خرید بهترین انواع دستگاه تصفیه کننده هوا ارزان و باکیفیت

طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط سازمان بهداشت جهانی، میزان مرگ و میر ناشی از آلودگی هوای تهران، تنها در سال 1392 معادل 4500 نفر بوده است که اغلب این موارد در فصل پاییز و زمستان و در اثر تنفس ذرات معلق هوا و ورود آن به ریه و سپس وارد شدن این ذرات معلق به سیستم گردش خون بدن افراد در مدت 20 دقیقه! و انسداد عروق کرونری، افزایش فشار خون و نهایتا سکته قلبی اتفاق افتاده است.

وزارت بهداشت سالهاست با تکیه بر داده هایی که به آمار کیو (Q) معروف است، بر اساس شاخص های جهانی مرگ و میر ناشی از آلودگی هوای شهرهای بزرگ کشور را ثبت می کند. بر اساس این آمار، سالانه در شهر تهران بیش از 4 هزار و 400 نفر بر اثر آلودگی هوا می میرند؛ در واقع به طور متوسط در هر 24 ساعت شبانه روز، 12 نفر در تهران بر اثر تنفس آلودگی هوا به کام مرگ می روند. این آمار رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.

بر اساس مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، هر خودرو به ازای هر کیلومتر 64 گرم آلودگی تولید می نماید (هر سفر در این طرح حدود 9 کیلومتر تعیین شده است). در واقع هر خودرو به ازای هر سفر شهری بیش از 5/0 کیلوگرم آلودگی هوا تولید می کندو هر موتورسیکلت نیز در شهر تهران به اندازه خودروهای شخصی آلودگی تولید می نماید. با تکیه بر این مطالعات در تهران بیش از 16 میلیون سفر شهری انجام می شود. یعنی در هر روز 9216 تن آلودگی فقط در اثر کارکرد خودروها وارد هوای پایتخت می گردد. مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از بروز 30 تا 60 نوع مرگ و میر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت شهری در ایران خبر داده است.

با وجود اینکه فرآیند تصفیه هوا مانند گرمایش و سرمایش قابل لمس نیست و هنگام استفاده از دستگاه تصفیه هوا، امکان مشاهده فیزیکی بهبود کیفیت هوای محیط وجود ندارد ، اما می توان جذب و حذف ذرات معلق و دیگر آلاینده ها را توسط دستگاه تست کیفیت هوای Particle Counter و نیز با افزایش سلامت افراد حاضر و همچنین آلودگی های انباشته شده روی فیلترهای دستگاه، در مدت کمتر از دو هفته براحتی مشاهده نمود

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با طراحی هوشمند و ساخت محصولات مبتکرانه و مطمئن در زمینه دستگاه تصفیه هوا سامسونگ، به کارگیری پرسنل مستعد و نیز دارا بودن رویکردی جهانی و مسئولانه در کسب و کار و همچنین با ارائه خدمات عالی و منحصر به فرد، سهم عمده ای از بازار جهانی محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و … اختصاص داده است.

از محصولات سامسونگ می توان به انواع لوازم خانگی مانند دستگاه تصفیه هوا، یخچال، فریزر، تلویزیون، دوربین، کولر گازی،موبایل و…. اشاره نمود.

خرید بهترین انواع دستگاه تصفیه کننده هوا ارزان و باکیفیت

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا سامسونگ 

  • دستگاه تصفیه هوا سامسونگ با طراحی زیبا و نوآوری در بهبود کیفیت هوا، امکان جلوگیری از شیوع ویروس ها ی متداول سرماخوردگی , آنفولانزا, باکتری ها و ذرات مضر را تا بیش از 99/9 % به کاربر می دهد.
  • سیستم s-plasma ion تعبیه شده در دستگاه های تصفیه هوا سامسونگ توانایی از بین بردن ویروس های corna همانند ویروس sars را دارا می باشد.ویروس های corna بسیار خطرناک بوده و در برخی مواقع باعث مرگ و میر می شوند.نوآوری دکتر ویروس در دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ باعث ایجاد محیط زندگی سالم و پاکیزه می گردد.
  • کارکرد آسان دستگاه تصفیه هوا سامسونگ , باعث می شود کاربر به آسانی با فشردن یک دکمه ,بر اساس میزان آلودگی هوا , یکی از حالات بهینه زیر را انتخاب نماید:
  1. حالت خواب (sleep mode ): در زمان استراحت می توانید از این حالت که صدای کمتری دارد استفاده نمایید.
  2. حالت گردوخاک ( Dust mode ): در زمانی که گردو خاک زیادی در هوا وجود دارد می توانید از این حالت استفاده نمایید.
  3. حالت بوزدا ( Deodo mode ):زمانی که می خواهید بوهای نامطبوع موجود در محیط را به سرعت از بین ببرید استفاده از این حالت پیشنهاد می گردد.
  4. حالت خودکار( Auto mode ): دستگاه بصورت خودکار بسته به شرایط تنظیم می گردد.استفاده از این حالت بطور معمول پیشنهاد می گردد.
  • تمامی دستگاههای تصفیه هوای سامسونگ ساخت کشور کره و دارای 18 ماه گارانتی سام سرویس می باشند.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S

