه شوید، شما را با این موارد آشنا خواهیم کرد.

[digikala61618082842]

قیمت انگشتر طلا ارزان و حلقه طلا جدید ارزان 💍

انواع انگشتر طلا

انگشتر طلا زنانه جدید را می‌توان به دو بخش انگشتر نگین‌دار و انگشتر بدون نگین تقسیم کرد:

انگشتر طلا زنانه نگین دار

انگشترهای نگین‌دار علاوه بر طلایی که برای رینگ و دور حلقه آن استفاده می‌شود، دارای نگین‌های مختلف در سطح انگشتر است.

این نگین‌ها می‌توانند انواع سنگ‌های قیمتی مانند الماس، یاقوت، برلیان و … باشند و یا نگین‌های اتمی یا دست‌ساخته را در برگیرند و همچنین انگشتر عقیق زنانه طلا جزو یکی از اکسسوری  که خانمها به آن علاقه بسیار زیادی دارند.

این نوع انگشترهای طلا زنانه علاوه‌بر قیمت رینگ طلا، با قیمت سنگ‌ها نیز سنجیده می‌شود.

هر سنگ قیمت خاص خودش را دارد که با توجه به ارزش آن زیاد و یا کم می‌شود.

انگشتر طلا بدون نگین

انگشتر طلا بدون نگین انگشتری است که روی آن هیچگونه سنگ و یا نگینی وجود ندارد. 

این نوع از انگشترها معمولا به شکل یک رینگ ساده و یا همراه با تراش‌های کوچک و بزرگ دیده می‌شود. 

تمام وزن و قیمت انگشتر بدون نگین با طلا محاسبه می‌شود اگر به دنبال قیمت انگشتر طلا ارزان هستید بهتر است انگشتر طلا بدون نگین را انتخاب کنید .

نکات مهم هنگام خرید انگشتر طلا

طلای اصل: اولین نکته برای تمام افرادی که قصد خرید انگشتر طلا جدید را دارند، این است که موفق به خرید یک کالای کاملا ساخته شده از طلا شوند و خدایی ناکرده بعد از پرداختن مبالغی که در این زمینه خیلی هم مقدار آن کم نیست، متوجه جنس تقلبی انگشتر خود نشوند!

برای این منظور در وهله اول بهتر است همیشه به سراغ فروشگاه های معتبر بروید و زیورآلات مورد نظر خود را از آنان خریداری نمایید.

یا اینکه در صورت اقدام به خرید از سایر فروشگاه هایی که به آنان اعتماد ندارید، دست به دامن شناسایی طلای اصل از نوعِ تقلبی آن شوید که با کمی جستجو در اینترنت می توانید با روش های متعددی برای انجام این تشخیص مواجه شوید.

سایز انگشتر: نکته مهم دیگری که حتما باید پیش از اقدام به خرید انگشتر طلا زنانه نسبت به آن توجه لازم را داشته باشید، سایز انگشتر مناسب دستِ شما یا شخصی است که می خواهید برای او انگشتری را به عنوان هدیه تهیه نمایید.

یادتان باشد که انگشتر انتخابی شما نه باید خیلی بزرگتر از سایز انگشت شما باشد، بگونه ای که در آن بازی کند و نه آنقدر کوچک و تنگ باشد که رد آن بر روی انگشت شما باقی بماند.

لازم به ذکر است که استفاده از انگشترهای تنگ در دراز مدت اثر مخربی بر روی انگشتان دست باقی خواهند گذاشت!

رکاب انگشتر: ترجیحا همیشه سعی کنید برای خرید انگشتر طلایی اقدام کنید که رکاب آن تمام بند انگشت شما را تحت پوشش قرار نمی دهد و اجازه خم کردن انگشت از خط مفصلی آن را به راحتی برایتان فراهم می کند.

طرح انگشتر: انتخاب یک طرح از میلیون ها طرحی که امروزه کمپانی های مختلف طلاسازی برای طراحی انگشترهای خود از آنان بهره می گیرند، یک امر کاملا سلیقه ای است.

