خرید 33 مدل تی شرت بدنسازی ورزشی زنانه ارزان

پر واضح است که تی شرت بدنسازی مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در گرفتن نتیجه‌ی مطلوب برای فرد بدنساز داشته باشد. لباس‌های مناسب می‌توانند افراد را جذاب‌تر و شاداب‌تر کنند، می توانند در آن‌ها روحیه و انرژی ایجاد کنند و همین نیز باعث درست انجام دادن فعالیت‌های ورزشی خواهد شد.تی شرت بدنسازی ورزشی زنانه مناسب دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که باعث فعالیت بهتر و گرفتن نتیجه‌ی مطلوب‌تر در تمرینات بدنسازی می‌شود. عواملی که مناسب بودن این لباس‌ها را تعیین می‌کنند شامل نوع جنس، اندازه و اینکه برای خانم‌ها یا آقایون می‌باشد. 

 

تی شرت ورزشی زنانه دیادورا مدل VSN-9505-BLU

 

جنس لباس بدنسازی مناسب :

پارچه هایی که برای فعالیت های پر جنب و جوش و با تحرک بالا طراحی می شوند باید دارای المان های مثبتی باشد که به صورت زیر است:

1- خشک و خنک ماندن در زمان های طولانی مدت

2- قابلیت جذب عرق

3- انتقال هوای گرم از داخل به خارج از پیراهن

4- مقاومت در برابر پاره شدن بر اثر تنش های بین رقبا در مسابقه مانند تیشرت های ورزشی تیم های فوتبال

5- خاصیت کشسانی مناسب 

لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی زنانه هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، به سادگی عرق را به خود جذب می کنند و جلوی عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.

پلی استر نیز یکی از رایج ترین الیاف های مصنوعی برای تیشرت بدنسازی زنانه است. لباس های پلی استر به دلیل دوام ، خشک شدن سریع ، مقاومت در برابر شستشوی ماشین ، نگهداری فرم و مقاومت در برابر لکه ها بسیار محبوب هستند. لباس های پلی استر یکی  از بهترین مواد در بین مواد مصنوعی  برای جذب فیتیله  ایست و به شما کمک می کند با از بین بردن عرق از روی پوست ، احساس خنکی داشته باشید

چه رنگی برای تی شرت ورزشی زنانه مناسب تر است؟

رنگ لباس و کفش ورزشی شما بسیار در روحیه و انگیزه شما تاثیر گذار است؛ بنابراین هنگام خرید تی شرت ورزشی از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید.لباس هایی با رنگ های لیمویی، صورتی، قرمز، سفید، یاسی، سبز و آبی آسمانی برای خانم ها و ورزش داخل سالن مناسب تر است. خانم ها می توانند از لباس هایی با رنگ های بنفش، نیلی و خاکی هم برای ورزش های هوازی خارج از سالن استفاده کنند. کفش های ورزشی سفید و صورتی برای تمام خانم ها مناسب است و با هر رنگ لباسی هم هماهنگ می شوند.

روش صحیح نگهداری از لباس ورزشی

عموما جنس لباس‌های ورزشی به گونه ای است که چروک نمی‌شوند. لباس ورزشی تان را برای مدت طولانی در ساک ورزشی نگه ندارید. سعی کنید هرچه زودتر آنها را از ساک خارج کنید و اگر فرصت شستن لباسها را ندارید، آنها را در حمام یا رختکن آویزان کنید تا فرصت شستن آنها فراهم شود. نگه داشتن لباس های ورزشی کثیف و مرطوب در ساک ورزشی، باعث می شود تا باکتری ها و قارچ ها در آن محیط تجمع کنند و زمینه مشکلات پوستی را ایجاد کنند. هیچ گاه لباس های ورزشی استفاده شده را در کمد قرار ندهید یا روی تخت رها نکنید؛ زیرا باعث انتقال آلودگی و ایجاد بوی بد به دیگر لباس ها و لوازم شما خواهد شد.

لباس بدنسازی مناسب برای انواع اندام‌ها:

اندام سیبی شکل: افرادی که این نوع اندام دارند باید لباس‌های تمرینات بالا‌تنه را تا حدودی گشاد برگزینند.

اندام ساعت شنی: این افراد معمولا از بدن چاق‌تری برخوردار هستند. برای لاغر دیده شدن این افراد می‌توانند از تاپ‌ها و شلوارهای جذب استفاده کنند.

اندام مستطیلی: این افراد باید سعی کنند لباسی انتخاب کنند که دارای یقه باز باشند و رنگ‌های مختلفی را برای تاپ و شلوار برگزینند.

اندام گلابی شکل: این افراد باید لباس‌هایی انتخاب کنند که که هم رنگ روشن و هم رنگ تیره را شامل شود. به عنوان مثال برای شورت از رنگ‌های تیره و برای تاپ از رنگ‌های روشن استفاده بکنند. دلیل این کار هم کوچک به نظر رسیدن ران‌ها می‌باشد.

در ادامه لیستی از فروش تی شرت بدنسازی ورزشی زنانه با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در حراج ها قرار دادیم امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که در بالا به آن اشاره شد بتوانید نسبت به خرید تی شرت بدنسازی ورزشی زنانه اقدام کنید .

برای خریداری کفش ورزشی میتوانید سری به مقاله کفش اسپرت ورزشی دخترانه بزنید و کفش مورد نیازتان را خریداری کنید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.