قیمت خرید باند ماشین و اسپیکر خودرو

بیشتر مواقع اگر باند ماشین فابریک باشد، ممکن است چندان خوشایند نباشد، چون بعضی ویژگی‌ها را ندارد و اغلب خیلی ساده و معمولی است. خصوصا در خودروهای داخلی که از باند با کیفیت پایین استفاده شده و بعد از چند ماه می‌بینید که کیفیت صدای پخش به شدت کاهش یافته است و باید به فکر خرید اسپیکر خودرو باشید.

اسپیکر خودرو پایونیر TS-F1634R

خرید اسپیکر خودرو

بلندگوهای جدید می‌توانند زندگی واقعی به سبک موسیقی را به شما برگردانند. بلندگوهای خودرو جدید تقریباً با هر اندازه، شکل و نوع وجود دارند؛ اما با وجود انتخاب‌های زیادی که داریم، سخت است که کدام مدل و برند را انتخاب کنیم. اما اگر چند نکته مهم را در خاطر داشته باشید، قادر خواهید بود بهترین بلندگو مناسب برای ماشین خود را انتخاب کنید.

قیمت اسپیکر خودرو

هنگامی که قصد خرید اسپیکر خودرو را دارید بهتر است که سه سوال اساسی را از خود پرسیده و پاسخ آنها را بررسی کنید. بررسی پاسخ این سوالات باعث می‌شود تا بهترین اسپیکر ماشین را انتخاب کنید که عبارتند از:

  1. مقاومت باند ماشین نسبت به عبور جریان الکتریکی صدا چقدر است؟
  2. توان بلندگو خودرو چه میزان است؟
  3. بلندگو تا چه میزان می‌تواند فرکانس‌های صوت را بازسازی کند؟

اسپیکرخودرو انواع مختلفی دارد اما آن‌طور که کارشناسان می‌گویند باند ماشین به دو مدل کلی تقسیم می‌شود؛ یکی فول رنج(یا تمام طیف) و دیگری کامپوننت(یا ترکیب‌کننده). برای انتخاب بهترین بلندگو خودرو بهتر است اول تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه میزان هزینه کنید و از باند ماشین خود چه می‌خواهید.

خرید اسپیکر ماشین

اسپیکرهایی که دارای تیوتر هستند صدایی با فرکانس بسیار بالاتر را قادر هستند تولید کنند که در مرکز بلندگو قرار گرفته و به همین جهت می‌تواند موسیقی که از طریق سیستم کلی باند پخش می‌شود عمق بیشتری داشته و بالاترین کیفیت ممکن را دریافت کنید.

توییترها در واقع همان بخش مشابه بلندگوی کوچک هستند که در مرکزیت باند قرار گرفته‌اند و مسئولیت پخش صداهای با فرکانس بالا را دارند.

خرید باند برای ماشین

از ساب ووفر برای برای تولید مؤثر نت‌های بم در موسیقی استفاده می‌شود. صدا از ارتعاش در هوا ایجاد می‌شود. اگر صدای تولید شده هوا را سریع‌تر حرکت دهد متوجه صدایی تیز خواهید شد؛ برعکس، صدایی که هوا را آهسته تکان دهد ارتعاش کمتری داشته و بم یا بهتر بگوییم کلفت‌تر شنیده می‌شود. این میزان ارتعاش بر اساس هرتز مشخص می‌شود که برای نمونه گفته می‌شود در یک ثانیه چند بار هوا مرتعش شده است. ارتعاش صدایی با 10000 بار در ثانیه صدای تیز مثل جیغ زدن دارد و ارتعاش صدایی با 100 بار در ثانیه صدایی کلف و البته بم دارد که مانند داد زدن مرد به نظر می‌رسد. در موسیقی سه نوع صدا داریم که عبارتند از:

  • صدای خواننده که به midrange معروف است.
  • صدای بم و کلفت که توسط ساب ووفر شنیده می‌شود.
  • صدای زیر که توسط تیوتر شنیده می‌شود.

در اسپیکر و باند خودرو هر سه این وسیله به شکل خاصی وجود دارند که هر یک با درصد خاصی صداها را تولید می‌کنند. اما برخی به دنبال این هستند تا به صورت تخصصی هر سه صدا را داشته باشند که صدای با کیفیت و بلندتری را از سیستم پخش خودرو خارج کنند. در این صورت از ساب ووفر جداگانه و تیوتیر جداگانه استفاده می‌شود. پس در نتیجه ساب ووفر باعث می‌شود تا شما صدای بم و کلفت را بهتر بشنوید که در صداهای bass تولید می‌شود. این صدا همان حالتی است که در موسیقی گفته می‌شود آهنگ دارای بیس است.

باند ماشین پایونیر

امروزه در تولید سیستم صوتی ماشین پایونیر یکی از بزرگترین شرکتها می باشد این شرکت که در اصل ژاپنی می باشد امروزه سهم عمده فروش بازار سیستم صوتی ماشین را بالاتر از شرکتهایی چون سونی، کنوود و جی وی سی به خود اختصاص داده است.مشخصات و قیمت روز باند پایونیر دیجی کالا را در ادامه مشاهده خواهید کرد.در این مقاله بهترین کفپوش های سه بعدی دیجی کالا را با قیمت مناسب برای خودرو خود خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.