تنها در این بین شاید توجه به کوتاهی و یا بلندی و همچنین لاغری و یا توپُر بودن انگشت های دست است که باعث می شود بتوانید با توجه به آن، یک مدل انگشتر طلا مناسب را برای زینت دستان خود انتخاب نمایید.

پوشش سطح داخلی آن: نکته قابل تامل دیگری که بد نیست همیشه به هنگام خرید زیورآلات طلایی به آن توجه داشته باشید، پوشش سطح داخلی انگشتری است که قصد خریدش را کرده اید.

یادتان باشد سطح داخلی یک انگشتر در طول روز بصورت پیوسته در تماس با پوست انگشت شما است اگر بطور یکپارچه طراحی نشده باشد و دارای درزی جهت اتصال دو رکاب انگشتر از کناره ها به خود باشد، قطعا به هنگام استفاده سبب ایجاد احساس ناخوشایندی برایتان خواهد شد.

قیمت انگشتر طلا

چند فاکتور اصلی در تعیین قیمت انگشتر طلای زنانه وجود دارد:

طلای دست دوم

طلای دست دوم بدون اجرت فروخته می‌شود و قیمت تمام شده آن نسبت به طلای نو کمتر است.

اما از سوی دیگر قدرت انتخاب شما خیلی کمتر از طلای نو است.

همچنین با توجه به طبیعت دست دوم بودن آن، ممکن است طلای خریداری شده صدمه دیده، کج شده و کدر شده باشد.

انگشتر همراه با نگین جواهر

جواهرات و سنگ‌های قیمتی روی انگشتر طلا، قیمت آن را بالا و پایین می‌کنند.

وجود جواهرات و سنگ‌های قیمتی مانند برلیان، الماس و یاقوت، قیمت نهایی طلا را بالا می‌برد.

در مقابل قیمت انگشتر طلا بدون نگین یا انگشترهایی با نگین اتمی، قیمت پایین‌تری دارند.

خالق

صرف نظر از وزن و کیفیت که در خرید انگشتر طلا باید به آن توجه کرد، شما باید برای طراحان حلقه ‌ها و انگشتر های برند های تجاری برتر حق بیمه پرداخت کنید.

اگر در داخل انگشتر نام برند حک شده باشد در این صورت این نوع قطعات جواهرات امضا شده محسوب می شوند.

 

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب انگشتر طلا مناسب اهمیت دارند.

رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، 20 انگشتر طلا ارزان، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم.

این انگشترهای طلا امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خانم‌ها را جلب نموده‌اند.

با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

انگشتر طلا

 

عیار انگشتر طلا

برای خرید طلا باید عیار را در نظر بگیرید. طلاها را در عیارهای مختلفی می‌سازند که هرکدام از آن ها از قیمت و درصد خلوص متفاوتی برخوردار می‌باشند. عیار طلا میزان طلای به‌کاررفته در انگشتر و یا هر زیورآلات دیگری را می‌رساند. طلا ذاتاً عنصری نرم و شکل‌پذیر است، به همین جهت نمی‌توان زیورآلات ساخته شده از طلای خالص را استفاده کرد زیرا به‌راحتی تغییر شکل می‌دهند.

پس طلا با عناصر دیگری ترکیب می‌شود تا استحکام و سختی قابل قبولی به دست آورد. عیار طلاها عددی مابین 8 تا 24 را می‌رساند که هر چه عیار بالاتر باشد، درصد طلا نیز افزایش می‌یابد و قیمت انگشتر طلا را بالاتر می‌برد. معمولاً در بین عیارهای گفته شده، انگشتر 18 عیار برای خرید بسیار مناسب است که هم سختی و هم درصد خلوص قابل قبولی دارد.

