قیمت خرید بهترین پتو برقی ارزان

پتو برقی محصولی است نرم و لطیف که در داخل بافت خود دارای یکسری المنت های حرارتی می باشد که به محض اتصال به برق، این المنت ها شروع به گرم شدن کرده و در ابتدا پتو و سپس تشک یا آدم زیر آن را گرم می کنند. استفاده از پتوهای برقی سبب آرامش بهتر شما، ریلکس شدن بهتر اندام ها و همچنین افزایش گردش خون در بدن و رفع گرفتگی و دردهای عضلانی برایتان خواهد شد. در ادامه این مقاله ازپنداریوم با ما همراه شوید تا شما را با یکسری از نکات مهم در خصوص خرید پتو برقی بیشتر آشنا نماییم.

قیمت خرید بهترین پتو برقی ارزان

خرید پتو برقی

اندازه: نخستین نکته ای که هنگام خرید پتو برقی باید به آن توجه داشته باشید، اندازه محصول است که بایستی متناسب با میزان قد شما انتخاب شود تا بتوانید استفاده راحتی از آن داشته باشید. بد نیست بدانید برخی از پتوها به عنوان زیرانداز و برخی دیگر همچون یک شنل به دور شما در هنگام خواب پیچیده شده و گرمای مورد نیازتان را تامین می نمایند.

تناسب فردی: ضمن توجه به اندازه پتوی برقی خود، بهتر است پیش از اقدام به خرید آن مشخص کنید که قصد خرید پتوی تک نفره را دارد یا به دنبال خرید پتویی دو نفره هستید؛ بد نیست بدانید امروزه برخی از پتوهای دو نفره دارای سیستم تنظیم حرارت جداگانه برای هر یک از نفرات می باشند تا هر کسی بتواند با دمای دلخواه خودش به خوابی عمیق برود.

جنس الیاف: نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید پتو برقی توجه به جنس الیاف به کار رفته شده در پتو است که ضمن نرم بودن و برخورداری بافت نرم، باید ضد حساسیت و همچنین ضد آلرژی نیز باشند.

قابلیت تنظیم دما: پتوهای برقی ساده تنها دارای سیستم الکتریکی برای گرم شدن خود می باشند و هیچ امکان جانبی دیگری برای تنظیم دمای مورد نظر شما استفاده کنندگان عزیز برای خود نیستند. با این حال مدل هایی نیز در بازار موجود هستند که از این قابلیت برخوردارند و شما می توانید دمای داخل پتو را متناسب با نیاز بدنی تان تعیین نمایید.

میزان مصرف انرژی: با توجه به گران بودن انرژی برق در داخل کشورمان، بهتر است به دنبال خرید محصولات برقی باشید که مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده اند و با کیفیت برتر خود مانع از مصرف بی رویه این نوع انرژی مصرفی برای شما عزیزان می شوند.

نحوه شستشو: از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص خرید پتو برقی توجه به نحوه شستشوی آن است که شما بایستی قبل از اقدام به خریدتان حتما از این موضوع مطلع شوید و به دنبال خرید پتویی باشید که از قابلیت شستشوی آسان با توجه به وجود المنت های برقی موجود در میان الیاف خود برخوردار باشد.

سیستم خاموشی خودکار: خیلی خوب است اگر پتوی برقی شما از یک سیستم خاموشی اتوماتیک برخوردار باشد تا به محض عدم استفاده طولانی مدت همچون در طول روز و یا افزایش دمای بیش از اندازه، سیستم بطور خودکار وارد عمل شده و با قطع کردن جریان برق سبب از کار افتادن پتوی شما شود تا خدایی ناکرده مشکلی برای شما عزیزان بوجود نیاید.

سایر امکانات جانبی: ریموت کنترل، ترموستات، توربو گرمایشی برای عملکرد هرچه سریعتر پتو، قابلیت تنظیم دمای دوگانه (مخصوص پتوهای دو نفره)، پخش یکنواخت حرارت، تایمر زمانی و دیگر امکاناتی از این قبیل نیز می توانند از اهمیت بسزایی در خرید یک پتو برقی مناسب برای شما برخوردار باشند.

پتو برقی تک نفره زیکلاس مد

همانگونه که از نامش پیداست، پتویی الکتریکی  از طریق سیم های (المنت) بسیار باریک موجود در داخل پتو که جریان برق را از خود عبور می دهند، گرما تولید می کنند.ماهیت استفاده از این پتوها جهت گرم شدن و بر طرف کردن درد و خستگی است. شما به راحتی می توانید در هر زمان از ساعات شبانه روز از این پتو گرمازا استفاده کنید.
قیمت خرید بهترین پتو برقی ارزان

پتو برقی افروز

درد های عضلانی به طور معمول درمان خاصی ندارند و معمولا به توصیه پزشک با کمی استراحت و تغییر در حالت بدن رفع می شوند بسیاری از افراد با استفاده از مسکن های گوناگون این درد ها را از نطر خودشان درمان می کنند در حالی که استفاده از مسکن ها عوارض زیادی را بر بدن ایجاد می کند. یکی از ابزارهای مفید که میتواند تا حدودی جایگزین مسکن شود، استفاده از پتوهای حرارتی است. این پتوها با حرارتی که از برق تولید میکنند، گرم میشوند و میتوان با قرار دادن پتو روی عضو مورد نظر درد را تسکین داد. پتو برقی «افروز» مناسب تسکین دردهای آرتروز، رماتسیم، سرمازدگی، رفع کوفتگی و روشی موثر برای تسکین موضعی شناخته شده است.یکی از روشهای آسان سریع و بی خطر برای درمان موضعی استفاده از این پتوحرارتی است. از نظر قابلیت تنظیم دما و پخش یکسان حرارت در بخش های مختلف بدن به راحتی می توانید ازپتو افروز استفاده کنید. پتو برقی مدل «Electerical Blanket» با روکش خزو در ابعاد 150 در 90 سانتی متر ساخته شده و  با طراحی خاصی که دارد باعث کاهش دردهای عضلانی می‌شود.

قیمت پتو برقی

قیمت پتو برقی با توجه به امکانات متعدد آن و همچنین جنس الیافی که در تولید پتو به کار گرفته شده است، بستگی دارد و این شما هستید که باید متناسب با میزان بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید یک پتوی زیبا و خوش طرح برای خود و یا دیگر اعضای خانواده و دوستانتان نمایید.

پتو برقی ارزان

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پتو برقی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین پتوهای برقی ایمن، باکیفیت و برتر در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این پتوهای برقی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( خرید بهترین تشک برقی ارزان )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.