قیمت خرید بهترین مارک رادیو ارزان

یکی از قدیمی تین وسایل ارتباطی جهان، رادیوها هستند که عمر کارایی شان در کشور ما نیز بسیار زیاد می باشد. رادیو اولین رسانه صوتی محبوب در میان تمام مردم دنیا بود و از قدمتی به مراتب بیشتر از تلویزیون امروزی و همچنین دنیای محبوب و جنجالی اینترنتی برخوردار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در زمینه ارتباطات جمعی و گروهی، رادیوها نیز از تکامل بسیار قابل توجهی برخوردار شده اند و بی اغراق باید بگوییم خرید رادیویی مناسب و ایده آل شاید در ظاهر بسیار ساده و سهل باشد اما در عمل فرآیند فوق العاده سخت و نسبتا پیچیده ای احساس می شود.

قیمت خرید بهترین مارک رادیو ارزان

راهنمای خرید رادیو

پیشنهاد می کنیم اگر از دسته علاقه مندان خرید رادیو هستید و به دنبال محصولی با امکانات مورد نیاز خود هستید، حتما در ادامه این مطلب با پنداریوم همراه شوید تا شما را با مهمترین نکات کلیدی در خصوص خرید رادیوها آشنا نماییم.

خرید رادیو

انتخاب نوع: اولین نکته ای که در هنگام خرید رادیو باید به آن توجه کنید، انتخاب یک نوع مناسب برای استفاده خود می باشد. اگر از دسته کسانی هستید که ساعات بسیار زیادی از روز خود را در داخل خودروی تان پشت سر می گذارید، بهتر است به سراغ خرید یک ضبط رادیویی برای خودروی خود باشید و اگر تمایل دارید در محیط کار و یا خانه خود از شبکه های فرکانسی رادیویی استفاده نمایید، برای خرید یک رادیوی معمولی اقدام نمایید. در این میان از نرم افزارهای رادیویی قابل نصب بر روی تلفن های هوشمند خود نیز غافل نشوید!

منبع تغذیه: نکته مهم بعدی که باید پس از انتخاب نوع رادیوی خود به آن توجه نمایید، نوع منبع تغذیه ای دستگاه مورد نظرتان است که یا می تواند بصورت مستقیم با اتصال به برق شهری کار کند و یا بصورت شارژی و همچنین استفاده از تعدادی باتری قلمی و غیره برایتان کارایی داشته باشد.

تعداد و نحوه دسترسی به امواج رادیویی: همانطور که گفتیم رادیوها بر حسب توانایی خود در گرفتن فرکانس های مختلف رادیویی به سه دسته تک موج، دو موج و همچنین چند موج تقسیم می شوند که شما باید با توجه به تعداد امواجی که یک رادیو می تواند آن را باکیفیت ایده آل صوتی برایتان گرفته و پخش کند، اقدام به خرید خود نمایید. همچنین به بخش مربوط به طریقه دسترسی به امواج رادویی نیز که یا بصورت آنالوگ یا همان دستی و یا دیجیتالی می باشد نیز باید توجه داشته باشید.

امکانات جانبی: استفاده از حافظه جانبی و قابلیت ارتقاء دادن آن، اتصال بلوتوثی، چراغ قوه، آنتن تلسکوپی، کابل AUX و غیره از جمله امکاناتی است که هم می تواند بر روی رادیوی مورد نظر شما نصب شده باشد و یا نصب نشده باشد. لازم به ذکر است این قبیل از موارد بر روی قیمت نهایی یک دستگاه رادیو کاملا تاثیر گذار است.

قابلیت پخش موسیقی: برخی از رادیوها دارای قابلیت پخش موسیقی با فرمت های مختلف و رایجی همچون: MP3 نیز هستند که خوب برای علاقه مندان به هر دو رسانه رادیویی و همچنین موسیقیایی می تواند این مورد یک فاکتور کاملا مهم تلقی شود.

