جوراب بافتنی – قیمت و خرید انواع جوراب بافتنی زنانه و دخترانه

جوراب بافتنی زنانه و دخترانه از انواع مدل پوشاک های پرطرفدار خانمها برای فصل سرما است و شما می توانید در روزهای سرد زمستان و پاییز برای گرم نگه داشتن پاهایتان از جورابهای بافتنی با طرح و رنگ های متنوع استفاده کنید و این جوراب ها را با سایر لباس های بافتنی خود ست کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. اگر شما هم به دنبال یک جوراب بافتنی زنانه و دخترانه شیک و زیبا برای پاییز و زمستان هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. در این مطلب قصد داریم نکاتی را برای خرید انواع جوراب بافتنی زنانه و دخترانه ارائه دهیم.

 

جوراب بافتنی

جوراب بافتنی به جوراب‌هایی گفته می‌شود که اکثرا با دست و با استفاده از کاموا‌ها و با روش یک میل یا دومیل و یا … بافته می‌شوند. جوراب بافتنی زنانه و دخترانه به علت گرم نگه‌داشتن پاها مانع از سرما خوردگی می‌شوند و می توانند یک انتخاب مناسب برای فصل سرما باشند. مدل جوراب بافتنی دخترانه به خصوص مدل طرح دار با شلوار‌های جین یا مام استایل در پاییز و زمستان، به تازگی به یکی از استایلهای همه پسند و ترندهای محبوب تبدیل شده است. یکی از مزیت‌های مدل جوراب های بافتنی نسبت به جوراب‌های ماشینی، ضخامت بیشتر آن‌هاست و این باعث گرمای بیشتر این جوراب‌ها می‌شود. همچنین جوراب بافتنی دستی این گزینه را برای شما فراهم می‌کند که رنگ، ضخامت کاموا و طرح جوراب را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید.

 

انواع جوراب بافتنی زنانه و دخترانه

نوع و مدل جوراب بافتنی بسته به سایز، طرح، مورد استفاده، رنگ و دیگر عوامل متفاوت می باشد. از آنجایی که جوراب بافتنی با دست بافته می شود، می توان رنگ و ضخامت کاموا و طرح آن را به دلخواه انتخاب نمود.

  1. جوراب بافتنی بلند:

این مدل جوراب بافتنی دارای ساق بلند و تا زیر زانو و یا حتی بالای زانو می باشد و ضخامت بیشتری دارد و باعث گرم شدن ساق پا نیز می شود. جوراب بافتنی بلند در طرح و رنگهای مختلف بافته می شود و در کنار گرم نمودن پاها، جنبه فانتزی نیز دارد و مناسب برای استیلهای اسپرت و پوشیدن با شلوار جین و یا حتی دامن برای مراسمات و میهمانی ها می باشد.

  1. جوراب بافتنی کوتاه:

این مدل جوراب بافتنی ساق کوتاه می باشد. جوراب بافتنی کوتاه در دو مدل با طرح و رنگ دلخواه بافته می شود:

  • جوراب بافتنی نیم ساق که قد آن تا بالای مچ است.
  • جوراب بافتنی مچی که قد آن تا مچ پا می باشد.
  1. جوراب بافتنی ساده:

این مدل جوراب بافتنی دارای طرح ساده می باشد و از طرح های شلوغ و رنگهای زیاد در بافت این مدل استفاده نمی شود.

  1. جوراب بافتنی طرح دار:

در این مدل جوراب بافتنی شاهد طرح های گوناگون با رنگ های متنوع هستیم. همچنین بعضی از جوراب های بافتنی طرح دار از ترکیب چند رنگ بافته می شوند.

  1. جوراب روفرشی بافتنی:

این مدل جوراب بافتنی برای استفاده در منزل طراحی شده است و ضخامت آن نسبت به مدلهای دیگر کمتر است. همچنین ساق آن بلند نیست و تا زیر مچ می باشد.

جوراب بافتنی زنانه و دخترانه

نکات خرید جوراب بافتنی زنانه و دخترانه

برای خرید جوراب بافتنی زنانه و دخترانه توجه به یک سری نکات حائز اهمیت هستند.

  • جنس کاموا:

یک جوراب بافتنی زنانه خوب از کامواهای مرغوب با ماندگاری بالا و رنگ ثابت تهیه می شود. دقت کنید که جنس مواد اولیه به کار رفته باید درجه یک باشد. همچنین جنس کاموای به کار رفته باید ضد حساسیت باشد.

  • استحکام و مقاومت:

هنگام خرید جوراب بافتنی زنانه دقت داشته باشد که جنس جوراب به گونه باشد که دوام خوب و ماندگاری بالا داشته باشد و به راحتی پاره نشود و یا به مرور زمان شل نشود.

  • کیفیت دوخت:

یکی از ویژگی های جوراب بافتنی دخترانه که اهمیت ویژه ای دارد نوع دوخت آن می باشد. نوع دوخت باید به گونه ای باشد که سرما نتواند نفوذ کند و گرمابخشی جوراب بالا باشد. همچنین دارای نخ های اضافی نباشد و مقاومت خوبی در برابر کشیده شدن داشته باشد.

  • طرح و رنگ:

رنگ جوراب بافتنی زنانه و دخترانه باید ثابت باشد و با شستشو از بین نرود. همچنین طرح های جوراب بافتنی باید زیبا و مرتب باشند. هنگام خرید جوراب بافتنی دقت کنید طرح و رنگی را انتخاب کنید که با لباسهای دیگر شما ست شود.

 

قیمت و خرید جوراب بافتنی زنانه و دخترانه

با توجه به جنس کاموا، رنگ، طرح و مدل جوراب بافتنی قیمتها متفاوت می باشند. برای خرید اینترنتی جوراب بافتنی زنانه و دخترانه می توانید از طریق سایتهای فروش اینترنتی اقدام کنید.

 

امیدواریم با مطالب ارائه شده بتوانید انتخاب مناسبی برای خرید جوراب بافتنی دخترانه و زنانه داشته باشید. در ادامه لیستی از انواع جوراب بافتنی زنانه و دخترانه شیک، با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی عکس جوراب بافتنی و یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.