قیمت خرید بهترین نوع اتو مو بابلیس – خرید سشوار چرخشی مخروطی دیجی کالا

خرید بهترین نوع اتو مو بابلیس – هر کسی دوست دارد تا مدل موی مورد علاقه خود را داشته باشد ، به همین دلیل وقت و هزینه برای آن صرف می کند که البته برای افرادی که حالت موی خاصی نظیر فر را دارند کار، کمی دشوارتر است. با توجه به این موارد ابزار و وسایل مختلفی طراحی و تولید شدند تا بتوان با استفاده از آنها موها را حالت و یا اصطلاحاً فرم داد. کارایی و عملکرد بسیار خوبی که این محصولات داشتند باعث شد تا روند استفاده از آنها به سرعت گسترش یابد. این محصولات شامل سشوار، اتوی مو، برس های برقی، دستگاه های فر کننده و … می شود که علاوه بر قابلیت استفاده در آرایشگاه ها می توانید از آنها به صورت انفرادی در منزل و یا هرجای دیگری که نیاز دارید استفاده نمایید .

امروزه انواع مختلفی از اتو موها و سشوارهای چرخشی مخروطی وجود دارد، به همین خاطر در این مقاله به بررسی این محصولات و کیفیت انها خواهیم پرداخت.

قیمت خرید بهترین نوع اتو مو بابلیس - خرید سشوار چرخشی مخروطی دیجی کالا

نکاتی برای خرید بهترین نوع اتو مو بابلیس

  • چه نوع اتوی مویی با جنس موهای من سازگار است؟

همه می‌دانیم که در وهله ی اول باید از جنس موهای خودمان اطلاع دقیق داشته باشیم. ما باید بدانیم که آیا موهای ما ضخیم هستند، یا صاف و نازک. این اطلاعات نیز می‌توانند به راحتی بخش اعظمی از گزینه‌های موجود در بازار را برای شما حذف کنند.

1-اتوی مو بابلیس مناسب برای موهای صاف و نازک: برای وهای صاف و نازک بهتر است از اتو مو با حرارت بالا و جنس سرامیک استفاده کنید.زیرا از بوجود آمدن الکتریسیته و آسیب رساندن به موها جلوگیری می کند.

 2-اتوی مو بابلیس مناسب موی فر و نازک: اتو مو از جنس تورمالین که قابلیت تنظیم دما را داشته باشد،بهترین گزینه برای موهای فر و نازک است.زیرا می توانید به راحتی با توجه به حجم و ضخامت مو درجه حرارت اتو را تنظیم کنید.

3-اتوی مو بابلیس مناسب موی صاف و ضخیم:اتوی مو با درجه حرارت بالا،کفی پهن بهترین انتخاب برای موهای فر و ضخیم است زیرابا توجه به حجم مو می توانید درجه حرارت را تنظیم کنید.

4-اتوی مو بابلیس موی فر و ضخیم:استفاده از اتو مو با درجه حرارت بالا،کفی پهن که قابلیت یونیزاسیون داشته باشد،بهترین گزینه است.این نوع اتو مو از خشکی مو جلوگیری می کند.

5-اتوی مو بابلیس موی کوتاه:اتوی مو باریک گزینه خوبی برای موهای کوتاه است.زیرا براحتی حالت صافی به موها می دهد.

  • پهنای صفحات اتوی مو باید به چه اندازه باشد؟

پهنای صفحات اتوی موها را می‌توان به صورت کلی به دو دسته تقسیم کرد: اتو موهای باریک و اتو موهای پهن. به سادگی می‌توان گفت که اتو موهایی که صفحات باریکی دارند برای استفاده توسط افرادی توصیه می‌شوند که موهای کم حجم یا کوتاهی دارند.

