قیمت 20 مدل خرید انگشتر نقره مردانه [ارسال فوری]

انگشتر از جمله اکسسوری های زینتی است که هم خانم ها عاشق استفاده کردن از آنان هستند و هم آقایان می توانند در صورت تمایل از آن ها برای افزایش جذابیت های ظاهری خود در کنار تیپ و نوع استایل خود بهره گیری نمایند و یا اصلا از آن به عنوان یک هدیه ارزشمند استفاده کنند.

انگشترها دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که ما می خواهیم با توجه به هجوم عامه مردم به خرید انگشتر نقره مردانه در ادامه این مطلب با ذکر نکاتی مهم و حیاتی در خصوص آن ها برایتان صحبت نماییم؛ پس با پنداریوم همچنان همراه باشید.

قیمت 20 مدل خرید انگشتر نقره مردانه [ارسال فوری]

خرید انگشتر نقره مردانه

کیفیت اصل

اولین نکته در خصوص خرید انگشتر نقره مردانه توجه به کیفیت اصل و اورجینال آن است. برای این منظور شما می توانید از روش ها و راه های فراوانی به اصل بودن زیورآلات نقره ای و اطمینان خود از عیار واقعی آنان پی ببرید.

اما خوب اگر خیلی هم حوصله انجام چنین کارهایی را ندارید و یا از توانایی تشخیصتان مطمئن نیستید، بهترین راه حل برای شما خرید از فروشگاه های معتبر و خوشنامی است که در زمینه خرید و فروش نقره جات فعالیت می کنند.

اندازه حلقه

مورد بعدی در انتخاب انگشتر نقره مردانه توجه به سایز و اندازه حلقه آن است. برای این منظور ابتدا باید آن انگشتی که می خواهید از انگشترتان بر روی آن استفاده کنید را اندازه گرفته و سپس با توجه به سایز آن اقدام به خرید انگشتری خوش سایز و متناسب با آن کنید.

لازم به ذکر است استفاده از انگشترهای بزرگتر و یا کوچکتر از سایز انگشتان شما می تواند سبب کلافه شدن و یا ایجاد خون مُردگی و فشار بر روی بند انگشتان شما گردد.

آناتومی انگشتان دست

از دیگر نکات حائز اهمیت در خصوص خرید و انتخاب انگشتر نقره مردانه توجه به تناسب ظاهری محصول با آناتومی انگشتان دست شما می باشد. همانطور که مستحضرید هیچ کدام از پنج انگشت دست با یکدیگر برابر و هم شکل نیستند و به همین سبب بهتر است با توجه به لاغر و یا توپُر بودن انگشتان خود و همچنین کوتاه یا بلند بودن آن ها اقدام به خرید یک انگشتر مناسب برای خود و یا دیگر دوستانتان نمایید.

رکاب انگشتر

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید انگشتر نقره مردانه توجه به رکاب آن است که باید بصورت کاملا یکدست و صاف صیقل خورده باشد و بدون هیچگونه زدگی و اضافاتی باشد! همچنین رکاب باید از اندازه ای برخوردار باشد که مانع از خم و راست شدن بند انگشتان شما نشود.

طول انگشتر

توجه به طول انگشتر نقره هم برای مردان و هم برای زنان از اهمیت بسزایی برخوردار است اما خوب از آنجایی که معمولا مردها از انگشتان قوی تر و پهن تری برخوردار هستند، بهتر است در این خصوص ملاحظات بیشتری را داشته باشند.

همانطور که می دانید دنیای انگشترهای نقره ایران از تنوع طرح و مدلی فراوانی برخوردار است و به همین سبب شما باید به فکر انتخاب بهترین و زیباترین انگشتر مناسب با طول بند انگشت خود باشید.

طرح انگشتر

در خصوص انتخاب طرح انگشتر خود باید کاملا دست به عصا حرکت کرده و تا جای امکان از تعجیل در انتخاب نهایی تان اجتناب نمایید. انگشترهای نقره ای می توانند در کلاس های مختلف مذهبی، رسمی و همچنین کلاسیک طراحی و ساخته شده باشند.