درگاه های ارتباطی: رادیوهای امروزی از درگاه های ارتباطی بسیار مختلف و متنوعی برخوردار هستند که همین امر سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی رادیو مورد نظر خود را به سیستم های و دیگر گجت های هوشمند خود متصل کرده و از قابلیت های بیشتری نیز برای پخش و شنیدن امواج رادیویی برخوردار شوید.

سهولت در جا به جایی: بهتر است اگر به دنبال خرید یک رادیوی معمولی برای خود می باشید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان همواره دارای دسته و یا بند شانه ای جهت سهولت در حمل و نقل و همچنین جا به جایی باشد.

فروش انواع رادیو

پیش از پرداختن به دسته بندی رادیوها بد نیست بدانید که بطور کلی رادیوها از جهت تعداد موج هایی که دریافت می کنند، به ۳ دسته کلی تک موج یا FM (مناسب برای دریافت ایستگاه های درون استانی)، دو موج یا AM و FM (مناسب برای دریافت ایستگاه های درون استانی و برون استانی) و همچنین چند موج یا SW (مناسب برای دریافت ایستگاه های جهانی از دیگر کشورها و قاره های دیگر) تقسیم می شوند. انواع رادیوهای امروزی به شرح ذیل می باشند:

  • رادیوهای تلفن های همراه: امروزه دیگر تقریبا بر روی تمامی تلفن های هوشمند و غیر هوشمند امکان برقراری اتصال رادیویی در نظر گرفته شده است. با این وجود بد نیست بدانید که اغلب رادیوهای نصب شده بر روی تلفن های همراه از نوع تک موج یا همان FM می باشند.
  • رادیوهای سیستم پخش اتومبیل ها: نوع دیگری از سیستم های رادیویی نیز وجود دارد که بصورت پیش فرض بر روی تمامی سیستم های صوتی و تصویری مخصوص خودروها نصب شده است و شما می توانید از آن ها بسته به سلیقه و میل شنیداری خود استفاده نمایید.
  • رادیوهای معمولی: این گروه شامل تمام دستگاه های مختلف رادیویی می شود که امروزه می توان تنها با کمی جستجو در بازار با انواع و اقسام مدل ها و همچنین ابعاد آنان روبرو شد و بسته به میزان بودجه و همچنین امکاناتی که از یک دستگاه رادیو انتظار دارید، خریداری نمایید.
قیمت رادیو

خوشبختانه امروزه می توان با مبالغ مناسبی در خصوص قیمت رادیو در بازارهای داخلی کشورمان مواجه شویم. منتها با این وجود پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید خود حتما به میزان بودجه و همچنین شناسایی برندهای مطرح تولید کننده در این زمینه که دارای دستگاه های ارتباطی صوتی و تصویری باکیفیتی هستند، توجه داشته باشید.

قیمت رادیو پاناسونیک

مدل «RF-562D» رادیویی از برند «پاناسونیک» (Panasonic) است که ظاهری قدیمی و خاطره‌انگیز دارد. نوع جست‌وجوی آن به‌صورت دستی و از طریق پیچ انجام می‌شود که برای علاقه‌مندان به رادیوهای قدیمی بسیار جذاب است و یک سرگرمی محسوب می‌شود. این رادیو از امواج FM، MW و SW پشتیبانی کرده و امکان دریافت تمامی برنامه‌های رادیویی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. ابعاد آن 6.5 × 12 × 21 سانتی‌متر است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. منبع تغذیه‌ی آن از طریق دو عدد باتری R20 تامین می‌شود. این امر باعث می‌شود تا بتوانید از آن در صورت عدم دسترسی به برق در گردش و مسافرت‌ هم استفاده کنید. سایز یونیت بلندگو 8 سانتی‌متر است و صدایی واضح تولید می‌کند. همچنین حداکثر قدرت‌خروجی در این رادیو به 800 میلی‌وات می‌رسد. با تهیه‌ی این رادیو، می‌توانید در اوقات فراغت خود به گوش‌کردن به رادیو بپردازید. پاناسونیک با ارائه‌ی این رادیوی قدیمی محصولی جذاب برای علاقه‌مندان به رادیو ارائه کرده است که می‌توانند با استفاده از آن ساعت‌ها رادیو گوش کنند و به انجام تنظیمات دستی آن بپردازند.قیمت این مدل رادیو پاناسونیک ۱,۴۲۴,۰۰۰ تومان میباشد و قیمت انواع رادیو پاناسونیک را خواهید دید.

