جدیدترین لپ تاپ ایسوس 2022

لپ تاپ ها یکی از پرکاربردترین دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی است که دانشجویان، مهندسان و کارمندان برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.

از آنجا که این دستگاه دارای فاکتورهای مهم و تخصصی است که همه از آنها اطلاع ندارند، بهتر است قبل از خرید عوامل مهم را بدانید تا بتوانید با توجه به هزینه ها و نیازهای خود خرید مناسبی را انجام دهید.

بدون شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ ایسوس از بسیاری از لپ تاپ ها کاری زمان بر و خسته کننده است.

امروزه لپ تاپ ها در مدل های مختلف و طیف گسترده ای از مشخصات در دسترس هستند ، اما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بر اساس بودجه و انتظارات خود بهترین لپ تاپ ایسوس را انتخاب کنید.

آشنایی با برند خوش نام ایسوس (ASUS)

Asustek که بسیاری از مردم دنیا آن را Asus می نامند؛ این شرکت در سال 1990 تاسیس شد و توسط مهندسانی تاسیس شد که در خارج از صفوف تکنسین های برند ایسر نیستند و از ابتدا به عنوان اعضای اصلی مارک نوظهور خدمت می کردند.

با ایجاد ایسوس و اتخاذ استراتژی های درست و کاربردی در طراحی، ساخت و سپس تحویل محصولات آن، طولی نکشید که نام این برند جدید در کنار سایر مارک های قدیمی و تثبیت شده در صنعت الکترونیک جهانی دیده شد.

محصولات ایسوس اکنون در سه دسته مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای تولید می شوند.

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان است و همچنین در زمینه طراحی و ساخت سایر سخت افزارهای رایانه ای به عنوان یکی از مشهورترین شرکتهای دنیا شناخته می شود. موفق ترین سازنده رایانه تایوان مستقر در پایتخت.

این بدان معناست که شهر تایپه امروزه واقع شده است و هر نوع سلول هوشمند، سیستم ارتباطی و لوازم جانبی دیجیتالی را که می توانید با بهترین کیفیت ممکن طراحی و تولید می کند.

از جمله محصولات برجسته این برند مشهور آسیایی می توان به: لپ تاپ، تبلت، مادربرد، کارت گرافیک، نمایشگر ، تلفن هوشمند، صفحه کلید، موس، درایو نوری، کارت حافظه، تجهیزات شبکه، ویدئو پروژکتور و. .. ذکر شده.

آشنایی با انواع لپ تاپ های ایسوس در بازار

لپ تاپ های میان رده

این مدل از متداول ترین مدلهای موجود در بازار هستند. این دسته از لپ تاپ ها از نظر ویژگی های سخت افزاری کاملاً متنوع هستند.

نمایشگر آنها معمولاً بین 11 تا 17 اینچ و وزن آنها از 1.9 تا 3.5 کیلوگرم است.

همچنین می توان از لپ تاپ میان رده ایسوس برای کارهای حرفه ای و سنگین استفاده کرد.

سری نوت بوک

نوت بوک ها در در واقع کوچکتر از لپ تاپ ها هستند که قدرت سخت افزاری و قدرت نرم افزاری آنها بسیار کمتر است. این مدل از دستگاه های دیجیتال برای استفاده مناسب تر از کسانی است که قصد استفاده حرفه ای از آن را ندارند و به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند با خود حمل کنند.

اکثر لپ تاپ های دنیا معمولاً قسمت DVD رایت ندارند و در صورت نیاز به این ویژگی، باید درایو نوری جداگانه ای برای آن تهیه کنید.

صفحه نمایش لپ تاپ ها اغلب بین 7 تا 11 اینچ و وزن آنها بین 1 تا 1.5 کیلوگرم است.

سری الترابوک

دستگاه هایی که مانند لپ تاپ ها سبک و کم حجم هستند و مانند لپ تاپ های میان رده دارای قابلیت سیستمی هستند، اولترابوک نامیده می شوند.

اولترابوک های ایسوس اگرچه در کشور ما هرگز به اندازه مدل های دیگر دستگاه های الکترونیکی این برند در بازار موفق نبوده اند اما یکی از بهترین ها در جهان به حساب می آیند.

پردازنده ای که در ساخت اولترابوک ها استفاده می شود، برق کمی مصرف میکند که باعث افزایش عمر باتری دستگاه می شود.

اندازه صفحه های اولترابوک بین 12 تا 14 اینچ و وزن آنها بین 1 تا 2 کیلوگرم است.

