مدل بهترین حلقه و انگشتر نامزدی تک نگین 26

حلقه نامزدی حلقه ای است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود و نمادی از ازدواج شما محسوب خواهد شد پس بهتر است قبل از خرید، آن را از هر نظر بررسی کنید تا استفاده از آن برای شما ساده و راحت باشد. اگر به دنبال یک حلقه شیک و خاص نامزدی هستید، این مطلب را بخوانید تا بتوانید حلقه ای مناسب طبق سلیقه و بودجه موجود انتخاب کنید .

مدل بهترین حلقه و انگشتر نامزدی تک نگین 26

نکات مهم خرید حلقه نامزدی

قبل از بررسی نکات مهم خرید این حلقه، خوب است با تفاوت انگشتر و حلقه نامزدی آشنا شوید. انگشترها اغلب بزرگ و پرنگین هستند، اما حلقه های نامزدی ظرافت خاصی دارند و عموما یک تک نگین درشت روی آن ها قرار می گیرد.

حلقه نامزدی، در طرح ها و انواع مختلفی تولید می شود و خوشبختانه برای هر سلیقه ای، نوعی از حلقه نامزدی وجود دارد. برای آن که بتوانید بهترین حلقه نامزدی را برای همسر آینده خود انتخاب نمایید، خوب است این نکات را مد نظر قرار دهید:

1. جنس حلقه نامزدی

حلقه های نامزدی در جنس ها و از فلزات مختلفی مانند طلا، طلا سفید، پلاتین یا پلاتینیوم و … ساخته می شوند که انتخاب آن ها کاملا منوط به بودجه شما خواهد بود. اما عموما طلای سفید و طلای زرد، بهترین گزینه ها برای خرید این حلقه محسوب می شوند.

2. مدل حلقه نامزدی

از آن جایی که اغلب در خرید حلقه نامزدی، همسر آینده تان حضور ندارد، خوب است از پیش با سلیقه او آشنایی داشته باشید. سبک مدل هایی که او می پسندد را انتخاب کرده و در نهایت به سراغ حلقه ای بروید که او را هیجان زده خواهد کرد. این کار را می توانید با اشتراک گذاری تصاویری از حلقه های نامزدی متفاوت، انجام دهید تا به سلیقه همسر آینده خود پی ببرید.

3. سایز حلقه

یکی دیگر از موارد مهمی که در خرید این حلقه باید مد نظر داشته باشید، سایز حلقه نامزدی است. مسلما دوست ندارید در مراسم نامزدیتان، حلقه ای که به عروس خانم هدیه می دهید، کوچک یا بزرگ باشد.

چند نکته مهم درباره سبک حلقه نامزدی

حلقه نامزدی سنتی

این نوع حلقه ها بسیار ساده هستند و هیچ گونه نگینی ندارند که اغلب این نوع حلقه ها به عنوان حلقه دوم ازدواج خریداری می شود. بهتر است برای خرید حلقه نامزدی، سبک های سنتی را فراموش کرده و به سراغ حلقه های تک نگین بروید که جلوه و نمای بهتری دارند.

حلقه های جفت یا ست

یکی دیگر از گزینه هایی که برای خرید این حلقه روی میز خود خواهید داشت، حلقه های ست است. برخی از زوج ها دوست دارند حلقه های یک شکل و جفت دست کنند که خوشبختانه این نوع حلقه ها در طرح های گوناگونی ساخته می شوند که قطعا می توانند نظر هر دو طرف را به خود جلب نمایند.

طراحی منحصر به فرد

برخی دیگر دوست دارند کمی بیشتر هزینه کرده و یک انگشتر نامزدی با طراحی ویژه و منحصر به فرد خریداری نمایند. خوشبختانه امروز بسیاری از طلاسازی ها و طلافروشی ها، امکان دریافت سفارش ساخت انگشتر و حلقه با طراحی های دلخواه را برای مشتریان خود فراهم ساخته اند. شما می توانید حلقه نامزدی مورد نظر خود را به شکل انحصاری سفارش داده و خریداری نمایید. حتی می توانید اسم هایتان و تاریخ عروسی را روی انگشتر حک نمایید تا برای همیشه این روزها را در یادتان ثبت کنید.

حلقه های تک نگین

اگر می خواهید انگشتر نگین دار خریداری نمایید، بهتر است به شیوه قرارگیری نگین روی انگشتر توجه کنید. نگین هایی که روی انگشتر چسبیده باشند، می توانند با هر ضربه ای از پایه جدا شوند. لذا خوب است به سراغ انگشترهایی بروید که پایه نگین، آن را در برگرفته و به خوبی مهر و موم شده باشد.

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید حلقه و انگشتر نامزدی را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید حلقه نامزدی مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین حلقه و انگشتر تک نگین ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما و همسرتان جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ( 10 مورد بهترین حلقه ازدواج ست )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.