البته برخی طلا با عیارهای بالاتر را خریداری می‌کنند که باید گفت، اگرچه ارزش این نوع طلا بالاست اما به دلیل آسیب‌پذیر بودن در برابر ضربه، خط‌وخش و … برای استفاده‌های روزانه اصلاً مناسب نیست زیرا درصد سختی آن پایین است.

شما می‌توانید انگشتر طلا مردانه ارزان را با عیارهای پایین و یا روکش طلا برای کادو و یا استفاده شخصی خریداری نمایید.

 

رنگ انگشترهای طلا مردانه و زنانه

انگشترهای طلا شما را محدود به انتخاب چند رنگ نمی‌کند و می‌توانید رنگ‌های مختلفی را در زمان انتخاب انگشتر مردانه و زنانه انتخاب نمایید. این رنگ‌ها به دلیل پیشرفت صنعت طلاسازی و ترکیب آلیاژهای دیگر ساخته می‌شوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده‌ایم:

  1. انگشتر طلا زرد

آشناترین رنگ در طلاهای مردانه و زنانه رنگ زرد می‌باشد. این رنگ بسیار درخشان و زیباست که همان رنگ طبیعی طلا را داراست و در ساخت همه جواهرات به‌ویژه انگشتر بسیار به کارایی دارد. معمولاً طلا زرد را از ترکیب مس و نقره با طلا می‌سازند.

 

  1. انگشتر طلا سفید

امروزه طلا زنانه و مردانه به رنگ سفید بسیار پرتقاضا می‌باشد و زیبایی آن ها خیره‌کننده است. انگشترهای طلا که به رنگ سفید در بازار موجود هستند، عنصر پالادیم و نقره را به‌عنوان آلیاژ در ساختار خود دارند. سخت بودن و مقاومت بالای انگشتر طلا سفید آن را برای استفاده روزانه بسیار مناسب کرده است.

انگشتر طلا سفید با هر نوع زیورآلاتی ست می‌شود و در استایل‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

  1. انگشتر طلا رز گلد

یکی از رنگ‌های جدید طلا که بسیار موردعلاقه نسل جوان می‌باشد، طلا به رنگ رز گلد می‌باشد. انگشترهای مردانه رز گلد جایگاه ویژه‌ای دارند و در ترکیب آن مس به‌کاررفته است که رنگ آن به قرمزی می‌زند. شما با مراجعه به سایت‌های مختلف می‌توانید طرح‌های این‌چنینی را مشاهده کنید.

 

البته طلاها تنها در این سه رنگ ساخته نمی‌شود و رنگ‌های سیاه، آبی و … نیز در ساخت طلاها مورداستفاده قرار می‌گیرد که هرکدام دارای آلیاژهای خاصی می‌باشند. شما می‌توانید متناسب با استایل و ظاهر خود طلا با رنگ مناسب را خریداری نمایید.

 

 

انگشتر عقیق مردانه

انگشترهای زنانه و مردانه در طرح‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا هر کس متناسب باسلیقه و خواسته‌ای که دارند، در میان برندهای مختلف دست به انتخاب بزنند. یکی از مدل انگشترهای مختلف که طرف‌داران زیادی دارد، انگشتر عقیق مردانه می‌باشد که با نگین‌های زیبا تزئین شده‌اند.

اگر به دنبال خوشحال کردن همسر، پدر و … هستید، حتماً خرید انگشتر عقیق را در دستور کار خود قرار دهید. این انگشترها علاوه بر زیبایی بیش از حد، دارای فواید متعددی چون تأثیر بر سلامتی است. همچنین طبق روایات انگشتر عقیق مانع سبب افزایش رزق‌وروزی است و خود نوعی چشم‌زخم به‌حساب می‌آید.

عقیق این انگشتر به رنگ‌های زرد، سیاه، یمنی، سرخ و … به فروش می‌رسند که برخی از آن ها با حکاکی‌های زیبایی که بر روی آن ها انجام شده است، زیباتر نیز شده‌اند. تنوع رنگ در انگشتر عقیق انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است که قیمت این نوع انگشتر بالاست و نیاز به هزینه زیادی دارد، اما باتوجه‌به ویژگی‌ها و زیبا بودن آن در دست مردان خریدن آن بسیار توصیه می‌شود.

