با شلوار کتان کرم چه پیراهنی بپوشیم

اگه تو کمد لباساتون یک شلوار کتان خاکی ندارید باید بگم که اشتباه بزرگی رو مرتکب شدید. این رنگ شلوار بدون شک یکی از بهترین رنگ های برای روزهای تابستانی است. اما سوالی که شاید تو ذهنتون بیاد اینه که با شلوار کتان کرمی چه پیراهنی مناسب است؟ با پنداریم همراه باشید. 

اگه بخواید تاریخچه ای از شلوار کرمی بدونید باید بهتون بگم که این شلوارها ابتدا در ارتش های کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گرفته اما حالا بیش از 20 طیف رنگ از این رنگ وجود داره. این رنگ رو می تونید به راحتی با یک پیراهن مردانه سفید و یا آبی به خوبی ست کنید و خوشتیپ هم بشید.

با شلوار کتان کرم چه پیراهنی بپوشیم

 

1- شلوار کتان کرم و پیراهن

یکی از تیپ هایی که می تونید با شلوار کرم ست کنید یک بلور طرح دار است (حالا میتونه راه راه باشه و یا شطرنجی)، کمربند و کفش قهوه ای نیز که جز لاینفک تیپی است که شما انتخاب کردید.

2- شلوار کرم و پیراهن مردانه آبی

ست کردن رنگ کرم و آبی با هم فوق العاده است. و میتونه برای محل کار نیز مناسب باشه اما باید توجه داشته باشید که اگه قصد رفتن به یک مصاحبه شغلی رو دارید بهتره از شلوارهای تیره تر استفاده کنید و اگه به هر دلیلی چنین امکانی نداشتید باید حتما شلوارتان را به خوبی اتو بزنید. چرا که معمولا شلوارهای کتان خیلی خوب اتو نمی شوند.

3- شلوار کرم و پیراهن مشکی

هر چند که ترکیب مشکی و کرم دیگه از مد افتاده ولی می تونید به عنوان یه تیپ جدید بهش نگاه کنید البته بدونید که این تیپ خیلی مناسب روزهای گرم نیست و بهتره در پاییز و زمستون ازش استفاده کنید.

4- شلوار کرم و لباس لایه ای پوشیدن

راستش من خودم از تیپ های اینجوری خوشم میادش شما رو نمیدونم. یه تی شرت سفید ساده و یک پیراهن جین رو با یک شلوار کرم خیلی ساده می تونید ست کنید.

5- شلوار کرم و تیپ اسپرت

شلوار خاکی از اون دسته رنگ هایی است که خوراکه تیپ های کژواله! یه پیراهن چهارخونه با یقه باز میتونه شما رو جذاب و خوش تیپ نشون بده.

با شلوار کتان کرم چه پیراهنی بپوشیم

 

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید پیراهن مردانه مناسب با شلوار کتان کرم را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پیراهن مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین پیراهن های مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. (با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم )

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.