حلقه ازدواج طلا زنانه و دخترانه 25 مدل بهترین

یکی از مهمترین کارهایی که عروس و داماد انجام می دهند و تا آخر عمرشان به عنوان یک نماد از آن یاد می کنند، خرید حلقه ازدواج است. این کار برای برخی از زوج ها دارای حساسیت های خاص خود است و شاید ماهها برای انتخاب حلقه ازدواج وقت بگذارند. شاید یکی از دلایل این حساسیت آن است که حلقه برای هر کدام از زوجین حکم صمیمت بین آنها را دارد و به طور معمول ما هر زمان جوانی را می بینیم که در دست چپش حلقه دارد، او را جوانی متعهد و عاشق همسرش تصور می کنیم. بنابراین اگر شما هم در حال خرید و یا انتخاب حلقه ازدواج تان هستید با ما در این مقاله همراه باشید تا به صورت کامل در این مورد اطلاعاتی را کسب کنید.

حلقه ازدواج طلا زنانه

در خرید حلقه ازدواج به چه چیزهایی باید توجه داشته باشیم؟

– در نظر داشته باشید که حلقه با انگشتر متفاوت است. پیشنهاد می کنیم که دنبال انگشترهای بزرگ و پرنگین نباشید چرا که آنها حلقه محسوب نمی شوند. این را بدانید که حلقه بسیار ظریف است و روی آن یک ردیف نگین یا یک نگین به کار گرفته شده است. شما حتی می توانید یک حلقه ساده طلایی را به عنوان حلقه ازدواج تان انتخاب کنید و بعدا می توانید برای جشن ازدواج یک انگشتر شیک و پرنگین را برای روی حلقه ازدواج تان خریداری کنید.

– عروس خانمهای عزیز به این نکته دقت کنید که حلقه و انگشتر شما می بایست با هم هماهنگی از نظر رنگ و جنس داشته باشند.

– چنانچه خیلی نسبت به رنگ و شکل حلقه ازدواج خود حساسیت دارید و با وجود گشتن مدل های موجود در بازار را نپسندیده اید، می توانید یک مدل حلقه ازدواج را که دوست دارید، پیدا کنید و از یک جواهرسازی معتبر بخواهید که عین آن حلقه را برای تان درست کند.

– اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که حلقه های جفت را می پسندید، پیشنهاد می کنیم که حلقه های باریک تر و کم نگین انتخاب کنید تا بعدها همسرتان در انداختن آن به انگشتش دچار معذوریت نشود.

– ما به شما پیشنهاد می کنیم مدل و رنگ حلقه ازدواج را با همراهی همسرتان انتخاب کنید. اگر هم امکان دارد افراد کمتری را با خود ببرید. نهایت مادر عروس و مادر داماد کفایت می کند. ازدحام بیش از اندازه دردسرساز می شود.

به نگین‌های حلقه دقت کنید

اکیدا پیشنهاد می کنیم که هنگامی که می‌خواهید حلقه بخرید حتما به نگین‌های آن خوب دقت کنید. بهترین حالت این است که هر نگین کار شده در انگشتر در یک قاب از جنس طلا، محکم شده باشد چرا که در غیر این صورت احتمال افتادن و گم‌شدن نگین‌ها بیشتر است. به این نکته دقت داشه باشید که نگین‌هایی که با چسب به انگشتر چسبیده‌اند ممکن است با یک ضربه و یا حتی زمین خوردن، از حلقه جدا شوند و دوباره جایگزین‌کردن این نگین‌ها گران تمام خواهد شد و یا اگر به خوبی در قالب شان جاگیر نشده باشند، ممکن است لباس های شما را نخ کش کنند.

حلقه ازدواج از جنس طلای زرد

اگر زن و شوهر سنتی هستید، طلای زرد برای حلقه تان بهترین گزینه است. پیشنهاد می کنیم که سراغ طلای 18 عیار، 14 و یا 9 عیار بروید و این نکته را در نظر داشته باشید که این حلقه‌ها با فلزهای مقاوم‌تری ترکیب شده و برای اینکه هر روز از آنها استفاده کنید مناسب‌تر هستند.

حلقه نامزدی از جنس طلای سفید

اگر اهل تجملات نیستید و در عین حال دوست دارید تا یک تکه طلای شیک و متفاوت داشته باشید، ما طلای سفید را به شما پیشنهاد می کنیم. این جنس حلقه دارای مزایایی هم هست از جمله اینکه هر زمان روی آن خط یا خشی افتاد، می‌توانید به راحتی آن را تعمیر کنید تا مثل روز اول نو و بدون ایراد شود.

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید حلقه ازدواج طلا زنانه را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید حلقه ازدواج طلا زنانه مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین حلقه ازدواج طلا زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما و همسرتان جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ( 10 مورد بهترین حلقه ازدواج ست )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.