بهترین مارک کرم لایه بردار قوی پوست صورت

لایه بردار پوست به فرآیندی گفته می‌شود که در آن سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته می‌شوند. به طور کلی این کار به صورت فیزیکی یا شیمیایی انجام می‌شود. در روش‌های فیزیکی خانگی (مثل اسکراب‌ها) یا کلینیکی (مثل میکرودرم ابریژن) با شیوه‌های خاصی سطح پوست را ماساژ می‌دهیم تا سلول‌های مرده به شکل سایشی از روی پوست کنده شوند. در روش شیمیایی، به کمک لایه بردارهای شیمیایی اتصال سلول‌های مرده به پوست را شل می‌کنیم تا از سطح پوست جدا شوند.

کرم لایه بردار پوست لندن استایل مدل Walnut & Honey حجم 150 میلی لیتر

 

کرم لایه بردار قوی برای لک صورت

انتخاب یک لایه بردار مناسب کمک می کند تا از لایه ها مرده و اضافی پوست که باعث سرعت بخشیدن به رود پیری پوست می شوند، خلاص شوید. با از بین رفتن سلول های مرده پوست منافذ مسدود شده باز می شوند، جوش های سرسیاه متوقف می شوند، چین و چروک های پوست به تدریج حذف شوده و پوست رطوبت خود را باز می گرداند. کرم لایه بردار بسیار قوی علاوه بر پاکسازی و لایه برداری پوست، توانایی پوست در بازسازی خود را افزایش می دهد و به ترمیم بافت های آسیب دیده می پردازد به طوری که در عرض مدت کوتاهی پوستی صاف و شفاف خواهید داشت. این کرم حاوی ترکیبات اثر بخشی است که توانایی جمع نمودن منافذ باز، روشن کردن پوست، برطرف نمودن جای لک و جوش را نیز دارد.

 

مواد موثره کرم لایه بردار قوی پوست صورت

کرم لایه بردار کترل یکی از اسامی تجاری ترتینوئین می باشد :

ترتینوئین‌ برای‌ درمان‌موضعی‌ آكنه‌ ولگاریس‌ به‌كار می‌رود.به‌علاوه‌ از این‌ دارو گهگاه‌ در درمان‌اختلالات‌ كراتین‌سازی‌ (پسوریازیس‌،ایكتیوز لایه‌ای‌ و كراتوز فولیكولی‌) وزگیل‌های‌ صاف‌ نیز استفاده‌ می‌شود.همچنین کرم کترل جهت لایه برداری پوست صورت کاربرددارد.
مقدار كمی‌ از دارو از راه‌پوست‌ جذب‌ و در ادرار ترشح‌ می‌شود.جذب‌ دارو به‌دنبال‌ استعمال‌ آن‌ در نواحی‌وسیعی‌ از سطح‌ بدن‌ یا مصرف‌ طولانی‌مدت‌ در درماتوزهای‌ گسترده‌ مزمن‌(ایكتیوز) افزایش‌ می‌یابد

ترتینوئین‌ فرم‌ اسیدی‌ویتامین‌ A است‌ كه‌ احتمالا با افزایش‌ میتوزسلولی‌ اپیدرم‌ و سرعت‌ ساخت‌ و تجزیه‌آن‌، باعث‌ ایجاد یك‌ لایه‌ شاخی‌ سست‌می‌شود كه‌ به‌ سادگی‌ قابل‌ كندن‌ است‌. این‌عمل‌، برداشت‌ كومدون‌ موجود را تسهیل‌نموده‌ و احتمالا ساخت‌ كومدون‌ جدید رانیز مهار می‌نماید. ترتینوئین‌ از ساخت‌كراتین‌ نیز ممانعت‌ به‌عمل‌ می‌آورد.

 

کرم لایه بردار برای جای جوش

کرم لایه بردار برای جای جوش با خاصیت لایه برداری  و قابلیت نفوذ پذیری بالا  به داخل منافذ بسته شده جهت کاهش قرمزی و تورم جوش ، رفع آثار به جای مانده از جای جوش ،آکنه ،کومدون های سر سیاه و سر سفید ،باز نمودن منافذ بسته پوست بدون ایجاد خشکی که در نتیجه با انحلال ماده چسباننده بین سلولی ، افزایش نفوذ پذیری عمقی ماده موثره اسید سالیسیلیک به داخل حفرات جوش باعث تسریع پوسته ریزی و حذف لایه شاخی پوست ،کاهش چربی اضافی پوست میگردد.

 

مدت زمان استفاده از کرم لایه بردار

برای استفاده صحیح از بهترین لایه بردار پوست و نتیجه‌گیری بهتر از مصرف آن باید به این صورت عمل شود:
1-ابتدا و در سه روز اول کرم روی پوست ساعد دست آزمایش شود. چنانچه سرخی، خارش یا تحریک رخ نداد، مصرف آغاز شود.

2-بعد از آزمایش کرم، دو شب در میان، 5 نوبت به مقدار بسیار کم (به اندازه یک عدس) در نواحی کمتر حساس صورت (به جز دور چشم و دور لب) مالیده شود.

3-بعد از آن 5 نوبت، یک شب در میان به همان میزان کم استفاده شود.

4-آن گاه هر شب و به مقداربیشتری (به اندازه یک نخود) در هر نوبت استفاده شود.

5-به دلیل آنکه طی لایه‌برداری، پوست صورت نازک و حساس می‌شود، کرم‌های لایه‌بردار حتما باید در شب استفاده شود تا اشعه UV خورشید پوست را تحریک نکند. همچنین در طول روز از مصرف کافی و صحیح کرم ضدآفتاب با SPF بالای 50 به هیچ وجه کوتاهی نشود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.