قیمت خرید 22 مدل تخت خواب یک نفره دخترانه

احتمالا وقتی صحبت از یک مکان و محیط پرآرامش و آسوده شود، بسیاری از ما یک تخت خواب نرم و راحت در محیطی دلپذیر و زیبا را متصور میشویم. جایی که دور از استرس و دغدغه های کاری بتوان در آن چند ساعت خواب آرام و باکیفیت داشت؛ اما لازمه ی داشتن یک اتاق خواب ایده آل، چیدمانی اصولی و مناسب است. انتخاب یک تخت خواب باکیفیت و زیبا جزء اصلی ترین مواردی است که در چیدمان اتاق باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین کیفیت جنس تخت نیز اهمیت زیادی دارد چرا که استفاده از تخت نامناسب، باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری به سلامتی افراد می شود. 

انواع تخت خواب یک نفره دخترانه

آشنایی با انواع تخت خواب این امکان را به شما می‌دهد که با توجه به دکور، امکانات و نیازهایتان تخت دلخواه و مناسبتان را پیدا کنید. 

تخت خواب دیواری: این نوع تخت یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای منازل کوچک و کمجا است که تمامی مزایای یک تختخواب معمولی را دارد با این تفاوت که تاشو بودن و کم جا بودن آن، یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود؛ به ویژه برای افرادی که با محدودیت فضای کافی مواجه هستند. تخت‌های دیواری به صورت افقی و عمودی قابل‌نصب هستند و برای تشک‌های دونفره و تک نفره فریم مخصوص دارند. 

تختخواب طبقاتی: با خرید این نوع تخت، شما در آن واحد دارای دو یا سه تخت خواهید بود که به‌صورت طبقاتی روی هم قرار گرفته‌اند. از آنجایی که این تخت‌ها بیشتر برای اتاق‌های کودک و نوجوان استفاده می‌شوند، باید به ایمنی آن‌ها توجه کرد. میله‌ها باید به هم محکم شده باشند و تخت بالایی دارای حفاظ باشد. 

تخت خواب جکدار و باکسی: این نوع تخت یکی از بهترین ایده‌ها برای خانه‌های کوچک است که می‌توان از آن برای جا دادن رختخواب استفاده کرد. این نوع تخت دارای یک باکس زیر تشک است و می‌توان از آن برای قرارگیری هر نوع وسیله‌ای استفاده کرد. این مدل‌ها با اسکلت فلزی و چوبی در بازار موجود هستند و به دلیل زیبایی و قیمت مناسب رواج پیدا کرده‌اند. این نوع تخت در مقایسه با انواع تاشو آن که در طول روز غالبا مثل دیواری به نظر می‌رسند، ظاهر بهتری برای دکوراسیون اتاق خواب دارند. 

تختخواب کلاسیک: اگر به دنبال اتاق خوابی لوکس و رویایی هستید، این مدل از تخت خواب به نظر مناسب شما است؛ زیرا با طرح و نقش و چوب‌های کار شده آن زیبایی ویژه دارند هر چند که به علت ابعاد بزرگ مناسب اتاق خواب های بزرگ‌تر هستند. بعضی از تخت‌های طرح کلاسیک دارای لمسه هستند که زیبایی فضا را دو چندان می‌کند. 

ابعاد تخت خواب را با توجه به فضا در نظر بگیرید 

سایز تخت خواب با توجه به فضای اتاق خواب معین می‌شود. تخت خواب‌های معمولی با عرض ۹۰ برای تخت یکنفره، عرض ۱۲۰ برای تخت 1.5 نفره و عرض ۱۴۰ برای تخت ۲ نفره در بازار موجودند. 

ویژگی‌های تخت خواب خوب 

یک تخت مناسب و با کیفیت باید خصوصیات زیر را داشته باشد: 

• طراحی آن برای حمل و نقل مناسب باشد، به این منظور تختی که قطعات آن به راحتی جدا و جابجا می‌شود، انتخاب مناسبی است. 

• بهترین اندازه ارتفاع ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر است؛ زیرا ارتفاع کمتر باعث جمع شدن و راحت نبودن پاها هنگام نشسشتن می‌شود. 

• عرض تخت باید استاندارد باشد. 

• تخت باید سبک باشد تا در هنگام جابجایی مشکلی بوجود نیاورد. 

• در مورد تختخواب‌های فلزی و فرفورژه، به تیز و برنده بودن گوشه‌ها دقت کنید. 

• اگر تخت چوبی و ام دی اف انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید که تخت باکیفیت نباید به خاطر روغن جلا و رنگ بوی بد بدهد. 

 نکات مهم در خرید تخت خواب 

نکات مهمی که قبل از خرید تخت باید به آن توجه کرد عبارت‌اند از: 

• توجه به فضای اتاق‌خواب 

• تعداد افراد استفاده کننده از تخت 

• توجه به قد و وزن افراد 

• فضای کافی عرض تخت برای بازوهای فرد 

• بیشتر بودن طول تخت از قد فرد 

 

قیمت خرید 22 مدل تخت خواب یک نفره دخترانه قیمت خرید 22 مدل تخت خواب یک نفره دخترانه

قیمت خرید 22 مدل تخت خواب یک نفره دخترانه

چه سرویس خوابی بخریم 

اگر برای فرزند خود به دنبال یک سرویس خواب استاندارد و زیبا هستید توصیه می‌شود دخترانه یا پسرانه بودن سرویس خواب را مدنظر قرار دهید و از رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه فرزندتان انتخاب کنید. همچنین برای سرویس خواب عروس چوب سفید، قهوه‌ای و طرح‌های سلطنتی و ساده و مدرن این روزها کاربرد بیشتری دارند. امروزه انواع ست سرویس خواب دونفره و یک نفره با قیمت مناسب و اقتصادی تولید شده است تا افرادی که بودجه‌ی کمتری برای خرید دارند نیز از مزایای داشتن اتاق خوابی زیبا محروم نباشند.قیمت تخت خواب تک نفره دخترانه را جهت خرید اینترنتی آسان و ارزان در ادامه خواهید دید. (خرید بهترین و ارزانترین تخت خواب یک نفره کشودار)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.