 

انگشتر طلا ساده مردانه

در مقابل انگشتر طلا عقیق برخی از افراد به دنبال خرید انگشترهای مردانه ساده‌تر می‌باشند. زیبایی در سادگی انگشترها موج می‌زند و خرید آن به دلیل تنوع زیاد سخت‌تر است. در انگشتر طلا مردانه ارزان، نگین به کار نمی‌رود و با حکاکی‌ها و یا طرح‌های دیگر زیبایی در آن ها ایجاد می‌شود.

انگشتر طلا مردانه ساده با اجرت‌های مختلفی در بازار موجود هستند که هر چه اجرت بالاتر برود، قیمت نیز افزایش می‌یابد و هر چه این اجرت کمتر باشد، شما می‌توانید انگشتر مردانه طلا باقیمت مناسب را خریداری نمایید.

 

انگشتر و حلقه ازدواج

ازدواج از سنت‌ها مبارک و شیرین در همه جای دنیاست که انجام رسم و رسومات آن برای زوج‌های جوان بسیار مهم است. یکی از شیرین‌ترین و مهم‌ترین امور قبل از ازدواج، خرید حلقه ازدواج می‌باشد که باید سعی کنید، بهترین و شیک‌ترین انگشتر طلا را برای خود و شریک زندگی‌تان خریداری نمایید.

حلقه ازدواج در طرح‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند، اما آنچه مهم است انتخاب طرح مناسب آن با دست زوجین است.

انگشتر طلا ازدواج نشانه‌های زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین دلیل خرید آن از جنس طلا این است که باارزش بودن عشق و تعهد را بین دو نفر نشان می‌دهد. این خرید زیباترین و ماندگارترین خاطره شما از روز عقد و شریک زندگی‌تان است که باید آن را از بهترین برندها خریداری نمایید. برای خرید حلقه طلا می‌توانید مدل‌های زیر را خریداری نمایید:

  • حلقه ازدواج نگین‌دار: در ساخت این نوع حلقه از نگین به صورت تک و یا چند ردیفی استفاده شده است که زیبایی و درخشش انگشتر را بیشتر می‌کند. البته نگین‌ها در زمان خرید جزو گرم طلا محسوب می‌شوند، اما در زمان فروش این‌چنین نمی‌باشد.

البته انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت کمتر از نگین‌دار عرضه می‌شود که انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.

  • حلقه ازدواج تراش‌خورده: یکی از زیباترین مدل‌هایی که از انگشتر در بازار موجود است، انگشترهای بدون نگین تراش‌دار می‌باشند. این تراش‌ها زیبایی منحصر فردی را در انگشترها ایجاد می‌کند که بسته به سلیقه خود هرکدام را می‌توانید خریداری نمایید.
  • حلقه ساده رینگی: اگر به دنبال خرید حلقه ساده هستید، انگشترهای رینگی جوابگوی نیاز شما می‌باشند. قیمت انگشتر طلا ارزان رینگی طرف‌داران زیادی را به سمت خرید این نوع انگشتر طلا مردانه و زنانه جذب می‌کند که در عین سادگی زیبایی را به همراه دارند.

 

هرکدام از این انگشترهای طلا زیبایی خاص خود را دارند که هر سلیقه‌ای را جذب خود می‌کنند. شما سلیقه خود را به کار بگیرید و مناسب‌ترین را انتخاب نمایید.

 

انگشتر اسپرت مردانه و زنانه

امروزه بیشتر نسل جوان استایل اسپرت را بیشتر ترجیح می‌دهند و احساس راحتی بیشتری با این نوع استایل دارند. خوشبختانه در سایت‌های معتبر یکی از مدل‌هایی که بسیار پرفروش است، انگشتر طلا اسپرت مردانه و زنانه می‌باشد. معمولاً این نوع انگشترها بدون زرق‌وبرق هستند و در عین سادگی نمای بسیار جذابی را برای خانم و آقا ایجاد می‌کنند.

