قیمت خرید 25 مدل توپ والیبال اورجینال اصل

والیبال یکی از دوست داشتنی ترین ورزش های دنیا است که خوشبختانه در کشور ما نیز از طرفداران فراوان و پروپاقرصی برخوردار است. اولین چیز برای انجام یک والیبال دلچسب و لذتبخش استفاده از یک توپ استاندارد و باکیفیت است. از آنجایی که رشته والیبال را می توان به سادگی هرچه تمام تر در هر موقعیت مکانی و زمانی به همراه دوستان و سایر اعضای خانواده خود انجام دهید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با پنداریوم همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید توپ والیبال آشنا نماییم.

قیمت خرید 25 مدل توپ والیبال اورجینال اصل

مشخصات توپ والیبال

توپ های سالنی

مطابق استانداردهای تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال طراحی و تولید می شوند.

از چرم طبیعی، مصنوعی و همچنین لاستیک می توان برای ساخت آنان استفاده کرد.

به جهت استفاده در محیط های بسته و سالنی از رویه ای نرم برای راحتی بازیکنان در امر ضربه زنی برخوردار می باشند.

از وزن به مراتب کمتری در مقایسه با توپ های والیبال غیر سالنی و ساحلی برخوردارند.

توپ های غیر سالنی و ساحلی

برای ساخت این توپ ها نیز می توان از متریال های مختلف استفاده نمود.

سایز این توپ ها در مقایسه با توپ های سالنی کمی بزرگتر است و فشار باد داخل آن ها به نسبت مدل های سالنی کمتر است.

از رویه ای به مراتب ضخیم تر برخوردار هستند؛ زیرا از آن ها در شرایط غیر قابل کنترل سالن های ورزشی استفاده می شود.

دارای خاصیت ضد آب هستند و از وزن بیشتری نیز نسبت به توپ های والیبال سالنی برخوردارند.

خرید توپ والیبال

انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید توپ والیبال توجه به سبک بازی شما و همچنین نوع آن دارد که برای این منظور پیشنهاد می کنیم به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید.

جنس محصول: هیچ فرقی ندارد یک والیبالیست قهار باشید و یا یک بازیکن آماتور، مهم این است که بدانید امروزه کمپانی های مختلفی در دنیا مشغول ساخت و طراحی هرچه پیشرفته تر توپ های والیبال در جنس های چرمی طبیعی، چرم مصنوعی و همچنین لاستیکی می باشند که خرید و استفاده از هر یک دارای مزایا و معایبی خصوصا برای بازیکنان حرفه ای ورزش والیبال می باشد.

وزن آن: همانطور که گفتیم وزن توپ های والیبال سالنی به نسبت وزن توپ های غیر سالنی و قابل استفاده در محیط های خیابانی و ساحلی کمتر می باشد و توجه به وزن یک توپ والیبال به عنوان رکن اصلی این بازی در دنیا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

جنس رویه توپ: از دیگر نکات مهم در خصوص خرید و انتخاب توپ والیبال توجه به جنس به کار رفته در رویه توپ است که می توان از جنس PVC و یا PU (پلی اورتان) و همچنین Super PU باشد که به ترتیب برای استفاده شما عزیزان در محیط های غیر سالنی مناسب تر و صدالبته گران قیمت تر می باشند.

لایه ضد عرق: خیلی خوب است اگر توپ شما از این لایه مقاوم در برابر جذب رطوبت کف دستان شما برخوردار باشد و سبب خشک ماندن تمام سطح توپ از تعرق کف دست هایتان به هنگام وارد کردن ضربات شدید باشد. ( راهنما و خرید بهترین برندهای توپ فوتبال ارزان )

قیمت توپ والیبال

قیمت توپ والیبال اورجینال با توجه به نام برند تولید کننده، خصوصیات بارز توپ و همچنین سالنی و غیر سالنی بودن آن تعیین می شود که البته شما بایستی با در نظر گرفتن میزان بودجه و همچنین سطح مبتدی و یا حرفه ای بودن خود اقدام به خرید یک توپ باکیفیت برای بازی والیبال خود نمایید.

توپ والیبال اصل

برند های ویلسون، مولتن، تاچیکارا، بادن، و میکاسا از کمپانی های معروف و صاحب نام در زمینه تولید توپ های والیبال محسوب می شوند که معمولا از تولیدات این کمپانی ها در رقابت های جهانی و لیگ های معتبر والیبال استفاده می شود. همه این شرکت ها در ساخت و تولید محصولات خود از مواد موغوب و با کیفیتی استفاده می کنند. اکثر این کمپانی برای محصولات خود دارای شناسنامه هستند و هر یک از مدل های تولیدی خود را با ذکر مشخصات کامل شامل جنس چرم بکار برده شده در توپ، سایز، میزان مقاومت و وزن توپ را مشخص کرده اند. شما با در دست گرفتن دو توپ متفاوت با توجه به مطالبی که در مورد توپ های والیبال گفته شد مانند میزان نرمی توپ، جنس توپ، نحوه حرکت توپ، و حالت اتصال قسمت های توپ به یکدیگر مانند نحوه چسب شدن قطعات و نوع دوخت (کوک) به راحتی می توانید توپ اصلی را یک توپ تقلبی و بی کیفیت تشخیص دهید.

