با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم

همانطور که می دانید برای هر مدل و هر چنس شلواری باید کفش مناسب با آن را تهیه و استفاده کرد.پنداریم در این بخش نکات مهمی در انتخاب کفش برای شلوار کتان مردانه را شرح می دهد.

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم

شلوار کتان و کفش مجلسی مردانه

بسیاری از آقایان به استایل رسمی علاقه بیشتری دارند و کت و شلوار مردانه و کفش مجلسی را به دیگر لباس‌های مردانه ترجیح می‌دهند. از این رو شلوار کتان و کفش مجلسی مردانه انتخاب کلاسیک، چشمگیر و جذابی خواهد بود.

اگرچه این ترکیب بسیار ساده و کلاسیک است، اما انتخاب درست مدل شلوار و مدل کفش مردانه شما تاثیر بسزایی در زیبایی این استایل دارد. این مدل کفش و شلوار را می‌توانید همراه با یک کت و شلوار یا یک کت تک به تن کنید.

با این حال در صورتی که می‌خواهید در یک مراسم یا قرار غیررسمی بروید و همچنان استایل رسمی را به کژوال ترجیح می‌دهید، توصیه می‌کنیم شلوار کتان و کفش مجلسی مردانه را بدون کت، همراه با یک پیراهن مردانه کلاسیک ست کنید. این استایل مردانه، در عین سادگی، بسیار جذاب و چشمگیر است.

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم

شلوار کتان و کفش مردانه اسپرت

برخی از آقایان جوان، تنها به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارند. البته ناگفته نماند که در این سال‌های اخیر بسیاری از برندهای معروف دنیا با توجه به علاقه و توجه جوانان، تمرکز خاصی روی تولید لباس‌های اسپرت، راحت و کژوال داشته‌اند. در این صورت شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، لباس مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.

شلوار کتان اسلش مردانه، یک انتخاب جذاب در روزهای گرم تابستان است. معمولا در فصل تابستان خرید شلوار اسلش مردانه یا گت، بیشتر از مدل‌های دیگر است. از این جهت شما می‌توانید یک شلوار کتان جدید، به‌روز و خنک تهیه کنید.

یکی از کفش‌هایی که به سادگی با شلوار کتان اسلش مردانه ست می‌شود، کفش اسپرت است. مدل کفش اسپرت مردانه روز به روز بیشتر می‌شود و شما می‌توانید مدل‌های جدید را در یک فروشگاه آنلاین لباس مشاهده کنید و خرید اینترنتی کفش اسپرت مردانه را تجربه کنید.

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم

شلوار کتان و کفش کالج مردانه

استایل اسمارت کژوال به استایلی می‌گویند که لباس‌های رسمی یا مجلسی با لباس‌های اسپرت ترکیب می‌شود. از این رو آقایانی که به استایل کژوال یا رسمی علاقه ندارند، می‌توانند در مراسم و قرار‌ها از استایل اسمارت کژوال بهره‌مند شوند.

در سال‌های اخیر کفش کالج مردانه فروش بیشتری نسبت به کفش‌های اسمارت کژوال دیگر داشته است. در واقع این مدل کفش مردانه مناسب افرادی است که می‌خواهند تنها با یک جفت کفش، استایل کژوال، اسمارت کژوال یا نیمه رسمی را تجربه کنند و چشمگیرتر شوند.

در این صورت کفش کالج مردانه را می‌توانید به همراه شلوار کتان مردانه یا حتی کت و شلوار اسپرت سِت کنید و یک استایل جذاب تابستانه داشته باشید. کفش کالج سبک است و پا در آن دچار تعریق نمی‌شود. از این رو یک جفت کفش کالج چرم، جیر با نبوک، انتخاب مناسبی است که به زیبایی با شلوار مجلسی کتان مردانه سِت می‌شود و استایل‌تان را متفاوت می‌کند.

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم

شلوار کتان و صندل مردانه

اگر به ویترین کفش فروشی‌ها نگاه کنید، به نظر می‌رسد صندل تخت مردانه یکی از کفش‌های پر فروش در فصل تابستان باشد. این مدل کفش تابستانه در میان آقایان بسیار محبوب است و می‌تواند هم پای مناسبی در پیاده‌روی‌های روزهای گرم و لذت‌بخش فصل تابستان باشد.

معمولا صندل چرم مردانه محبوب‌تر از جنس و مدل‌های دیگر است. بعضی از صندل‌های تخت با چسب و بعضی دیگر با زیپ باز و بسته می‌شوند. در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان به سفر بروید، خرید صندل مردانه را در اولویت خود قرار دهید.

شلوار کتان مردانه، بهترین انتخاب برای صندل است. این دو در کنار یکدیگر زیبایی استایل مردانه را دوچندان می‌کنند. از این جهت توصیه می‌کنیم شلوار کتان مردانه خنکی تهیه کنید تا استایل سفر تابستانه‌تان به یادماندنی شود.

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید کفش مردانه مناسب با شلوار کتان را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین کفش های مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. (با شلوار پارچه ای مردانه چه کفشی بپوشیم)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.