قیمت خرید دریل چکشی دیجی کالا ماکیتا، توسن، رونیکس

دریل چکشی نوعی وسیله خاص برای سوراخ کردن سطوح سخت با ضخامت بیشتر همچون مصالح ساختمانی می باشد که عمل سوراخ کاری خود را به صورت چرخش مته و همراه با ضربه زدن های پیاپی بصورت عمودی بر روی سطح مصالح ایجاد می کند و اصولا از قابلیت ضربه زدن خودکار نیز برخوردار است. اینگونه از دریل ها معمولا به غیر از دسته عقبی خود از یک دسته در قسمت جلو و پیش از رسیده به مته نیز برخوردار هستند تا کاربران بتوانند با سهولت بیشتری از آن ها استفاده کنند.

دریل چکشی رونیکس مدل 2211

دریل های چکشی هم همانند دیگر دریل ها از ۲ نوع شارژی (بدون سیم) و برقی (با سیم) برخوردار هستند که به شرح زیر می باشند:

  • دریل چکشی برقی: این مدل از دریل ها با اتصال مستقیم به برق شهری کار می کنند. اصولا از وزن کمتری نسبت به دریل های شارژی برخوردار هستند و می توان از آن ها در مدت زمان طولانی تری استفاده کرد و به دلیل قدرت بیشتر موتور آن ها، سوراخ کاری های دقیق و ظریفی را بر روی سطوح بزرگ و ضخیم انجام داد.
  • دریل چکشی شارژی: این نوع از دریل ها بصورت بی سیم و با استفاده از یک باتری شارژی که معمولا از نوع لیتیوم-یونی است، کار می کنند. می توان از آن ها در هر شرایط مکانی و زمانی بدون نیاز به منبع برق شهری استفاده کرد. در مدل های شارژی همواره بایستی به نوع باتری و مدت زمان شارژ شدن کامل آن نیز توجه داشته باشید. ناگفته نماند وزن این نوع از دریل ها به نسبت مدل های مشابه و با سیم کمی بیشتر است و به لحاظ قدرتی نیز تنها اندکی اختلاف میان توان این دو مدل احساس می شود.

دریل چکشی رونیکس

همان طور که اطلاع دارید رونیکس یک شرکت قدیمی در بازار ابزار ایران است که تنوع بی نظیری از ابزار دستی ، اندازه گیری ، مکانیکی ، باغبانی و ابزاری برقی همچون دریل ارائه می‌دهد. دریل رونیکس در بازار دارای شهرت زیادی است اما به علت تنوع زیاد این محصول اکثر مصرف کنندگان هنگام خرید سردرگم می‌شوند که اغلب بسته به نظر فروشنده و کمی جستوجو برای خرید با قیمت مناسب اقدام به خرید می‌کنند.بررسی های فنی و تخصصی در مورد مزایا ، معایب و نظرات استفاده کنندگان از این دریل ها را در قسمت محصولات خواهید دید.

دریل چکشی توسن

ابزار آلات برقی توسن ساخت کشور چین می باشد و سازنده محصولات دستی توسن کشور تایوان است. ابزار آلات توسن با کیفیتی بالا و استاندارد ساخته می شوند.

شرکت ابزار توسن تلاش کرده است که تمامی محصولات خود را بدون عیب و نقص در اختیار مشتریان قرار دهد و‌ گارانتی این محصولات از طرف شرکت تا ۶ ماه است که مشتری می تواند اطمینان کامل داشته باشد. شرکت سازنده ی ابزار آلات توسن نمایندگی های بسیاری به دلیل قیمت مناسب محصولاتش در ایران دارد.

قیمت دریل چکشی ماکیتا

شرکت ماکیتا باهدف از بین بردن محدودیت‌های تجاری، اقدام به تأسیس کارخانه‌هایی در کشورهایی مثل آمریکا، کانادا، انگلیس، رومانی، فنلاند، آلمان، چین، تایلند و برزیل کرده است که دلیل پیشرفت سریع آن در این حوزه محصولات باکیفیت ولی ارزان قیمت بوده است. به عنوان نمونه می توان به برند Maktec که در سال 2002 در چین باهدف کاهش هزینه‌های تولید (بدون افت کیفیت وبا نظارت متخصصین ماکیتا) و فروش در بازارهای آسیایی خارج از ژاپن اشاره کرد.این شرکت تاکنون توانسته بیش از هزار مدل ابزارهای برقی، شارژی، موتوری و بادی را تولید و به بازار عرضه کند که در بین آن‌ها محصولاتی برای حرفه‌های نجاری، باغبانی و حتی مصارف خانگی نیز به چشم می‌خورند. امروزه ماکیتا ابزارآلات پیشرفته‌تری از جمله اره های زنجیری، دمنده مکنده نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. در کشور ما نام ماکیتا برای تمامی فعالان صنعت آشنا است و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا یکی از پرفروش‌ترین برندهای ابزارآلات برقی به حساب می‌آید. خدمات پس از فروش محصولات این شرکت نیز در ایران توسط شرکت صنعتی تیوا انجام می‌شود. محصولات موجود از این شرکت در بازار ایران تولید شده در کشور ژاپن یا کشورهایی مانند چین، رومانی، مکزیک و… تحت لیسانس ژاپن است.در سال 1969 با رونمایی از دریل شارژی (D6500) به عنوان اولین ابزار برقی شارژی جهان، توانست از دیگر شرکت‌های رقیب سبقت بگیرد.برای خرید بهترین مارک باند و اسپیکر مناسب خودرو خود به این مقاله مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.