حرکات ورزشی برای لاغری + فیلم

چگونه لاغر شویم با حرکات ورزشی ؟اگر نگاه دقیقی به پروسه لاغر شدن یا تناسب اندام بیندازیم متوجه می شوید که لاغری و صافی شکم سخت تر از تمام قسمت های بدن است. شاید اصلا تمام قسمت های بدن مان روی فرم باشد. اما فقط شکم مان نیاز به انجام حرکات داشته باشد. از طرفی ورزش های سخت و طولانی هم نیز تأثیری ندارد.

شاید بهتر باشد بهترین حرکات های ورزشی برای لاغری و صافی شکم را بیاموزیم. اگر به باشگاه دسترسسی ندارید. می توانید ورزش در خانه را تجربه کنید و نتیجه خوبی ببینید.اما نکته مهم برای تاثیر حرکات ورزشی در خانه برای لاغری گرم کردن است.

قبل از شروع هر حرکت ورزشی بخصوص لاغری شکم بدن را گرم کنید. برای این کار کافی است از تمرینات ساده شروع کرده و ضربان قلب را به آرامی بالا ببرید.

برای گرم کردن بدن باید حداقل ۵ تا ۱۰ دقیقه روی تردمیل بدوید یا طناب بزنید. با این تمرینات عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها به سرعت گرم شده و اکسیژن و خون کافی به بخش‌های مختلف بدن شما می‌رسد.

حرکات لاغری برای لاغری شکم و پهلو

جمع شدن چربی در شکم می‌تواند اندام‌های داخلی را پوشانده و عملکرد آنها را سخت کند. همچنین این چربی‌های جذب‌ ناپذیر در عروق شما گردش کرده و خطر دیابت نوع 2 و بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهند. ممکن است آب کردن کردن شکم و پهلو برای شما کاری هولناک و غیرممکن به نظر برسد. اما نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا با معرفی حرکات لاغری شکم و پهلو به سلامتی و شادابی هرچه بیشتر شما کمک کنیم. شما می‌توانید با دانلود حرکات ورزشی برای لاغری شکم و پهلو در خانه این ورزش‌ها را بدون وسیله انجام داده و از تاثیرات آنها در مدت زمان کوتاه شگفت‌زده شوید!

در این بخش از پنداریم چند حرکت ورزشی برای لاغری شکم وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید و به طور طبیعی چربی شکم خود را کاهش دهید.

1. ورزش کرانچ یا دراز نشست برای شکم:

از بین حرکاتی برای لاغری شکم هیچ چیز چربی شکم را بهتر از کرانچ آب نمی کند پس بهتر است بدانید که هیچ چیز مثل حرکت کرانچ باعث لاغری شکم نمیشود. با توجه به گزارشات برخی از متخصصان تناسب اندام این بالاترین رتبه را در میان ورزش های چربی سوز دارد.

روی تخت دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید و کف پاهایتان را روی زمین قرار دهید.

دست هایتان را بلند کنید و بعد آن ها را پشت سر بگذارید.

همچنین می توانید آن ها را روی سینه تان نیز قرار دهید.

نفس عمیقی بکشید.

وقتی بالاتنه را از روی زمین بلند می کنید, باید نفس خود را بیرون دهید. دوباره وقتی به پایین خم می شوید, نفس بکشید و سپس نفس خود را بیرون دهید.

اگر شما مبتدی هستید در هر ست 10 بار انجام دهید. هر روز باید دوتا سه ست کرانچ بروید.

حرکات ورزشی برای لاغری + فیلم

2. کرانچ کج از ورزش های شکم:

اکنون با کرانچ معمولی آشنا هستید، حالا می توانید فشار اصلی را اصلاح کنید تا یک ورزش شکمی بهتر و موثرتری داشته باشید.

کرانچ کج شبیه به کرانچ معمولی است. اما در کرانچ کج, شما باید شانه راست را به طرف چپ خود بلند کنید و بالاتنه چپ را پایین تر نگه دارید.

باید دوتا سه ست در روز انجام دهید.