اگر همسر، برادر، دوست و … شما طرف‌دار تیپ‌های اسپرت است، توصیه می‌کنیم حتماً از خرید انگشتر طلا اسپرت غافل نشوید زیرا از این هدیه باارزش بسیار خوشحال خواهند شد.

 

انگشتر طلا فانتزی مخصوص خانم‌ها

یکی دیگر از ملزومات این روزهای نسل جوان استفاده از انگشترهای فانتزی طلا می‌باشد که بسیار شکیل و زیبا طراحی شده‌اند. استفاده از شکل‌های هندسی گوناگون در این نوع انگشتر طلا بسیار رایج است و زیبایی آن زمانی بسیار به چشم می‌آید که از نگین‌های رنگارنگ در ساخت آن استفاده شده باشد.

از رنگ‌های مختلف طلا همچون زرد، سفید، رز گلد و یا ترکیبی از این موارد در انگشتر طلا فانتزی مورداستفاده قرار می‌گیرد که قابل‌استفاده برای رنگ پوست‌های مختلف است. استفاده از طلاهای فانتزی بیشتر برای دورهمی‌ها و مهمانی‌هاست و کمتر برای استفاده روزمره خریداری می‌شود.

انگشتر سولیتر طلا برای خانم‌های خوش سلیقه

با رفتن به مغازه‌های سطح شهر و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نوعی انگشتر همواره نگاه خانم‌ها را به خود جلب خواهد کرد که آن انگشتر، قطعاً انگشتر سولیتر می‌باشد. انگشتر سولیتر دارای یک نگین به شکل الماس و یا خود الماس می‌باشد که در وسط انگشتر خودنمایی می‌کند.

امروزه این مدل از انگشتر طلا به‌عنوان یکی از شیک‌ترین انگشترها برای مراسم نامزدی به‌حساب می‌آید که دارای ظاهری شیک و جذاب است. نگین الماسی روی انگشتر می‌تواند در شکل‌های مختلف هندسی مانند مربع، دایره، قلب و … طراحی شود که درهرصورت بسیار زیبا می‌باشند.

 

موارد زیر را در زمان خرید انگشتر طلا به یاد داشته باشید:

خرید طلا باید با حساسیت انجام بگیرد زیرا قرار است، مبلغ زیادی را برای آن پرداخت کنید. انگشتر طلا مردانه و زنانه نیاز به بررسی برخی از موارد دارد تا در نهایت محصول خریداری شده با آن چیزی که در ذهن داشته‌اید، سازگار باشد. در همین راستا برخی از موارد مهم و ضروری را که باید در زمان خرید در نظر بگیرید، در ادامه لیست کرده‌ایم:

 

  • طلا یک فلز است که از تمام فلزاتی چون نقره، استیل و … باارزش‌تر می‌باشد و تقاضا برای آن زیاد است. این گفته نشان می‌دهد که ارزش طلا همواره حفظ می‌شود، بنابراین برخی از افراد انگشتر طلا را برای سرمایه‌گذاری و برخی دیگر تنها برای استفاده‌های روزمره و زیبایی آن خریداری می‌کنند که کاملاً در زمان خرید باید معیارهای متفاوتی را در نظر داشته باشند.

اگر انگشتر طلا به هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت یا کوتاه‌مدت انجام می‌شود، باید انگشترهای ساده‌تر و بدون نگین و تراش با وزن و گرم بالاتر را خریداری کرد تا پول اجرت زیاد را پرداخت نکنید. اما در مقابل اگر انگشتر طلا زنانه و مردانه را برای استفاده روزانه خریداری می‌کنید، زیبایی ارجحیت دارد و بدون توجه به اجرت می‌توانید طلا را انتخاب نمایید.