تازه در تک تک این مدل از انگشترها شما می توانید با هزار و یک مدل مختلف مواجه شوید که در ساخت آنان از سنگ ها، حکاکی ها، کریستال ها و غیره استفاده شده است.

انگشتر نقره مردانه اسپرت 

انتخابی عالی برای آقایان جوان می باشد که به خوبی قابلیت ست کردن با لباسهای اسپرت را دارد.

قیمت 20 مدل خرید انگشتر نقره مردانه [ارسال فوری]

انگشتر مردانه عقیق

انگشتری که مشاهده می نمایید انگشتر نقره مردانه دست ساز با عیار 925 و رکاب ضخیم و حک کاری شده با طرح گل و بلبل و سنگ عقیق سرخ زیبا که با ذکر الملک لله مزین شده است.
از دیرباز، قبایل و ملل کهن جهان، عقیق را سنگ مقدسی می دانسته اند و آن را از خود دور نمی کرده اند، عقیق سنگی است که آن را حرز و حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند.
انگشتر عقیق برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و آسان شدن کارها بسیار مفید است. انگشتر عقیق برای تقویت نقاط مختلف بدن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن ها بسیار مفید است.
استفاده از انگشتر عقیق اثری فراوان دارد و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از محیط، سبب پاکسازی هاله ای از انرژی های منفی می شود.
انگشتر عقیق برای تعالی، شادابی و آرامش روح و همچنین بر طرف شدن غم و غصه و ناراحتی های روحی بسیار موثر است .  قیمت انگشتر عقیق مردانه در این صفحه بروز و معتبر بوده و در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.
 
قیمت 20 مدل خرید انگشتر نقره مردانه [ارسال فوری]

قیمت انگشتر نقره مردانه

قیمت انگشتر نقره مردانه با توجه به جنس و کیفیت کالا به انضمام تمیزی در ساخت و همچنین طرح آن مشخص می شود.

البته که موارد مختلف دیگری نیز می تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد اما خوب ما سعی کردیم تا در این مطلب شما را با مهمترین نکات در خرید این مدل از زیورآلات مردانه آشنا نماییم.( خرید دستبند نقره مردانه ارزان دیجی کالا )

حلقه نقره مردانه

اگر شما حلقه را به عنوان هدیه به همسرتان یا برادر یا پدرتان در روز ولنتاین یا روز تولد یا روز پدر وغیره انتخاب کرده اید با این سوال موجه خواهید شد که چه حلقه ای مناسب او خواهد بود؟

باید توجه داشته باشید که آقایان کمتر از زیورآلات استفاده می کنند و معمولا یک حلقه برای آن ها کافی است ولی این حلقه باید با استایل و تیپ و شخصیت آن ها همخوانی داشته باشد.

اولین نکته درانتخاب حلقه ی مناسب ، توجه به جنس حلقه می باشد. به رفتار های روزمره و حتی وسواس او دقت کنید. به عبارتی دیگر سعی کنید حلقه ای که می خرید از یک جنس باشد و بر اساس نیاز او انتخاب شود. این حلقه می تواند نقره، تیتانیوم یا استیل یا … باشد.

توجه داشته باشید که با توجه به سرگرمی ها و نوع رفتار او در زندگی روزمره جنس مناسبی از حلقه ها را مد نظر قرار دهید تا بعد از مدت کوتاهی از هدیه شما دلسرد نشوند. اگر می خواهید هزینه زیادی برای حلقه اختصاص دهید ، از طلای سفید یا نقره استفاده کنید و از طلای زرد حدالامکان پرهیز کنید چرا که طلای سفید برای آقایان دلچسبتر است و طلای زرد بیشتر توسط خانم ها استفاده می شود.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه توجه شما را به مدلهای برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این انگشتر نقره مردانه از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند.

شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

اگر قصد دارید قیمت حلقه ازدواج را بدانید حتما مطلب مرتبط با حلقه ازدواج را در سایت ما مطالعه کنید.

انگشتر نقره مردانه ارزان قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.