قیمت توپ والیبال معمولی

قیمت‌های این محصول در منیریه با توجه به نوع اصلی و معمولی آن کاملاً متفاوت است. توصیه ما به شما این است قبل از خرید این محصول اول تصمیم گرفته که می‌خواهید آن را برای تعطیلات خود و استفاده در محیط‌های باز و پارکی تهیه کنید و یا به دنبال توپ والیبال اورجینال برای تمرین داخل سالن خود هستید. چون هر یک دارای کیفیت و قیمت‌های متفاوتی است. اگر برای بازی‌های پارکی خود می‌خواهید از توپ والیبال ساده با رویه ضخیم‌تر استفاده نمایید. هرچند ممکن است این محصول نسبت به نوع اصلی خود کمی سنگین‌تر باشد. در قیمت توپ والیبال و خرید توپ‌های اصلی دقت کنید و حتماً آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید.

بهترین توپ والیبال

معرفی و بررسی انواع بهترین توپ والیبال :

توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5

مشخصات محصول

سایز 5

جنس لاستیکی

مناسب برای محیط خارجی

توپ والیبال بتا مدل PL5000 سایز 5

مشخصات محصول

سایز 5

جنس چرم ژاپن

مناسب برای سالن و فضای باز

توپ والیبال گلد کاپ مدل AGCV18 سایز 5

مشخصات محصول

سایز 5

جنس چرم مصنوعی

سری غیر حرفه‌ای

مناسب برای سالن

توپ والیبال فاکس مدل FEL-8500

مشخصات محصول

سایز 5

جنس میکروفیبر

سری حرفه‌ای

مناسب برای تمرین و بازی‌های داخل سالن

توپ والیبال اف آی وی بی مدل MVA200

مشخصات محصول

سایز 5

جنس چرم مصنوعی

سری غیرحرفه‌ای

مناسب برای تمرین و بازی‌های داخل سالن و محیط های خارجی

توپ والیبال بتا مدل PVR سایز 1 سایز 1

مشخصات محصول

سایز 1

جنس لاستیکی

سری غیرحرفه‌ای

مناسب برای تمرین و بازی‌های داخل سالن و محیط های خارجی

توپ والیبال مولدن مدل VL5500

مشخصات محصول

سایز 5

جنس میکروفیبر

سری حرفه‌ای

مناسب برای تمرین و بازی‌های داخل سالن

توپ والیبال مدل MVA310L

مشخصات محصول

سایز 5

جنس فوم سوزنی

سری غیر حرفه‌ای

مناسب برای تمرین در سالن

توپ والیبال طرح مولتن مدل VB5000

مشخصات محصول

سایز 5

جنس پلی اورتان نرم

سری غیر حرفه‌ای

مناسب برای محیط ساحلی

توپ والیبال فاکس مدل V200W طرح لیگ جهانی

مشخصات محصول

سایز 5

جنس سوپر بیو

سری حرفه‌ای

مناسب برای تمرین و بازی‌های داخل سالن و فضاهای باز

 نقاط ضعف

قیمت بالا

توپ والیبال مدل Classic2022

مشخصات محصول

سایز 5

جنس فوم سوزنی

سری غیر حرفه‌ای

مناسب برای تمرین در سالن

قیمت توپ والیبال میکاسا

کارخانه اصلی تولید کننده توپ والیبال MVA۲۰۰ میکاسا ژاپن در کشور تایلند واقع گردیده است و این سایت بزرگ در کشور تایلند کلیه توپ میکاسا اصل ژاپن را در سراسر دنیا تولید می کند. «‌بنابراین نمونه اصلی توپ والیبال میکاسا ژاپن در تایلند تولید می شود و نه درژاپن! این نکته اصلی است که باید قبل از هر تحلیل و بررسی در نظر داشت.» همانطور که گفته شد در ایران ۴ مدل توپ میکاسا MVA۲۰۰ وجود دارد که به نمونه اصلی نزدیک می باشد. البته مدل های دیگری هم وجود دارد اما به دلیل نمونه اصلی نبودن و فیک بودن آنها به طور کاملا واضح و مشخص، از تحلیل آنها صرفه نظر شده است که این ۴ مدل به شرح زیر می باشد:

۱- نمونه چینی توپ والیبال میکاسا MVA۲۰۰

۲- نمونه پاکستانی توپ والیبال MVA۲۰۰

۳- نمونه MVA۲۰۰ اصلی وارد شده از طریق دبی و مبادی غیر قانونی و

۴- نمونه اصلی و اورجینال وارد شده مستقیم از میکاسا ژاپن و از مبادی قانونی

قیمت توپ والیبال میکاسا مدل Mikasa Volleyball Ball V200W :

1,595,000 تومان

توپ والیبال مولتن

توپ مولتن والیبال نیز توسط یک شرکت ژاپنی با همان نام مولتن ساخته می‌شود. این کمپانی به‌عنوان یک از شرکت‌های پیشرو در صنعت تجهیزات ورزشی و قطعات خودرو بوده که توپ‌های ورزشی مولتن به‌عنوان طیف گسترده‌ای از محصولات آن خواهد بود. دلایل اصلی مشهور بودن برند مولتن تولید توپ والیبال حرفه‌ای و توپ‌های فوتبال آمریکایی، توپ‌های ورزشی بسکتبال، داج بال، هندبال و والیبال است. مولتن به‌عنوان یک تولیدکننده رسمی محصولات والیبال در مسابقات قهرمانی مردان و زنان در امریکا نیز به‌حساب می‌آید.

قیمت توپ والیبال مولتن 5000 سایز 5 Molten

1,330,000 تومان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.