جوراب شلواری – خرید و قیمت انواع جوراب شلواری زنانه

یکی از پوشاک مورد علاقه خانم‌ها جوراب شلواری زنانه است. این پوشاک در تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. جوراب شلواری زنانه شباهت زیادی به ساپورت یا همان جوراب ضخیم دارد. امروزه استفاده از جوراب شلواری در میان خانم ها بسیار رایج شده و از آن در استایل روزانه و کژوال، مهمانی ها و مراسمات استفاده زیادی می شود. اگر شما هم قصد خرید جوراب شلواری زنانه دارید تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

 

نکات خرید جوراب شلواری زنانه

جوراب شلواری زنانه پوششی است که پوست را صاف و جوان تر جلوه می دهد و ظاهری مناسب را به استایل می بخشد. از این رو بسیار مورد توجه و علاقه خانم ها است. توجه به یک سری نکات هنگام خرید جوراب شلواری زنانه ضروری می باشد. این نکات عبارتند از:

  1. جنس جوراب شلواری زنانه:

جوراب شلواری زنانه از جنس‌های مختلفی نظیر نخ، پلاستیک، ابریشم و لاتکس ساخته می‌شود. کیفیت بالای جنس و انعطاف پذیری باعث ماندگاری بیشتر جوراب شلواری می شود.

  1. سایز جوراب شلواری زنانه:

با اینکه تمام مدل‌های جوراب شلواری حالت کشی دارند و مقداری کش می‌آیند، اما به دلیل اینکه افراد تیپ و وزن متفاوتی با هم دارند، بنابراین باید سایز مناسب انتخاب شود.

  1. فاق جوراب شلواری زنانه:

جوراب شلواری ها عموما دو فاق، سه فاق و چهار فاق هستند. جوراب شلواری های بدون فاق نیز در بازار به چشم می خورند که حالت فانتزی دارند و پوششی راحت تر را برای شما می سازند.

  1. طرح جوراب شلواری زنانه:

امروزه جوراب شلواری ها در طرح های متنوعی از جمله کلاسیک، سنتی، ساده، چهارخانه، فانتزی، مدرن و … عرضه شده اند. برای انتخاب طرح جوراب شلواری باید به ست کردن آن با لباس و کفش خود دقت کنید.

  1. رنگ جوراب شلواری زنانه:

برای اینکه جوراب شلواری شما بهتر و جذابتر به نظر برسد، بهتر است رنگ جوراب شلواری را با کفش و لباس خود در یک طیف رنگی انتخاب نکنید. رنگ های تیره تر انتخابی مناسب برای انواع پوشش های رسمی و نیمه رسمی هستند. همچنین جوراب شلواری مشکی و جوراب شلواری سفید به علت ست شدن با انواع لباسها و رنگها، بسیار پر طرفدار می باشند.

خرید و قیمت انواع جوراب شلواری زنانه

انواع جوراب شلواری زنانه

امروزه مدلها و انواع مختلفی از جوراب شلواری زنانه طراحی و تولید شده اند که هر کدام ویژگی و طرح خاصی دارند و برای استایل ها و موقعیت های متفاوتی مناسب می باشند.

  • جوراب شلواری مجلسی:

اکثر مدلهای مجلسی جوراب شلواری زنانه به رنگ مشکی می باشند. به دلیل اینکه ست کردن رنگ مشکی راحت تر از سایر رنگها است و همچنین این رنگ سنگینی و وقار خاصی را به ارمغان می آورد که مناسب مجالس و موقعیت های رسمی می باشد.

  • جوراب شلواری بافت:

این مدل جوراب شلواری از کاموا بسیار نازک بافته می‌شود. پشم به کار رفته میان لایه‌های بافته شده باعث می‌شود حتی نسبت به یک شلوار معمولی هم بیشتر پاهای شما را گرم نگهداری کند.

  • جوراب شلواری فاق باز:

بعضی از انواع جوراب شلواری که بیشتر جنبه فانتزی دارند، بدون فاق هستند. این نوع جوراب شلواری علاوه بر فانتزی بودن امکان استفاده کاربردی برای کسانی که کمی چاق تر هستند یا نمی‌توانند طی یک مراسم طولانی جوراب شلواری و فاق آن را تحمل کنند را نیز دارد.

  • جوراب شلواری توری:

نوع جدیدی از جوراب شلواری زنانه که به آن گیپور هم گفته می‌شود. برخی از مدل‌های آن فقط قسمت طرح پای شما را پوشش می‌دهد و در قسمت‌های بدون طرح پاهای شما نمایان است.

  • جوراب شلواری زنبوری:

این مدل بیشتر جنبه زیبایی و تزیینی دارد و قسمت کمتری از پا را پوشش می‌دهد. همچنین این مدل مناسب برای استفاده در زیر شلوار هایی میباشد که قسمتی از ان ها پاره است  و پا مشخص می شود . معمولا برای لباس های کوتاه نیز از این مدل استفاده میشود .

  • جوراب شلواری نازک:

در این نمونه از جوراب شلواری به دلیل نازک بودن بیش از اندازه، پاهای شما کاملا نمایان هستند. این نمونه جوراب شلواری بیشتر برای مجالس جشن و عروسی که مجلس فقط زنانه است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • جوراب شلواری پنتی:

جوراب شلواری های زنانه برند پنتی یکی از مدلهای جوراب شلواری ضخیم می باشند که دارای انعطاف و ماندگاری بالا هستند. همچنین این مدل فری سایز هستند و به علت خاصیت کشسانی بالا برای اکثر سایزها مناسب می باشند.

 

 قیمت جوراب شلواری زنانه

قیمتها با توجه به جنس، مدل، طرح و رنگ جوراب شلواری متفاوت می باشند. امروزه با توجه به تنوع در طراحی و تولید جوراب شلواری زنانه و وجود برندهای مختلف در این حوزه، تنوع قیمتی نیز وجود دارد.

 

در این مقاله سعی نمودیم اطلاعاتی راجب انواع جوراب شلواری زنانه و نکات خرید آن به شما ارائه دهیم. در ادامه لیستی از قیمت خرید و انواع جوراب شلواری شیک، با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.