قیمت خرید دستگاه آبسرد کن ارزان

 

با شروع فصل گرم سال یکی از مهم ترین نیازهای هر خانه یا اداره‌ای تامین آب آشامیدنی خنک می باشد، برای این کار اگر از کلمن استفاده کنید، هر روز نیاز به مقداری یخ پیدا خواهید کرد. و خیلی دردسرهای دیگر، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه آبسردکن می باشد. شما با خرید یک دستگاه آب سردکن می توانید بدون نیاز به یخ و صرف زمان همیشه آب سرد بهداشتی در اختیار داشته باشید.در این مطلب قصد داریم، انواع دستگاه آبسردکن را به شما معرفی کنیم، و نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه آبسردکن باید به آن توجه داشته باشید، را توضیح خواهیم داد. 

قیمت خرید دستگاه آبسرد کن ارزان

انواع مدل های دستگاه آبسردکن

دستگاه آبسردکن بدون بطری: این نوع دستگاه به صورت مستقیم به آب لوله کشی شهری متصل می شود.

مزایا و نقاط ضعف آبسردکن های بدون بطری:

مزایا: بر خلاف مدل های دارای مخزن نیاز به تعویض و پر کردن آب ندارند، از نظر بهداشتی قابل اعتماد تر هستند، زیرا نیاز به شستشوی مخزن آب ندارند.

معایب: برای نصب آن ها نیاز به اتصال به آب لوله کشی است. در صورت قطع شدن آب نمی توان از ان ها استفاده کرد. در صورت استفاده زیاد از دستگاه تا یک مدت مشخص آب آن گرم می شود.

آبسردکن های دارای بطری: این مدل معمولا دارای یک مخزن پلاستیکی برای نگهداری آب هستند. که باید به طور روزانه نسبت به تعویض آب مخزن آن اقدام نمایید.

مزایا و معایب آبسردکن های بطری‌دار:

مزایا: برای نصب و راه اندازی آن ها نیاز به لوله کشی آب شهری نیست. به راحتی می توان آن ها را جابه‌جا کرد، همیشه تا خالی شدن مخزن آب سرد در دسترس است. با قطع شدن آب لوله کشی هم آب سرد دارند.

معایب: به صورت روزانه باید آب بطری را تعویض کرد. از نظر بهداشتی باید مخزن آن ها را شستشو داد. در صورت استفاده زیاد و خالی شدن مخزن باید مجدد آن را پر کرد.

آبسردکن ایستاد: این آب سرد کن، همان مدل بطری دار است. به صورت ایستاده روی کابینت، زمین یا هر وسیله دیگری قرار می گیرند، بطری آب آن ها ۵ لیتری است، و آن را می توان از بیشتر سوپر مارکت ها هم تهیه کرد. بطری آب به صورت وارانه روی آن ها قرار می گیرد.

آبسردکن دیواری: در واقع جزو مدل بدون بطری محسوب می شوند، به صورت مستقیم به آب شهری متصل می شوند، و برای تخلیه نیاز به فاضلاب دارند، این دستگاه ها معمولا درون خود مخزن کوچکی دارند، که برای سرد شدن آب نیاز به صرف زمان نیست، تنها موردی که دارند فاقد دستگاه تصفیه آب هستند.

آبسردکن کابینتی: جدیدترین نمونه دستگاه آب سردکن هستند، درون کابینت قرار می گیرند و مستقیم به آب لوله کشی شهری متصل می شوند.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه آبسردکن باید به آن ها توجه کنید:

  • قیمت آب سردکن: اولین نکته ای که قبل از خرید آبسردکن باید در نظر بگیرید، قیمت دستگاه می باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، به هر میزان که هزینه کنید امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد. البته با مشخص کردن میزان بودجه، خودبه‌خود خیلی از برند ها از دایره انتخاب شما خارج می شوند.برای خرید بهترین و ارزانترین آبسردکن بهتر است در ابتدا نگاهی به نحوه ی عملکرد و ساختار این محصول داشته باشیم. آبسردکن همانطور که از نامش پیداست وظیفه ی خنک کردن آب آشامیدنی را به عهده دارد. این سری از محصولات در مدل های مختلفی با توجه به نیاز بازار تولید و عرضه می گردند.
  • آب سردکن دومنظوره: نسل جدید دستگاه های آبسردکن به صورت دو منظوره تولید می شوند، یعنی هم آب خنک تولید می کنند و هم آب گرم نزدیک به جوش در واقع با خرید یک دستگاه صاحب دو دستگاه می شوید.
  • نوع دستگاه: همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم این دستگاه مدل های مختلفی دارد، معروف ترین مدل های آن دستگاه آبسردکن با بطری و بدون بطری است. اگر نگران نکات بهداشتی و سلامت خود هستید، به دنبال خرید مدل هایی بروید که مستقیم به آب شهری وصل می شوند و دارای بطری داخلی از جنس استیل ضد زنگ هستند.
  • توان سرمایشی و گرمایشی: توان سرمایشی یعنی مدت زمانی که برای سرد کردن آب طول می کشد یا بالعکس، این مقدار هرچه بالا تر باشد آب سریع تر سرد یا گرم می شود. معمولا بهترین مدل های اب سردکن دمای آب را تا ۵ درجه بالای صفر کاهش می دهند و تا ۹۰ درجه آب را گرم می کنند.
  • قفل ایمنی کودک برای آب جوش: اگر نگران آسیب دیدگی کودک خود، به وسیله سوختن با آب جوش هستید بهتر است، این مدل را خریداری کنید.
  • جنس بدنه آبسردکن: جنس بدنه بیشتر آب سردکن ها پلاستیک است ، اگر قصد خرید این مدل را دارید، مدل هایی هستند، که جنس پشت آن ها فلزی است. این مدل ها ازجنس بدنه مقاومی برخوردار هستند. همچنین آبسرکن هایی از جنس استیل وجود دارند که ضدزنگ هستند.
  • وزن دستگاه: به وزن دستگاه هم موقع خرید توجه کنید، نه خیلی سنگین باشد، که موقع جابه‌جایی آن با مشکل مواجه شوید و نه آن قدر سبک باشد، که تعادل لازم را برای ایستادن نداشته باشد و مدام روی زمین بی افتد.
  • چکه گیر: اگر نگران ریخته شدن آب اضافی لیوان در اطراف آب سردکن هستید، بهتر است، مدل های خریداری کنید، که دارای چکه گیر آب هستند. چکه گیر محفظه ای توری شکل است، که در قسمت زیری لیوان قرار دارد.
  • جا‌‌لیوانی: اگر آب سرد کن را برای محل کار و مکان های عمومی می خواهید، به موضوع جا لیوانی هم توجه داشته باشید، تا مجبور نشوید لیوان های یکبار مصرف را روی آن قرار دهید و مدام روی زمین بی افتند.
  • فیلتر دار بودن: بسیاری از دستگاه های آبسردکن دارای فیلتر های تصفیه کننده آب هستند. اگر می خواهید از اب تصفیه شده استفاده کنید این مدل ها را خریداری کنید.
  • صدای موتور: به صدای تولید شده به وسیله موتور دستگاه توجه کنید، این موضوع بیشتر برای استفاده در منازل از اهمیت برخوردار است ، زیرا ممکن است، موقع خواب مزاحم خوابیدن شما شود.
  • برچسب انرژی: یکی از مواردی که هنگام خرید هر وسیله برقی باید به آن توجه داشته باشید برچسب انرژی است. هر چه برچسب انرژی به حرف A لاتین نزدیک تر باشد، دستگاه برق کمتری مصرف می کند.

قیمت آبسردکن استیل 

کمتر کسی است که در یک روز گرم تابستان چشمش به یک آبسردکن دو شیر استیل بی افتد و میل نداشته باشد یک لیوان آب خنک با درجه دمای مطلوب را بنوشد و دمای بدن خود را بدین صورت کاهش دهد و خود را از گرما زدگی نجات بخشد، آبسردکن دو شیر استیل را می توان در هر مکانی دید که خصوصاً در روزهای گرم با رونقی دو چندان در حال خدمت رسانی هست و آبی کاملاً بهداشتی و سالم را تقدیم می کند، کمتر کسی است که از خواص آب سرد برای سلامتی آگاه نباشد و آن را بعد از فعالیت های بدنی برای تنظیم سوخت و ساز، رفع کمبود آب، بهبود عملکرد و… نشناسد و به عنوان تکمیل کننده حرکات ورزشی میل نمودن آن را در دستور کار خود قرار ندهد.قیمت آبسردکن استیل دوشیره و همچنین قیمت آبسردکن گری نسبت به سایز ، زیبایی و ویژگی های آبسرد کن کاملا متفاوت هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ابسردکن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از انواع دستگاه آبسرد کن ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.همچنین اگر قصد خرید دستگاه آبمیوه گیری را دارید میتوانید سری به مقاله قیمت خرید انواع آبمیوه گیری برقی ارزان بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.