دستمال حوله ای مایکروفایبر

چند سالی است که واژه هایی همچون حوله و دستمال مایکروفایبر، دستمال چندکاره در بازار شنیده می شود. این محصولات که عمدتا از الیاف شکسته یا خرد شده مایکروفایبر ساخته می شوند از قدرت تمیزکنندگی بالایی در حالت خیس  و خشک برخوردار هستند. دستمال های مایکروفایبر قدرت جذب آب تا چند برابر وزن خود را دارند  و به همین ترتیب زمان خشک شدن آنها نیز نسبت به بقیه دستمال ها سریع تر می باشد.  از این دستمال ها و حوله ها برای پاک کردن انواع آلودگی از روی سطوح استفاده می شود و هیچ اثری روی سطح باقی نمی گذارد. در حالت خشک نیز با توجه به اینکه این دستمال ها و حوله ها از جنس پلی استر و پلی آمید هستند به ذرات گرد و غبار می چسبند و آنها را رها نمی کنند و نیاز به هیچ گونه شوینده و تمیز کننده دیگری نیست. محصولات مایکروفایبر بهترین پاک کننده ها برای انواع و اقسام سطوح هستند و در صنعت های مختلف به خصوص خودرو قابل استفاده هستند.

دستمال حوله ای آشپزخانه مدل اقیانوس بسته 6 عددی

دستمال حوله‌ای میکروفایبر تام کلین

دستمال های مایکروفایبر تام کلین که بصورت تخصصی برای نظافت بدنه ی خودرو طراحی و تولید شده است دارای خاصیت ضدخش بوده و بسیار مناسب برای کارواش بدون آب خودروی شما همچنین مصارف نظافت خانگی می باشد.
در هنگام استفاده از این دستمالهای لطیف و ضدخش، آلودگی ها پس از جدا شدن از روی سطح به کمک مواد کارواش نانوی تام کلین، در لابلای پرزهای ایستاده ی آن قرار می گیرند و در حین کار این پرزهای لطیف و در عین حال مقاوم تا قبل از اشباع شدن از آلودگی ها، مانع از ایجاد خط و خش روی بدنه ی خودرو می گردند.
جالب است بدانید که این پارچه های مایکروفایبر قابلیت جذب تا هفت برابر وزن خود را دارا می باشند.شستشوی راحت و آسان این دستمال های حوله ای از دیگر ویژگی های کاربردی آن می باشد، بدین صورت که پس از کثیف شدن، می توانید آنها را بصورت دستی و یا با ماشین لباسشویی با آب سرد بشویید.
همچنین با توجه به کیفیت و ماندگاری بالای دستمالهای حرفه ای مایکروفایبر تام کلین، می توانید از آنها به دفعات استفاده نمایید.در هنگام شستشو به این نکته توجه داشته باشید که برای نظافت این دستمالها از نرم کننده استفاده نکنید چرا که ممکن است به بافت پارچه آسیب برساند.شستشوی آسان خودرو با حوله های ضد خش تام کلین را تجربه کنید.جهت سهولت خرید اینترنتی دستمال حوله ای های دیجی کالا مشخصات و قیمت روز خرید انواع آنها را در ادامه برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم. و اما بهترین اسپری واکس داشبورد ارزان قیمت را در این مقاله جستجو و خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.