تصفیه هوا شیائومی Mi Air Purifier 2s همانند مدلهای قبلی یک تصفیه هوا در ابعادی بسیار کوچک نسبت به سایر محصولات مشابه بوده و در عین قدرت بالای این محصول بسیار کم صدا می باشد. این مدل در واقع نسخه ارتقا یافته مدل mi Air 2 می‌باشد. این محصول، دستگاهی کم صدا، قدرتمند و بسیار کاربردی است. تصفیه هوای شیائومی دارای فیلتر سه لایه قدرتمندی بوده که کلیه ذرات مانند مو و کرک، گرد و غبار، باکتری و ویروسها،‌ مواد آلرژی زا، آلاینده ها و بوی هوا را فیلتر میکنند. یکی دیگر از مزایای تصفیه هوای شیائومی قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi و امکان کنترل از راه دور به کمک اپلیکیشن MiHome می باشد. مزیت دیگر آن مصرف بسیار کم دستگاه بوده که در حالت خواب هم تنها ۲ وات مصرف می کند. صدای تولیدی آن هم تنها ۳۱دسی بل است. مزیت این مدل نسبت به مدلهای قبلی آن تعبیه یک نمایشگر OLED بر روی بدنه آن می باشد. روشنایی این صفحه به طور خودکار با توجه به نور محیط اطراف تغییر میکند تا در طول روز همیشه خوانا بوده و در شب آزار دهنده نباشد. به کمک این نمایشگر میزان غلظت ذرات معلق در هوا به صورت لحظه ای بر روی صفحه آن قابل نمایش بوده و حالت انتخاب شده فعلی دستگاه نیز مشخص است. هم چنین دما، رطوبت و اتصال یا عدم اتصال به WiFi نیز نمایش داده میشود. فیلتر تصفیه هوا شیائومی Mi Air Purifier 2S هر گونه ذرات معلق در هوا تا PM2.5، گرد و غبار، مو، باکتریهای بیماری زا و بوی نامطبوع هوا را از بین می‌برد. نکته مثبت دیگر این محصول سازگار بودن آن با انواع مختلف فیلترهای شیائومی می‌باشد.

خرید بهترین انواع دستگاه تصفیه کننده هوا ارزان و باکیفیت

دستگاه تصفیه هوا الجی

شرکت ال جی (LG) در سال 1958 میلادی در کشور کره جنوبی تأسیس شد و بدون شک، امروزه یکی از معتبر ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و الکترونیک در جهان است.
شرکت ال جی در طول سال های اخیر، بخش عمده ای از بازار محصولات الکترونیکی خانگی را به خود اختصاص داده که از آن جمله می توان به مدل های متنوع دستگاه تصفیه هوا اشاره کرد.ال جی همواره تلاش کرده تا با طراحی منحصر به فرد، کارایی بالا و استفاده از بروزترین فناوری های ساخت دستگاه تصفیه هوا، در این زمینه پیشگام باشد و امروزه توانسته دستگاه های تصفیه هوای خود را با بهترین کیفیت، به بازار عرضه نماید.( راهنما و خرید اینترنتی کرم ترک پا )

خرید بهترین انواع دستگاه تصفیه کننده هوا ارزان و باکیفیت

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا ال جی :

  • دستگاه تصفیه هوا ال جی، می تواند هوای محیط را بوسیله فیلترهای مختلف نظیر فیلتر پلاسمستر، فیلتر هپا، فیلتر کربن اکتیو (که برای جذب بو و سموم موجود در هوا استفاده می شود)، از هر گونه ریزگرد، باکتری و میکرو ارگانیسم و … پاک کند.
  • جالب اینجاست که دستگاه های تصفیه هوای ال جی، با اینکه با فیلتراسیون کامل، هوای محیط را تصفیه می کنند، نیازی به تعویض فیلتر ندارند.
  • عدم نیاز به تعویض فیلتر باعث می شود دستگاه های مذکور برای مصرف کننده، مقرون به صرفه بوده و از دوام بالایی نیز برخوردار باشند، شایان ذکر است که یکی از دلایل استقبال از دستگاه های تصفیه هوای ال جی، همین مسأله عدم نیاز به تعویض دوره ای فیلترهای دستگاه می باشد.
  • برخی از مدل های دستگاه تصفیه هوا ال جی، دارای قابلیت تمیزکنندگی خودکار فیلترها بوده و از این حیث استفاده از آنها، راحت می باشد.دستگاه های تصفیه هوا ال جی (LG) دارای یک سال گارانتی شرکت گلدیران هستند و در سایت دماتجهیز، در 4 مدل آکوا، مون بلان، ایرباس و WBS 040 BP ارائه می شوند.
  • اطلاعات و توضیحات بیشتر در خصوص هر یک از مدلهای دستگاه تصفیه هوا ال جی در صفحه محصول مربوطه همراه با قیمت و تصویر مربوطه در سایت دماتجهیز ارائه گردیده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.