قیمت خرید بهترین فندک برقی و اتمی آشپزخانه دیجی کالا

این روزها بیشتر اجاق‌های پخت‌وپز غذا مجهز به یک فندک درونی هستند که با فشار دکمه‌ای روی وسیله، امکان روشن کردن شعله‌های اجاق را فراهم می‌کنند. اما باز هم گاهی‌اوقات این گزینه کار نمی‌کند یا بعضی مدل‌ها هنوز فندک اتوماتیک ندارند. پس هنوز هم لازم است دربارهٔ خرید فندک آشپزخانه و نکات لازم برای آن حرف بزنیم. ما این کار را در مقالهٔ پیش رویتان انجام داده‌ایم. با ما همراه باشید.

قیمت خرید بهترین فندک برقی و اتمی آشپزخانه دیجی کالا

خرید فندک آشپزخانه

شاید تصور کنید که با وجود کبریت یا حتی فندک موجود روی گاز شما، دیگر نیاز به فندک آشپزخانه پیدا نمی‌کنید، اما ممکن است شرایطی پیش آید که فندک گاز شما خراب شده باشد و کبریت هم موجود نباشد، در این شرایط فقط فندک آشپزخانه می تواند به شما کمک کند.

همواره باید شیوه های مختلف برای روشن کردن گاز در منزل فراهم باشند تا در هر شرایطی بتوانید گاز را روشن کنید و معطل یک چوب کبریت نشوید.

بهترین فندک آشپزخانه

۱- انواع فندک آشپزخانه کدام است؟

فندک های آشپزخانه در دو نوع شعله ای و جرقه ای هستند، مزیت فندک های جرقه ای این است که نیاز به پر کردن گاز ندارند و برای روشن کردن گاز به کار می روند، اما ایراد آنها این است که دارای شعله نیستند و مثلا نمی‌توانید یک شمع را با آن روشن کنید.

اما نوع دوم دارای شعله هستند، مانند فندک هایی که احتمالا دیده اید، این فندک نیاز به پر شدن گاز دارند و البته مزیت آنها این است که علاوه بر روشن کردن گاز کاربردهای دیگری مانند روشن کردن شمع را هم دارند.

۲- جنس فندک باید چگونه باشد؟

فندک های آشپزخانه از جنس های مختلفی مانند پلاستیک، استیل و استیل ضد زنگ ساخته می‌شود که برای آشپزخانه جنس استیل ضد زنگ بهتر است چرا که محیط آشپزخانه مرطوب است و در این شرایط جنس استیل ضد زنگ انتخاب بهتری است، بهترین فندک های آشپزخانه معمولا از جنس استیل ضد زنگ هستند.

به طور مثال ایرادی در فنک پلاستیکی نمی توان پیدا کرد اما اگر حواستان نباشد و نزدیک به شعله گاز قرار بگیرد پلاستیک آن ذوب خواهد شد و احتمالا چنین فندک هایی که قسمت سر یا دسته آنها ذوب شده است را در خانه های مختلف دیده اید.

۳- طراحی فندک آشپزخانه چگونه باید باشد؟

وقتی صحبت از طراحی فندک آشپزخانه به میان می آید شاید با خود تصور کنید که یک فنک آشپزخانه مگر چه طراحی خاصی می تواند داشته باشد؟

پاسخ این سوال را طراحان خوب می دانند، هر وسیله ای باید طراحی مناسبی داشته باشد و به کار گیری آن ساده باشد، به طور مثال در مورد فندک باید طراحی به گونه ای باشد که سر فندک طول کافی را داشته باشید و هنگام روشن کردن گاز دست شما اذیت نشود.

یا قسمت دکمه آن به خوبی طراحی و روی بدنه قرار گرفته باشد که فندک زدن برای شما اذیت کننده نباشد و به راحتی فندک را روشن کنید، و در نهایت چون یکی از وسایل آشپزخانه محسوب می شود، بهتر است که حداقل ظاهر زشتی نداشته باشد.

یا اگر دقت کرده باشید برخی از فندک ها قسمتی برای آویزان کردن به دیوار یا در کابینت دارند که این قابلیت می تواند مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیرد، یا در برخی مدل ها فندک مورد نظر دارای پایه ای بسیار شیک می‌باشد که این موارد در نظر خانوم ها بسیار حائز اهمیت هستند.