حرکات ورزشی برای لاغری + فیلم

3. ورزش شکم کرانچ پهلو:

این تقریباً شبیه کرانچ کج است.تنها کاری که باید بکنید این است که پاهایتان را به یک طرف کج کنید. فشار جانبی بیشتر بر روی ماهیچه ها و شانه های یک سمتتان تمرکز می کند.

دو یا سه ست در روز داشته باشد.

4. نشست معکوس از ورزش های شکم:

شما متوجه خواهید شد که از دست دادن چربی شکم شامل دراز کشیدن و یا خم شدن است. حالا وقت آن است که دراز بکشید. مثل دیگر تمرینات, یک ورزش خوب دیگر برای از دست دادن چربی شکم به ویژه برای زنان است.

این مثل تمرین رکود است.

پاها را همزمان با شانه ها کج کنید.

یکی از بهترین تمرین های شکمی برای هدف قرار دادن چربی کم تر شکم در نظر گرفته می شود.

حرکات ورزشی برای لاغری + فیلم

5. ورزش شکمی کرانچ معکوس:

یکی از حرکات لاغری شکم ورزش شکمی کرانچ معکوس است؛ روی حصیر یا زمین دراز بکشید و پاها را به سمت بالا و به سمت سقف دراز کنید و سپس یک زانو را از طرف دیگر عبور دهید. زمانی که قسمت فوقانی بدنتان را به سمت لگن آوردید، نفس بکشید. آهسته نفس بکشید.

دو یا سه ست انجام دهید.

حرکات ورزشی برای لاغری + فیلم

6. ورزش کرانچ دوچرخه عالی برای شکم:

حتی اگر دوچرخه ندارید, می توانید این کار را انجام دهید.

روی حصیر یا زمین دراز بکشید و دست هایتان را پشت سر یا پهلوی خود قرار دهید.

پاها را از روی زمین بلند کنید و سپس زانو ها را خم کنید.

زانوی راست را به قفسه سینه نزدیک کنید و پای چپ را دور نگه دارید. سپس پای راست را بردارید و پای چپ را به قفسه سینه نزدیک کنید. انگار دارید از دوچرخه استفاده می کنید. این یکی از حرکات ورزشی برای لاغری ران نیز می باشد.

حرکات ورزشی برای لاغری + فیلم

7. ورزش تخته رول مناسب شکم:

ورزش تخته رول ماهیچه های اطراف شکم, ران و عقب حرکت می دهد.

روی حصیر یا زمین به وسیله زانوها و آرنج هایتان رو به پایین تکیه دهید. گردن را با ستون فقرات تراز کنید.

به جلو نگاه کنید.

سپس زانو را بلند کنید و پاهای خود را رو به بالا نگه دارید.

زانوهایتان را منقبض کنید و به طور معمول نفس بکشید.

برای چند ثانیه در این موقعیت بمانید.

روی پادری و یا کف زمین دراز بکشید. به سمت راست و پای راست دراز بکشید.

آرنج باید عمود بر شانه شما باشد و پای چپ شما باید بالاتر از پای راست باشد و مطمئن شوید که با هم هستند.

زانوهای خود را صاف نگه دارید. مفصل ران نباید با زمین تماس پیدا کند. این حالت را حدود 30 ثانیه تا 2 دقیقه نگه دارید.

با طرف دیگر هم، این کار را تکرار کنید.

حرکات ورزشی برای لاغری + فیلم

8. پیاده روی ورزشی موثر در لاغری شکم:

تمرینات هوازی یکی از موثرترین حرکات ورزشی برای لاغری شکم و یکی از بهترین روش ها برای سوزاندن کالری و از دست دادن چربی ناخواسته بدن است.

راه رفتن یکی از اولین تمرین های هوازی است که باید برای سوزاندن چربی های شکم انجام دهید.

اگر یک رژیم غذایی سالم دارید، با یک سرعت ثابت برای حدود 30 تا 45 دقیقه 5 روز در هر هفته یا بیشتر این کار را انجام دهید، تا شاهد تغییر وزن خود باشید.

تا اینجا با با چند نکته در رابطه با حرکات ورزشی برای لاغری آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند وسیله ورزشی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این وسیله ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.(حرکات ورزشی برای لاغری بازو)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.