جوراب پارازین – قیمت و خرید انواع جوراب پارازین دخترانه و زنانه

جوراب یکی از کاربردی‌ترین پوشش‌هایی است که دخترها و خانم‌ها در طول روز از آن بسیار استفاده می‌کنند. جوراب‌ها انواع مختلفی دارند مانند جوراب پارازین دخترانه و زنانه، جوراب ساق بلند دخترانه، جوراب شیشه ای زنانه و … که برخی از آن‌ها مخصوص به فصل خاصی هستند و برخی دیگر جز جوراب‌های روزمره است. انتخاب جوراب مناسب می تواند ظاهری شیک و استایلی زیبا را به ارمغان بیاورد. اگر از آن دسته بانوانی هستید که علاقه ای به پوشیدن جوراب کلفت ندارید و کفش را بدون جوراب می‌پوشید برای محافظت بیشتر از پاها و جلوگیری از خشکی و ترک زدنِ پا، پوشیدن جوراب پارازین برای شما مناسب است. در این مقاله قصد داریم نکاتی راجب خرید انواع جوراب پارازین دخترانه و زنانه بررسی نماییم. اگر شما هم قد خرید جوراب پارازین را دارید تا انتها این مطلب را دنبال نمایید.

 

جوراب پارازین چیست؟

جوراب پارازین از آن دسته جوراب‌هایی است که خیلی از بانوان در هر سنی از جوان تا میانسال و پیر برای یک بار یا همیشه از آن استفاده کرده‌اند. یک جوراب اصیل زنانه که از گذشته تاکنون همچنان طرفداران خاص خود را دارد و دارای الیاف نرم و سبکی می باشد و به راحتی با هر استایلی می توان از آن استفاده کرد. جوراب پارازین دخترانه و زنانه دارای بافت متراکم حدود سه سانتیمتری در قسمت جلوی انگشتان و پارچه دولا در قسمت کش جوراب می‌باشد و در قسمت کفی آن نیز بافت متراکمی دارد تا با دوام تر و بدون پارگی بتوان از آن استفاده کرد.

خرید جوراب پارازین زنانه

انواع جوراب زنانه پارازین

برای خرید جوراب پارازین باید دقت داشته باشید که کدام نوع و مدل آن مناسب شما می باشد. جوراب پارازین زنانه و دخترانه دارای تنوع زیادی در طرح و اندازه می باشد و هرکدام از آنها مناسب موقعیت خاصی هستند. جوراب پارازین نازک می باشد و یک نوع جوراب شیشه ای محسوب می گردد.

  1. جوراب پارازین ساق بلند:

قد این مدل تا زانو می باشد و برای استفاده در مراسمات و پوشیدن با دامن بسیار مناسب است.

  1. جوراب پارازین نیم ساق:

قد این مدل از جوراب پارازین کمی بالای مچ پا می باشد. این مدل برای اکثر موقعیتها مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. جوراب پارازین ساق کوتاه:

اندازه و قد این مدل کوتاه هتر از بقیه می باشد و تا مچ پا می رسد. این مدل به خاطر مچی و کوتاه بودن با انواع شلوار لی، پارچه‌ای یا ساق شلواری پوشیده می‌شود.

  1. جوراب پارازین طرح دار:

این مدل دارای طرح های متنوع و زیبا می باشد. جوراب پارازین طرح دار بیشتر حالت مجلسی دارد و خانمها برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی مثل مهمانی ها و مراسمات از آن استفاده می کنند. از طرح های مختلفی از جمله گل، برگ و … در طراحی این مدل از جورابهای پارازین استفاده می گردد.

  1. جوراب پارازین ساده:

این مدل بدون هیچ طرح خاصی و به صورت ساده و تک رنگ می باشد و از آن می توان در اکثر موقعیتها استفاده نمود. این مدل در رنگ های مشکی و کرم و سفید موجود می باشد. جوراب پارازین مشکی یکی از انتخابهای همیشگی خانمها می باشد و بسیار محبوب است و می توان آن را به راحتی با انواع شلوار، لباس های مجلسی، رسمی و کفش ست کرد.

  1. جوراب پارازین کفه دار:

در قسمت پایین این جوراب ضخامت بیشتر از سایر قسمتها می باشد و باعث نرمی بیشتر و دوام بالا می گردد. جوراب پارازین کفه دار برای افرادی که فعالیت بیشتری دارند و مدت زمان بیشتری از جوراب استفاده می کنند بسیار مناسب است.

  1. جوراب پارازین شیشه ای:

جوراب های پارازین شیشه ای زنانه جوراب هایی نازک با بافت ظریف هستند که تقریبا پاها از پشت آن دیده می شوند. این مدل در رنگهای مشکی و سفید با ضخامت بسیار کم و کاملا نازک و لطیف تولید می شوند. جوراب پارازین شیشه ای برای استفاده در مجالس رسمی بسیار گزینه خوبی بوده و در زیبایی پای افراد بسیار موثر عمل می کند.

  1. جوراب پارازین رنگ پا:

مدل رنگ پای جوراب پارازین طرفداران زیادی دارد و خانم‌های زیادی عاشق آن هستند. پوشیدن جوراب پارازین رنگ پا پوست شما را صاف‌تر نشان داده و اگر سن بالایی دارید سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهد. استفاده از آن جنبه زیبایی دارد و دنبال کنندگان مد به آن علاقه دارند.

 

قیمت جوراب پارازین دخترانه و زنانه

از مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت جوراب پارازین دخترانه و زنانه ، می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • نوع نخ و الیافی که توسط تولید کننده مورد استفاده قرار گرفته است.
  • ضخامت محصولات تولید شده.
  • کیفیت محصولات تولید شده.
  • سایز و اندازه محصولات تولید شده.
  • مجموعه و برندی که اقدام به تولید محصول کرده است.
  • نوع ماشین آلات به کار رفته جهت تولید محصولات

 

در ادامه لیستی از انواع جوراب پارازین دخترانه و زنانه شیک، با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی عکس جوراب پارازین و یا آیتم مورد نظر، اطلاعات آن محصول را مشاهده نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.