جدیدترین لپ تاپ مایکرو سافت در سال 2022

لپ تاپ های جدید مایکروسافت رونمایی شدند. سرفیس لپ ‌تاپ گو و سرفیس پرو ایکس محصولات جدید مایکروسافت هستند که توسط این شرکت معرفی شده‌اند. سرفیس ایکس پرو از تراشه اس کیو دو استفاده می‌کند و قیمت پایه آن هزار و ۵۰۰ دلار /35,115,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.

جدیدترین لپ تاپ مایکرو سافت در سال 2022

این سرفیس از پردازنده‌ای با معماری آرم استفاده می‌کند. پردازنده‌هایی با این معماری کمک می‌کنند دستگاه سبک‌تر، نازک‌تر و کم مصرف‌تر شود اما قدرت پردازشی دستگاه هم کاهش پیدا می‌کند.

سرفیس لپ ‌تاپ گو 5#
 
جدیدترین لپ تاپ مایکرو سافت در سال 2022

پردازنده این محصول حاصل همکاری مایکروسافت با شرکت کوالکام است.

سرفیس پرو ایکس که در اصل یک تبلت هیبریدی است دارای صفحه نملیش ۱۳ اینچی است. این محصول دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

مایکروسافت مدت‌ها در حال کار بوده است تا استفاده از پردازنده‌های آرم را در ویندوز ممکن کند، برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که دستگاه‌های این شرکت هنوز با معماری این نوع پردازنده‌ها هماهنگ نشده‌اند.

به شما توصیه میکنم در سایت ما راهنمای خرید لپ تاپ را نیز مطالعه کنید.

سرفیس لپ ‌تاپ گو 4#
 
جدیدترین لپ تاپ مایکرو سافت در سال 2022

دیگر محصول معرفی شده توسط مایکروسافت، سرفیس لپ‌تاپ گو است.

این لپ‌تاپ قیمت پایه ۵۵۰ دلاری /12,875,500 تومان (قیمت تبدیل شده) دارد که از آن به عنوان ارزان‌ترین سرفیس تاریخ نام برده می شود . البته با این قیمت با دستگاهی ضعیف طرف هستیم که تنها شاید برای کارهای سبک آموزشی یا وب‌گردی مناسب باشد.

این دستگاه تنها چهار گیگابیت رم دارد و دارای حافظه ذخیره‌سازی چهار گیگابایت در نسخه پایه است. این دستگاه در رقابت با کروم بوک‌ها معرفی شده است.

این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی است. وزن این محصول حدود یک کیلوگرم است که سبک‌تر از مک‌بوک ایر اپل است.

علاقمندان به تکنولوژی دوست دارند در مورد بهترین دوربین های روز بازار نیز بدانند. لذا ما در مطلبی جامع راهنمای خرید دوربین عکاسی به نقد و بررسی بهترین دوربین های روز بازار پرداخته ایم. حتما این دوربین ها را مشاهده کنید.

( خرید اینترنتی جدیدترین لپ تاپ دل )

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.