لپ تاپ های سری 2 در 1

لپ تاپ دو در یک در واقع توانایی تفکیک صفحه کلید از صفحه نمایش محصول را دارد. چرخش صفحه با لولاهای قابل چرخش 360 درجه امکان پذیر است. ا

گر آنها از سیستم عامل Android پشتیبانی کنند، و اگر میزبان ویندوز داشته باشید از این مدل محصول به عنوان لپ تاپ Android برای شما استفاده می شود.

صفحه لمسی و قابلیت حمل آسان از نکات قابل توجه در لپ تاپ های دو در یک است.

8 نکته ای طلایی برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس

جدیدترین لپ تاپ ایسوس 2022

1. انتخاب اندازه لپ تاپ

اولین نکته در هنگام خرید لپ تاپ ایسوس توجه به اندازه آن است.

برای این منظور، در قسمت قبلی این مقاله بسته به اندازه ، انواع مختلف لپ تاپ را به شما معرفی كردیم و حالا این شما هستید كه می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید: در بالا، بهترین اندازه را برای استفاده شخصی خود انتخاب كنید.

2. نوع کاربرد لپتاپ

دومین مورد برای انتخاب بهترین لپ تاپ های ایسوس توجه به نوع کاربر دستگاه است و برای این منظور باید بگوییم که لپ تاپ ها به دسته های دانشجویی، معمولی، حرفه ای و بازی (گیمینگ) تقسیم می شوند.

لازم به ذکر است که هر لپ تاپ به دلیل ساختار فنی برای استفاده با نوعی از محیط کار مناسب است.

3. پردازنده مرکزی

توجه به ویژگی های CPU یا همان پردازنده های مرکزی از دیگر نکات قابل توجه در خصوص خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس است.

همواره یادتان باشد این CPU ها هستند که وظیفه انجام تمام دستورات شما در داخل دستگاه را بر عهده دارند و به همین خاطر شما باید با در نظر گرفتن انتظاراتی که از لپ تاپ مورد نظر خود دارید، بهترین مدل را برای خود انتخاب نمایید.

4. حافظه داخلی و جانبی

نسبت به حافظه داخلی و میزان پشتیبانی دستگاه خود برای تقویت حافظه خارجی آن بی تفاوت نباشید و در این زمینه دامنه کار و انتظاراتی که از دستگاه هوشمند خود دارید را در نظر بگیرید.

نیازی به گفتن نیست که بهترین مدل حافظه داخلی برای لپ تاپ مدل DDR است و هرچه عدد جلوی آن بزرگتر باشد (مثل DDR4)، حافظه شما سریعتر و قدرتمندتر خواهد بود.

بهترین نوع های حافظه خارجی نیز مدل های هارد های SSD هستند.

اگر شما از علاقمندان به عکاسی هستید ما جامع ترین راهنمای خرید دوربین عکاسی را در سایتمان قرارداده ایم و به شما توصیه میکنیم حتما این مطلب را ببینید.

5. پردازنده گرافیکی

گرافیک قوی یا ضعیف یک لپ تاپ به شما اطلاعات می دهد که از چه نرم افزاری می توانید برای اجرای دقیق و واضح آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید در دنیای امروز بازی هایی با گرافیک و فوق العاده سنگین انجام دهید، لپ تاپ شما باید یک کارت گرافیک بالا در ساختار خود داشته باشد.

AMD و NVIDIA دو غول طراحی کارت گرافیک در جهان هستند.

6. رزولوشن صفحه

کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ نکته مهم دیگری است که شما خریداران عزیز باید هنگام خرید به خاطر بسپارید.

به طور کلی، اکثر لپ تاپ های تولید شده در بازار دارای وضوح صفحه نمایش 768 * 1366 هستند که برای کارهای عادی و روزمره بسیار مناسب است.

با این حال، اگر به نمایشگری با وضوح و کیفیت بالاتر نیاز دارید، باید مدل هایی را خریداری کنید که وضوح صفحه نمایش آن از این بالاتر باشد.

7. مشخصات باتری

یکی دیگر از فاکتور های مهم برای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس توجه به باطری لپ تاپ است اگر می خواهید یک لپ تاپ با کیفیت بخرید، باید به مشخصات باتری نیز توجه کنید کنید.

به طور کلی، یک لپ تاپ می تواند حدود 6 ساعت با استفاده از شارژ باطری کار کند و حتی می تواندبا مصرف کم انرژی، یک تا دو ساعت کارایی خود را افزایش دهد.

به همین دلیل توصیه می کنیم به ویژگی های باتری مورد استفاده در طراحی لپ تاپ خود توجه کنید.

