جوراب شلواری مجلسی

یکی از پوشاک مورد علاقه خانم‌ها که در تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، جوراب شلواری زنانه است. امروزه استفاده از جوراب شلواری زنانه که شباهت زیادی به ساپورت یا همان جوراب ضخیم دارد، در میان خانم ها بسیار رایج شده و انواع مختلفی دارد که از آن در استایل روزانه و کژوال، مهمانی ها و مراسمات استفاده زیادی می شود. یکی از انواع جوراب شلواری زنانه مدل جوراب شلواری مجلسی می باشد که در این مقاله قصد داریم نکاتی راجب خرید این محصول را بررسی نماییم. اگر شما هم قصد خرید جوراب شلواری مجلسی را دارید تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

 

انواع جوراب شلواری مجلسی

جوراب شلواری مجلسی یکی از پوشاک و اکسسوری هایی است که همه خانم ها چند مدل از آن را در کمد لباسهای خود دارند و در مجالس، مراسمات و موقعیت های مختلف استفاده می کنند. ساپورت جورابی مجلسی دارای مدل های مختلفی می باشد که هر کدام کاربرد، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. ست لباس مجلسی با جوراب شلواری یکی از گزینه های محبوب خانم ها برای مجالس می باشد.

  1. جوراب شلواری نگین دار مجلسی:

این مدل دارای خاصیت کشسانی بالایی می باشد و برای مهمانی‌ها و مجالس مناسب است. نگین های کریستالی کار شده در این مدل جوراب شلواری، در شب درخشش و زیبایی خاصی خواهند داشت و باعث زیبا و جذاب شدن استایل شما می شود. جوراب شلواری نگین دار مجلسی در دو مدل توری و ساده موجود می باشد. پوشیدن این مدل جوراب شلواری با لباسهای مجلسی به رنگ مشکی و همچنین دامن کوتاه، ست و استایل جذابی برای شما می سازد.

  1. جوراب شلواری رنگ پا مجلسی:

جوراب شلواری رنگ پا مجلسی به دلیل اینکه رنگ طبیعی پا را نشان می دهد و ناصافی ها و زخم های پا زیر آن مشخص نمی شود، همیشه یک گزینه جذاب برای خانم ها می باشد. هنگام خرید جوراب شلواری رنگ پا مجلسی باید به رنگ پوست خود و همچنین لباسی که قرار است با آن ست کنید دقت و توجه داشته باشید.جوراب شلواری رنگ پا مجلسی بهتر است با لباس هایی که دارای ظرافت بوده و وقار خاصی دارند استفاده شود.

  1. جوراب شلواری طرح دار مجلسی:

مدل های طرح دار جوراب شلواری مجلسی (لانه زنبوری، تور ماهی، طرح پلنگی، گور خری ، گیپور و … ) به اندازه سایر مدلها پاهای شما را نمی‌پوشانند اما تنوع و زیبایی خاصی به ظاهرتان می‌دهند. این مدل برای خانم هایی که دنبال یک استایل خاص و منحصر بفرد و جذاب می باشند بسیار مناسب است.

  1. جوراب شلواری تک رنگ مجلسی:

در بین جوراب شلواری های تک رنگ مجلسی، رنگ های خنثي و مات مثل سفيد، مشکي و خاکستري را مي توان به راحتي با هر لباس مجلسی و یا مانتویی ست کرد. به همین دلیل جوراب شلواری سفید مجلسی و جوراب شلواری مشکی مجلسی بیشترین محبوبیت را دارند.

خرید جوراب شلواری مجلسی

قیمت جوراب شلواری مجلسی

قیمتها با توجه به جنس، مدل، طرح و رنگ جوراب شلواری متفاوت می باشند. امروزه با توجه به تنوع در طراحی و تولید جوراب شلواری مجلسی و وجود برندهای مختلف در این حوزه، تنوع قیمتی نیز وجود دارد.

 

نکات خرید جوراب شلواری مجلسی

توجه به یک سری نکات هنگام خرید جوراب شلواری مجلسی ضروری می باشد. این نکات عبارتند از:

  1. جنس جوراب شلواری مجلسی:

جوراب شلواری مجلسی همانند دیگر مدلها از جنس‌های مختلفی نظیر نخ، پلاستیک، ابریشم و لاتکس ساخته می‌شود. کیفیت بالای جنس و انعطاف پذیری باعث ماندگاری بیشتر جوراب شلواری می شود.

  1. سایز جوراب شلواری مجلسی:

با اینکه تمام مدل‌های جوراب شلواری حالت کشی دارند و مقداری کش می‌آیند، اما به دلیل اینکه افراد تیپ و وزن متفاوتی با هم دارند، بنابراین باید سایز مناسب انتخاب شود.

  1. فاق جوراب شلواری مجلسی:

جوراب شلواری ها عموما دو فاق، سه فاق و چهار فاق هستند. جوراب شلواری های بدون فاق نیز در بازار به چشم می خورند که حالت فانتزی دارند و پوششی راحت تر را برای شما می سازند. با توجه به نوع لباس خود می توانید یک مدل را که در آن احساس راحتی بیشتری دارید انتخاب نمایید.

  1. طرح جوراب شلواری مجلسی:

برای انتخاب طرح جوراب شلواری مجلسی باید به ست کردن آن با لباس و کفش خود دقت کنید. سعی کنید طرحی انتخاب کنید که پاهای شما را در بهترین فرم نمایش دهند.

  1. رنگ جوراب شلواری مجلسی:

به جز رنگ مشکی و سفید که با لباس همرنگ خود ست خوبی می سازند، برای اینکه جوراب شلواری شما بهتر و جذابتر به نظر برسد، بهتر است رنگ جوراب شلواری را با کفش و لباس خود در یک طیف رنگی انتخاب نکنید.

 

در این مقاله سعی نمودیم اطلاعاتی راجب انواع جوراب شلواری مجلسی و نکات خرید آن به شما ارائه دهیم. در ادامه لیستی از قیمت خرید و انواع جوراب شلواری مجلسی شیک، با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.