خرید اینترنتی دزدگیر ماشین و خودرو ارزان قیمت – بهترین مارک دزدگیر ماشین

آیا می دانستید سالانه 2 میلیون خودرو در کشور سرقت می شود؟ یکی از دغدغه های همشیگی صاحبان خودرو تامین امنیت اتومبیل و جلوگیری از سرقت می‌باشد. یکی از ساده ترین و بهترین راه های جلوگیری از دزدیدن ماشین استفاده از دزدگیر ماشین و یا خرید جی پی اس است. در حال حاضر دزدگیر های مختلفی در بازار ایران موجود است که همین موضوع انتخاب بین این دزدگیرها را برای خریدار سخت کرده است. در ادامه با بررسی راهنمای خرید بهترین دزدگیر ماشین با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما بگذاریم.

دزدگیر خودرو اسپای مدل LQ090C

کدام دزدگیر مناسب خودرو شماست؟ راهنمای خرید دزد گیر

در حال حاضر در بازار ایران سه نوع دزدگیر اتومبیل مختلف عرضه می‌شود. دزدگیر ساده ماشین، دزدگیر سیم کارت خور و دزدگیرهای تصویری. با توجه به لایه‌های امنیتی و امکاناتی که این دزدگیر‌ها به صاحبان خودرو می‌دهند، قیمت‌های مختلفی دارند. در ادامه راهنمای خرید دزدگیر خودرو هر یک از این ضد سرقت ها را به طور کامل بررسی کرده ایم.بهترین و مناسبترین برندهای پنکه ایستاده را در این مقاله مشاهده کنید.

1- دزدگیر ساده ماشین؛ ارزان ترین دزدگیر خودروست

عملکرد دزدگیر ساده فقط در حد هشدار دادن به صاحب خودروست. تنها در صورت ضربه خودرن به بدنه ماشین این دزدگیر فعال و شروع به آژیر کشیدن می کند. این دزدگیر ها به دلیل قیمت پایین طرفداران زیادی در بازار خودرو ایران دارد و بسیاری از اتومبیل ها تنها به این نوع سیستم اعلام سرقت مجهزند. در حقیقت زمانی که از دزدگیر ساده استفاده می کنیم، در صورت سرقت اتومبیل صدای دزدگیر ماشین ما را متوجه سرقت می کند. به عبارت بهتر این دزدگیر صرفا یک ابزار هشدار دهند سرقت اتومبیل است. 

دزدگیر ساده خودرو چه معایبی دارد؟

یکی از نقاط ضعف دزدگیر های ارزان قیمت خودرو برد پایین آنهاست. اگر دزدگیر ساده را بر روی خودرو خود نصب کنید و در محلی دور از خودرو باشید اصلا متوجه سرقت خودرو نخواهید شد. همچنین در صورت بلند شدن صدای دزدگیر ماشین متوجه علت آن نمی شوید. در مواقعی گاهی با رد شدن یک گربه از روی کاپوت خودرو صدای دزدگیر ماشین بلند می شود! پس دزدگیر ارزان قیمت خودرو نمی‌تواند انتخاب کاملی برای شما باشد.

2- دزدگیرهای سیم کارت خور با قابلیت تماس

این نوع دزدگیر ها عمر زیادی در بازار ایران ندارند. دلیل اصلی محبویت این دزدگیرها، قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن‌ها است. زمانی که سارقی قصد دزدیدن ماشین شما را داشته باشند، دزدگیر خودرو با شما تماس می گیرد و سرقت را اطلاع می‌دهد. با استفاده از این دزدگیر در زمانی که سوئیچ خود را گم کرده باشید می‌توانید درب ماشین را تنها با یک تماس تلفنی از گوشی خود باز کنید.

برخی از این دزدگیر ها اپلیکیشن موبایل هم دارند که می توانند از طریق نوتیفیکیشن به شما سرقت خودرو را اطلاع دهند. اما همچنان نقص های بسیاری دارند و نمی توانند بهترین انتخاب ممکن باشند. از نقص های دزدگیر سیم کارت خور ماشین می توان به امکان قطع شدن دزدگیر در مکان هایی اشاره کرد که سیگنال در آنجا ضعیف است. باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت دزدگیر سیم کارت خور ماشین معمولا بیشتر از دزدگیرهای ساده است. 