8. قیمت لپ تاپ ایسوس

از آنجا که لپ تاپ چیزی نیست که شما مدام بخواهید آن را تعویض کنید و اساساً هر مدل دستگاهی که خریداری می کنید حدود 2 تا 7 سال برای شما کار خواهد کرد، پیشنهاد می کنیم زیاد به قیمت لپ تاپ ایسوس توجه نکنید و به جای آن سعی کنید.

برو مدلی بخرید که کاملاً مناسب نیازهای رایانه ای شما عزیزان باشد.

سایر نکاتی که برای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس باید به آنها توجه کنید

جدیدترین لپ تاپ ایسوس 2022

پورت های ارتباطی

هنگام خرید لپ تاپ ایسوس توجه به پورت های ارتباطی یا درگاه های ورودی نصب شده بر روی بدنه دستگاه است، توصیه می کنیم حداقل به خرید لپ تاپی بروید که مجهز به ورودی VGA، دو ورودی HDMI، یک درگاه ورودی باشد.

میکروفون و هندزفری، امکان قرار دادن کارت های حافظه و پورت LAN برای اتصال به اینترنت. ناگفته نماند که با توجه به مدل های جدید این نوع دستگاه های دیجیتال، می توان گفت که امروزه همه لپ تاپ ها قابلیت اتصال بلوتوث و Wi-Fi را دارند.

سیستم خنک کننده

با توجه به قطعات مورد استفاده در ساخت لپ تاپ ها، سیستم خنک کننده مناسبی نیز دارند اما البته شما می توانید از یک سری خنک کننده های عالی و مناسب مدل و اندازه لپ تاپ برای سلامت دستگاه خود تا حد ممکن استفاده کنید.

سیستم عامل لپ تاپ

در بخش سیستم عامل لپ تاپ، باید بگوییم که با دو وضعیت مختلف روبرو خواهید شد. یا لپ تاپ شما دارای نسخه اصلی از سیستم عامل است یا به اصطلاح لپ ویندوز یا سیستم عاملی ندارد و با توجه به سلیقه شخصی خود ویندوز مناسبی را روی آن نصب می کنید. انتخاب بین این دو وضعیت به عهده شما خریداران گرامی است.

صفحه کلید

نکته اب بعدی برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس دقت به صفحه کلید لپ تاپ است برای این کار پیشنهاد می کنیم حتماً از راحتی صفحه کلید و صفحه ای لمسی دکمه های لپ تاپ اطمینان حاصل کنید و ترجیحاً به مدل هایی از بازار که دارای صفحه لمسی بزرگ و باکیفیت هستند، همراه با فاصله دکمه های صفحه کلید موسوم به صفحه کلید جزیره ای تهیه کنید.

به یاد داشته باشید توجه به نور پس زمینه کلیدهای صفحه کلید می تواند پارامتر مهم دیگری در هنگام خرید باشد.

وبکم لپ تاپ

اکثر لپ تاپ های موجود در بازار امروز کشور ما مجهز به وب کم بر روی خود هستند که کافی است آن را از داخل دستگاه فعال کنید تا تصویر شما در تماس های تصویری یا اتصالات اینترنتی شما برای مخاطب ارسال شود.

البته وب کم لزوما از ویژگی های مهم دستگاه نیست و لپ تاپ مورد نظر شما ممکن است به هیچ وجه از این ویژگی برخوردار نباشد.

درایو نوری و اسپیکر

دو قطعه فدا شده برای کوچک و نازک تر شدن لپ تاپ ها، درایوهای نوری و بلندگوها هستند، گاهی اوقات با دستگاه هایی در بازار روبرو می شویم که اصلاً درایو نوری ندارند و نیاز به ضبط یا خواندن اطلاعات درج شده دارند.

که از درایو DVD اکسترنال جداگانه برای آنها استفاده کنید.

با توجه به بلندگوها، باید بگوییم که توجه به کیفیت صدای بار و همچنین خروجی صدای آن با اتصال هدفون به دستگاه برای اکثر مشتریان در بازار لپ تاپ بسیار مهم است.

جدیدترین لپ تاپ ایسوس 2022

بهترین لپ تاپ ایسوس

در نکات قبل با راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس آشنا شدیم در ادامه ای مطلب شما همراهان عزیز را با پرفروش ترین لپ تاپ های ایسوس موجود در بازار آشنا میکنیم تا هنگام خرید و انتخاب دچار سردرگمی نشوید در ادامه باما همراه باشید.( خرید زیباترین و ارزانترین لباسهای مجلسی زنانه و دخترانه 2022)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.