فندک اتمی آشپزخانه

در بین ده ها مدل فندک برای روشن کردن اجاق گاز، فندک اتمی مخصوص آشپزخانه به دلیل کیفیت بالا و همچنین عدم نیاز به شارژ مجدد یکی از بهترین فندک ها بوده که در صورت استفاده صحیح تا سالها شما را از خرید مجدد فندک بی نیاز میکند، این فندک با ایجاد جرقه در حین استفاده برای روشن کردن انواع اجاق گازی مناسب است و در واقع عملکرد آن دقیقا شبیه به فندک خود اجاق می باشد و مهمترین مزیت آن این است که نیاز به گاز برای شارژ نداشته و از طرفی شعله ای تولید نمیکند که باعث سیاه یا دود زدن اطراف یا لبه های اجاق گاز گردد. از طرفی به دلیل عدم تولید شعله در صورتیکه کودکان اقدام به بازی با آن کنند خطر آن نسبت به فندک شعله زا کمتر است.

این فندک برای روشن کردن اجاق در منزل یا محل های کار استفاده میشود و با ایجاد جرقه قوی به راحتی میتوان شعله اجاق را با آن روشن کرد.(خرید اینترنتی ست قوری و کتری لاکچری دیجی کالا)

فندک برقی آشپزخانه

 یکی از انواع فندک که به نام فندک المنتی نیز معروف است و معمولا برای مصارف فردی مثل روشن کردن سیگار مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل بر خلاف سایر فندک ها شعله آتش ایجاد نمی شود و با حرارتی که ایجاد می کند می توان از آن استفاده کرد. فندک های الکتریکی قابل شارژ شدن با یو اس بی می باشند و به همین دلیل به آن ها فندک شارژری هم می گویند و با توجه به عدم آتش زایی، خطر کمتری نسبت به سایر مدل ها دارند.فندک‌های برقی توسط برق شهری و یا از طریق کابل USB شارژ می‌شوند. همچنین برخی از مدل‌های این محصول توسط باتری کار می‌کنند. اگر فندکی که می‌خرید با باتری غیرقابل‌شارژ کار می‌کند باید در هر بار تمام شدن انرژی وسیله، باتری‌های تازه‌ای بخرید و در فندک قرار بدهید.

فندک آشپزخانه بیک

نوع سوخت این فندک گاز مایع و به صورت چخماقی روشن می‌شود. چخماق این فندک قابل تعویض نیست و قابلیت شارژ سوخت ندارد. این فندک از جنس پلاستیک ساخته شده است و به همین دلیل با قیمت تمام شده پایین تر از محصولات دیگر عرضه می‌گردد. فندک مدل «J6» محصولی از برند «Bic» است که بسیار ساده و به رنگ آبی طراحی شده است. همچنین این فندک ابعادی برابر با 2.4 × 7.8 سانتی‌متر دارد و به دلیل ظاهر کتابی‌ای که دارد به‌راحتی در جیب هم جا می‌شود. وزن این فندک برابر با 21.44 گرم است که یک فندک بسیار سبک محسوب می‌شود. به طور کلی فندک مدل «J6» با توجه به ابعاد کوچک و وزن سبکی که دارد می‌تواند انتخاب بسیاری از افراد باشد.

فندک آشپزخانه دیجی کالا

این روزها فندک نه تنها به عنوان یک ابزار راحت برای روشن کردن آتش در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه انواع فانتزی فندک می تواند به عنوان هدیه ای ماندگار و با ارزش به خصوص برای افرادی که برای روشن کردن پیپ و سیگار از آن استفاده می کنند، کاربرد داشته باشد. از این رو تولید کننده های متعددی اقدام به طراحی و ساخت این ابزار کرده اند که از معروف ترین و آن ها می توان به زیپو (Zippo) و بیک (Bic) اشاره کرد که در صنعت فندک سازی جز شناخته شده ترین برندها می باشند.شما از طریق این سایت از محصولات دیجی کالا می توانید مدل های خاص و کاربردی فندک را به عنوان یک کالای کادویی از میان تنوع محصولات ارائه شده از بهترین برندهای دنیا انتخاب کنید. خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه به شما این امکان را می دهد تا از اصل بودن کیفیت کالای خریداری شده مطمئن باشید. هم چنین شما با خرید آنلاین در زمان تخفیف های سایت می توانید اقلام مورد نظرتان را با قیمت ارزان تهیه کنید.
 

قیمت فندک آشپزخانه

طیف قیمت خرید فندک آشپزخانه بسیار متنوع است. از حدود بیست هزار تومان تا دویست هزار تومان و حتی بیشتر هم می‌توانید برای این وسیله هزینه کنید. انتخاب با شماست. بعضی از افراد هم ترجیح می‌دهند کماکان از کبریت‌ها برای روشن کردن گاز و… استفاده کنند. اما ماجرا از این قرار است که وجود وسایل رفاهی مختلف در آشپزخانه باعث می‌شود که سرعت و کیفیت عملکردتان در این بخش از خانه بیشتر شود. پس اهمیت خرید فندک آشپزخانه و وسایلی مانند آن را دست‌کم نگیرید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.