قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار

در بسیاری از خانه ها، در میان اسباب و اثاثیه منزل، تخت خواب یکی از بهترین موارد است. به خصوص هنگامی که امکان نگهداری وسایل در آن تعبیه شده باشد! از این نظر راهکارهای مناسب و مختلفی به منظور نگهداری وجود دارد. بدون آنکه نیاز باشد آسایش مان را به این منظور فدا کنیم! ذخیره سازی در زیر تخت تنها یکی از گزینه ها است. انتخاب های بسیاری هم البته وجود دارند. پس بیاید بریم و نگاهی به چند مورد الهام بخش و هوشمندانه بیاندازیم.

انواع تخت خواب تک نفره کشودار

با توجه به سایز و ساختار این قطعه از اثاثیه، این تکه از اسباب و اثاثیه خانه، یک ترکیب جذاب بین تخت  خواب و کمد است. این نمونه یکی از طراحی های سازنده فرانسوی  “parisot” است. به نظر می رسد میباشد که این نوع از طراحی برای اتاق نوجوانان و اتاق های پانسیون ها و هر جایی که فضای کف محدود می باشد، فوق العاده است. تختی که در آن قفسه خارجی تعبیه شده و حتی تشک روی تخت به آسانی   قابل بلند کردن است

یک مورد مشابه نیز توسط “Dielle” طرح ایتالیایی پیشنهاد شده است. شما بهتر است آن را تخت کانتینر یا تختی دارای کمد در قسمت پایین بنامید. این نوع از طراحی برای فضاهای بسیار کوچک مناسب است. هم چنین در تخت های بزرگ، ارائه این قطعه به منظور ذخیره سازی، یک نوع طراحی مدولار است که اجازه می دهد استفاده کننده پله ها و یا مکان های ذخیره سازی بیشتر را به اطراف تخت اضافه کند. برای اینکه به بلند کردن تشک نیازی نباشد، ساخت یک درب کوچک، که اجازه دسترسی به مکان ذخیره سازی در زیر تخت را فراهم می آورد نیز توصیه می شود. مخصوصاً برای دسترسی کامل در زمان هایی که نیاز دارید تخت را به طور کامل بلند کنید.

تخت خواب یک نفره کشودار با امکان ذخیره سازی، نه تنها برای آپارتمان های کوچک و اتاق های پانسیون مناسب هستند؛ بلکه آن ها می توانند خود را با اتاق های هتل ها وفق دهند. مانند این نمونه خاص که در هتل برلین یافت می شود. این فضا توسط “Spamroom” طراحی شده است. عنصر مرکزی در اینجا یک وسیله است که دارای چنین عملکرد می باشد. در ابتدا یک تخت خواب به نظر می رسد؛ ولی هم چنین شامل قسمت بار و صندلی هایش، صندلی های مدولار و محل ذخیره سازی است. تخت خواب یک نفره کشودار، با طراحی مدرن، تخت هایی هستند که مکان های ذخیره سازی منسجم در قسمت کناری، در زیر تشک صندلی های تکنفره در قسمت جلو و قسمتی به منظور سرو بار و آشپزخانه کوچک در طرف دیگر را در خود دارند.

برای پاسخگویی به برخی نیازهای مدرن شهری “Casa Collection” خط تولیدی از یک سری تخت خواب یک نفره کشودار های جدید که دارای چندین عملکرد در یک طراحی جمع و جور است را به راه انداخته است. این تخت خواب یک نفره کشودار داری تشک های بسیار راحت نیز می باشند. آن ها هم چنین شامل مکان های ذخیره سازی زیاد با بهترین عملکرد و هم چنین شامل میز هستند. طراحی آن ها یک جایگزین کاربردی و عملی برای تخت محبوب مورفی است. هم چنین کارگاه ساخت، با افزایش سطح تخت خواب از روی زمین، می تواند، قابلیت های آن را به حداکثر برساند. تمامی این مدل ها قابل تنظیم هستند و این اجازه را به کاربر می دهند که بهترین پیکربندی را برای فضای زیر را انتخاب کند.

به غیر از مواردی که تا الان به آن ها اشاره کردیم، چند راه حل دیگر برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی به تخت خواب وجود دارد. یکی از راه های غیر معمول این است که تخت خواب را به یک دیوار بزرگ متصل کنیم. شما می توانید یک گوشه با تشک راحت، همراه با چند قفسه ایجاد کنید. در زیر آن یک مکان ذخیره سازی می تواند باشد و هم چنین بقیه قسمت های دیوار می تواند مکان بزرگی جهت ذخیره سازی باشد. از این ایده می توانید استفاده کنید اگر برای مثال شما می خواهید گوشه ای دنج جهت مطالعه خلق کنید وگرنه این قسمت مکان مناسبی جهت خواب واقعی نیست. (برای خواب طولانی مدت و همیشگی مناسب نیست)

البته راهکارهای ساده ای نیز در دسترس هستند. یک تخت به شکل سکو به سادگی می تواند شامل مکانی جهت ذخیره سازی در قسمت زیر تخت خواب باشد. این ایده شامل محفظه های باز قفسه ها و یا کشوهایی با قابلیت کشیده شدن، می تواند باشد. این ایده هم چنین می تواند ترکیبی باشد تا بهترین ترکیب ممکن را برای اتاق خواب خاص ایجاد کند.

قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار قیمت تخت خواب یک نفره کشو دار

زمانی که صحبت از تخت خواب یک نفره کشودار به میان می آید؛ تطبیق پذیری آن ها با فضا بسیار شگفت انگیز است. زیرا در تخت خواب یک نفره کشودار می توانید برحسب دستور تا هر قدر که نیاز است فضاهای ذخیره سازی ضروری ایجاد کنید. در واقع تخت می تواند چیزی شبیه به این باشد. تختی همراه با تعداد زیادی کشو در قسمت زیرین اگر ترکیب، این اجازه را به شما می دهد؛ مکان ذخیره سازی یک تکه به گوشه تخت اضافه کنید و یا پرده ای به منظور حفظ حریم شخصی به آن بیاویزید.( خرید بهترین تخت خواب یک نفره نوجوان )

در اینجا در یک مثال دیگر یک تخت تک نفره را مشاهده می کنید که به شکل کشودار ساخته شده و دارای قسمت های زیادی جهت ذخیره سازی در قسمت زیرین می باشد. اگر شما قصد پیاده کردن ایده ای مشابه این ایده در منزل خود دارید مکانی دارای پنجره را به منظور قرار دادن تخت در انجا اختصاص دهید. این کار باعث ایجاد نمایی زیبا می شود. چنین طرح هایی همچنین می توانند برای فضاهای اتاق زیر شیروانی مفید باشند، که در آن قسمت ها، معمولا فضای کافی برای قرار دادن یک کمد بزرگ وجود ندارد.

البته شما می توانید کمی موارد را پیچیده کنید و حتی مکان های ذخیره سازی بیشتری را به تخت اضافه کنید. در واقع تخت می تواند یک قسمت جانبی در یک ساختار بسیار پیچیده باشد که ساختار مورد نظر شامل یک قفسه کتاب، پله و کشوها و تعداد زیادی محل ذخیره سازی است. این ساختار علاوه بر اینکه بسیار سرگرم کننده است می تواند بسیار کارآمد نیز باشد.قیمت تخت خواب تک نفره کشو دار را برای خرید اینترنتی آسان و ارزان در ادامه خواهید دید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.