البته این اتو موها برای فر کردن موها نیز به کار می‌روند که همان‌طور که قبل‌تر نیز گفتیم، این کار نیازمند تجربه است. در مقابل، اتو موهایی که صفحات پهنی دارند برای افرادی توصیه می‌شود که موهای پرحجم یا بلندی دارند. در صورت داشتن اتو مویی با صفحات پهن، می‌توانید میزان بیشتری از موهای خود را میان صفحات قرار داده و حالت دهید.

  • چه جنس اتو مویی با جنس موهای شما سازگاری بیشتری دارد؟

جنس اتو مو رکن بسیار مهمی است؛ چرا که در آسیب رساندن یا نرساندن به موهای شما نقش مستقیم و فعالانه دارد. در نتیجه، عقلانی‌ترین کار این است که اطلاعات کافی در رابطه با سازگاری یا ناسازگاری میان اجناس مو و روکش صفحات اتو موها را جمع آوری کنیم.

بنابراین، در ادامه برای شما اطلاعات کافی و لازم را در این رابطه آورده‌ایم. نوع موی خود را بشناسید و بهترین و سازگارترین جنس روکش اتوی موی ممکن را انتخاب کنید و بخش اعظم دیگری از گزینه‌ها را نیز حذف کنید.

خرید پرفروش ترین اتو مو بابلیس

  • قیمت اتو موی بابلیس دیجی کالا

مطمئنا بارها در رابطه با برند معروف بابلیس شنیده اید. برندی معروف در زمینه تولید لوازم برقی آرایشی و پیرایشی که جایگاه ویژه ای در میان خانوارها برای خود دست و پا کرده است. اتو موی بابلیس نیز از سرامیک ساخته شده است و در نتیجه آسیب کمتری را به موها وارد می کند. این اتو موها دارای عایقی در برابر الکتریسیته می باشد که این مسئله در عدم آسیب رساندن به موها تاثیرگذار خواهد بود.

  • قیمت اتو مو بابلیس فیلیپس

برند فیلیپس جزء معروف ترین و بهترین برندهای حال حاضر دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و سلامت است. اتو مو فیلپیس نیز از جنس سرامیک ساخته شده که با بهره گیری از فناوری تولید یون تلاش می کند تا از موها محافظت نماید. البته باید بدانید که متخصصان برای این محصول قابلیت تنظیم دما در ۶ حالت مختلف را قرار داده اند.

  • قیمت اتو موبابلیس پرومکس

این محصول را نیز میتوان جزء پرفروش ترین لوازم برقی آرایشی و پیرایشی دانست. از بارزترین ویژگی های آن نیز میتوان به صفحه سرامیکی و البته باریک آن و همچنین قابلیت تنظیم درجه حرارت بین ۲۰۰-۲۲۰ سانتیگراد اشاره کرد.

  • قیمت سشوارچرخشی مخروطی دیجی کالا

سشوار چرخشی بابیلیس، دارای سری‌های مختلف است که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. برس گرد 50 میلی‌متری و 20 میلی‌متری برای حجم‌دادن و حالت‌دارکردن موها استفاده می‌شوند. برای صاف و خشک‌کردن موها می‌توان سری‌های دندانه‌دار و متمرکزکننده را به کار برد. برس 50میلی‌متری گرد و سری دندانه‌دار از جنس سرامیک ساخته شده‌اند که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد.

فناوری پیشرفته‌ی استفاده‌شده در این محصول، تولید یون است. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌دیدگی موها جلوگیری می‌کند؛ همچنین با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند.

کلام آخر

اینها فقط چند نمونه از ده‌ها مدل موجود در بازار بود که به شما معرفی کردیم. در پایان این مقاله انواعی از بهترین نوع اتو موی بابلیس و سشوار چرخشی مخروطی موجود در دیجی کالا را برای شما قرار داده ایم.

شما می توانید بهترین گزینه ها را، متناسب با شرایط خود انتخاب کرده و به صورت اینترنتی از ماخرید نمایید. اگر قصد خرید سرویس قابلمه با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید انواع سرویس قابلمه را از دست ندهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.