3- دزدگیر تصویری ماشین؛ همیشه کنار خودرو خود هستید

دزدگیر تصویری سیم کارت خور ماشین یکی از به روز ترین دزدگیرهای اتومبیل هستند. به کمک فناوری به کار رفته در این دزدگیرها حتی زمانی که چندین کیلومتر از خودرو دور هستید، می توانید از وضعیت ماشین باخبر شوید. در ریموت این دزدگیرها یک مانیتور قرار داده شده که اتفاقات رخ داده برای خودرو شما را نمایش می دهد. به عنوان مثال زمانی که به بدنه ماشین ضربه ای وارد شود، علامت یک چکش بر روی مانیتور ظاهر می شود. همچنین در زمان باز شدن درب اتوموبیل یا کاپوت علامت هایی ویژه ای روی مانیتور نمایش داده می شود که شما را از وضعیت خودرو مطلع می کند.هوشمندی این دزدگیر در نوع خود بسیار جالب است و زمانی که شما به خودرو نزدیک شوید نیازی به فشار دادن دکمه ای ندارید و درب خودرو اتوماتیک باز می شود. همچنین از راه دور می توانید خودرو را روشن، سرمایش یا گرمایش آن را تنظیم کنید. قیمت دزدگیر تصویری ماشین به نسبت دزدگیر ساده و سیم کارت خور بالاتر است.

4 نکته مهم در انتخاب و خرید دزدگیر خودرو

انتخاب دزدگیر مثل انتخاب خودرو حساس و مهم است. دزدگیر در مواقعی کوتاه اما حساس به کمک شما می آید تا بتوانید امنیت دارایی خود را حفظ کنید. در ادامه مقاله راهنمای خرید دزدگیر ماشین 4 نکته مهمی که در انتخاب بهترین دزدگیر خودرو نقش دارند را با هم بررسی می‌کنیم.

1-اهمیت ریموت کنترل یدکی را فراموش نکنید

ممکن است به هر دلیلی ریموت کنترلی خودرو خود را گم کنید و یا نتوانید ریموت را پیدا کنید. بنابراین در هنگام خرید دزدگیر ماشین حتما دزدگیری را انتخاب کنید که 2 ریموت کنترل دارد. البته این نکته قابل ذکر است که بسیاری از دزدگیرهای فعلی بازار 2 ریموت دارند.

2- صدای دزدگیر ماشین؛ خیلی بلند یا خیلی کوتاه نباشد

در زمان خرید دزدگیر خودرو به این نکته توجه کنید که در برخی دزدگیرها نمی‌توان صدای آژیر خطر را زیاد یا کم کرد. شما همیشه خودرو را در 2 یا 3 متری خود پارک نمی‌کنید و اگر صدای آژیر کم باشد ممکن است اصلا متوجه سرقت اتومبیل خود نشوید. صدای آژیر بلند هم در مواقعی که اتفاق خاصی برای ماشین نیفتاده است می‌تواند اعصاب خودتان را خرد کند. پس توجه به این نکته در حین خرید دزدگیر ماشین اهمیت نسبتا بالایی دارد.

3- قابلیت تنظیم حساسیت؛ در مواقع حساس آژیر بکشد

یک دزدگیر خوب قابلیت تنظیم حساسیت دارد. قرار نیست با خوردن دست یا رد شدن یک گربه آژیر شروع به هشدار دادن کند. کارکرد اصلی دزدگیر در مواقعی است که اتومبیل واقعا مورد سرقت واقع شده و یا اتفاق جدی برای ماشین افتاده است.

4- قابلیت خاموش کردن خودرو؛ غافلگیری سارقین در لحظه آخر

خاموش کردن و از کارانداختن موتور آخرین حربه برای به دام انداختن سارقین است. زمانی که شما متوجه می شوید کار از کار گذشته و سارق خودرو را دزدیده است، می‌توانید با این قابلیت اتومبیل خود را خاموش کنید.

البته این ویژگی فقط بر روی دزدگیرهای سیم کارت خور و تصویری موجود است ولی اگر واقعا به امنیت خودرو خود اهمیت می‌دهید از آن غافل نشوید. همچنین می‌توانید با خرید برخی از انواع جی پی اس خودرو ها، علاوه بر داشتن دزدگیر یک ردیاب خودرو نیز داشته باشید که قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور دارد. در ادامه دزدگیر ماشین ارزان قیمت و ارزانترین دزدگیر ماشین ها نیز در قسمت محصولات و همچنین قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو برای شما قرار داده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.