بهترین هندزفری بادیگاردی و خرید هندزفري باديگاردي ارزان

امروزه استفاده از هندزفری برای راحتی و امنیت بیشتر هنگام مکالمه، گوش دادن به موسیقی و … بسیار متداول است. انواع مختلفی از هندزفری ها در طرح ها و مدل های گوناگون در بازار موجود می باشد. یکی از این مدل ها هندزفری بادیگاردی می باشد. این هندزفری اصولا برای مکالمه طراحی شده است و مناسب کسانی است که می خواهند به تلفن هایشان با کیفیت عالی پاسخ دهند و برای گوش دادن به موسیقی مناسب نیست. در این مقاله قصد داریم نکاتی جهت خرید بهترین هندزفری بادیگاردی و خرید هندزفری بادیگاردی ارزان را ارائه دهیم. اگر شما هم قصد خرید هندزفری بادیگاردی را دارید تا انتها این مطلب را دنبال نمایید.

 

هندزفری بادیگاردی

ساخت هندزفری بادیگاردی برای اولین بار به سفارش نهاد های نظامی و امنیتی برای استفاده نیرو های ویژه و تکاوری ارتش ها، بادیگارد ها و تیم های حفاظت صورت گرفت. هندزفری بادیگارد تک سیم می باشد و دو مدل تک گوشی و دو گوشی آن موجود می باشد. این هدفون با تجهیزات تعبیه شده ای که دارد، براحتی در زیر لباس مخفی می شود. به این صورت که در زیر لباس کشیده شده و بر پشت گردن با یک گیره به یقه پیراهن متصل شده و قسمت فنری آن دور گوش قرار میگیرد.

کیفیت صدای هندزفری بادیگاردی اصلی بسیار بالا می باشد و از میکروفون داخلی قدرتمندی بهره می گیرد. هدفون بادیگاردی مجهز به کلید های کنترل رد یا دریافت تماس نیز می باشد و میتوان با آن به سادگی تماس تلفنی برقرار و مکالمه کرد. هندزفری بادیگاردی دو گوش و تک گوش را می توان به انواع موبایل، تبلت و یا حتی لپ تاپ و  ام پی تری پلیر ها متصل کرد.

خرید هندزفری بادیگاردی

ویژگی های هندزفری بادیگاردی

مدل های تک گوشی و دو گوشی هندزفری بادیگارد دارای ویژگی هایی می باشد که عبارتند از:

  1. مجهز به گیره اتصال به یقه
  2. طراحی و ارگونومی مناسب برای گوش
  3. قابلیت جایگیری زیر لباس (مخفی شدن از دید)
  4. کاربری بسیار راحت
  5. محدوده فرکانس 2315-6 هرتز
  6. بازه صدای 102 دسی بل
  7. مجهز به نویز گیر و میکروفون قدرتمند داخلی
  8. مجهز به سوئیچینگ
  9. دارای کلید کنترل و مدیریت پخش برای پاسخگویی به تماسها و مکالمات
  10. قابل اتصال به انواع موبایل، تبلت و یا حتی لپ تاپ و ام پی تری پلیر ها

هندزفری بادیگاردی بلوتوثی

قیمت هندزفری بادیگاردی بلوتوثی بالاتر از مدل معمولی آن می باشد. این مدل دارای قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به دستگاه های هوشمند می باشد. شما می توانید با اتصال هندزفری بادیگاردی بلوتوثی به گوشی خود از طریق دکمه های تعبیه شده برای این هندزفری تماسهای خود را کنترل نمایید و یا برای قطع و وصل کردن موزیک از آن بهره ببرید.

 

قیمت هندزفری بادیگاردی

با توجه به تولید و عرضه نسخه های کپی از این مدل هندزفری در بازار، قیمت خرید هندزفری بادیگاردی اصلی قطعا بیشتر از مدل های کپی آن می باشد. دقت داشته باشید قبل از خرید هندزفری بادیگاردی از اصالت آن مطمئن شوید تا انتخاب مناسب و با کیفتی داشته باشید. شما می توانید برای خرید بهترین هندزفری بادیگاردی و هندزفری بادیگاردی ارزان به فروشگاه های مجاز مراجعه نموده و یا با جستجوی هندزفری بادیگاردی دیجی کالا و هندزفری بادیگاردی بامیلو، می توانید از طریق سایت های فروش اینترنتی این محصول را خریداری نمایید.

 

نکات مهم هنگام خرید هندزفری

برای خرید بهترین هندزفری باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • نوع نیاز شما و کاربرد هندزفری:

قبل از خرید هندزفری باید بدانید که قصد استفاده از آن را در چه شرایط و محیط هایی خواهید داشت. بعضی از هندزفری ها مناسب استفاده در اماکن شلوغ، برخی مناسب استفاده در محیط های ورزشی، بعضی مدل ها مناسب برای گوش دادن به موسیقی، برخی مناسب برای تماس و غیره می باشند.

  • کیفیت صدای هندزفری:

هندزفری های موجود در بازار از تکنولوژی های مختلفی برای افزایش کیفیت صدا و حذف نویز استفاده می کنند. هنگام خرید هندزفری دقت کنید که کیفیت صدای آن برای پخش موسیقی و برقراری تماسها خوب باشد.

  • عمر باتری هندزفری:

یکی از ویژگی های مهم هندزفری عمر باتری آن می باشد. مدلی را انتخاب کنید که عمر باتری بالایی داشته باشید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

  • جنس و کیفیت هندزفری:

اکثر مدل های هندزفری از جنس پلاستیک ساخته می شوند. دقت داشته باشید که هندزفری مورد انتخاب شما دارای دوام بالا، کیفیت ساخت خوب و ضد آب باشد.

  • اندازه گوشی های هندزفری:

بهترین هندزفری برای شما مدلی می باشد که گوشی های آن اندازه مناسبی برای گوش های شما داشته باشند و هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید.

 

امیدواریم با مطالبی که ارائه شد بتوانید بهترین هندزفری بادیگاردی را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه لیستی از چند مدل هندزفری بادیگاردی باکیفیت و ارزان را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.