قیمت خرید جوراب فانتزی زنانه و جوراب فانتزی دخترانه

جوراب های زنانه نسبت به مردانه تنوع بسیار زیادی دارند و در رنگ ها و نقش های مختلف تولید می شوند. یکی از مدل های جوراب زنانه که بسیار محبوب می باشد، جوراب فانتزی است. جوراب فانتزی زنانه و جوراب فانتزی دخترانه در مدلهای مختلف و اندازه های متنوع در بازار موجود می باشد. اگر شما هم قصد خرید جوراب فانتزی را دارید و به دنبال بهترین و مناسب ترین جوراب فانتزی زنانه و دخترانه می باشید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. در این مطلب قصد داریم انواع جوراب فانتزی زنانه و دخترانه و نکات خرید آن را بررسی نماییم.

 

جوراب فانتزی و کاربرد آن

جوراب های فانتزی در سایز ها و اندازه های مختلف (مچی، ساق کوتاه، ساق بلند، جوراب شلواری و …) تولید می شوند. در طراحی جوراب دخترانه فانتزی از نقوش مختلف مثل نقوش عروسکی، شخصیت های کارتونی، حیوانات و … استفاده می شود. همینطوردر مدل های زنانه ی آن می توان به مدل هایی مانند نگین دار و ژله ای اشاره کرد. جوراب فانتزی زنانه و دخترانه تنوع رنگ بسیار بالایی دارند و در بعضی مدلها از ترکیب چند رنگ در طراحی آنها استفاده می شود.

کاربرد جوراب فانتزی زنانه و دخترانه بیشتر برای استایل اسپرت و استفاده روزانه و کژوال می باشد. همچنین جوراب دخترانه فانتزی را می توان بهمراه لباس مجلسی مثل دامن یا بلوز رنگی و کفش های اسپرت برای یک استایل شیک و خاص در مراسمات و جشن ها، استفاده نمود. در زمان خرید جوراب فانتزی باید دقت داشته باشید مدلی را انتخاب نمایید که متناسب با لباس و کفش شما باشد و با انها ست خوبی را بسازد و استایل شما را زیبا و شیک نشان دهد.

خرید جوراب فانتزی

انواع جوراب فانتزی زنانه و دخترانه

جوراب زنانه و دخترانه فانتزی با توجه به مدل، اندازه، طرح و رنگ تقسیم بندی می شود و انواع مختلفی از آن موجود می باشد که هر کدام ویژگی خاصی دارد و برای استفاده در موقعیتی خاص مناسب می باشد.

  1. جوراب بلند فانتزی:

جوراب بلند فانتزی دخترانه و زنانه از نظر اندازه به دو مدل تقسیم می شود. جوراب فانتزی بلند دارای بلندی متنوع از زیر زانو تا بالای ران می باشد که قابل استفاده زیر شلوار و دامن است. هنگام خرید جوراب بلند فانتزی باید به لباسی که قرار است با آن ست کنید توجه کنید.

  • جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه که اندازه قد آن تا زانو می باشد: این سبک از جوراب ها تا زانو و یا زیر زانو امتداد داشته اما به قسمت ران پا نمی رسند. جوراب های ورزشی از این مدل هستند.
  • جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه که اندازه قد آن تا بالای زانو و ران پا می باشد: این مدل تنگ و معمولا کش بافت است که تا بالای ران پا امتداد دارند و این سبک از جوراب، کاربرد فراوانی در جوراب های فانتزی زنانه داشته و بیشتر برای زیبایی و استفاده در مجالس و زیر لباسهای مجلسی پوشیده می شود.
  1. جوراب مچی فانتزی:

پوشانندگی جوراب مچی فانتزی تا مچ پا می رسد. این مدل جوراب دخترانه و زنانه بیشتر بهمراه کفش های اسپرت پوشیده می شود و در رنگها و طرح های متنوعی موجود می باشد.

  1. جوراب شلواری فانتزی:

جوراب شلواری فانتزی دخترانه و زنانه پوششی است که شباهت زیادی به ساپورت دارد. جوراب شلواری فانتزی دخترانه و زنانه برای استفاده در جشن ها و مراسمات بهمراه لباسهای مجلسی بسیار مناسب می باشد. این مدل بیشتر مورد پسند دختران نوجوان و جوان است و طرح های عروسکی آن بسیار محبوب می باشد. ست جوراب شلواری فانتزی با دامن کوتاه و لباسهای رنگی یک استایل جذاب و زیبا را می سازد.

  1. جوراب ساق دار فانتزی:

قد این مدل جوراب تا بالای مچ پا می باشد و کمی از ساق پا را می پوشاند. مدل های فانتزی جوراب ساق دار بهمراه شلوار جین و کفش های اسپرت یا بوت یک ست جذاب را برای دختران به ارمغان می آورد. جوراب ساق دار فانتزی برای استفاده روزانه و یک استایل اسپرت در هر فصلی بسیار مناسب می باشد.

  1. جوراب بند دار فانتزی:

بعضی از مدل های جورابهای فانتزی ساق بلند دارای بند های می باشد که قسمت بالایی جوراب را به ران پا متصل می کنند. بند جوراب زنانه فانتزی بیشتر تزیینی می باشد و این مدل جوراب برای یک استایل خاص برای مراسمات و جشن ها و همچنین مهمانی های دوستانه و نیز استفاده در منزل مناسب می باشد.

قیمت جوراب فانتزی زنانه و دخترانه

قیمت جوراب فانتزی دخترانه و زنانه با توجه به مدل، اندازه، جنس، طرح، رنگ و همچنین برند تولید کننده آن متفاوت می باشد. برای خرید جوراب فانتزی زنانه و دخترانه به دلیل داشتن طرح های خاص و پرکار باید مبلغ بیشتری نسبت به جوراب فانتزی مردانه هزینه کنید. شما می توانید برای خرید اینترنتی جوراب زنانه فانتزی به سایتهای فروش آنلاین مراجعه نمایید.

 

در ادامه لیستی از چند جوراب فانتزی زنانه و دخترانه شیک، باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.