بهترین ساعت مچی های دیجیتال مردانه در سال 2020

ساعت های مچی دیجیتال مردانه فقط برای نشان دادن زمان نیستند . درست است که این مدل ساعت از ظرافت خاصی در طراحی بهره نبرده اند اما نسبت به مدل های کلاسیک خود از سال 2017 تا کنون ، نه تنها از نظر تکنولوژی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند بلکه درگیر چالش های طراحی نیز شده اند .

درحال حاضرساعت های دیجیتال ،هوشمند ، جذاب و نمونه ای از هنر تکنولوژی هستند .شاید انداختن یک ساعت کلاسیک شیک و زیبا ، استایل شما را کامل کند اما  یک ساعت دیجیتال در ماجراجویی های بیرون شهر بسیارمفید و کاربردی خواهد بود .

بهترین ساعت مچی های دیجیتال مردانه در سال 2020

در اینجا ما 5 نمونه از بهترین ساعت های مچی دیجیتال در سال 2020 را برای آشنایی بیشتر شما گردآوری کرده ایم :

1-ساعت دیجیتالی کاسیو مدل G-SHOCK G-100BB-1AJF

ساعت دیجیتالی G-SHOCK G-100BB-1AJF با طراحی خشن یکی از ساعت های مجموعه نظامی برند کاسیو است . پوشش صمغی بدنه  آن مقاومت در برابر ضربه را تضمین می کند . مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متری این ساعت را در دسته ساعت های پیشرفته در فضای باز قرار داده است . این ساعت ساختار ضدمغناطیسی دارد و دارای یک چراغ خودکار LED داخلی با نور پس زمینه می باشد . علاوه بر این ، امکاناتی مانند کرنومتر ، زنگ هشدار و تقویم خودکار این مجموعه را کامل کرده است .

2-ساعت خورشیدی Tissot T-Touch Expert Solar

ساعت خورشیدی Tissot T-Touch Expert Solar با داشتن سنسورهای صفحه لمسی یکی از اولین ها در نوع خود است . این ساعت مجهز به بیش از بیست ویژگی مختلف از جمله پیش بینی هوا ، ارتفاع سنج ، قطب نما و…است . این فناوری های پیچیده در یک بدنه تیتانیومی با یک شیشه از جنس یاقوت کبود ضدخش جای گرفته اند. بندهای متنوع سیلیکونی ، چرمی و تیتانیومی این ساعت به شما این امکان را می دهد که آن را با استایل های مختلف تان  هماهنگ کنید .

3-ساعت ورزشی Suunto Core

ساعت ورزشی Suunto Core که برای فعالیت های خارج از منزل طراحی شده است ، دارای بدنه سیاه براق و صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ است .اطلاعاتی مانند ارتفاع ، درجه حرارت ، فشار هوا و البته زمان مواردی است که این ساعت در اختیارتان قرار می دهد .طراحی نشانه گر هوا بگونه ای است که نه تنها طلوع و غروب خورشید را به شما نشان می دهد بلکه دارای یک حسگر هشدار طوفان نیز است که قطرات موجود در فشار هوا را تشخیص می دهد و به شما هشدار می دهد !

4-ساعت دیجیتال کاسیو مدل Pro Trek PRW-7000X-1JR

ساعت دیجیتالی کاسیو مدل Pro Trek PRW-7000X-1JR بهترین همراه شما درسخت ترین موقعیت های فضای باز است. این ساعت به گونه ای طراحی شده که فن آوری های به روز را به ساده ترین شکل در اختیارتان قرار دهد. دکمه های بزرگ الماسی شکل آن مقاومت آن در برابر کوچکترین خطا را تضمین می کند . شما می توانید حتی با دستکش نیز با این دکمه ها کار کنید . فناوری Tough Solar کاسیو ، عملکرد مسیریابی ویژه، دکمه های فشارسنج و تشخیص ارتفاع ،این امکان را به شما می دهند که خیلی سریع به اطلاعات موردنیاز خود در جاده دسترسی پیدا کنید .

5-ساعت تایمکس مدل Expedition Shock CAT

طراحی اسپرت و بند صمغی بادوام ، مدل Expedition Shock CAT را به یکی از بهترین سات های دیجیتالی مناسب ماجراجویی در فضای باز تبدیل کرده است . مواد عالی بکار رفته دربدنه این ساعت آن را در برابر هر شوک ضربه ای مقاوم کرده است . این ساعت تا عمق 100متری ضدآب است . اگر بدنبال ساعت دیجیتالی ساده و مقرون بصرفه هستید که نیازهای اولیه شما را در ماجراجویی های بیرون شهر برآورده سازد ، مدل Expedition Shock CAT همان چیزی است که شما بدنبالش هستید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.