خرید بهترین تشک های برقی ارزان

گاهی اوقات داشتن یک اتاق خواب گرم کافی نیست، زیرا بسیاری از ما می خواهیم بر روی تشکی دراز کشیده و گرمای آن را احساس کنیم. در طول شب های سرد زمستان، من از رفتن به رختخواب سردم بیزارم. این باعث اختلال در خواب شبانه ام می شود، مهم نیست که اتاقم چقدر گرم باشد، راه حلی برای این مشکل هست؟ شما همه کاری که باید انجام دهید این است که از “تشک برقی” استفاده کنید.

ما درباره تشکی حرف نمی زنیم که تنها شما را گرم می کند، بلکه چیزی فراتر از آن یعنی درد و خستگی را کاهش و از بین می برد. شما به راحتی می توانید آنها را بر روی کف اتاق و یا روی تخت تان قرار دهید. تشک های برقی از طریق جریان برق و المنت هایی (سیم های بسیار نازک) که در داخل خود دارند، باعث ایجاد و گسترش گرما در سراسر تشک می شوند.

همچنین این وسائل دارای واحدهای کنترلی (ریموت کنترل) جهت تنظیم مقدار دما، خاموشی خودکار و دیگر ویژگی ها هستند. در این راستا، برای شناخت بهتر این وسیله گرمازا با ادامه مقاله تشک برقی چیست؟ همراه ما باشید.

خرید بهترین تشک های برقی ارزان

تشک برقی چیست؟

صادقانه، شما نباید به هر فروشگاهی بروید و هر تشک برقی را دیدید بخرید. باید قبل از خرید این محصولات را بررسی کنید. این تحقیقات می تواند از شناخت دقیق آنها شروع شود.

ایمنی

اولین موردی که درباره تشک های برقی مهم هستند، مسائل مرتبط با ایمنی است. آنها باید با استانداردهای UL964 که مقررات ایمنی مرتبط با تشک ها و پتوی های برقی است مطابقت داشته باشند. این استاندارد در ایالات متحده آمریکا تنظیم شده است.

برخی از مدل ها دارای گزینه ولتاژ DC غیر خطرناکی هستند که ایمنی مناسبی را فراهم می می کنند. بسیاری از آنها دفترچه مشخصات و راهنمای استفاده هستند. همچنین تشک برقی برای کسانی که با مشکلات سلامتی همچون: مشکلات مرتبط با گردش خون (بیماران که مبتلا به سرطلان خون هستند)، افراد مبتلا به دیابت، کودکان و نوزادان، بزرگسالان دارای معلولیت و کسانی که ممکن است قادر به استفاده از آنها نیستند، مناسب نباشد.

همچنین این تشک ها دارای ویژگی خاموشی خودکار هستند که می تواند برای افراد مبتلا به آلزایمر یا فراموشی بسیار مفید باشد. می تواند تشک را جهت استفاده در زمان های گوناگون تنظیم کرد.

همچنین تنظیم مقدار حرارت برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مفید است. زیرا دست ها و پاهای آنها ممکن است در زمان هایی دچار بی حسی شوند، این باعث می شود مقدار دما تشک را به خوب احساس نکنند. این مورد در موقعیت های ناخوشانید باعث سوختگی در اندام هایشان می شود.

راحتی در استفاده

سهولت در استفاده، چیزی است که باید به آن توجه کرد، به ویژه اگر آرتریت (التهاب مفاصل) دارید. همه تشک ها برقی دارای کنترل هایی برای تنظیم مقدار دما و دیگر ویژگی ها هستند.

این کنترل های از صفحه نمایشگر LCD پشتیبانی می کنند. این نمایشگر اطلاعاتی نظیر: دما، تایمر و حالت های گوناگون گرمایی (برخی تشک ها دارای بیش از 9 حالت گرمایی هستند) را نمایش می دهند.

نه تنها کنترل دما برای شما آسان است، بلکه بسیار لذت بخش هم خواهد بود. حتی اگر برای اولین بار از آن استفاده می کنید، هنوز هم می توانید نحوه کار با آن را به خوبی درک کنید. تنظیم دما باعث می شود شما به دلخواه مقدار گرمایی که دوست دارید را بر قرار کنید.

همچنین اگر به غیر از شما اعضای خانواده نیز از تشک استفاده می کنند، تنظیم دما می تواند قابلیتی کاربردی برای آنها باشد. زیرا همه افراد با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام با یک مقدار درجه حرارت احساس گرما می کنند.

