جدیدترین لپ تاپ دل در سال 2022

برند DELL یک برند آمریکایی می باشد که در سال 1984 توسط مایکل دل (Michael Dell) تاسیس گردید. در تاریخ 1988 شرکت دل بصورت رسمی درآمد و تا 30 میلیون دلار رشد داشت و سرمایه آن از 1000 دلار به 85 میلیون دلار افزایش پیدا کرد.

در اوایل سال 1993 بود که شرکت دل در لیست 500 شرکت برتر دنیا قرار گرفت و مدیرعامل آن یعنی مایکل دل به عنوان جوان ترین مدیرعامل موفق دنیا معرفی شد.

جدیدترین لپ تاپ دل در سال 2022

به دلیل سابقه درخشانی که لپ تاپ دل در ایران دارد برند دل برای کاربران ایرانی نیز نامی بسیار آشنا می باشد و کاربران بسیاری در ایران حتی لپ تاپ های بسیار قدیمی خود را نگه داشته و هنوز از آن استفاده میکنند.

آشنایی با انواع لپ تاپ دل

لپ تاپ های دل در چندین گونه عرضه می گردند که عبارت اند از :

1-اینسپایرون(inspiron)

2-وسترو (vestro)

3-لتیتود (latitude)

4-ایکس پی اس (xps)

5-الین ویر(Alienware)

که در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد پس با ما همراه باشید. اگر میخواهید یک راهنمای جامع و کامل را مطالعه کنید، مطلب راهنمای خرید لپ تاپ در سایت پنداریم را مطالعه کنید.

لپ تاپ دل مدل اینسپایرون ( inspiron )

لپ تاپ اینسپایرون دل که بیشتر به لپتاب های خانگی و اداری معروف می باشد یکی از پر طرفدار ترین لپ تاپ های دل است که دلیل آن کارایی و تنوع فراوان لپ تاپ های این دسته می باشد.

با وجود این که عمده لپ تاپ های این دسته برای مصارف خانگی، اداری و شخصی طراحی و تولید شده اما به تازگی شاهد لپ تاپ هایی با قدرت بالا و مخصوص گیمینگ این سری نیز هستیم که به دلیل کیفبت بالا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. قیمت لپ تاپ دل اینسپایرون بسیار مناسب و توصیه شده برای مصارف خانگی و اداری می باشد.

لپ تاپ دل مدل وسترو (vostro)

لپ‌تاپ دل سری وسترو vosto مناسب برای استفاده در محیط های اداری و حتی خانگی می باشد.لپ‌تاپ سری وسترو از لحاظ نوع قطعات بکار رفته و همچنین جنس و استحکام بدنه در رده بالاتری قرار دارد.لپ‌تاپ سری وسترو وزن سبک تری دارند.معمولا لپ‌تاپ سری وسترو دراندازه های 14 و 15.6 اینچی می باشند.
لپ‌تاپ سری وسترو  فاقد درایو هستند.
نوت بوک های سری وسترو از نظر حمل فوق العاده سبک و رنگ بندی آنهامعمولا مشکی و سیلور  می باشد .

 لپ تاپ دل مدل لتیتیود (Latitude)

این دسته از لپ تاپ های شرکت دل به لپ تاپ های صنعتی و نظامی معروف می باشد و از مشخصات این لپ تاپ می توان به قدرت کیفیت ساخت آنها اشاره نمود. در تیزر های تبلیغاتی ارتش آمریکا بارها شاهد استفاده از لپ تاپ های سری latitude بوده ایم .

 لپ تاپ دل مدل ایکس پی اس ( xps )

این دسته از لپ تاپ های دل به دلیل ظرافت در طراحی و ساخت در خانواده لپ تاپ های لوکس و لاکچری قرار می گیرند و از رقبای اصلی محصولات اپل محسوب می گردند.

این دسته از لپ تاپ های دل نظر کاربران سخت پسند را به خود جلب کرده و بیشترین مخاطب آن افراد مشهور،بازیگران،تاجران،دکتر ها و …. می باشد

لازم به ذکر است که لپ تاپ دل مدل xps نسبت به اینسپایرون ، وسترو و لیتود از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

لپ تاپ دل مدل الین ویر ( Alienware )

این دسته از لپ تاپ های دل جهت بازی و کارهای گرافیکی سنگین طراحی و توسعه یافته که به لپ تاپ های سری گیمینگ دل نیز معروف می باشد.

لپ تاپ های Alienware دل از قدرت بالایی برخوردار هستند و بیشتر برای افراد گیمر و مخصوص بازی های سنگین طراحی شده . طراحی این لپ تاپ بسیار منحصر به فرد بوده و یک تجربه بی نظیر را برای کاربران به ارمغان می آورد.

البته به دلیل قدرت گرافیک این لپتاب ها افرادی هستند که برای امورد متفرقه نظیر رندرینگ، تدوین، و کار های سخت پردازشی و گرافیکی از این سری استفاده می کنند.

خب تا اینجای کار با تاریخچه شرکت دل و انواع خانواده لپ تاپ دل آشنا شدیم در ادامه به قیمت لپ تاپ دل می پردازیم.

مختصری درباره شرکت دل

دِل، (به انگلیسی: Dell) یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی می‌باشد، که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد و از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات IT در جهان می‌باشد.

این شرکت رایانه‌های شخصی و محصولات دیگر وابسته به این نوع رایانه‌ها را، توسعه می‌دهد، ساخته و به فروش می‌رساند. دفتر اصلی «دل» در راند راک، (حومهٔ آستین) تگزاس است و بیش از ۸۸٬۰۰۰ کارمند، در سرتاسر جهان دارد.

دل همواره محصولات خود را برای کاربری های تجارت الکترونیک، تحقیقات پیشرفته مهندسی و دانشجویان محقق و نو آور، بازار بورس و سهام، فعالین بازار های ارز دیجیتال و همچنین کاربران بازی و تدوین تصویر و گرافیک و مصارف خانگی و اداری تقسیم بندی وطراحی کرده است. به همراه قیمت های مناسب و رقابتی و همواره توانسته است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

از جمله محصولات دل، سری صنعتی لتیتیود (Latitude) و نظامی راگد (Rugged )، اکس پی اس (XPS)، اینسپایرون (Inspiron)،وسترو (Vostro)، ایلین ور (AlienWare)،سرور (Servers)، تبلت(Tablet) کیس های آماده حرفه ای و مانیتور های آن را می‌توان نام برد.

همچنین اگر نیاز به خرید دوربین عکاسی دارید یا از طرفداران پروپاقرص عکاسی هستید به شما توصیه میکنیم حتما سری به مقاله راهنمای خرید دوربین عکاسی بزنید و این مطلب جامع را مطالعه کنید.

جدیدترین لپ تاپ دل در سال 2022

شرکت دلیران علاوه بر فروش لپ تاپ ، نوت بوک ، مانتیور ، آل این وان ، سرور و سایر قطعات برند دل خدمات زیر را نیز ارائه میکند.( خرید اینترنتی و آسان بهترین و جدیدترین لپ تاپ ایسر)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.