قیمت رادیو مارشال

مدل «ME-1113» یکی از رادیوهای «مارشال» (Marshal) است که با توجه به طراحی ظاهر و امکانات آن، می‌توانید از آن به عنوان یک وسیله‌ی سرگرمی قابل‌حمل استفاده کنید. این مدل علاوه بر دریافت امواج رادیویی، از امکانات یک پخش‌کننده‌ی موسیقی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روی بدنه‌ی آن یک عدد پورت USB تعبیه شده است تا بتوانید فلش‌مموری خود را به آن متصل کنید. همچنین، کارت‌حافظه‌‌های SD و Micro SD به این رادیو قابل‌اتصال است تا بتوانید از راه‌های مختلفی آرشیو موسیقی خود را به رادیو متصل کنید. جست‌وجو در این رادیو از طریق پیچ و به‌صورت دستی انجام می‌شود. این رادیو از موج‌های MW, FM, SW پشتیبانی کرده و امکان دریافت تمامی برنامه‌های رادیویی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. منبع تغذیه‌ی آن از یکی از دو راه باتری یا آداپتور برق فراهم می‌شود. این امر باعث می‌شود تا بتوانید از آن در صورت عدم دسترسی به برق در گردش و مسافرت‌ هم استفاده کنید. ME-1113 کارایی یک اسپیکر قابل‌حمل بلوتوثی را نیز ارائه می‌کند. می‌توانید با اتصال بی‌سیم بلوتوث فایل‌های صوتی خود را از موبایل از طریق اسپیکر رادیو به پخش بگذارید. قیمت روز انواع رادیو مارشال را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.

قیمت رادیو فلش خور

همانطور که گفتیم انتظارات ما از یک رادیو اکنون متفاوت از سال‌های گذشت است. اگرچه داشتن یک رادیو آنتیک بسیار هیجان انگیز است اما چندان پاسخگوی نیازهای ما نیست. به همین علت در هنگام فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار داد.  

منبع تغذیه دستگاه اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. منبع تغذیه می‌تواند از طریق برق شهری، باتری یا به صورت شارژی تامین گردد. درگاه‌های ارتباطی می‌تواند نقش مهمی در انتخاب شما ایفا کند چرا که اکنون در دنیای ارتباطات به سر می‌بریم و به درگاه‌های متفاوتی برای اتصال احتیاج داریم. اگر طرفدار پروپاقرص برنامه‌های رادیویی هستید پس باید به تعداد و نحوه‌ی دسترسی به امواج رادیویی توجه زیادی داشته باشید. شما می‌توانید به شکل آنالوگ یا دیجیتال به امواج دسترسی داشته باشید. هم‌چنین تعداد امواج در کیفیت صدا تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. در انتها مسئله‌ی قیمت رادیو مطرح می‌شود. قیمت رادیو متناسب با امکاناتی است که در آن در اختیا شما قرار می‌دهد. اگر انتظار شما تنها به گرفتن امواج و پخش برنامه‌های رادیویی محدود می‌شود، توصیه می‌شود سراغ امکانات جانبی نروید و یک رادیو ساده تهیه کنید. در غیر اینصورت می‌توانید مدل‌های بسیار متنوع با امکانات متعدد خریداری کنید. قیمت رادیو جیبی کوچک را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.( راهنما و خرید اینترنتی بهترین موزن بینی و گوش )

بهترین مارک رادیو

رادیو جیبی پاناسونیک یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار بود. در حال حاضر برندهای معتبر مانند سونی (Sony) و مارشال (Marshal) و کنکورد (Concord) رادیوهای متنوعی را عرضه کرده‌اند. رادیو مارشال مدل marshal me 1135 یکی از پرفروش‌ترین محصولات دیجی کالا به شمار می‌آید. 

خرید رادیو ارزان

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید اینترنتی رادیو مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از  رادیو ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این رادیوها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.