همچنین برخی از مدل ها دارای کنترل های بی سیم نیز هستند که راحتی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

کیفیت

تشک های برقی از موادی ساخته می شوند که: 1- نرم باشند 2- ایجاد حساسیت نکنند. معمولا اگر تشک ها از پشم ساخته شده باشند هر دو گزینه را پشتیبانی می کنند و گرنه تشک های ساخته شده از الیاف پلاستیکی می توانند برای بعضی افراد ایجاد حساسیت کنند.

همچنین بسیاری از آنها قابل شستشو هستند. اما لازم است دفترچه راهنمای محصول را به خوبی بخوانید، زیرا برخی از مدل ها قابل شستشو در ماشین لباس شویی نیستند و باید دستی تمیز شوند.

خرید بهترین تشک های برقی ارزان

کاربرد تشک برقی

استفاده از تشک و پتوی برقی در پاییز و زمستان می‌تواند به‌طور چشم‌گیری به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کند. با وجود یک تخت با دمایی دلخواه، نیازی نیست دستگاه‌های گرم‌کننده‌ی خانه را در دمای بالا روشن نگه دارید. از این گذشته، تشک‌ها و پتوهای برقی به تسکین درد عضلات هم کمک می‌کنند. به‌این‌ترتیب، دیگر لازم نیست از قرص‌ها و مواد شیمیایی برای تسکین درد عضلات بدن خود استفاده کنید. این محصول برای کاهش درد همورئید، روماتیسم، آرتروز و استخوان‌های شکسته بسیار کاربردی و مفید است. از تشک‌های برقی همچنین می‌توانید به‌عنوان تشک مواج برای افراد سالخورده و بیمار استفاده کنید تا از ایجاد زخم بستر جلوگیری کنید. با توجه به این‌که این تشک‌ها با انرژی الکتریکی تغذیه می‌شود، بهتر است نکات ایمنی هنگام استفاده از آن را حتماً در نظر داشته باشید.

بهترین تشک برقی

شرکت‌های معتبری در داخل و خارج از ایران در زمینه‌ی تولید تشک و پتوی برقی فعالیت می‌کنند. بیورر Beurer، زیکلاس مد Zyklusmed، یاشام Yasham، ایزی لایف Easy Life، آلپکس Alpx ،تشک برقی تابان ،تشک برقی تسکین و… از برترین برندهای سازنده تشک و پتوی برقی هستند.

قیمت تشک برقی بیورر

مشخصات تشک برقی آلمانی بیورر:

 بهبود و کاهش درد های مزمن ناحیه کمر

 کاهش خشکی عضلات کمر در هنگام بیداری

گرم نمودن بستر قبل از خواب

افزایش  گردش جریان خون

کاهش درد های رماتیسمی

 بهبود آسیب های ناحیه پشت و کمر

قیمت روز این تشک را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.

تشک برقی برای کمردرد

درد کمر اگر در طول مدت زمان طولانی ادامه یابد می تواند به طور جدی مشکل ساز شود. به طور معمول، موقعیت خواب شما نیز در کمک به کاهش این درد موثر است. با این حال، لازم است که به غیر موارد پزشکی که باید رعایت کنید، تشک مناسبی خریداری کنید.

این تشک های برقی با ارائه پوششی می توانند در زمان خواب و استراحت، لحظات آرامش بخش را ایجاد کنند. این تنها مزیتی نیست که دارند، آنها گرما را نیز عرضه می کنند. به این ترتیب، درجه حرارت را در موقعیت های مختلف حفظ می کنند. به طور کلی گرما یکی دیگر از نیازهای حیاتی برای داشتن خوابی آرام است.

چه نوع فومی می تواند در ریشه کن کردن مشکلات دیسک کمر مناسب باشد؟

شما فکر می کنید که هر چه تشک نرم تر باشد راحت تر است! بله، تا حدی درست است. اما اگر شما به دنبال تشکی برای کاهش درد کمر هستید، مدلی را انتخاب کنید که دارای سفتی مطلوب باشد. نرم بودن زیاد فوم به بیشتر شدن درد کمر منجر می شود. بهترین انتخاب مقدار متوسط است، یعنی نه نرم و نه سفت بودن فوم.

تشک برقی دیجی کالا

در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می‌توانید بهترین انواع پتو برقی و تشک برقی را مشاهده کنید و با بررسی قیمت ها، فیلتر برند و بررسی ویژگی ها خرید اینترنتی مطمئنی را تجربه کنید.( خرید لوازم جانبی دوربین های امنیتی و نظارتی )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.