با شلوار پارچه ای زنانه چه جورابی بپوشیم

انتخاب مناسب یک جفت جوراب می‌تواند سبب تغییر بسیاری از احساسات در شما شود. شاید جوراب کوچک ترین و ساده ترین نوع پوشاک در خانم‌ها و آقایان به شمار رود ولی از انتخاب صحیح آن هرگز ساده نگذرید چرا که این واحد کوچک، وظایف بزرگی در پوشاک به عهده دارد. به همین منظور پنداریم شما را با یک راهنمای خرید جوراب زنانه به نکات مهمی که در این عمل نهفته است آشنا می‌کند. برای خرید بهتر با ما همراه باشید.

با شلوار پارچه ای زنانه چه جورابی بپوشیم

چرا خرید جوراب اهمیت دارد ؟

پای انسان یکی از اعضایی در بدن است که به شدت عرق می‌کند. بیش از ۲۵۰۰۰۰ غده تعریق بر روی پاهای انسان قرار دارد. پوشاندن پا به هر وسیله‌ای از جمله کفش یا جوراب در کم و زیاد این موضوع بسیار دخیل است. تعریق پا علاوه بر نتایج ناخوشایندی که در وضعیت سلامتی و کلافگی انسان دارد، می‌تواند منجر به خرابی کفش‌های گران قیمت نیز شود و عمر کفش را کوتاه کند.

علاوه بر این‌ها باکتری‌های حاصل از تعریق بدن انسان در ناحیه پا می‌توانند بوی نامطبوعی ایجاد کنند. گاهی اهمیت یک جوراب خوب از یک جفت کفش خوب بالاتر است. در صورتی که جوراب مناسبی انتخاب کنید قبل از فعال شدن این باکتری‌ها هوا به پا جریان پیدا کرده و مانع ایجاد بوی نامطبوع خواهد شد.

جوراب‌ها نقش بسیار مهمی را در این وضعیت ایفا می‌کنند. در سرما می‌توانند پا را گرم نگه دارند و در گرما نیز می‌توانند در عین پوشش پا در سالم نگه داشتن پا و اجتناب از تعریق مهم و کار آمد باشند. بنابراین راهنمای خرید جوراب زنانه می‌تواند یک کمک بزرگ در انتخاب جوراب‌های مناسب با موقعیت و نوع پوشش باشد که نه تنها در سلامتی بلکه در زیبایی پوشش انسان نیز بسیار موثر خواهد بود.

جوراب‌های مخفی

در رده جوراب‌های زنانه مدل‌های بسیاری از جوراب‌های مخفی مشاهده می‌کنیم. این دسته از جوراب‌ها معمولا در کفش مخفی می‌شوند و قابل مشاهده نیستند. اگر شلوار پارچه ای استفاده می‌کنید بهتر است که مچ پای شما با جوراب احاطه نشود و جوراب‌های مخفی را برای خرید انتخاب کنید.

به طور معمول بیشتر کفش‌ها نیز با جوراب‌ها مخفی ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند. استفاده از جوراب‌های مخفی هنگام پوشیدن شلوار پارچه ای کوتاه گزینه بسیار مناسبی هستند. 

جوراب‌های مجلسی

یکی از گزینه‌های خانم‌ها هنگام خرید جوراب، جوراب‌های بسیار نازک و اصطلاحا شیشه‌ای است که می‌تواند در تیپ‌های کاملا رسمی و مجلسی و شلوار پارچه ای کارآیی داشته باشد. این جوراب‌ها معمولا از ضخامت بسیار بسیار کمی برخوردار هستند.

رنگ مناسب این جوراب‌ها یکی از پارامتر‌های بسیار مهم در راهنمای خرید جوراب زنانه است. پیش فرض این سبک جوراب‌ها معمولا مشکی است ولی در رنگ‌های کرمی تیره و روشن و سفید و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در انتخاب رنگ مناسب با پوستتان حتما دقت کنید و رنگی تهیه کنید که با پوست شما اختلاف چندانی نداشته باشد مگر این که جوراب رنگ مشکی را با لباس خود ست کنید.

سایز مناسب جوراب

انتخاب سایز مناسب در راهنمای خرید جوراب زنانه یکی از مهم ترین پارامتر‌ها به شمار می‌رود. همان طور که هر لباسی نیاز به اندازه و سایز مناسب برای استفاده دارد، جوراب نیز می‌بایست در سایز مناسب تهیه شود. به طور معمول جوراب‌های مردانه سایز‌های بزرگی دارند و جوراب‌های زنانه معمولا در سایز‌های کوچک تری هستند.

جنس جوراب بر روی سایز آن تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال جوراب‌های پشمی به دلیل ضخامتی که دارند، ممکن است هنگام استفاده به کفش‌های بزرگ تری نیاز داشته باشند. برای اندازه گیری دقیق یک جوراب معمولی نیاز است که در ابتدا اندازه دقیقی از جورابی که می‌خواهید تهیه کنید در نظر داشته باشید. گزینه بعدی که می‌بایست در نظر بگیرید دور مچ پا است. تمامی این اندازه گیری‌ها را باید بسیار دقیق انجام دهید.

دور مچ پا: در باریک ترین قسمت مچ پا که بالای قوزک پا قرار می‌گیرد اندازه گیری انجام می‌شود.دور ساق پا: ضخامت دور ساق پا را در بزرگ ترین قسمت ساق پا انجام می‌شود.طول ساق پا: طول ساق پا قسمتی است که در حالت نشسته بر روی صندلی از کف پا تا کاسه زانو در قسمت بیرونی ساق پا اندازه گیری می‌شود. طول ساق پا در افراد کوتاه قد معمولا ۳۴-۴۰ سانتی متر در افراد قد بلند ۴۰-۴۶ سانتی متر و در افراد ریز اندام در حدود ۳۳ سانتی متر است.

با در دست داشتن این اندازه‌ها می‌توان تا حدی به اندازه‌های پای خود جهت خرید انواع مدل جوراب زنانه دست پیدا کنید.

حتما جوراب‌های یکسان بخرید!

ما در نت نوشت در راهنمای خرید جوراب زنانه به شما پیشنهاد می‌کنیم که هنگامی که جوراب مورد نظر خود را انتخاب کردید بیش از یک جفت از آن بخرید. داشتن سه جفت جوراب یکسان به شما کمک می‌کند در صورتی که یک جفت یا یک لنگه از جوراب شما در هنگام شستشو یا هر حالت دیگری از بین رفت، نمونه‌ای از آن را داشته باشید و بتوانید استفاده کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید جوراب زنانه مناسب با شلوار پارچه ای را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جوراب مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین جوراب های زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. (با شلوار پارچه ای زنانه چه کفشی بپوشیم )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.