  • البته در بازار طلای دست‌دوم وجود دارد که برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند، اما باید حتماً از مراکز معتبر خریداری نمایید تا در دام کلاهبرداران نیفتید. انگشتر طلا مردانه بدون اجرت زیبایی طلا نو را نخواهد داشت و امکان ایجاد تغییر در ظاهر آن وجود دارد.

 

  • اگر قصد خرید انگشتر طلا مردانه را دارید، از خرید انگشترهای ظریف به‌شدت دوری کنید. آقایان همواره کارهای سنگین انجام می‌دهند و انگشتر نیز در معرض فشارهای مختلفی قرار می‌گیرد که باید از دوام و استحکام بالاتری برخوردار باشند.
  • انگشتر طلا هر چه‌قدر هم زیبا باشد، باید با تناژ پوست شما و فرم انگشتان دست استفاده‌کننده همخوانی داشته باشد. اگر این تناسب رعایت نشود، زیبایی انگشتر نمایان نمی‌شود و هزینه شما به چشم نمی‌آید.
  • عوامل مختلفی بر قیمت انگشتر تأثیر می‌گذارند که برخی از آن ها نگین، عیار، اجرت و … می‌باشد. اگر قصد خرید طلا ارزان را دارید باید به سراغ انگشترهای نگین‌دار و اجرت بالا نروید، انگشترهای ظریف برای شما انتخاب مناسبی هستند. اما اگر قیمت برای شما مهم نیست، از انگشترهای نگین‌دار زیبا و پرزرق‌وبرق برای مهمانی و دورهمی‌ها غافل نشوید.

به‌عنوان‌مثال قیمت انگشتر طلا 18 عیار نگین‌دار با همین مدل انگشتر بدون نگین متفاوت است و قیمت کمتری را دارا می‌باشد.

 

همه این موارد در راستای کمک به خرید بهترین انگشتر طلا می‌باشد پس به‌سادگی از کنار آن ها نگذرید و آن ها را به‌خاطر بسپارید.

 

خرید انگشتر طلا

اگر تصمیم شما در خرید انگشتر طلا جدی است و تمام مطالب قبلی مقاله را به‌خوبی مطالعه کرده‌اید، باید یک فروشگاه معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا طلای تقلبی را به‌جای طلای اصلی به شما نفروشند. فروشگاه‌های آنلاین که معتبر هستند و برای اجناس خود ضمانت‌نامه ارائه می‌دهند، گزینه مناسبی است.

این فروشگاه‌ها دارای تنوع زیادی در طرح و مدل انگشتر طلا می‌باشند که انتخاب را ساده‌تر می‌کنند. همچنین کیفیت و زیبایی ساخت در چنین محصولاتی دیده می‌شود و خیال خریدار را راحت می‌کنند. در این فروشگاه‌ها امکان مشاهده قیمت انگشتر طلا 18 عیار امروز به طور آنلاین وجود دارد و نیاز به خارج شدن از منزل و گشتن مغازه‌ها نمی‌باشد.

 

کلام پایانی

دست همه ما انسان‌ها با عنصر باارزش طلا بسیار زیباتر می‌شود. مرد و زن می‌توانند از انگشترهای طلا موجود در بازار استفاده کنند و زیبایی را به دست‌های خود هدیه نمایند. تنوع در مدل و طرح انگشتر طلا مردانه و زنانه زیاد است و جوابگوی تمام سلیقه‌ها می‌باشد.

برای خرید انگشتر طلا می‌توانید مدل‌های نگین‌دار، بدون نگین، عقیق و … را انتخاب نمایید که هرکدام زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارا می‌باشند و قیمت‌های آن ها با یکدیگر متفاوت است. در این مقاله هرآنچه که درباره انگشتر طلا لازم بود را مورد بررسی قرار دادیم تا در زمان خرید بهترین راهنمای شما همراهان همیشگی باشیم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.